strešni šotori

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » So Maj 14, 2005 8:02 am

Jaz bi razmišljal o strešnem šotoru, če bi bil širši, da bi bil za štiri. Imate v planu izdelavo tudi česa širšega (140 ali 150 cm)?

LP
Samo

vmcvictor
Prispevkov: 6
Pridružen: So Maj 14, 2005 12:48 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vmcvictor » So Maj 14, 2005 9:13 am

Teža šotora raste predvsem zaradi širine, ker je potrebno zaradi nosilnosti precej močno in težje dno. Seveda pa obstaja odličen material za to, vendar pa je vsekakor predrag za Slovence, (tudi tiste , ki so plačali 560.000 Sit), samo šotor bi bil potem še precej lažji od našega najdražjega in najlažjega!
Bitenc Viktor

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » So Maj 14, 2005 3:40 pm

Kaj pa šotori, ki nimajo trde strehe in se odpirajo kot knjiga? Teh je nekaj, samo ni jih kaj dosti tu naokrog na prodaj (delajo jih italijani pa južnoafričani,...). To se mi zdi boljša varianta, saj tudi ostane nekaj strehe fraj za drugo robo (pol šotora se odpre tako, da gleda dol iz avta, kot opora pa služi lestev). Nekako težko se jih dobi, če pa jih že, pa so tudi dragi.
A bi se kdo lotil izdelave kaj takega (in to širine 150 ali 160cm).

LP
Samo

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » So Maj 14, 2005 9:19 pm

Samo napisal/-a:A bi se kdo lotil izdelave kaj takega (in to širine 150 ali 160cm).


Midva s Climberjem premišljujeva v tej smeri...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » So Maj 14, 2005 9:36 pm

No, super. Se pridružim projektu! :)
In iz česa bo plata? To je najbrž edini konstrukcijski problem. Na to narediti šotor ne bi smel biti prevelik problem.

LP
Samo

Cyrus
Prispevkov: 233
Pridružen: To Okt 28, 2003 1:36 pm
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a Cyrus » So Maj 14, 2005 10:04 pm

Jaz bi tudi sodeloval pri protipnem izdelku in potem v strasni seriji.
Kdaj zacnemo razmisljati bolj resno?
LP

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » So Maj 14, 2005 10:05 pm

Cyrus napisal/-a:Jaz bi tudi sodeloval pri protipnem izdelku in potem v strasni seriji. Kdaj zacnemo razmisljati bolj resno?
LP


Dejmo se dobiti ta teden na enem drinku, pa vržemo skupaj misli in informacije, ki jih imamo. Splača se seveda najprej prebrskat net za kakšne info -- modele, cene, fotografije itd.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Maj 15, 2005 10:46 pm

Brez zamere fantje, sej to je čisto enostavno. Sam narest je treba.
2 Samo: glede na to, da je dolžina lahko precej neomejena, ti je edina omejitev glede širine širina avta. Saj menda nočeš, da ti zgoraj čez stranico gleda.
Fantje, če mate kakšnega poceni in solidnega šotorarja, je vse ostalo mala malica. Podn pa izčesar koli hočete. Jaz bi dal tanko vodoodporno vezano ploščo. Saj ga tega šotora ne boste dosti po dežju vozili. Če ga hočete za zmeraj, pa aluminij.
Dejte pridte na pijačo kam proti morju, pa se vse zmenmo.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » Ne Maj 15, 2005 10:51 pm

miran napisal/-a:Dejte pridte na pijačo kam proti morju, pa se vse zmenmo.


Ti bi tudi delal to al boš ti kaj od tega nam lahko pomagal naredit :) :) :)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Maj 15, 2005 11:15 pm

Jaz sem že zdavnaj pod to temo napisal, da si bom enkrat en šotor za na streho naredil in notri kar domači štramac uporabil.
Zaenkrat pomagal narest in mogoče tudi zase naredil.
Kar pridte!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Maj 16, 2005 8:00 am

S tako rečjo je vseeno malo več dela kot s 3NS. Predvsem če hočeš imeti od tega kako prednost - torej če hočeš, da je narejeno tako, da je res hitro postavljen/pospravljen, pa da lahko vso svojo spalno robo notri pustiš. Dodatne težave, ki sem jih izkusil do sedaj pri vseh svojih samogradnjah/predelavah je testiranje - torej boš testni zajček kar sam. To pomeni, da se ti znajo dogajati take stvari kot npr: počeno dno pri pritrdilni točki ali pa strgano platno nekje ob okvirju,... in to kakih 5000 km od doma. Zaradi tega bi bilo bolj pametno kopirati kak že obstoječ šotor in ne izumljati tople vode.
Saj se je veliko ljudi že lotilo izdelave sanjskega terenca a konča se ponavadi pri nekem traktorju za hard, ki se lahko pelje maksimalno 30 km/h, pa še to le par km. Brez vložka v razvoj je kaj več že pravi uspeh - in pri šotorih bi bilo najbrž enako.

Lp
Samo

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » Po Maj 16, 2005 8:17 am

Samo napisal/-a:S tako rečjo je vseeno malo več dela kot s 3NS. Predvsem če hočeš imeti od tega kako prednost - torej če hočeš, da je narejeno tako, da je res hitro postavljen/pospravljen, pa da lahko vso svojo spalno robo notri pustiš. Dodatne težave, ki sem jih izkusil do sedaj pri vseh svojih samogradnjah/predelavah je testiranje - torej boš testni zajček kar sam. To pomeni, da se ti znajo dogajati take stvari kot npr: počeno dno pri pritrdilni točki ali pa strgano platno nekje ob okvirju,... in to kakih 5000 km od doma. Zaradi tega bi bilo bolj pametno kopirati kak že obstoječ šotor in ne izumljati tople vode.
Saj se je veliko ljudi že lotilo izdelave sanjskega terenca a konča se ponavadi pri nekem traktorju za hard, ki se lahko pelje maksimalno 30 km/h, pa še to le par km. Brez vložka v razvoj je kaj več že pravi uspeh - in pri šotorih bi bilo najbrž enako.


Ja no, v tem smislu tudi jaz razmišljam. Po moje če bomo delali kej sami, mora biti zelo enostavno, da lahko čim manj stvari poči/se odpre itd itd.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Maj 16, 2005 6:18 pm

Viktor pravi:
Glede obtežbe strehe pa vsaj v pesku ni policajev, ki bi vam lahko težili s tovarniško homologiranimi evropskimi podatki!
Malo razmislite, koliko streha zares zdrži statične obremenitve, če mora zdržati kar nekaj pri prevračanju!

Viktor: problem omejitve teže na strehi ni v statični obremenitvi, problem je v dviganju težišča vozila in v dinamični dejavnosti dodatne teže ponavadi pripete na pločevinast zavihek strehe. Terenci so že tako avtomobili, ki jih zna vsak arabo na dve kolesi spravit (poglej si temo "offroad on road" v rubriki razno), če daš na streho pa še ene par dodatnih (koliko bi pa ti dal: 100 kg, 200, ne nazadnje tudi 300 bi zdržalo, mogoče celo 500??) kil, gre pa stvar prekleto hitro na bok. Jasno, recept zoper prevračanje je na dlani: vozi bolj previdno in počasi. Pa za vsak slučaj še čez ležeče policaje malo bolj previdno - ni problem : v Afriki imaš po par sto km ležečih policajev na cesti z lepim slovenskim imenom: RIBEŽN. Na ribežnu odleti vse, ponavljam VSE! Vprašaj kakšnega večjega mojstra za Afriko kot sem jaz, kako izgleda, ko s kakšnih sto na uro priletiš v pol metra globok jarek na cesti. Vse leti. A je sploh kaj bilo na strehi? Tule v moji soseščini (v Kopru) so se te dni pojavili jumbo plakati na katerih piše: "VREMEC NE SERI"
Strešen šotor je krasna stvar. O tem ni dvoma. Vendar moraš vedeti za kakšne poti. Med šotorom za 5000 SIT in škorpijoni ter DELUX šotorom na strehi za 560000 SIT je vmes še kaj.
Moja želja je najti nekaj uporabnega za čimnižjo ceno. Če si delam zase me prav nič ne moti, če sem sam poizkusni zajček. Če bom kaj zasral bom kriv in trpel sam. In ko se bom zjutraj zbudil moker (ali karkoli narobe bi že bilo) si bom rekel: je.. spet sem šparal in gor plačal. Pa kaj. Vedno namreč obstaja tudi druga možnost: zjutraj se bom zbudil in si bom rekel, lej dec, vse OK, sem en kup SIT prišparal in še v svojem izdelku sem prespal. Ta občutek zadovoljstva bi znal biti več vreden kot 500 prišparanih jurjev.
2 Samo: jaz bi bil bolj vesel če bi se z mojim lastnim izdelkom 30 km/h na uro peljal kot pa 200/uro s kupljeno Toyoto ali Hummerjem ali Subarujem.
Da se vrmen k strešnemu šotoru lastne izdelave: več glav več ve. Treba se je spravit skupaj, videti, kaj si kdo želi, premleti vse slabosti, ki se jih spomnemo, preveriti možnosti izdelave, se odločiti in nekaj narediti. Ali pa kupiti. Stvar odločitve. Jaz kupil ne bom.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

mam

OdgovorNapisal/-a mam » Po Maj 16, 2005 11:27 pm

Še ena varjanta strešnih šotorčkou
http://www.zifer.it/file_gb/progettate_avventura.html

LP mam

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » Po Maj 16, 2005 11:58 pm

mam napisal/-a:Še ena varjanta strešnih šotorčkou
http://www.zifer.it/file_gb/progettate_avventura.html

LP mam


Ja, meni je samo http://www.zifer.it/file_gb/overcamp.html good, drugi ne.. ker ne bi rad zgubil strehe... čeprav je pa tud res, da potem ne vem kolk ne tlačiš na streho, če že spiš gor in ne rabiš nič prostora za te stvari znotraj avta... mah kaj pa vem...

Uporabniški avatar
navigator
Prispevkov: 412
Pridružen: Pe Feb 27, 2004 9:30 am
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a navigator » To Maj 17, 2005 4:42 pm

Tudi meni sta všeč overcamp in overland, samo imata eno slabo lastnost ... :cry: in to je cena. Imam njihov prospekt in cenik, pa lahko samo rečem, da so cene vrtoglave ...

Tako, da se tudi jaz pridružujem idejnemu projektu izdelave šotora ... upam da bo do jeseni že kak rezultat ...


lp

vmcvictor
Prispevkov: 6
Pridružen: So Maj 14, 2005 12:48 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vmcvictor » Sr Maj 18, 2005 10:00 am

Samo: jaz bi bil bolj vesel če bi se z mojim lastnim izdelkom 30 km/h na uro peljal kot pa 200/uro s kupljeno Toyoto ali Hummerjem ali Subarujem.

Me veseli, da je še kakšen ponosen na svoje delo in ni kot večina pametnjakovičev, ki prisega na vse kar ni narejeno doma.

Miran, seveda imaš popolnoma prav glede vsega kar si napisal, samo mislim da manjka osnovna odločitev na začetku: gremo na dirko ali divjanje ali pa smo previdni turisti (seveda se tudi takim lahko zgodi prevračanje ali pa še prej, če nič ne obvladajo!)
Mislim pa da naredite najboljšo in najcenejšo rešitev z močnim doma narejenim prtljažnikom na vsaj 4 nosilcih na vsaki strani in nato pritrdite 15mm vodootporno vezano ploščo iz Javorja. Ker vsak fiksen strešni šotor onemogoča še dodatno uporabo strehe še za kaj drugega, si na vse to po želji naredite še kakšen zaboj s šotorom, ali pa samo postavite šotorček za 5000 sit!
Bitenc Viktor

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Maj 19, 2005 9:10 am

Viktor!
:nazdravljamo:

LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Sibirc
Prispevkov: 194
Pridružen: Po Apr 25, 2005 6:03 pm

OdgovorNapisal/-a Sibirc » Če Maj 19, 2005 10:35 am

Malo nazaj ste omenjali problem, kam z telesnimi izločki. Evo še eno elegantno rešitev. Mogoče ne za kako prerjaveno nivo- da nebi dve roli papirja porabli ko bi rit poljubila tla :lol: .
http://www.bumperdumper.com/
Oj fredlene grumblajde!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Maj 19, 2005 10:55 am

No vidiš. :lol: Tudi nekateri drugi raje sedijo kot čepijo...
Ampak moja ideja gre še naprej:
koliko bi šele svinjarije za seboj pustili,
če bi vsak kakec v PVC vrečko zavili.

3ns gre naprej od te ideje: sediš, na samem, brez pvc vrečk. Demonstracije in slik v akciji NE bo. :lol:
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Maj 21, 2005 10:13 am

Precej strešnih šotorov s cenami in še nekaj ostale potovalne opreme (GPS oprema, karte, software...) najdete na http://www.sahara.ch/index.cfm?nav=shop ... N=92156517

LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Ne Maj 22, 2005 11:22 am

V večini sem spremljal to debato pa vendar mi je lahko ušlo. Je že kdo odprl vprašanje vzdržljivosti šotora v vetru? Če se odločiš prespati :malo_zadremal: nekje kjer se lahko nenadoma pojavi zelo močan veter (npr. zgornja vipavska dolina) in te sredi spanja zbudi neka palica, ki ti pade na glavo ni ravno prijeten občutek. Kaj pa rešitev tega problema? Kako ojačati šotor? Je možnost vpetje na vseh štirih koncih z vrvicami v tla? Res je to že malo pretiravanje, pa vendar vem kaj je veter.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Maj 22, 2005 8:50 pm

Ko bo zapihal vaš ta pravi Veter, bo odneslo cel avto...
Če gre bik, naj gre še štrik (oops šotor) :lol:

Sploh pa avtomobilskih strešnih šotorov ni problem testirat na veter: odpreš šotor, odpelješ in ves čas pozorno spremljaš števec, da vidiš koliko si vozil, ko ti šotor odpihne. Dobro je tudi, če je v njemu kakšna testna oseba, recimo :zena_z_valjarjem:
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

vmcvictor
Prispevkov: 6
Pridružen: So Maj 14, 2005 12:48 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vmcvictor » Po Maj 23, 2005 12:58 am

Žal mi je , da v slovenski verziji opisa šotora ni tega: "With the open tent, we test drive the car with the speed of 85 km/hour!" , kar sicer ni hitrost poštene burje, samo hitreje se pa po cesti nisem upal voziti. Strešni šotor s trdo streho pač zdrži malo več, kot pa samo platnen. Ker je površina, ki je izpostavljena vetru tudi precej majhna, je tudi zato bolj odporen, seveda pa zdrži samo toliko kot platno. Navaden platnen šotor mi je po nekaj dnevih burje na Murterju razcefralo na kose in sem se moral pobrati domov. V primeru strešnega šotora - školjke pa ga samo zapreš in bivakiraš v avtu ali pa se odpelješ.
Bitenc Viktor

Uporabniški avatar
navigator
Prispevkov: 412
Pridružen: Pe Feb 27, 2004 9:30 am
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a navigator » Po Maj 23, 2005 8:11 am

Sven napisal/-a:V večini sem spremljal to debato pa vendar mi je lahko ušlo. Je že kdo odprl vprašanje vzdržljivosti šotora v vetru? Če se odločiš prespati :malo_zadremal: nekje kjer se lahko nenadoma pojavi zelo močan veter (npr. zgornja vipavska dolina) in te sredi spanja zbudi neka palica, ki ti pade na glavo ni ravno prijeten občutek. Kaj pa rešitev tega problema?


Jaz sem že pred časom spraševal, kakšni so vodni stolpci za te šotore in kako so kaj odporni na veter, pa nisem dobil nekega konkretnega odgovora. Dejstvo je, da jih ne moremo primerjati z dobrim iglujem (pa ne z tistim za 5.000sit iz spara), saj so ti zdržijo kar pošten veter, vodni stolpci pa so vsi od 3000mm naprej. Dejstvo je tudi, da večina sodelujočih na forumu razmišlja o šotorih, ki so uporabni za puščavo ne pa za kakšna druga podnebja (npr Skandinavija).

Sven napisal/-a:Je možnost vpetje na vseh štirih koncih z vrvicami v tla? Res je to že malo pretiravanje, pa vendar vem kaj je veter.


Tega ti jaz ne bi priporočal. Iglu zrži močan veter samo zato ker se mu ukloni. Neka kocka, ki je povrh vsega še dvignjena dva metra od tal, z aluminijasto konstrukcijo, pa bo dokaj hitro poletela.
Najbrž še nisi videl vojaškega štabnega šotora leteti po zraku, je kar impozanten dogodek, pa čeprav je bil pritrjen z vsemi možnimi klini in vrvmi.


lp


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov