galloper in vse o njem

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

galloper in vse o njem

OdgovorNapisal/-a MR » Po Okt 04, 2010 4:07 pm

živjo

zanima me vse o galloperju letnik 99-00. Ga mam namen kupt pa me zanima čim več o njem kašni so kj problemi, stroški vzdrževanja, poraba... Meu bi ga bl za soft offroad in cestna vožnja nobenih ekstremov.

hvala za info

lp M

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » Po Okt 04, 2010 4:09 pm


Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Po Okt 04, 2010 11:12 pm

Pozdrav

O Galloperju je bilo že precej napisanega. Če bi malo prebrskal po forumu bi gotovo našel odgovore na vprašanja.
Moje izkušnje so naslednje:
Imel sem kratkega (3 vratnega)
Slabost je, da nima samodejnega vklopa zapore zadnjega diferenciala. V primeru, da avtomatski vklopniki ne delujejo kot bi morali, se kaj hitro lahko zgodi, da ostaneš v blatu. Jaz sem bil zelo razočaran nad Galloperjem, ko se je meni to prvič zgodilo (blato je bila le mokra zemlja na terenu z majhnim vzponom)
Mislim, da so tukaj največji problem prav ti avtomatski vklopniki prednjih koles, saj jih ob nepravilni uporabi hitro poškodujemo.
4 kolesni pogon v položaju 4H ne dovoljuje hitre vožnje, saj se vklopniki na prednjih kolesih približno pri 30 km/h izklopijo.
Pomembna je tudi visko sklopka na ventilatorju za hlajenje motorja
Vozilo je težko skoraj 2 tone zato poraba ne more biti majhna. Opazna je večja poraba pri vožnji na kratke razdalje
Usnjeni sedeži so zelo gladki in zato z zadnjih sedežev padejo vsi predmeti na tla.
Motor 2500ccm, 73kW (99,28KM), 252Nm pri 1500 obr ni veliko vendar je kar dovolj, če ne vlečemo težjih prikolic. Konstrukcija motorja je stara (Mitsubishi). Ustreza predpisom EURO 2.
Rezervni deli niso poceni. Lani je bila visko sklopka 250EUR, avtomatski vklopnik prednjega kolesa je bil 500 EUR. To so bile cene na servisu Hyundai. Cene drugih delov ne poznam.
Nazadnje spremenil primorska, dne To Okt 05, 2010 4:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Okt 04, 2010 11:41 pm

Kolega ga ima. Končniki, premniki, silen bloki... To kar naprej menja. Poraba ni zanemarljiva. Sploh pri daljšem priganjanju. Pleh gnije še bolj kot pri Pajerotu. Vožnja še kar udobna, na terenu imaš vedno slab občutek da se bo nekaj polomilo.

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » To Okt 05, 2010 3:54 pm

pol je Galloper bl slaba ideja za kupt :cry:

Kaj pol predlagate za kšnih 5000 pa da ma klimo in da je dizl to sta mi dva največja pogoja?????

lp m

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Okt 05, 2010 4:20 pm

Kaj pa kak Land Rover?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » To Okt 05, 2010 5:10 pm

ha ha ha.
Vzemi galoperja :lol:
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Okt 05, 2010 5:15 pm

Picpoki napisal/-a:ha ha ha.
Vzemi galoperja :lol:
Ja no...če ni zbirčen, se da dobit tudi kaj takega...ne bo pa ravno 00 letnik... :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Okt 05, 2010 6:09 pm

Kaj pa Terano? Grand Vitara?

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » To Okt 05, 2010 6:09 pm

ja od LR mi je Defender čist hud sam mal preveč gou kar se opreme tiče. Galloper je dost ok glede opreme sam če je tok v K kokr pravte pol raj kj druzga vzamem.

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » To Okt 05, 2010 6:14 pm

terrano bi še biu vitara pa bl ne.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4128683&show=1

:lol:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Okt 05, 2010 6:20 pm

http://www.shrani.si/f/30/Da/gH4UgEx/3/ ... 08-152.jpg
PREDELAVA JE PREDRAGA ZA OFF ROAD, bolje da kupiš kaj boljšega.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Okt 05, 2010 6:20 pm

jaz sem z galloperjem precej prevozil, seveda sem ga predelal za moje potrebe. Rečem lahko, da za normalno makadamsko vožnjo je super avto, za off road moraš na njega ogromno dat in bo zdržal leto- dve, nikoli pa se ne more primerjati z Japonci. Zaključek za off road ni primeren ker ima preveč plastike okoli in spodaj, potreben je dviga in večjih gum kar potegne za sabo predelavo motorja...je pa primeren za na gobe in družinske gozdne izlete, hočem reči, da predelave toliko stanejo, da je bolje kupiti kaj drugega!!!
LP
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Okt 05, 2010 6:22 pm

se opravičujem za velikost slike, če jo upa kdo pomanjšat naj jo. Žal sem malo štorast za delo z računalnikom. :oops:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » To Okt 05, 2010 6:42 pm

tale tvoj zgleda super sam če je treba tok še vložit vanga je res bolš že v štartu kupit kj druzga.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » To Okt 05, 2010 8:15 pm

No defender ne pride v izbor glede opreme/proračuna.
Lažje kakšen discovery ali pa freelander. Je pa še vedno LR....

Sem pa imel priliko peljat galoperja l.01 in to s prikolico in naloženim samurajem.
Moram reči da poraba niti ni bila toliko kritična. Če se ne motim je bila okoli 13l.
Sam sem imel pajerota l.90. Če bi izbiral bi raje vzel deset let starejšega pajota.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » To Okt 05, 2010 11:06 pm

tud tale Patrol mi dobr zgleda sam nevem k ma mal velik kilometrine pa čeprov je vse zrihtan :?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3886456&show=1

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Okt 06, 2010 6:46 am

MR napisal/-a:tud tale Patrol mi dobr zgleda sam nevem k ma mal velik kilometrine pa čeprov je vse zrihtan :?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3886456&show=1





Lahko je še tako spedenan, še vedno ima zloglasni 2.8 motor kjer v vsakem klancu čakaš kdaj bo počila glava.

boštjan
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr Mar 17, 2004 4:14 pm
Kraj: nazarje

OdgovorNapisal/-a boštjan » Sr Okt 06, 2010 8:42 am

Ta patrol je bil včasih moj ,takrat je tud bla obnovljena počena glava,pošvasan,vzdignjen,poštrihan,Al v notranjosti,....
sicer ne vem v kakšnem stanju je zdaj (ima ga tjordan),zgleda pa boljše (še bolj vzdignjen,še večje gume,športni sedeži,vitla,spet pošvasan....
če si nebi glih enga nissana nabavu bi tak verjetno šel nazaj na
tega zelenga patrolčka.

Pa LP
nissan mi je na kožo pisan

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Okt 06, 2010 9:06 am

Bil sem lastnik Patrola 3.3 in 2.8. To je tako kot hiša. Jama brez dna. Res da se ne skoraj nikoli ne pokvari, je veliko bolj zanesljiv kot ostali terenci. Vsaj nima takih okvar kot ostali avtomobili, je pa pri 2.8 Patrolih letnika od 90 do 93 pločevina izredno slaba in gnije kot piškot. Poleg tega pri takem avtu hočeš vedno večje gume, močnejši vitel, višje podvozje... Skratka vedno nekaj vlagaš vanj, cena stagnira ali pada, voziš pa star avto.
Po moje rajši poglej za kakšenga Teranota ali 4 runner.

Uporabniški avatar
MR
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Sep 28, 2009 4:55 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a MR » Sr Okt 06, 2010 4:02 pm

kaj pa glede tega avta ma kdo kšne podatke kok je kj vredu ker za moje potrebe bi biu ok sam nevem kok je tle kj kardan pa to vredu :?:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4136983&show=1

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Okt 06, 2010 11:00 pm

To je bila zadnja poizvedba po Avto.net oglasu, ostale bom brisal - za take poizvedbe imamo svojo temo. :evil:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
fire
Prispevkov: 158
Pridružen: Sr Jan 20, 2010 5:52 pm

OdgovorNapisal/-a fire » Če Okt 07, 2010 7:02 am

Zelo dobro upravnik,vendar do vseh enako!

Fr3nky
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Sep 15, 2010 9:50 pm

OdgovorNapisal/-a Fr3nky » So Okt 16, 2010 4:00 pm

ve mogoče kdo koliko barov mora imeti diza pri 2.5TD galloperju, letnik 96...

sumim da mi ena slabo deluje...

Fr3nky
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Sep 15, 2010 9:50 pm

OdgovorNapisal/-a Fr3nky » So Okt 16, 2010 4:08 pm

tam ko je zajla - pletenica za gas na pumpi, je spodi ena štangica ki je vezana na neko vakum pumpico. kako tisto deluje in zakaj pravzaprav je?
more tista štangica bit čisto blizu tiste za gas, ali ima kaj fore vmes.

če kdo ne ve o čem govorim, bom dal sliko. Lep pozdrav


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 42 gostov