Novi Discovery 3 vs land cruiser
Novi Discovery 3 vs land cruiser
Zanimajo me slabosti in tudi dobre strani za eno ali drugo stran. Po vseh pisanjih v tujih in domačih revijah sta oba zelo zelo dobra avtomobila (teren ali cesta).
Zato kateri je po vašem mnenju boljši. Mislim da je vprašanje kar težko.
Avtomobila sta oba dizla z vso opremo.
Hvala za odgovore
Rok
Vsem se še enkrat zahavljujem za izčrpne odgovore. Sedaj pa do konkretnega problema.
Živim sedem kilometrov stran od glavne ceste tako da se vozim v službo teh sedem plus 40 glavne lep ceste (v eno smer). Teh sedem km je strmih na eno stran je brežina na drug stran klanec je slabo vzdrževan (predvsem pozimi) pluži se redko posipa nikoli.
Moj problem je predvsem priti dol, gor že nekako gre dol pa so včasih prave travme (led, južni sneg, včasih blato) tudi z verigami so problemi (tako da me je včasih pošteno strah).
Glede na to da se za vzdrževanje ceste že dolgo pogovarjamo, je trenutna rešitev primeren avto eden od zgornjih dveh. Zato me zanima kako se naj odločim z dejstvom da se ostalih 40 km peljem po urejeni asfaltni cesti.
Rok
Zato kateri je po vašem mnenju boljši. Mislim da je vprašanje kar težko.
Avtomobila sta oba dizla z vso opremo.
Hvala za odgovore
Rok
Vsem se še enkrat zahavljujem za izčrpne odgovore. Sedaj pa do konkretnega problema.
Živim sedem kilometrov stran od glavne ceste tako da se vozim v službo teh sedem plus 40 glavne lep ceste (v eno smer). Teh sedem km je strmih na eno stran je brežina na drug stran klanec je slabo vzdrževan (predvsem pozimi) pluži se redko posipa nikoli.
Moj problem je predvsem priti dol, gor že nekako gre dol pa so včasih prave travme (led, južni sneg, včasih blato) tudi z verigami so problemi (tako da me je včasih pošteno strah).
Glede na to da se za vzdrževanje ceste že dolgo pogovarjamo, je trenutna rešitev primeren avto eden od zgornjih dveh. Zato me zanima kako se naj odločim z dejstvom da se ostalih 40 km peljem po urejeni asfaltni cesti.
Rok
Nazadnje spremenil rokj, dne Po Mar 21, 2005 10:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Z vso opremo?? Elektronika??
Najboljši je UAZ!
Če iščeš avto za afnat se, potem vzemi tistega, ki ti ga blondinka iz sosednje ulice priporoči.
Će mislil malo na kakršen koli offroad (kakšna soft tekma, raid po pesku ali Romunskih gozdovih) potem priporočam najbolj oskubljeno verzijo. Tudi v tej verziji imata oba še preveč elektronike. Ampak Toyota LC base (črni odbijači) je nekaj manj draga od Landija in na vsak način boljša (stalni 4 kolesni pogon, reduktor z blokiranjem centralnega diff. IN BLOKADA ZADNJEGA diff. - po mojem Landi tega nima!)
Če ti slučajno še ni jasno: jaz imam LC s črnimi (sicer že precej potolčenimi) odbijači.
LP Miran
Najboljši je UAZ!
Če iščeš avto za afnat se, potem vzemi tistega, ki ti ga blondinka iz sosednje ulice priporoči.
Će mislil malo na kakršen koli offroad (kakšna soft tekma, raid po pesku ali Romunskih gozdovih) potem priporočam najbolj oskubljeno verzijo. Tudi v tej verziji imata oba še preveč elektronike. Ampak Toyota LC base (črni odbijači) je nekaj manj draga od Landija in na vsak način boljša (stalni 4 kolesni pogon, reduktor z blokiranjem centralnega diff. IN BLOKADA ZADNJEGA diff. - po mojem Landi tega nima!)
Če ti slučajno še ni jasno: jaz imam LC s črnimi (sicer že precej potolčenimi) odbijači.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pa še nekaj drugega lahko upoštevaš pri nakupu: če kupuješ avto za offroad, je povsem novga avta škoda, saj lahko za pribl. pol cene kupiš avto, ki je v stanju skoraj novo in ti bo povsem enako dobro služil. Če se odločiš, da se boš z avtom vozil po terenu, potem to nekako ne gre skupaj s tem, da te bo srce bolelo za vsako prasko. Ampak pri avtu za 12M SIT ali več se že težje požvižgaš na vse (ali pa tudi ne). V slučaju, da so ti všeč avti z veliko elektronike, pa bi vsekakor raje kupil Toyoto. Če ne drugega, so statistično bolj zanesljive.
LP
Samo
LP
Samo
Jaz se vsepovsod samo z LCjko vozim. Tam ene 45000 km/leto. Več po avtocestah kot po navadnih cestah. Po makadamu pri nas ene 5% + ribežn in pesek v južnih krajih. Iz ceste ven (offroad?) pri nas max 400 km/leto. MIslim, da je ta avto za to super kombinacija. Načelno tudi kakšen Boltez na leto ne bi smel škodit. Zadnjič sem se na Boltez pripeljal po avtocesti tudi 160 km/h (po števcu precej več) potem pa dva kroga Bolteza prevozil NE DA BI SPREMENIL pogon. Ker sem čuval (?) avto sem peljal bolj počasi, pa vseeno sem užival. Mogoče celo bolj kot tisti ta zagrizeni, ki so skakali in tiščali do konca.
Ampak, zavedaj se, da vsak berač svojo malho hvali.
LP Miran
Ampak, zavedaj se, da vsak berač svojo malho hvali.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Novi Discovery 3 vs land cruiser
rokj napisal/-a:Zanimajo me slabosti in tudi dobre strani za eno ali drugo stran.
Toyota ima dobre strani, Discovery pa slabosti[
Zato kateri je po vašem mnenju boljši. Mislim da je vprašanje kar težko.
Vprašnje ni niti slučajno težko. Odgovor najbrž poznaš.
Avtomobila sta oba dizla z vso opremo.
To je tudi edino kar imata enakega. Gorivo.
LP Ludwig
God shave the queen...
Daj no, Ludwig. Ta novi disco pa ni tako zanič. Če je bil prejšnji zanič, je ta novi prav gotovo boljši. Saj tovarne izpolnjujejo avtomobile. Novi disco ima prav gotovo boljšo klimo. Če dovolj plačaš, ima vgrajena še dva televizorja - sploh si ne znam več predstavljati resnega offroad avta brez dveh televizorjev. Moja otroka samo še sanjata o tem, da bi imel naš avto dva televizorja, da bi lahko gledala filme, ko jima bo dolgčas. Ko sta to ves čas ponavljala, sem bil kar malo užaljen - ker jima je dolgčas, ko se vozita z mano namreč.
Šper pravzaprav niti ne rabiš, če imaš v avtu dva televizorja - ko prideš do kakšnih sipin, kar kak posnetek od dakarja pogledaš, se naužiješ sipin iz udobja naslanjača, globoko zavzdihneš, obrneš in se odpelješ nazaj po pipeu . In če imaš ta novega discota, se lahko skozi veliko stekleno streho ozreš čez širno nebo... ahhhhh....
LP
Samo
Šper pravzaprav niti ne rabiš, če imaš v avtu dva televizorja - ko prideš do kakšnih sipin, kar kak posnetek od dakarja pogledaš, se naužiješ sipin iz udobja naslanjača, globoko zavzdihneš, obrneš in se odpelješ nazaj po pipeu . In če imaš ta novega discota, se lahko skozi veliko stekleno streho ozreš čez širno nebo... ahhhhh....
LP
Samo
Kar me moti pri novem discotu je, da so naredili pomemben korak naprej - kakor proizvajalci fotoaparatov, ko so uvedli trotlzihr oznake namesto programske avtomatike, časovne avtomatike, avtomatike zaslonke, ročnih nastavitev,... Za bučkote so sedaj uvedli: faco, hribček, tekača, rožico,...
Edina razlika je, da so pri fotoaparatih (vsaj tistih, ki so za silo uporabni) še vedno pustili tudi stare nastavitve, če se ne motim, ima pa novi disco le "hribčke" in "rožice". To ti točno pove, kakšnim šoferjem je namenjen.
LP
Samo
Edina razlika je, da so pri fotoaparatih (vsaj tistih, ki so za silo uporabni) še vedno pustili tudi stare nastavitve, če se ne motim, ima pa novi disco le "hribčke" in "rožice". To ti točno pove, kakšnim šoferjem je namenjen.
LP
Samo
PREIZKUŠENO NA LASTNO NOGO
4.6 HSE PRI 8O OOO NAREJENIH KILOMETROV LETNIK 2002 SPUSTILE ZRAČNE BLAZINE,POMRLI VSI MOTORČKI KLIME SPODAJ NE BO NIKOLI ZGNIL KER JE VEČ OLJA NA PODNU KAKOR V MOTORJU UMRU SERVO VOLAN IN KO SE JE TO NA VESELJE POPRAVILO JE PRI 82000KM ZARIBAL
PORABA OD 24 DO 29 LITROV BENCINA:(
TOYOTA 4.2 TD PRI 8OOOO LETNIK 1994 TREBA BI JO BILO SPOLIRAT IN KUPIT NOVE GUME PORABA OD 13 DO 17 LITROV DIZEL
P.S. OBA STA Z AVTOMATSKIM MENJALNIKOM
4.6 HSE PRI 8O OOO NAREJENIH KILOMETROV LETNIK 2002 SPUSTILE ZRAČNE BLAZINE,POMRLI VSI MOTORČKI KLIME SPODAJ NE BO NIKOLI ZGNIL KER JE VEČ OLJA NA PODNU KAKOR V MOTORJU UMRU SERVO VOLAN IN KO SE JE TO NA VESELJE POPRAVILO JE PRI 82000KM ZARIBAL
PORABA OD 24 DO 29 LITROV BENCINA:(
TOYOTA 4.2 TD PRI 8OOOO LETNIK 1994 TREBA BI JO BILO SPOLIRAT IN KUPIT NOVE GUME PORABA OD 13 DO 17 LITROV DIZEL
P.S. OBA STA Z AVTOMATSKIM MENJALNIKOM
Kolega ima Rangeya 3,9 LSE letnik 1993 z vso opremo (klime, zračno vzmetenje, vse na knofe, avtomatik, itd...). Sedaj ima nekako 160.000 km in še ni imel nobenih okvar. Prijatelji (in on sam) držimo pesti, da se nebi v bodoče kaj dragega pokvarilo.
Moj Disco 1 Tdi je sedaj že skoraj polnoleten in jih ima 260.000 km za seboj. Sem ga že tudi preklinjal zaradi okvar vendar je pa res, da sem tiste reči vse sam pokvaril z lastno neumnostjo. Drugo so bili recimo izrabljeni diski, kar je prišlo z leti in kilometri. Se mu pa poznajo leta in ga nameravam čez par let zamenjati za kakšen disco Td5 letnika 2003 ali 2004, ki se mi zdi prav v redu. V celem mi je zelo priročen terenec. Če ima kdo sveže podatke o kakšnih šibkih točkah teh zadnjih Td5 diskotov, bom vesel če lahko to napiše, da bom vedel na kaj paziti.
Lep pozdrav.
Roman
Disco + Pinzi
Moj Disco 1 Tdi je sedaj že skoraj polnoleten in jih ima 260.000 km za seboj. Sem ga že tudi preklinjal zaradi okvar vendar je pa res, da sem tiste reči vse sam pokvaril z lastno neumnostjo. Drugo so bili recimo izrabljeni diski, kar je prišlo z leti in kilometri. Se mu pa poznajo leta in ga nameravam čez par let zamenjati za kakšen disco Td5 letnika 2003 ali 2004, ki se mi zdi prav v redu. V celem mi je zelo priročen terenec. Če ima kdo sveže podatke o kakšnih šibkih točkah teh zadnjih Td5 diskotov, bom vesel če lahko to napiše, da bom vedel na kaj paziti.
Lep pozdrav.
Roman
Disco + Pinzi
Moram se jaz napist ker sem pac lastnik Discota. Z mojim ni vecjih tezav (1995, 150000km, 3,9l, 195KM). Razen sklopke, starterja in par malenkosti se ni slo nic vecjega. Zadnjic sem sicer pregrobo delal z njim in mi je pac sel sredinski diff - pa kaj ces enako bi slo tudi na Toyoti ali Puchu... Pac lastna neumnost... Pa ce ze hvalite Toyote oziroma pljuvate ta novega Discoveryja... Dejte mal na uradnih servisih vprasat koliko tezav imajo z LCji, pa se z njimi ljudje vozijo zgolj po cestah. Pa da ne govorim o designu. Japonec/korejec/kitajec se ni znal nikoli narest lepega designa. Za tovrsten posel v avtomobilski industriji so sigurno Italijani in Britanci eni izmed mocnejsih... Tko da meni je ta novi Disco vsec. Ampak to je samo moje mnenje.
DISCO - pravi terenec s pravo obliko
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Oba, novi Disco in nova LC sta plastic/fantastic. Avto, ki ima plasticne odbijace pac ne more biti previ terenc, je za voznje po cesti. Plus imata obilico elektronike. Parkirajte jih blizu kaksnega transformatorja 400kV/110kV pa da vidimo, kateri bo sploh vzgal.
In predstavljate se - z katerim koli - nekje v okolici Bilme (Niger), da jim gre cip. Nepremicnine.
Za nas nostalgike, romantike, konservativce (ja, nas je kar nekaj) obstaja samo nekaj pravih terencev: jasno Land Rover Defender, Toyota HDJ 80, Nissan Patrol GR (star) in Puch. Vse ostalo so SUV-i.
Ampak tako pac je. V EU se moramo voziti po asfaltu, v Afriki in kje drugje pa se je treba voziti po brezpotjih. In taksnim trgom so potem namenjeni terenci. EU SUV, Afrika stari preizkuseni terenci. In bolj bomo to dejstvo objokavali, bolj bomo nostalgiki in romantiki.
LP
Igor
In predstavljate se - z katerim koli - nekje v okolici Bilme (Niger), da jim gre cip. Nepremicnine.
Za nas nostalgike, romantike, konservativce (ja, nas je kar nekaj) obstaja samo nekaj pravih terencev: jasno Land Rover Defender, Toyota HDJ 80, Nissan Patrol GR (star) in Puch. Vse ostalo so SUV-i.
Ampak tako pac je. V EU se moramo voziti po asfaltu, v Afriki in kje drugje pa se je treba voziti po brezpotjih. In taksnim trgom so potem namenjeni terenci. EU SUV, Afrika stari preizkuseni terenci. In bolj bomo to dejstvo objokavali, bolj bomo nostalgiki in romantiki.
LP
Igor
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast
Defender 110 napisal/-a:Za nas nostalgike, romantike, konservativce (ja, nas je kar nekaj) obstaja samo nekaj pravih terencev: jasno Land Rover Defender, Toyota HDJ 80, Nissan Patrol GR (star) in Puch. Vse ostalo so SUV-i.
Seveda obsraja še Toyota 78 in njene prednice. Žal pa najbrž noben od teh avtov ne bi vžgal zraven visokonapetostnega transformatorja - razen morda LandRover letnik 1971 ali kaj takega. Če ti crkne elektronika nekje v Burmi, so vsi današnji avti precej v riti, edina razlika je, da je statistično gledano to na Toyoti manj verjetno in statistično gledano, je do Toyotinega servisa bližje (in to ne glede kje na svetu se nahajaš).
LP
Samo
miha napisal/-a:Za rezervne deli spodaj na črni celini in proti vzhodu,bi pa moral voziti humerja, ker so rezervni deli dobesedno rastreljeni povsod.
ja, na primer: na kongresnem trgu je vsak dan parkiran HUMMER 2. Je (zaenkrat) še lepe črne barve, tko da,če se sonce od njega odbija, pol nč ne vidš. Bi blo pa zanimiv it s takim na offroad, me prov zanima, kok škode bi naredu..... drobiž, za nas, k se vozmo z R4 GTL.
Ja ItAk.
Skoraj nagradno vprašanje:
Kateri avto je na slikah?
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(1).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(2).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(3).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(4).jpg
Da vidimo sedaj mojstre
in vihar, ki bi se moral dvigniti
P Miran
Kateri avto je na slikah?
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(1).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(2).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(3).jpg
http://lenuh.no-ip.org/slike/Pokanje1%20(4).jpg
Da vidimo sedaj mojstre
in vihar, ki bi se moral dvigniti
P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 85 gostov