4x4 Lijak 2015
4x4 Lijak 2015
Tradicionalno offradersko srečanje v glinokopu Vogrsko v hard, spretnostni in soft preizkušnjah.
Več o prireditvi na spletni strani društva 4x4 Lijak.
Več o prireditvi na spletni strani društva 4x4 Lijak.
Lep pozdrav,
4x4 Lijak
4x4 Lijak
Živjo
Če bo hitrostna preizkušnja potekala kot lani (1 uro), upam da ste dodali neko novo pravilo, ki se bo glasilo ČE TE NEKDO DOHITI ZA EN KROG GA SPUSTI NAPREJ V NASPROTNEM PRIMERU SLEDI DISKVALIFIKACIJA. Srčno upam da ste to dodali ker v nasprotnem primeru moram na džipa dodati nekaj zaščitnih cevi,da bom lahko brezskrbno takšne tekmovalce ki niso še slišali za to pravilo oz ne poznajo besede fair play prehitel.
lp
Če bo hitrostna preizkušnja potekala kot lani (1 uro), upam da ste dodali neko novo pravilo, ki se bo glasilo ČE TE NEKDO DOHITI ZA EN KROG GA SPUSTI NAPREJ V NASPROTNEM PRIMERU SLEDI DISKVALIFIKACIJA. Srčno upam da ste to dodali ker v nasprotnem primeru moram na džipa dodati nekaj zaščitnih cevi,da bom lahko brezskrbno takšne tekmovalce ki niso še slišali za to pravilo oz ne poznajo besede fair play prehitel.
lp
V spetnostni preizkušnji bodo skupaj startali po kategorijah takole:
- skupina A posamezno (najštevilnejša kategorija),
- v drugem krogu skupaj B, C in drugi vozniki (ko tekmujeta dva z enim vozilom).
Vozilo se bo od 30 min do 1ure, odločitev pade na dan dogodka glede na vremenske razmere.
Proga je dovolj široka da omogoča nemoteno prehitevanje. Drugo je namerno oviranje hitrejših, v pravilniku je to že upoštevano in se kaznuje z diskvalifikacijo.
Predvsem pa časa za vožnjo bo več kot dovolj, zato pripravite svoje jeklene konjičke in predvsem sebe...
Lep pozdrav,
4x4 Lijak
4x4 Lijak
...............Drugo je namerno oviranje hitrejših, v pravilniku je to že upoštevano in se kaznuje z diskvalifikacijo..............
Ok pravilo je torej jasno. Potem je bil lansko leto kriv organizator, ker se je ravno to dogajalo in tekmovalec ni bil diskvalificiran.
Razumem, da sta tekmovalca v istem krogu in se borita za boljše mesto ampak, da voznika pred seboj ujameš za en krog pa te ta ne spusti naprej dva kroga (cca 4 km)to mi pa nikakor ni jasno. Še takrat ko ga nekako poizkušaš prehitet se on na vso moč trudi da te izrine v najslapšem primeru celo zadane v bok ob tem pa seveda v izogib trčenja povoziš nešteto količkov. Da o fair play-ju na dirkah sploh ne govorimo.
Močno upam, da bojo letos sodniki ob progi to opazili in ustrezno ukrepal!!!
Ok pravilo je torej jasno. Potem je bil lansko leto kriv organizator, ker se je ravno to dogajalo in tekmovalec ni bil diskvalificiran.
Razumem, da sta tekmovalca v istem krogu in se borita za boljše mesto ampak, da voznika pred seboj ujameš za en krog pa te ta ne spusti naprej dva kroga (cca 4 km)to mi pa nikakor ni jasno. Še takrat ko ga nekako poizkušaš prehitet se on na vso moč trudi da te izrine v najslapšem primeru celo zadane v bok ob tem pa seveda v izogib trčenja povoziš nešteto količkov. Da o fair play-ju na dirkah sploh ne govorimo.
Močno upam, da bojo letos sodniki ob progi to opazili in ustrezno ukrepal!!!
Rad bi komentiral to prehitevanje. Tudi v ostalih avtomoto športih čeprav je proga povsod enako široka seveda ne moreš kar prehiteti tako pač je. Seveda vsi bi radi bili prvi na žalost to vemo da ne gre saj moraš imeti enostavno tudi malo sreče.
Proga za spretnostno je ža narejena dolga bo c. 20km mogoče tudi več odvisno od vremenskih razmir tako da se da marsikaj nadoknadit.
Tudi v krožnem hardu bo tekel znoj dovžina kroga je 6km
Proga za spretnostno je ža narejena dolga bo c. 20km mogoče tudi več odvisno od vremenskih razmir tako da se da marsikaj nadoknadit.
Tudi v krožnem hardu bo tekel znoj dovžina kroga je 6km
Rad bi komentiral to prehitevanje. Tudi v ostalih avtomoto športih čeprav je proga povsod enako široka seveda ne moreš kar prehiteti tako pač je. Seveda vsi bi radi bili prvi na žalost to vemo da ne gre saj moraš imeti enostavno tudi malo sreče
To pa seveda ne drži....kot sem že omenil, če sta tekmovalca v istem krogu je to razumljivo,da se borita med seboj.
Ko pa tekmovalec zaostaja za en krog pa mora hitrejšega tekmovalca spustiti naprej.
PRIMER: v avtokrosu uporabljajo modre zastave, ob namernem zadrževanju nasprotnika, ki te prehiteva za en krog, varnostnik maha z zastavo, v najkrajšem času moraš zasledovalca spustiti predse v nasprotnem primeru sledi diskvalifikacija.
Letos pa veliko boljše kot lani proga za spretnostno veliko lepša kot lani (upam da bo v naprej vsaj taka kot letos), izrecno je bilo omenjeno spuščanje hitrejših tekmovalcev naprej že pred startom kar mi je bilo v veselje.
Mislim, da se je večina dirkačev tega tudi držalo za kar gredo vse pohvale.
Še en predlog, mogoče bi bilo boljše če, bi se vozilo dvakrat po 30min (ali 45min), malo za razmislek do naslednjega leta.
Pohvala organizatorju, da je uspel privabiti toliko tekmovalcev in gledalcev na kup.
Kar tako naprej fantje!!!
Lp
Mislim, da se je večina dirkačev tega tudi držalo za kar gredo vse pohvale.
Še en predlog, mogoče bi bilo boljše če, bi se vozilo dvakrat po 30min (ali 45min), malo za razmislek do naslednjega leta.
Pohvala organizatorju, da je uspel privabiti toliko tekmovalcev in gledalcev na kup.
Kar tako naprej fantje!!!
Lp
Rezultati tekmovanja so na spetni strani www.4x4lijak.si
Hvala vsem tekmovalcem, kot gledalcem za odličen obisk in dobro razpoloženje.
Kljub slabemu začetku smo z majhnimi težavami izpeljali še eno odlično tekmo. Namreč, v petek zaradi slabega vremena nismo uspeli dokončati postavitve prireditvenega prostora, zato smo v soboto zamaknili začetek tekmovanj za eno uro.
Kot pri vsakemu, tudi najboljših, se tudi pri nas dogajajo napake. Pri zakasnitvi štarta harda na nekaterih točkah je res prišlo do slabe komunikacije med štarterjem in sodniki. Opravičujemo se za neljubi dogodek in vašo strpnost (je pa avto ostal dalj časa čist).
Za dolžino spretnostne je bil naš predlog čas vožnje etape do 30min, a so nekateri tekmovalci hoteli več. Glede na odlične vozne pogoje smo se odločili za 1uro, kar se je izkazalo preveč za marsikatero vozilo in voznika. O dveh krajših vožnjah bomo razmisljali do naslednje tekme 2016. Smatramo, da tekmovanje v posamezni kategoriji ne bi trajalo skupaj več kot 1uro, ker že tako imamo stisko s časom za izpeljavo tekmovanja v enem dnevu.
Še enkrat hvala in
Hvala vsem tekmovalcem, kot gledalcem za odličen obisk in dobro razpoloženje.
Kljub slabemu začetku smo z majhnimi težavami izpeljali še eno odlično tekmo. Namreč, v petek zaradi slabega vremena nismo uspeli dokončati postavitve prireditvenega prostora, zato smo v soboto zamaknili začetek tekmovanj za eno uro.
Kot pri vsakemu, tudi najboljših, se tudi pri nas dogajajo napake. Pri zakasnitvi štarta harda na nekaterih točkah je res prišlo do slabe komunikacije med štarterjem in sodniki. Opravičujemo se za neljubi dogodek in vašo strpnost (je pa avto ostal dalj časa čist).
Za dolžino spretnostne je bil naš predlog čas vožnje etape do 30min, a so nekateri tekmovalci hoteli več. Glede na odlične vozne pogoje smo se odločili za 1uro, kar se je izkazalo preveč za marsikatero vozilo in voznika. O dveh krajših vožnjah bomo razmisljali do naslednje tekme 2016. Smatramo, da tekmovanje v posamezni kategoriji ne bi trajalo skupaj več kot 1uro, ker že tako imamo stisko s časom za izpeljavo tekmovanja v enem dnevu.
Še enkrat hvala in
Lep pozdrav,
4x4 Lijak
4x4 Lijak
Pravilnik ORZS pravi takole:
V soft trialu tekmujejo vozila razvrščena po dolžini:
A kategorija do 390cm,
B kategorija do 445cm,
C kategorija nad 445cm.
V spretnostni preizkušnji tekmujejo vozila razvrščena po prostornini motorja:
A kategorija bencin do 2000ccm,
B kategorija bencin nad 2000ccm,
C kategorija dizel motorji.
Organizator je rezultate javno izobesil in ugovore v času pritožb upošteval. Za napačno izpolnjene prijavnice pa ne mora odgovarjat.
V soft trialu tekmujejo vozila razvrščena po dolžini:
A kategorija do 390cm,
B kategorija do 445cm,
C kategorija nad 445cm.
V spretnostni preizkušnji tekmujejo vozila razvrščena po prostornini motorja:
A kategorija bencin do 2000ccm,
B kategorija bencin nad 2000ccm,
C kategorija dizel motorji.
Organizator je rezultate javno izobesil in ugovore v času pritožb upošteval. Za napačno izpolnjene prijavnice pa ne mora odgovarjat.
Lep pozdrav,
4x4 Lijak
4x4 Lijak
SOFT TRIAL V soft trialu tekmujejo vozila v treh razredih, razvrščenih po dolžini: - - - A kategorija do 390cm, B kategorija do 445cm, C kategorija nad 445cm.
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA V spretnostni preizkušnji tekmujejo vozila v treh razredih, razvrščenih po prostornini motorja: - - - A kategorija bencin do 2000ccm, B kategorija bencin nad 2000ccm, C kategorija dizel motorji.
Direktno iz pravilnika pa brez zamere mogoče je blo to razlika katera te je zmotila.
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA V spretnostni preizkušnji tekmujejo vozila v treh razredih, razvrščenih po prostornini motorja: - - - A kategorija bencin do 2000ccm, B kategorija bencin nad 2000ccm, C kategorija dizel motorji.
Direktno iz pravilnika pa brez zamere mogoče je blo to razlika katera te je zmotila.
Verjetno bom izpadel bedak (kot nekoč za krožne dirke), pa vendar ne morem biti tiho.
Tekme so šle naprej (končno) pravilniki so pa ostali še iz časa Marije Terezije. Za povrh so pa še sodniki še naprej statični, kot doslej. včasih je lahko bil sodnik vsak, ki je imel 5 minut časa, danes ne more bit več. Je treba narediti ekipo šolanih sodnikov, ki bodo znali kako se tem stvarem streže. Poleg tega je bil nekoč v off radu fair play, danes ga ni več, tako kot v družbi ne (kapitalizem press)
Predvsem je pa potrebno čim prej ukinit te nesmiselne razrede. To je povozil čas. Edini smiselni razredi v off roadu so original, predelana vozila in buggyi................vse ostalo je lari fari in izgovori. Kakšno je to državno prvenstvo in državni prvak, če v nekem razredu vozijo trije??? Sram vas bodi. Če mate jajca s 5000 ccm, pol pejte pa vozit s kinderjaci s 1300 ccm, ne pa met svojo klaso, da ste lahko državni prvaki.
V off roadu nikjer tega ni, razen v Sloveniji in ostalih banana državah.
Sicer pa, BRAVO, gremo naprej. Pohvalno. Glede tega da je 1 ura vožnje preveč sem pa absolutno proti.........jebeš jetra, ki ne zdržijo eno uro vožnje. Avstrijci so že pred leti imeli 3+3 v enem dnevu. Komaj čakam prvo vzdržljivostno dirko 24 ur off road Slovenija. Tam se pa vidi, kdo je kdo. Če bo kdo organiziral naj mi rezervira štartno številko 1, ne glede na to koliko bo štartnina.
Tekme so šle naprej (končno) pravilniki so pa ostali še iz časa Marije Terezije. Za povrh so pa še sodniki še naprej statični, kot doslej. včasih je lahko bil sodnik vsak, ki je imel 5 minut časa, danes ne more bit več. Je treba narediti ekipo šolanih sodnikov, ki bodo znali kako se tem stvarem streže. Poleg tega je bil nekoč v off radu fair play, danes ga ni več, tako kot v družbi ne (kapitalizem press)
Predvsem je pa potrebno čim prej ukinit te nesmiselne razrede. To je povozil čas. Edini smiselni razredi v off roadu so original, predelana vozila in buggyi................vse ostalo je lari fari in izgovori. Kakšno je to državno prvenstvo in državni prvak, če v nekem razredu vozijo trije??? Sram vas bodi. Če mate jajca s 5000 ccm, pol pejte pa vozit s kinderjaci s 1300 ccm, ne pa met svojo klaso, da ste lahko državni prvaki.
V off roadu nikjer tega ni, razen v Sloveniji in ostalih banana državah.
Sicer pa, BRAVO, gremo naprej. Pohvalno. Glede tega da je 1 ura vožnje preveč sem pa absolutno proti.........jebeš jetra, ki ne zdržijo eno uro vožnje. Avstrijci so že pred leti imeli 3+3 v enem dnevu. Komaj čakam prvo vzdržljivostno dirko 24 ur off road Slovenija. Tam se pa vidi, kdo je kdo. Če bo kdo organiziral naj mi rezervira štartno številko 1, ne glede na to koliko bo štartnina.
Driver napisal/-a:Če ima kdo kakšno sliko ali posnetek z dirke naj kar objavi
saj bo, saj bo
Čas ni moj zaveznik...... ampak splača se potrpet
Malo več kot ena ura videa je že na voljo, nekaj lepih slikic bo pa tudi danes ali jutri.
http://svetelchd.si/
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov