strešni šotori
strešni šotori
Mal sm brsku pa zasledil tole;
http://vmcvictor.bizland.com/sotori.chtml
če koga slučajno zanima je tel; 041 691 328
http://vmcvictor.bizland.com/sotori.chtml
če koga slučajno zanima je tel; 041 691 328
Pireli
Če je obremenitev strehe 100 kg, to pomeni, da lahko na strehi voziš 100 kg - pojemki/pospeški med zaviranjem ali offroadanjem pa so zaradi tega tako veliki, da lahko pri parkiranem avtu mirno na streho naložiš tudi 300 kg. Ko pa se kam odpelješ, pa ponavadi ti ljudje zlezejo dol s strehe, a ne?
LP
Samo
LP
Samo
strešni šotor
V uporabo sem dobil strešni šotor kolega Jožeta in njegove žene Anice, ki sta šotor tudi skonstruirala in izdelala ( tel.040-607-447). Uporabljal sem ga na štirinajst dnevnem izletu v Tuniziji, na strehi pa sem ga vozil še nadaljnih par mesecev, dokler ga nisem vrnil.
Opišem ga lahko kot dizajnersko skrajno dovršen izdelek (seveda stvar okusa), ki se z avtomobilom zlije v njegovo celoto in deluje kot bi bil oblikovan v zračnem tunelu.
Dejstva pa so, da:
- tehta z vso!!! opremo manj kot 50 kg (kar je izvrsten dosežek v tem velikostnem in cenovnem razredu),
- so tako za šotorsko platno kot spalno blazino uporabljeni najboljši materiali v meni všečnih barvah, ki so medsebojno skladne. Blazina je iz materialov, ki jim vlaga ne pride do živega, pa vendar dihajo.
- so zadrge za odpiranje vhodov in protikomarne zaščite kvalitetne in vsi kovinski deli so narejeni iz nerjavečih materialov.
- vhod od zadaj in iz strani ter okno na prednji strani, omogočajo ustvarjanje prepiha,ki je dobrodošel tako pri popoldanskem počitku kot v vročih nočeh.
- se protikomarna zaščita tesno zapira in preprečuje nadlegovanje nadležnežev in ne zmanjša bistveno zračenja oz. prepiha.
- ima vgrajeno stropno lučko, ki se priklopi na priklop avtomobilskega vžigalnika.
- jegodna notranja višina in kljub moji velikosti 190 cm imam v sedečem položaju nad glavo še nekaj prostih cemtimetrov.
Bela barva je odlična glede temparature, v barvi karoserije pa je lepši.
Tričlanska družina se z lahkoto odpravi tudi na več mesečno potovanje in nihče ne bo imel občutka, da nekje zasilno prenočuje.
Hitrost postavljanja in razstavljanja je približno enaka kot pri najbolj enostavnih šotorih za dve osebi.
Ko ga "odklipsnamo", enostavno priklopimo cev zračnega kompresorja in napihnemo mehanizem (edinstven), ki se skoraj v trenutku dvigne. Pri pospravljanju pa enostavno odpremo ventil in streha se podre in ostane nam le še tlačenje šotorskega platna v skladiščni prostor.
Avtomobil parkiramo na čim bolj ravno podlago in za pomoč nam lahko služi tudi vodna tehtnica. Parkiramo tako, da je prvi del avtomobila obrnjen v veter čeravno tudi močan bočni veter ne more poškodovati postavljenega šotora in ni strahu da bi vse skupaj razcefralo (no ja v Vipavi že mogoče).
Kakšnega posebnega dodatnega piša vetra ob vsej oglatosti naših vozil ni zaznati. Poraba goriva se do hitrosti 80 km/h ne poveča znatno, pri višjih hitrostih pa je le potrebno priliti kakšen liter.
Pozoren je treba biti še posebno pri prvih kilometrih vožnje saj teža na strehi poviša težišče vozila in v ovinkih je lahko nevarno če tega ne upoštevamo.
Pritrdimo ga najmanj na tri točke, rajši več, z čim večjimi naležnimi površinami v žleb strehe.
Ta šotor po mesecih vožnje v vseh vremenskih razmerah ni prepustil vode, notranjost ni bila prašna in peska je bilo le za vzorec in še tega smo v veliki meri nanesli s svojimi telesi.
Spalne vreče oz.posteljnino lahko puščamo v šotoru, vendar jo je potrebno pred podiranjem lepo zložiti zaradi zapiranja.
V tem cenovnem razredu je v našem okolju najbolj poznana Maggiolina, Columbus in na internetu se da še marsikaj izbrskat.
Ti proizvajalci imajo tudi veliko izbiro različnih modelov in najboljšo sliko za primerjavo dobiš, če si posamezne modele ogledaš v živo.
Cena pri tem izdelku pa je vrag in prosim naj nihče ne komentira da za ta denar (cca 2400 EUR) dobiš že celo kamp prikolico (malo rabljeno). Dobiš, ampak si bistveno manj mobilen. Ko zaradi mobilnosti preseliš svoj dom na streho pa se začne trd boj med težo, nujno potrebnim, konfortom in denarjem. Na koncu je kompromis, ki nekaj stane, bodisi denaja, bodisi vašega časa za dodelave ali pa konforta. Mislim, da sem zase našel pravi kompromis, upam, da bo moja izkušnja pomagala še komu.
LP Krajnc
Opišem ga lahko kot dizajnersko skrajno dovršen izdelek (seveda stvar okusa), ki se z avtomobilom zlije v njegovo celoto in deluje kot bi bil oblikovan v zračnem tunelu.
Dejstva pa so, da:
- tehta z vso!!! opremo manj kot 50 kg (kar je izvrsten dosežek v tem velikostnem in cenovnem razredu),
- so tako za šotorsko platno kot spalno blazino uporabljeni najboljši materiali v meni všečnih barvah, ki so medsebojno skladne. Blazina je iz materialov, ki jim vlaga ne pride do živega, pa vendar dihajo.
- so zadrge za odpiranje vhodov in protikomarne zaščite kvalitetne in vsi kovinski deli so narejeni iz nerjavečih materialov.
- vhod od zadaj in iz strani ter okno na prednji strani, omogočajo ustvarjanje prepiha,ki je dobrodošel tako pri popoldanskem počitku kot v vročih nočeh.
- se protikomarna zaščita tesno zapira in preprečuje nadlegovanje nadležnežev in ne zmanjša bistveno zračenja oz. prepiha.
- ima vgrajeno stropno lučko, ki se priklopi na priklop avtomobilskega vžigalnika.
- jegodna notranja višina in kljub moji velikosti 190 cm imam v sedečem položaju nad glavo še nekaj prostih cemtimetrov.
Bela barva je odlična glede temparature, v barvi karoserije pa je lepši.
Tričlanska družina se z lahkoto odpravi tudi na več mesečno potovanje in nihče ne bo imel občutka, da nekje zasilno prenočuje.
Hitrost postavljanja in razstavljanja je približno enaka kot pri najbolj enostavnih šotorih za dve osebi.
Ko ga "odklipsnamo", enostavno priklopimo cev zračnega kompresorja in napihnemo mehanizem (edinstven), ki se skoraj v trenutku dvigne. Pri pospravljanju pa enostavno odpremo ventil in streha se podre in ostane nam le še tlačenje šotorskega platna v skladiščni prostor.
Avtomobil parkiramo na čim bolj ravno podlago in za pomoč nam lahko služi tudi vodna tehtnica. Parkiramo tako, da je prvi del avtomobila obrnjen v veter čeravno tudi močan bočni veter ne more poškodovati postavljenega šotora in ni strahu da bi vse skupaj razcefralo (no ja v Vipavi že mogoče).
Kakšnega posebnega dodatnega piša vetra ob vsej oglatosti naših vozil ni zaznati. Poraba goriva se do hitrosti 80 km/h ne poveča znatno, pri višjih hitrostih pa je le potrebno priliti kakšen liter.
Pozoren je treba biti še posebno pri prvih kilometrih vožnje saj teža na strehi poviša težišče vozila in v ovinkih je lahko nevarno če tega ne upoštevamo.
Pritrdimo ga najmanj na tri točke, rajši več, z čim večjimi naležnimi površinami v žleb strehe.
Ta šotor po mesecih vožnje v vseh vremenskih razmerah ni prepustil vode, notranjost ni bila prašna in peska je bilo le za vzorec in še tega smo v veliki meri nanesli s svojimi telesi.
Spalne vreče oz.posteljnino lahko puščamo v šotoru, vendar jo je potrebno pred podiranjem lepo zložiti zaradi zapiranja.
V tem cenovnem razredu je v našem okolju najbolj poznana Maggiolina, Columbus in na internetu se da še marsikaj izbrskat.
Ti proizvajalci imajo tudi veliko izbiro različnih modelov in najboljšo sliko za primerjavo dobiš, če si posamezne modele ogledaš v živo.
Cena pri tem izdelku pa je vrag in prosim naj nihče ne komentira da za ta denar (cca 2400 EUR) dobiš že celo kamp prikolico (malo rabljeno). Dobiš, ampak si bistveno manj mobilen. Ko zaradi mobilnosti preseliš svoj dom na streho pa se začne trd boj med težo, nujno potrebnim, konfortom in denarjem. Na koncu je kompromis, ki nekaj stane, bodisi denaja, bodisi vašega časa za dodelave ali pa konforta. Mislim, da sem zase našel pravi kompromis, upam, da bo moja izkušnja pomagala še komu.
LP Krajnc
Tule pa mislim, da je potreben mali komentar administratorja foruma. Že v
preteklosti smo imeli enkrat debato o tem ali so reklame na tem forumu na
mestu ali ne. Dejstvo je, da je forum nemoderiran in necenzuriran in so že
potemtakem po definiciji reklame povsem legitimne. No prepričan sem,
da so reklame ne samo tolerirane na tem forumu, ampak celo zaželjene,
saj je tudi reklama vrste informacija, kje se kaj dobi, kar je v offroad
krogih že itak problem. Seveda pa je Brane imel enake pomisleke, kot jih
imaš ti Miran, in me je celo povprašal ali je etično ali ne na forumu kdaj
pa kdaj omeniti tudi kakšnega dobavitelja ali sponzorja (hmm, koliko ljudi
bi to naredilo ?!) in zatrdil sem mu pač v skladu s svojim prepričanjem,
da to ni problem in da mu nihče ne bo nič rekel. Če je seveda to narobe, sem
edini krivec za to sam in nikakor Brane. Hkrati se Branetu zahvaljujem za vse
njegove prispevke in upam, da mu ta pripomba ne bo vzela volje za nadaljne
prispevke (seveda s polnimi informacijami o dobaviteljih opreme).
BTW - Brane, revija je super.
preteklosti smo imeli enkrat debato o tem ali so reklame na tem forumu na
mestu ali ne. Dejstvo je, da je forum nemoderiran in necenzuriran in so že
potemtakem po definiciji reklame povsem legitimne. No prepričan sem,
da so reklame ne samo tolerirane na tem forumu, ampak celo zaželjene,
saj je tudi reklama vrste informacija, kje se kaj dobi, kar je v offroad
krogih že itak problem. Seveda pa je Brane imel enake pomisleke, kot jih
imaš ti Miran, in me je celo povprašal ali je etično ali ne na forumu kdaj
pa kdaj omeniti tudi kakšnega dobavitelja ali sponzorja (hmm, koliko ljudi
bi to naredilo ?!) in zatrdil sem mu pač v skladu s svojim prepričanjem,
da to ni problem in da mu nihče ne bo nič rekel. Če je seveda to narobe, sem
edini krivec za to sam in nikakor Brane. Hkrati se Branetu zahvaljujem za vse
njegove prispevke in upam, da mu ta pripomba ne bo vzela volje za nadaljne
prispevke (seveda s polnimi informacijami o dobaviteljih opreme).
BTW - Brane, revija je super.
Ne, sem bil malce preveč zaj... (kot večkrat). Zelo je prav, da napišemo tukaj svoja mnenja in izkušnje, tako dobre, kot (če se le da) tudi slabe. Saj to forum tudi je. Branetu gre hvala, da je napisal njegovo + mnenje o tem konkretnem šotoru. Če bi bilo to, se sploh ne bi oglasil, ampak samo registriral in ob priliki mogoče celo kupil ta dotični izdelek. Tisto, kar me je zmotilo, je bilo tisto naštevanje lastnosti (ne bom jih citiral), ki je izgledalo, kot, da je iz prospekta prepisano. Samo to in nič drugega. Pa upam, da me ne bo Brane prvič ko me vidi, po gobcu.
Kar se reklame tiče je tema o plinski instalaciji tako najbolj tipičen primer.
BTW: zdej bom pa še jaz tisto famozno revijo kupil, da vidim ali lezete komu v ... ali pa je res OK.
LP vsem Miran
PS: kaj je s Swetelchem?
Kar se reklame tiče je tema o plinski instalaciji tako najbolj tipičen primer.
BTW: zdej bom pa še jaz tisto famozno revijo kupil, da vidim ali lezete komu v ... ali pa je res OK.
LP vsem Miran
PS: kaj je s Swetelchem?
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
strešni šotor
NIKOLI in zares nikoli ne bom zapisal nekaj proti mojim prepričanjem, nečesa s čimer nimam sam izkušenj.
Nisem naprodaj, da bi pisal nekaj v kar res verjamem.
Tehnični podatki so pač tehnični podatki. Če preverjeno držijo toliko bolje.
Vesel in ponosen sem, da tudi iz naših logov prihajajo vrhunski izdelki posameznikov polnih entuziazma in sem se mogoče ravno zaradi tega malce bolj razpisal.
S svojim pisanjem pa želim pomagati vsem, ki so na samem začetku, kot tudi tistim ki v določenih problemih nimajo toliko izkušenj kot jaz sam. Še predobro se spomnim časov, ko znanja še niso bila tako velika oziroma so tekla v drugi smeri in me je stalo veliko časa in kar nekaj denarja, da sem našel pravo pot.
V največje zadovoljstvo mi bo, ko bom s svojimi nasveti lahko pomagal do te mere, da bo vsak, ki si želi napredka v lastnem razvoju lahko preskoči stopnico ali dve.
Kar se pa vajencev tiče, smo pa to pač kar mi vsi skupaj in celo Schumaherju se malo lomi.
LP Krajnc
Nisem naprodaj, da bi pisal nekaj v kar res verjamem.
Tehnični podatki so pač tehnični podatki. Če preverjeno držijo toliko bolje.
Vesel in ponosen sem, da tudi iz naših logov prihajajo vrhunski izdelki posameznikov polnih entuziazma in sem se mogoče ravno zaradi tega malce bolj razpisal.
S svojim pisanjem pa želim pomagati vsem, ki so na samem začetku, kot tudi tistim ki v določenih problemih nimajo toliko izkušenj kot jaz sam. Še predobro se spomnim časov, ko znanja še niso bila tako velika oziroma so tekla v drugi smeri in me je stalo veliko časa in kar nekaj denarja, da sem našel pravo pot.
V največje zadovoljstvo mi bo, ko bom s svojimi nasveti lahko pomagal do te mere, da bo vsak, ki si želi napredka v lastnem razvoju lahko preskoči stopnico ali dve.
Kar se pa vajencev tiče, smo pa to pač kar mi vsi skupaj in celo Schumaherju se malo lomi.
LP Krajnc
Brane!
Lepo po vrsti: tvoja mnenja sem vsakič z veseljem prebral in marsikaterega bom tudi upošteval. Niti slučajno ne mislim, da se prodajaš - v tem smislu, da bi + ocenjeval nekaj slabega. Tudi sem vesel, da v naših logih pridejo na plan vrhunski izdelki. Pa tudi od statusa vajenca v primerjavi s teboj ne mislim odstopiti.
Ampak ...., če vse ostalo še sprejmem kot navajanje tehničnih podatkov, ne mi rečt, da ti zvečer, ko se cel dan goniš kje po kakšnih sipinah,(skoraj) z vodno tehtnico avto v livel spravljaš . Če se pa brez tega šotor ne odpre, potem pa ni vreden svojega denarja.
Še vedno upam, da me ne boš po gobcu, kadar se bova (če sploh) srečala, boljše da . Prepričan sem namreč, da če zvoziš Dakar, moraš biti v hudičevo dobri fizični kondiciji in v tej disciplini jaz nimam nobene možnosti.
LP
Miran
Lepo po vrsti: tvoja mnenja sem vsakič z veseljem prebral in marsikaterega bom tudi upošteval. Niti slučajno ne mislim, da se prodajaš - v tem smislu, da bi + ocenjeval nekaj slabega. Tudi sem vesel, da v naših logih pridejo na plan vrhunski izdelki. Pa tudi od statusa vajenca v primerjavi s teboj ne mislim odstopiti.
Ampak ...., če vse ostalo še sprejmem kot navajanje tehničnih podatkov, ne mi rečt, da ti zvečer, ko se cel dan goniš kje po kakšnih sipinah,(skoraj) z vodno tehtnico avto v livel spravljaš . Če se pa brez tega šotor ne odpre, potem pa ni vreden svojega denarja.
Še vedno upam, da me ne boš po gobcu, kadar se bova (če sploh) srečala, boljše da . Prepričan sem namreč, da če zvoziš Dakar, moraš biti v hudičevo dobri fizični kondiciji in v tej disciplini jaz nimam nobene možnosti.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Jaz sem precej razmišljal o strežnem šotoru, pa sem nekako odstopil od te ideje, ker:
1. Smo štirje in bi torej rabil kaj res velikega (da bi se lahko vsi spravili noter).
2. Vsi šotori so relativno precej težki in zasedejo celo streho. Ker na strehi ni več prostora, moraš dodatno gorivo voziti kje drugje (kar seveda potegne spet kaj drugega za sabo - skratka - lahko rata ta zadeva precej dražja od cene samega šotora).
Zaenkrat mislim to nadomestiti z dvema najcenejšima šotoroma (kakršnega sva tudi lani imela z Matejem v Sahari) za dve osebi - ne rabi klinov, razen če nočeš, da ga odnese veter (se pravi: če ga postaviš več kot le za prespat). In kar je najlepše: tak šotor stane le 5000 SIT in tehta le 2 kg. Je enoplasten - torej notri le vtakneš dve fiberglas šibki in že je postavljen.
Bolj so mi všeč le še šotori, v katere tudi teh šibk ni treba več zatikat - pospravijo se kar z vstavljenimi šibkami - nekako tako, kot zastori proti soncu za vetrobransko steklo. Taki šotori pa so postavljeni v 10 sekundah. Res pa cena potem ni več 5000 SIT, pa tudi nimajo jih za vsakim vogalom. Če greš v Saharo - je res toliko bolje spati na strehi, kot na tleh?
LP
Samo
1. Smo štirje in bi torej rabil kaj res velikega (da bi se lahko vsi spravili noter).
2. Vsi šotori so relativno precej težki in zasedejo celo streho. Ker na strehi ni več prostora, moraš dodatno gorivo voziti kje drugje (kar seveda potegne spet kaj drugega za sabo - skratka - lahko rata ta zadeva precej dražja od cene samega šotora).
Zaenkrat mislim to nadomestiti z dvema najcenejšima šotoroma (kakršnega sva tudi lani imela z Matejem v Sahari) za dve osebi - ne rabi klinov, razen če nočeš, da ga odnese veter (se pravi: če ga postaviš več kot le za prespat). In kar je najlepše: tak šotor stane le 5000 SIT in tehta le 2 kg. Je enoplasten - torej notri le vtakneš dve fiberglas šibki in že je postavljen.
Bolj so mi všeč le še šotori, v katere tudi teh šibk ni treba več zatikat - pospravijo se kar z vstavljenimi šibkami - nekako tako, kot zastori proti soncu za vetrobransko steklo. Taki šotori pa so postavljeni v 10 sekundah. Res pa cena potem ni več 5000 SIT, pa tudi nimajo jih za vsakim vogalom. Če greš v Saharo - je res toliko bolje spati na strehi, kot na tleh?
LP
Samo
Ko sva bila midva z mojim ta malim dol (druga polovica novembra), sva spala vsak v svojem mini šotorčku po 5 kSIT. Pa je bilo ponoči 0 stopinj, mraz kot hudič. Jaz sem šotor vzel ne zaradi zaščite vremenske, ampak, da ne bi kakšni škorpijoti po meni hodili. Sem malo paničen, pa nisem hotel tvegati. Že zaradi tega je strešni šotor boljši. Je pa šotor zelo zaželjen tudi zaradi vlage, enkrat čez noč (ne vem kdaj, sem spal kot top) se je spustila rosa in je bilo zjutraj vse mokro. Tudi avto in pesek in šotor od zunaj. Če si brez šotora, imaš mokro spalno vrečo in verjetno te bolj zebe.
Ampak še enkrat - če ne bi bilo škorpijotov, bi jaz dol spal brez šotora. Kadar bom šel dol z mojo ji bom pa moral bolj udobno narediti in to bo šotor na strehi. Ker sem pa stroškovno omejen, bom takrat - res imam velik avto z velikooooo streho - dal na prtljažnik eno leseno ploščo, gor postavil en navaden šotor na fiberglas palčke in čez skrojil eno cerado za pokriti med vožnjo. Važno je, da imaš potem lahko stalen modroc notri, jaz bi kar svojega s postelje seboj vzel. Če pa slučajno preveč piha, pa tako ali tako ne spiš in je potem vseeno, če noč presediš v avtu. Bolj pomembno kot šotor pa bo, da bom takrat ob strani naredil zaveso (podobno tistim od tuš kabin), da bodo gospa lahko notri svoje toalete opravljali A je že kdo pomislil na WC desko na trh sestavljivih nogah?
Jaz sem tako poln idej - beri spodaj!
LP
Miran
Ampak še enkrat - če ne bi bilo škorpijotov, bi jaz dol spal brez šotora. Kadar bom šel dol z mojo ji bom pa moral bolj udobno narediti in to bo šotor na strehi. Ker sem pa stroškovno omejen, bom takrat - res imam velik avto z velikooooo streho - dal na prtljažnik eno leseno ploščo, gor postavil en navaden šotor na fiberglas palčke in čez skrojil eno cerado za pokriti med vožnjo. Važno je, da imaš potem lahko stalen modroc notri, jaz bi kar svojega s postelje seboj vzel. Če pa slučajno preveč piha, pa tako ali tako ne spiš in je potem vseeno, če noč presediš v avtu. Bolj pomembno kot šotor pa bo, da bom takrat ob strani naredil zaveso (podobno tistim od tuš kabin), da bodo gospa lahko notri svoje toalete opravljali A je že kdo pomislil na WC desko na trh sestavljivih nogah?
Jaz sem tako poln idej - beri spodaj!
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
No WC-ja res se nisem videl, si je pa moj kolega Janez Jures Defenderja 110 tako preuredil, da ima posteljo notri + se plac za vso potrebno kramo. In verjel ali ne se tus z 80 litri vode - za . In sta bila en mesec na poti po Maroku - vse bp. Moras pa jasno imeti gajbo, ki ti omogoca 2 metra spalne dolzine (prtljaznik + podrta zadnja klop!).
LP
Igor
PS: Sam se tudi bolj navdusujem nad sotorom za 5000 SIT + dobro spalko!
LP
Igor
PS: Sam se tudi bolj navdusujem nad sotorom za 5000 SIT + dobro spalko!
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Kar pa se opravljanja potreb tiče, pa res ne bi smel biti problem v puščavi. Odpelješ se tri sipine stran, pa imaš dovolj privatnosti. Res pa je lažje za moške, saj zna biti to za ženske že problem pri "number 1", za moške pa le "number 2" .
Ludwig pa ima res toliko prostora na strehi in tako močan avto, da mogoče ne bi bilo sploh treba razmišljati, da bi bila brunarica zložljiva. In če bi v avto vgradil Webasto, bi morda nahko naredil tudi finsko savno .
LP
Samo
Ludwig pa ima res toliko prostora na strehi in tako močan avto, da mogoče ne bi bilo sploh treba razmišljati, da bi bila brunarica zložljiva. In če bi v avto vgradil Webasto, bi morda nahko naredil tudi finsko savno .
LP
Samo
2 Zuki,
pasja uta je malce zahtevnejši in ne tako enostaven projekt. Če jo zmontiraš na nosilec rezervne gume, se zelo poslabša vidljivost nazaj. Vendar pa je potrebno pomisliti tudi na to, da mora imeti pes čuvaj dostop do morebitnih zlikovcev okoli in okoli vozila. Ponavadi je ta problem rešljiv z vitlom, ki je uporabno tudi takrat, ko zvesti čuvaj omaga, ali želi steči za vsiljivcem v sosednjo vas. Zaščitniki živali žal nasprotujejo takšni implementaciji vitla, imenovani tudi "dog-o-wire", mi "ta zaresni" pa jo uporabljamo le v skrajni sili.
Sam se nagibam bolj k kvalitetnemu ozvočenju in predvajanju posnetka "grrr.mp3". Do sedaj po mojih izkušnjah še ni bilo nepredvidenih situacij.
2 Samo,
webasto je za amaterje. Z Ludwigom serijsko vgrajujeva plinske celice.
LP Bizzy
pasja uta je malce zahtevnejši in ne tako enostaven projekt. Če jo zmontiraš na nosilec rezervne gume, se zelo poslabša vidljivost nazaj. Vendar pa je potrebno pomisliti tudi na to, da mora imeti pes čuvaj dostop do morebitnih zlikovcev okoli in okoli vozila. Ponavadi je ta problem rešljiv z vitlom, ki je uporabno tudi takrat, ko zvesti čuvaj omaga, ali želi steči za vsiljivcem v sosednjo vas. Zaščitniki živali žal nasprotujejo takšni implementaciji vitla, imenovani tudi "dog-o-wire", mi "ta zaresni" pa jo uporabljamo le v skrajni sili.
Sam se nagibam bolj k kvalitetnemu ozvočenju in predvajanju posnetka "grrr.mp3". Do sedaj po mojih izkušnjah še ni bilo nepredvidenih situacij.
2 Samo,
webasto je za amaterje. Z Ludwigom serijsko vgrajujeva plinske celice.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Samo napisal/-a:Misliš, da bo Ludwig svojo 80-ko predelal v koncentracijsko taborišče na kolesih?
Hm ni slaba ideja. Edino ne morem se odločit komu bo pripadla čast testirat zadevo. Francibo, Poliploidija, mogoče Samo, ki si drzne pomisliti, da v avtu nimam webasta ali pa mogoče sam presvetli Vigadu s svojo neizčrpno zakladnico idej o šibedahih....
God shave the queen...
Še ena ideja, bolj za šalo kot za res...
Zraven si pojte komad "This is how we do it"...
Fotki nastali lani v kempu v Touzerju v Tuniziji. Lastnik trabanta en vzhodni nemec, ki se je odpravil malo po Tuniziji in preko Sicilije nazaj v Vzhodno Nemčijo.
Zraven si pojte komad "This is how we do it"...
Fotki nastali lani v kempu v Touzerju v Tuniziji. Lastnik trabanta en vzhodni nemec, ki se je odpravil malo po Tuniziji in preko Sicilije nazaj v Vzhodno Nemčijo.
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 181 gostov