Novi Discovery 3 vs land cruiser

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » To Mar 29, 2005 11:24 pm

toyota :D

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 414
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » To Mar 29, 2005 11:32 pm

Jeep ni !
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Mar 29, 2005 11:34 pm

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Pravilen odgovor! Sedi, odlično!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dokaz:
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1.jpg

Stvar je z enega francoskega foruma.

2 MAMUT! A si tam spodaj kaj ojačal?

Objokan pozdrav!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Mar 30, 2005 8:19 am

Miran: tisto, da boš moral zamenjat Toyoto, da boš imel sekret, vzamem nazaj :).

LP
Samo

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Mar 30, 2005 1:14 pm

Ja, res je, težko sranje. Saj primerov niso imeli dosti, zdi se mi, da je bilo 7 ugotovljenih primerov pokanja in to tudi na avtih, ki niso imeli nobenih predelav, torej originalne gume in vse ostalo tudi original. Ko so iskali popravilo na stroške garancije, so dobili odgovor, da garancija NE VELJA, ker so avte NEPRIMERNO UPORABLJALI. Si misliš, kupiš terenca, vsaj kot takega ti ga ponujajo in tudi zaračunajo, potem se pa ne smeš z njim po terenu vozit, da ne bi ŠASIJA POČLA. Za rešit se tega sranja bom rabil še kaj več kot trinožno prenosno sekret desko. Ampak, v vsakem sranju je nekaj dobrega: še vedno raje doma vidim in preprečim kje bo počilo, kot pa da bi tam doli nekje na sredi ribežna ostal s polomljeno šasijo.SHIT! :evil: :evil:
Bom odprl šnelšvasalnico občutljivih šasij na Toyotah. Končno mogoče ideja, ki bo finančno uspešna, saj bodo stranke kar v vrsti stale.

Pa vseeno LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Mar 30, 2005 1:22 pm

Glede na to, da tvoj avto ni ves zbit (no, malo je že), me pa prav zanima, kje je fasal take udarce, da je počila šasija! Sicer pa če kdo malo več bere o Toyotah, prebere, da jim iz čistega mira pokajo prednje obese (into 100-tkam - in to niso le osamljeni primeri), pa se lomijo diferenciali, pa vse živo - ravno tako, kot na drugih avtih. Mogoče je boljša tolažba le to, da ga boš kjerkoli na svetu lažje popravil, kot kaj drugega. Pa da elektronika res manjkrat crkne kot na kakem Land Rover-ju. Ah sekret - očitno je res karkoli kupiš sekret. Samo peš hodit se pa ne splača :)

LP
Samo

P.S.: In na koliko mestih ti je počila šasija?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Mar 30, 2005 1:25 pm

EJ počasi!
Niče še ni počlo. Slike so iz Francije. Moja je še cela. Ampak jo bom ojačal. Zdaj vsaj vem kje.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Mar 30, 2005 1:28 pm

No, to je pa že malo bolje. Vem, kako malo mučen je še tvoj avto, pa se mi je že malo čudno zdelo :). In še nasvet: beri navodila za uporabo in se jih drži, da ti ne ukinejo garancije ;).

LP
Samo

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Sr Mar 30, 2005 11:27 pm

Slikce bi lahko bile tudi iz moje LCjke, oziroma bi te pobaral kdaj si me pofotkal, da ne vem za to.
Nažalost sem se kot enden prvih srečal s povsem enakimi poškodbami, razlog za njih mi je sicer poznan in tudi poučen (na maratonskih rallyih nikoli ne dirkaj na sekunde, vztrajnost veliko več velja).
Skratka s povsem novo LCjko smo se podali na ElChott, z 240 ps za šalo prehitevali počasnejše tekmovalce kateri so se tudi zelo fer umikali in niso povzročali težav (splošna praksa fairplaya na rallyih), potem pa sva naletela na pronosnega švaba, ki s svojim Mercedesom G ni jebal 5% na hupanje, blendanje. Zato pade kasneje precej obžalovana odločitev, saj sva v prvi ravnini skočila na teren ob cesti, ven iz njegovega prahu, da sva vsaj malo lahko videla .... in imela kaj videti, pri brzini okrog 120 km/h se je pred nama narisala suha struga, katero sva v širini preko 10 m spektakularno preletela, se nabila na nasprotni izvoz iz struge na šus plato in pošteno odbila v nekaj 10metrski skok. Sicer brez posledic odpeljala etapo do konca, ampak na cilju pa smo lahko opazili prizore iz tvojih slik.
Nauk, pri 14 dnevnem rallyu bi lahko tudi tistih 15 km odpeljal za švabom in ne bi bilo ...

Razlog za razpoke na pločevini kolotekov tiči v šasiji, ki je zaradi Toyotine skrbi za varnost soudeležencev v prometu ustrezno oslabljena, samo očitno so hoteli biti preveč prijazni pa je ob res hudih šusih, ki so še brez posledic za pločevino lahko tudi premehka. Mi smo našo potem ponovno naravnali in ojačali določena mesta na šasiji okrog nosilcev motorja in zmečklivih con, ki sedaj niso več tako zmečklive oz. prepogljive kot nekoč.
Za enakimi posledicami pa so trpele tudi prav vse 120tke, ki so se vrnile z Dakarja 2004. Prav vse sem si od blizu ogledal samo fotke so pa žal šle skupaj z hard diskom rakom žvižgat.
Med predračunom za predelavo najine Toyote za Dakar 2005 pa je bila tudi precej debelo tiskana postavka tudi extra ojačanje šasije (tud celoten predračun je bil bolj debelo tiskan v koloni pri številkah). Tako, da je ta stvar presenetila tudi že precej izkušene Dakarske ekipe in delavnice.

Sem se pa tej pripetiji oz. poletu tudi spraševal, kaj bi se z nama zgodilo, če bi se nama kaj podobnega zgodilo s katerim drugim terencem starejše zasnove. In sem bil hitro spet zelo vesel, da vozim TOYOTO. :moli:


L4x4p.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Mar 31, 2005 12:37 am

Igor hvala!
Spet se mali vajenček učim od mojstrov. Ob priliki se oglasim pri tebi, da malo podebatirava celotno zadevo.
Zaenkrat pa zadevo zaključujem tu v javnosti.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Defender 110
Prispevkov: 184
Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Defender 110 » Pe Apr 01, 2005 7:20 pm

Evo test Disca III v zadnji st. AM si lahko ogledate tule:

http://www.landrover-klub.si/stran_meni/novice.htm

LP
Igor
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Apr 01, 2005 8:22 pm

No mene pa zanima, kdo je dal dovoljenje, da so se vozili v naravnem
okolju (v zelo neokrnjeni naravi) in potem tako sliko še objavijo v časopisu.
A je potem kaj čudnega, če dobijo offroaderji vzdevek "vandali" in terenci
"terenske pošasti". In zakaj. Zato, da so naredili nekaj reklame, ker jim je
uvoznik fino plačal. Na tak način bodo naredili počasi dovolj škode, da
bo offroad tudi kot šport prepovedan v Sloveniji. Javno mnenje je že itak
povsod proti terencem in offroadu. Pa ne mi govorit, da so se šli slikat na Hrvaško iz
Ljubljane. Seveda na ta način gospodje, ki prodajajo terence škodujejo
posledično tudi sebi saj, če bo lastnik terenca črna ovca, bo šla tudi prodaja
navzdol. Namesto, da bi podpirali in sponzorirali prireditve za popularizacijo
offroada (npr. Boltez Challenge in podobna tekmovanja, ali bog ne daj celo
državno prvenstvo), ki se dogajajo na poligonih, peskokopih, glinokopih in
sploh mestih, kjer se škoda ne dela. In tam je mnogo prostora za reklame.

P.S.
Disco V8 preden skočiš v zrak naj ti povem, da bi bil prispevek enak, če bi
tam v tistem čudovitem čistem potočku stala Niva ali Patrol.

DiscoV8
Prispevkov: 226
Pridružen: To Dec 28, 2004 5:22 pm
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a DiscoV8 » So Apr 02, 2005 5:14 pm

Vigadu ne skrbi. Vecino svojih izletov poslikam, pa si ne upam niti na forumih objavit kaksnih slik, da me ne bi kaksni 'naravovarstveniki' preganjali ali celo lovili lastnike-ustanovitelje kaksnega foruma. Kar se tice tvojega komentarja se mu 100% pridruzujem.

Sedaj sem ze skoraj eno leto lastnik vandalskega terenca in sem mislil, da ker zadeva le ne 'leti' toliko kot moj prejsnji ljubljencek (Audi S4), da ne bom imel vec problemov s policijo. Ampak lej ga zlomka. Ocitno se ti organi sprehajajo tudi po slovenskih gmajnah in mocvirjih. Celo na gozdni poti jih je moc srecati...

Zalostno a zal resnicno...
DISCO - pravi terenec s pravo obliko

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 750
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Ne Apr 03, 2005 1:40 pm

Oj,

spet nečesa ne razumem. Sem pač trd kot majski hrošč. Nimam pojma, kje tako silno off roadate, ampak mene še nikoli v zadnjih 15ih letih (toliko časa namreč vozim raznorazna terenska vozila) ni nihče ustavil, oziroma kaznoval. Če pa bi me, razumem dodeljeno kazen bolj kot povračilo za uporabo neutrjenih površin. Recimo, da bom letos plačal takole 100.000,00 SIT kazni zaradi vožnje izven cest. Pa delimo tole na 15 let. Preprost izračun da nekje 6.666,66 SIT na leto. Lepo vas prosim. Kdor ne zmore takšnega stroška naj raje hodi peš.

Kar se pa tiče popularizacije omenjenega športa. Jasno, da sem za. Saj se tudi sam pojavim kdaj na kakšnem tekmovanju. Moje mnenje je, da popolne popularizacije nikoli ne bo moč doseči. V Sloveniji, pri dveh miljonih ljudi, verjetno off road ne bo veselil vseh lastnikov terenskih vozil. Vsaj v takšni obliki ne. Zato pa imamo tekme, klubske izlete itd. Za somišljenike. In ljubitelje. Eni svojo strast tešijo v črni Afriki, drugi v Grčiji, tretji v Romuniji, ostali pa v domači hosti. Vsaka strast pa za sabo prinese tudi finančne posledice. Ene turistične destinacije so pač dražje od drugih. Pomagati pri tem pa se ne da.

Najprej je pa treba odrasti in prerasti naslednjo misel "Joj mami, glej onega! On se lahko vozi po travi jaz pa ne. Zakaj je tako, mami?". Vsakršne omejitve so izum človeštva. Ne smemo, oz. ni lepo urinirati na javnih mestih, ne smemo pljuvati po tleh, če je znak, ki omejuje hitrost na 60 kilometrov na uro, se ga po nekakšnih ljudskih normah držimo. Če ne so posledice. Največkrat finančne in pa posredno tudi moralne. Vsak pa lahko izbere, kaj mu je pri srcu. Scati po vogalih, po gobcu namahati bližnjega soseda ali off roadati po nacionalnem parku.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Apr 03, 2005 10:39 pm

Bizzy, danes bova pa midva hude debate usekala.
Žal se v celoti ne strinjam s teboj. OR je treba popularizirat - pa kaj to sploh pomeni? Dejstvo je to, da je polno stez in vlek in ne vem kakšnih poti po naši deželi, kjer bi se tistih nekaj norcev, ki se pač radi ORamo, lahko do srca naužili veselja z našimi kištami. Ne da bi pri tem naredili kakšno dodatno škodo okolju. Vse OK. Ampak splošni štimung postaja tak, da če imaš terenca ne smeš nikamor brez rizika kazni. Tudi to je OK. Ampak, naj to velja tudi za lovce in gozdarje in še koga. Če se jaz z mojo kišto peljem po totalno razriti vleki v gozdu, sem v prekršku. Ampak razrili so jo gozdarji. Če se sme lovec, ki poleg vsega še živali mori iz ljubega veselja, do preže pripeljati, je vse OK, če se pa jaz sem pa v prekršku. Če jaz iz gozda pripeljem smeti, ki so jih pustili gozdarji (kante od olja, konzerve piva...), sem v prekršku, oni imajo pa vse pravice v gozdu svinjati, ali kaj?
Prej sem se že enkrat z mojimi leti hvalil, ampak včasih pomagajo - če bi bil mlajši bi me takoj po gobcu, tako imajo pa malo rešpekta in včasih uspem svoje povedati do konca: tudi predsedniku vlade (ne sedanjemu) sem, ko sem ga srečal v gozdu pod Snežnikom, rekel, naj njegov avto drugič bolje parkira. Pa je bil presenečen in se je celo opravičil. Lovce sem iz okolice moje hiše tudi uspel nagnati.
Ampak po narodnih parkih se pa ne bom vozil z avtom. NE bom.
Imajo pa Islandci (ali so grenlandci?) baje eno dobro OR foro. Nikjer se ne smeš izven ceste na sveže voziti. Po kolesnicah enega prekrškarja pred teboj pa smeš! Povsod, kjer so že kolesnice, je baje dovoljeno. Vprašanje, če kdo tam dela tovrstne prekrške? A mi bi jih?
Sploh sem zabluzil totalno off topic. Oprosti Vigadu.
Ampak, če sem že off: zakaj bi stran metali denar za trajekt proti Tuniziji: kaj ni tam nekje severno od Beograda ena pokrajina, ki se imenuje Delibarska peščara. V šoli (ojojjoj, kdaj je že to bilo...) so nas učili, da je tam prava puščava. Kaj kdo ve kakšna je kaj stvar tam vzhodno?
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Roman

OdgovorNapisal/-a Roman » Po Apr 04, 2005 12:39 pm

Kopijo zloglasnega odloka seveda imam, pa je zame precej nedorečen.
V bistvu v njem sploh ne piše, da je prepovedana vožnja po gozdnih (dvosteznih) poteh, razen se razume po narodnih parkih.

Pa ima kdo kakšne uradne informacije, kako je to sploh mišljeno. Seveda je na vsakem koraku vidno, da je pregon ofroadarjev postal skoraj narodni šport, ko se lahko praktično vsakdo usaja in se petelini, kako bo naredil prijavo.

Kdor pa se kaj več giblje v naravi, pa zlahka vidi da gozdarji pri svojem rednem delu naredijo deset miljonkrat več škode, kot pa če se nekdo denimo pelje mimo s staro lado Nivo. Kolikor sem imel jaz stikov z gozdarji tudi nikoli ni nobenega motilo, če sem se kdaj pripeljal mimo. Celo so odmaknili kakšno deblo in povedali kakšna je pot naprej.
Nadalje je pa škoda v gozdu relativna stvar in o njej največ govorijo tisti, ki gozd poznajo bolj iz slik in filmov, kot pa da bi se kdaj resno ukvarjali z njim. V enem letu namreč včasih še utrjena cesta izgine, da jo ne najdeš več, kje neki šele kolesnice nekoga, ki se je nekoč peljal.

Eto, pa sem se malo izpihal.

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Po Apr 04, 2005 2:09 pm

:oops:
Nazadnje spremenil banzai, dne Če Feb 09, 2006 11:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Apr 04, 2005 2:21 pm

miran napisal/-a:Ampak, če sem že off: zakaj bi stran metali denar za trajekt proti Tuniziji: kaj ni tam nekje severno od Beograda ena pokrajina, ki se imenuje Delibarska peščara. V šoli (ojojjoj, kdaj je že to bilo...) so nas učili, da je tam prava puščava. Kaj kdo ve kakšna je kaj stvar tam vzhodno?


Poizkusi tole:
http://www.pogodak.co.yu/search.jsp?q=Deliblatska+pe%C5%A1%C4%8Dara

LP
Samo

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Apr 04, 2005 5:19 pm

Samo, hvala za odgovor.
Odprem prvi link in berem: narodni park, 30 volkov še tam živi in tako dalje - in si rečem, ne tam se pa jaz ne bom vozil, škoda narave .. priden dečko :gladi_ga_po_glavi:
Potem pa odprem na prvi strani proti koncu en drug link in berem: izredno bogato lovsko področje, lovci s celega sveta pridite morit naše volkove, jelene...namestili vas bomo v lepih brunaricah - (se opravičujem) kurbe preklete.
Se vidi, da smo iz istega dreka ven prilezli.
A ko smo bili pri jodlarjih na zimskem srečanju ob Vrbskem jezeru, smo imeli progo (in to več kot 100 terencev) kar po obrani koruzni njivi speljano. Glede na to, da pri njih baje lahko plavaš v večini jezer in istočasno vodo piješ, pri nas pa še iz vodovoda včasih ni več najboljša, sledi, da ti jodlarji znajo bolj skrbeti za okolje kot mi. Pa da me ne bi kdo razumel, kot da jodlarjem kam lezem, ne, ne le kar se tiče OR so bolj pametni in pustijo folk se sprostiti tam, kjer škode ne dela. Saj, če se čez vikend sprazniš, boš med tednom tako bolj veselo delal in za gospodarja denarce ustvarjal.. Kako so že rekli: kruha in iger..
L zagrenjen P
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Sando

OdgovorNapisal/-a Sando » Po Jan 02, 2006 12:39 am

Jaz imam že 15 let Pajerota 2.5 T.D. Obut je v terenske pnevmatike ima močan reduktor in ima blokado srednjega diferenciala. Po terenu se zelo dobro obnaša, tudi v primerjavi z drugimi terenci je bilo v 15 letih že več prilik primerjat sposobnosti , tudi po zelo zahtevnem terenu.
Pred par meseci sem začel razmišljati da bi kupil novega terenca in mi je
prijatelj zrihtal da sem lahko preizkusil novega Discoveryja 3 dizel.
Preizkušal sem ga v Rakeku po kros progi , prvo starega defenderja, in nato še Discoverija 3. Po kros progi so se oba odlično obnašala in seveda moj Pajero tudi. Ko pa smo prišli do neke ful strme peščene poti sem vozil Defenderja in v treh poskusih nisem zmogel prit do vrha, strme poti je bilo približno 30 metrov.Jaz sem se pognal in takoj ko je bil Defender cel na strmini je začel kopati, nato me je opomnil prijatel da lahko blokiram dudi zadnji diferencijal, tako sem tudi naredil in potem je Defender prišel do frha, čeprav je imel malo problemov na sredini ker je bil premehak teren in je malo pokopavalo.
Nato je prišel na vrsto Discovery 3. Takoj sem zapeljal do tiste strmine. Prepričan sem bil da ne bo prišel gor ker je pretežak 2700 kg in ker nima blokade diferencijalov, ampak me je presenetilo, Discovery 3 je prišel do vrha po tisti strmini v drugi ridoti brez problemov, ampak res brez problemob, niti enkrat ni zakopalo ali spodneslo. Potem sem se še kako uro vozil po kros progi in na koncu sem šel provat še z mojim Pajerotom v tisto strmino, seveda niti pod razno ni prišel gor, ne z zaletom v tretji ridoti ne v drugi in tudi v prvi ne. Po enih 7 poskusih sem odnehal.
Še ostali občutki Vožnje z Diskoveryjem 3:
- sem opazil da ko vozim po pesku suhem trdem blatu in kamnih imaš občutek kot da bi vozil po tepihu, nobenega tresljaja ali vibracije ne občutiš.
- ko sem zapeljal čez večjo skalo ki je štrlela iz terena pri 50 km/h je samo nežno zamortiziralo medtem ko je Defenderja in mojega Pajerota ko sem zapeljal čez isti kamen vrglo prvi konec avta pol metra v zrak, zelo sunkovito in neprijetno.
Kar se tiče vzmeti in pogona koles ima Discovery 3 zelo kvalitetne in učinkovite.Da je masivno narejen pa pove že njegova teža. Kote za po terenu ima iste kot patrol, se pravi odlične, z to razliko da Discovery3 nima barvanih odbijačev, na vseh 4 vogalih so črni in če drsaš po zidu se ne olupi barva in se nič ne vidi, to se mi dopade ker ima tudi moj Pajero take, pa sem jih že vse zdrsal pa se nič ne pozna.
Jaz pravim, perfektno terensko vozilo.( se pozna, da je šla tehnologija naprej) kar se okvar tiče pa bo pokazal čas. L.P. :D

Sando

OdgovorNapisal/-a Sando » Po Jan 02, 2006 12:46 am

Sori fantje.... zgorja sem zgrešil stran!

Sando

OdgovorNapisal/-a Sando » Po Jan 02, 2006 1:10 am

Sando napisal/-a:Jaz imam že 15 let Pajerota 2.5 T.D. Obut je v terenske pnevmatike ima močan reduktor in ima blokado srednjega diferenciala. Po terenu se zelo dobro obnaša, tudi v primerjavi z drugimi terenci je bilo v 15 letih že več prilik primerjat sposobnosti , tudi po zelo zahtevnem terenu.
Pred par meseci sem začel razmišljati da bi kupil novega terenca in mi je
prijatelj zrihtal da sem lahko preizkusil novega Discoveryja 3 dizel.
Preizkušal sem ga v Rakeku po kros progi , prvo starega defenderja, in nato še Discoverija 3. Po kros progi so se oba odlično obnašala in seveda moj Pajero tudi. Ko pa smo prišli do neke ful strme peščene poti sem vozil Defenderja in v treh poskusih nisem zmogel prit do vrha, strme poti je bilo približno 30 metrov.Jaz sem se pognal in takoj ko je bil Defender cel na strmini je začel kopati, nato me je opomnil prijatel da lahko blokiram dudi zadnji diferencijal, tako sem tudi naredil in potem je Defender prišel do frha, čeprav je imel malo problemov na sredini ker je bil premehak teren in je malo pokopavalo.
Nato je prišel na vrsto Discovery 3. Takoj sem zapeljal do tiste strmine. Prepričan sem bil da ne bo prišel gor ker je pretežak 2700 kg in ker nima blokade diferencijalov, ampak me je presenetilo, Discovery 3 je prišel do vrha po tisti strmini v drugi ridoti brez problemov, ampak res brez problemob, niti enkrat ni zakopalo ali spodneslo. Potem sem se še kako uro vozil po kros progi in na koncu sem šel provat še z mojim Pajerotom v tisto strmino, seveda niti pod razno ni prišel gor, ne z zaletom v tretji ridoti ne v drugi in tudi v prvi ne. Po enih 7 poskusih sem odnehal.
Še ostali občutki Vožnje z Diskoveryjem 3:
- sem opazil da ko vozim po pesku suhem trdem blatu in kamnih imaš občutek kot da bi vozil po tepihu, nobenega tresljaja ali vibracije ne občutiš.
- ko sem zapeljal čez večjo skalo ki je štrlela iz terena pri 50 km/h je samo nežno zamortiziralo medtem ko je Defenderja in mojega Pajerota ko sem zapeljal čez isti kamen vrglo prvi konec avta pol metra v zrak, zelo sunkovito in neprijetno.
Kar se tiče vzmeti in pogona koles ima Discovery 3 zelo kvalitetne in učinkovite.Da je masivno narejen pa pove že njegova teža. Kote za po terenu ima iste kot patrol, se pravi odlične, z to razliko da Discovery3 nima barvanih odbijačev, na vseh 4 vogalih so črni in če drsaš po zidu se ne olupi barva in se nič ne vidi, to se mi dopade ker ima tudi moj Pajero take, pa sem jih že vse zdrsal pa se nič ne pozna.
Jaz pravim, perfektno terensko vozilo.( se pozna, da je šla tehnologija naprej) kar se okvar tiče pa bo pokazal čas. L.P. :D

RangeRover
Prispevkov: 725
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Jan 02, 2006 1:57 pm

Prvič slišim da ima defender zadnjo zaporo original. Discovery 3 pa ima original sredinjsko, doplačljivo zadnjo ;) Torej skupaj 2! ;)

Sando

OdgovorNapisal/-a Sando » Po Jan 02, 2006 5:04 pm

Tisi Defender ki sem ga jaz vozil je bil že star in tudi, kaj predelan, naprimer imel je blokado zadnjega diferenciala, to mi je on povedal, samo da nisem vedel da ni original.Povedal pa mi je tudi da ima notri motor od BMWja.
Kar se Diskoverija tiče pa nima 100% blokade ne zadnjega in ne srednjega diferenciala, pač pa ima elektronsko vodene diferenciale.
Elektronsko so vodeni srednji in zadnji diferencial, če pa želiš, je možno z doplačilom 800 Eu naročit 100 % blokado zadnjega diferenciala.
Ampak glede na to da ima zelo učinkovite elektronske blokade, se mi zdi nesmiselno doplačevat še za 100 % blokado :shock: zadnjega.
Po snegu ali pa po pesku so pa itak bolj učinkoviti Elektronski, kot pa stoprocentne blokade. :shock:

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Po Jan 09, 2006 12:45 pm

končno en zapis konkretne izkušnje. bravo Sando.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gosti