Stran 1 od 4

Ukrajina-Karpati 2016 - NOV DATUM

Objavljeno: Pe Mar 04, 2016 4:19 pm
Napisal/-a gregor
UKRAJINA - Karpati 2016 - 24. september - 01. oktober

Slika


Tudi letos gremo.


Placa je še za par avtov.

Obljubim lahko zelo lepo pokrajino. Upam, da bodo borovnice tudi že zrele, drugače jih bomo pa s seboj nesli. :wink:
Blato bo tudi, količina je pa odvisna od vremena.



Povzetek na kratko:
Cena 250 eur po odrasli osebi (otroci gratis) vključuje:
-prenočišče, zajtrk, večerjo prvi in zadnji dan
-vso organizacijo, dovolilnice za varovana območja, vodenje lokalnega vodiča, ki ima že nekajletne izkušnje
-organizacijo popravil, pomoč pri dobavi rezervnih delov, če slučajno kaj crkne
-majico, nalepke
-pranje avta v pralnici zadnji dan(po želji)


Potrebne so MT gume.
Avto bo verjetno dobil kakšno prasko od manjših vej. S škarjami noben ne bo hodil pred avti. :)

Kampira se v naravi, vsak večer na drugem mestu. Običajno, če je možnost, ob kakšnem potoku.

Hrano bomo pripravljali sami.
V civilizacijo, kjer je možno kupit hrano, natankat avte, bomo prišli vsaj vsak drugi dan.




Čez vikend še kaj več napišem.




še par vtisov iz preteklih let.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Pe Mar 04, 2016 7:20 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Taboljš dopust! Jst bi kar še šel, sam sej veš mojo zgodbo.... Bom pa z veseljem spremju vse skupi in vsem zaželu en lep srečen dopust! :wink:

Objavljeno: To Mar 08, 2016 12:59 am
Napisal/-a gregor
Ja Uroš...
Zato pa grem že četrtič. En teden odklopa. Nikamor se ne mudi.. Brez telefona...



Celotno organizacijo vodi kolega Romi iz Ukrajine, www.karpatentours.com

Jaz le pomagam pri koordinaciji, ker se mi med sabo slovensko lažje zmenimo. :)

Za tiste, ki so že bili zraven, ni nič kaj novega.

Za nove pa...

Slike iz preteklih let so na www.karpatentours.com,
direkten link do slik SLO skupine iz 2014 je http://karpatentours.com/video-gallery/ ... tour-2014/
Moje slike iz 2012 in slike z opisi iz 2013


Na pot proti Ukrajini kreneno v soboto zjutraj,  od slovenske meje (Pince) do cilja je ca 620 km.
Imam pa možnost brezplačnega kampiranja v vinogradu blizu Balatona; če smo za, lahko štartamo že v petek popoldne.

V soboto prespimo v turističnem naselju bungalovov ob jezeru (da se tud kopat),
v nedeljo menjamo denar, gremo še na hitro v nakupovalni center po hrano, kar še komu manjka, potem pa v naravo.

V petek popoldne se vrnemo, operemo avte, potem pa do naselja z bungalovi. V soboto dopoldne, gremo še v trgovino po spominke(vodka:) ), jaz grem še v lada trgovino po dele.
Če je treba se še gre do kake delavnice, če bi slučajno bilo kaj treba porihtat, potem pa domov.
Čas na meji je loterija, bili smo čez že v 20 minutah, trajalo pa je tudi že  5 ur.


V naravi bomo vodo natočili  pri izvirih, jaz imam 20l kanglo za ta namen.  Dobi pa se voda tudi v trgovinah.
Na turi bomo, kot sem že omenil, vsaj vsake dva dni našli lokalno trgovino s hrano, kruhom, pijačo...
Tudi tankanje ne bo problem.
Požrešnejši ter tisti z manjšimi rezervoarji naj vseeno imajo eno kanglo za gorivo zraven.


Teren je razviden iz slik, ampak je treba pogledat bolj podrobno, ne samo tistih iz travnikov. Precej mlak se da obvozit,  včasih pa vseeno ni druge poti. Večine strmih vzponov pa se ne da obvozit.
Dostikrat so na cestah globje kolesnice, ali po sredini sprana cesta.


Zjutraj se najemo, pospravimo šotore in štarzamo. Med vožnjo se večkrat počaka, kratka pavza za slikat, pogledat naravo, kadar je lep razgled...   tudi kakšna mal daljša pavza, tako da je čas kaj pojest sredi dneva ali na hitro skuhat kavo.  ipd.
Kjer je tehnično bolj zahteven del, se tudi malo ustavi, še posebej, če je v skupini kdo z manj izkušnjami. 
Pozno popoldne, odvisno od situacije na terenu lahko tudi šele zvečer, če se  kaj zavleče, v taboru zakurimo ogenj.
Kolega Tomaž se je že javil, da bo vzel žar mrežo in kotel s seboj, mal se bo treba zmenit, da ne bomo čist vsak za sebe pripravljali za jest.


Za spanje imam jaz strešni šotor, ni pa nujen. V preteklih turah jih je dosti spalo v navadnih šotorih na tleh.
Če bi se bilo treba bati volkov in medvedov, bi vodič Romi spal na strehi. :)
Fajn je, če šotor drži vodo, če bo ponoči deževalo. Pomaga tudi, če šotor postaviš ob avto in potegneš od avta preko šotora plahto.

Kampira se ponavadi malo višje, torej je ponoči včasih tudi frišno, zato je treba imet s seboj kaj toplega za oblečt.  Jaz brez zimske jakne ne grem nikamor več :-)

Kjer bo možno, bomo kampirali blizu kakega potoka ali reke, tako da se da, sicer v mrzli vodi, tudi umit.


Glede sporazumevanja, Romi govori angleško. Precej ukrajinskih besed je podobnih slovenskim, tako da se tudi brez angleščine nekaj da razumet.
Drugače bomo pa drugi pomagal.


Oprema:
Nekaj izkušnj z vožnjo v terenu, dobra volja Smile
MT gume, tudi rezerva naj bo primerna

Vitla ne škoduje, vendar ni obvezna, bomo že en drugemu pomagali.
Kakšna gurtna je tud fajn če je zraven. Sicer jih imam jaz tudi nekaj, tudi elastično.
Liter motornega in olja za differenciale, zavorno olje vedno prav pride.
šotor oz spanje v avtu
Škornji, anorak, topla oblačila za primer hladnega, slabega vremena, obleka za šraufanje:-)
zdravstveno zavarovanje za tujino(jaz sem dosedaj pri triglavu vzel družinsko okoli 30 eur za 8 dni), evropska zdravstvena kartica za madžarsko
zelena karta, potni list(z osebno izkaznico ne gre) ,
uradno pooblastilo če je avto na koga drugega pisan
kangla za vodo, krožniki in druge posode za hrano, žlice, nož, itd
BREZ OROŽJA in prepovedanih opojnih substanc :-) da ne bomo že na meji obstali.
Cel seznam vseh drobnarij ki jih je dobro imeti zraven bom kasneje objavil.

Na avtu je treba vse stvari ki *bi* lahko na poti crknile, uredit prej doma. Smile Da ne bomo potem slišal med menjavo sklopke "Se mi zdi da je morda zadnji mesec že malo drsela".
Če se bo slučajno kaj šraufalo, bomo takoalitako vsi stali, saj smo skupina, torej se pričakuje da bomo en drugemu pomagali po svojih močeh. Oziroma se bo organiziral obisk delavnice če bo kaj večjega.

Pred odhodom je treba pregledat zavore, če vodila niso zarustana ali bateki ne štekajo,  manšete na polosovinah, kdor jih ima,
cevi hladilnega sistema, jermene,  preverit če ušesa za šlepanje niso zvita, oziroma če jih ni prejšnji lastnik dol odšraufal...
Treba je preverit, če ni hladilnik od zunaj zasvinjan in ga po potrebi oprat.

Bom še dopisal, ko se kaj spomnem.

Za orodje se bomo še uskladili, da ne bo vsak vsega vlačil s seboj.
Tudi jacka(mislim vinto, ne pijačo) ne rabi vsak svojega.


Tokrat grem s patrolom. :-)

Objavljeno: To Mar 08, 2016 9:49 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Romi ma v Šotoru nož ko spi....zato ga ni strah volkov :lol: :lol: :lol:
Kar je treba znat od besed je sam to... sabak na šešljik! :D da naute lačni, tisti ko še niste šli zraven, hahaha :D

Žur zagotovljen, to vam lahko povem, tistim, ki kolebate al ja al ne 8)

Aja...Gregor, če lahko...
Dejte preverit kje na šasiji mate številke, pa da se ujemajo z tistimi v prometni :lol: Da ne boste kot jaz, ki smo pol ure z cariniki iskali, kje so te cifre pa jih pod lužo nismo našli...če ne bo vse ko ata na mamo, vas lahko tud vrnejo na madžarsko, pa boste pol moral čakat cel teden v lokalu na 61km izven Budinpešte... :lol:
In ne se smejat, ko vas bo prašal po orožju(tudi to se mi je zgodilo :lol: )... Ker pol začne mrko gledat in iskat druge napake... :lol:

Objavljeno: To Mar 08, 2016 10:48 pm
Napisal/-a gregor
Ja meja zgleda precej drugače kot naše kao kontrole na hrvaški meji.
Mislim da po orožju, tudi nožih, ter narkotikih so do zdaj vsakega spraševali.
In številke šasije je fajn če se vidijo.
Drugače pa Romi pozna veliko pravih ljudi, za vsako situacijo najde rešitev.

Objavljeno: Če Apr 28, 2016 10:29 pm
Napisal/-a game-on
Glede na to, da nimam nikakršnih izkušenj s podobnimi potovanji (sem pa zelo zainteresiran, da bi nekaj podobnega poskusil), bi rad malce o tem še povprašal.
Kako kaj poteka potovanje do Ukrajine z MT gumami?
Kako kaj pripravite starejše avtomobile za takšno potovanje oz. kakšne so nasploh priprave avtomobila?

Objavljeno: Pe Apr 29, 2016 8:08 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Jst sem z MT gumami prevozil več kot 20kkm, kar nekaj teh km tudi po AC. Razen hrupa in malenkost višje porabe, ne vidim posebnih težav...
Kar se tiče priprave avtomobila...za Ukraino je Gregor že napisal, kaj se potrebuje, ostalo pa je itak bolj ali manj samoumevno...Torej..preverit stanje jermenov, za vsak slučaj se lahko vzame tudi kak rezervni, ma bolje doma zamenjat, če vidiš znake obrabe. Zavore morajo delovati bp, hladilni sistem prav tako. Sklopka mora biti ko šus, drugače bo že ob rahlem zdrsu, konec veselice...
Pač, avto mora biti za tako (oz. bilo kakšno) potovanje mehansko brezhibno pripravljen. Pa še se lahko zgodi, da poseže umes višja sila in vseeno kaj odpove...Je pa z pripravljenim avtomobilom, ta riziko manjši.

Lahko si prebereš tudi na moji strani malo o pripravi samega avtomobila za te podvige. Ni vse nujno kar tam piše, maš pa neko osnovo nad tem, kako bi zadeva morala zgledat :wink:
http://adventure-overland.si/?page_id=969

Objavljeno: Pe Apr 29, 2016 2:10 pm
Napisal/-a game-on
Uu, super :D Hvala!

Objavljeno: Pe Apr 29, 2016 11:22 pm
Napisal/-a gregor
Ja, kot je Uroš povedal,
Pri MT najbolj trpijo ušesa, čeprav je hrup odvisen od znamke gum in tudi avta.

Glede priprav pa preverit vse kar se da enostavno preverit.
Normalno da lahko pride do defekta in se tam tudi poskusi rešit; cilj je, da pridemo vsi tudi z avti nazaj. :-)
Je pa malo nerodno, če na taki turi recimo zaradi nemenjave utrga zobati jermen.

LP, G.

Objavljeno: So Apr 30, 2016 2:14 pm
Napisal/-a game-on
S kakšno hitrostjo pa se kaj vozi z MT gumami po AC?
Ker osebno se jaz že z AT gumami ne vozim več kot 100km/h + Feroza ima zelo kratka prestavna razmerja in je hitro v visokih obratih.

Objavljeno: So Apr 30, 2016 3:46 pm
Napisal/-a mico001
Z bf goodrich km2 se jaz vozim do 150kmh.
Ko pa gremo potovati pa vec kot 120kmh nihce ne vozi...

Objavljeno: So Apr 30, 2016 11:58 pm
Napisal/-a gregor
S terenci takoalitako nima nekega smisla noret po avtocesti.
Ponavadi smo vozili okoli 100-110.
Vsaj 95 se pa že moraš peljat, da nisi tovornjakom napoti. :-)
Drugače smo se pa en drugemu prilagajali; hitrejši počasnejšemu.

Objavljeno: Po Maj 02, 2016 5:13 pm
Napisal/-a Simon989
Še dobro, da okoli 100km/h, ker sem se že ustrašil da bom mogel montirat 6 prestavo :D hehe

Objavljeno: Sr Maj 04, 2016 10:19 am
Napisal/-a gregor
Ni treba 6. prestave, tud večje gume so rešitev. :lol:



Imam plac v avtu za eno ali morda dve osebi, če bi kdo želel zraven kot sopotnik.

Objavljeno: Sr Maj 04, 2016 6:32 pm
Napisal/-a Simon989
Na žalost mi ne grejo gor večje :D Sem že probal 35-tke pa mi drsajo ob blatnik :) Rezat mi je pa trenutno škoda, ker ni še nič gnilo :)

Objavljeno: To Jun 14, 2016 2:52 pm
Napisal/-a gregor
Ker vsi avti še niso 100% sestavljeni, so karpati preloženi na zadnji teden septembra.

Borovnic ne bo. Drugo ostane vse enako.

Zaenkrat smo 4 avti.
Če bi kdo šel zraven, s svojim avtom ali kot sopotnik, je še plac.

Objavljeno: So Jun 18, 2016 4:19 am
Napisal/-a BoziceK
Zanimava se 2 mlada offroaderja, kolega z Samurajem (dvignjen in MT gume) in jaz z Jimnyjem ( ni še gum in ni še dvignjen :) ) Mogoče se nama za sovoznika pridruži še kdo.


LP

Objavljeno: Pe Jun 24, 2016 1:36 pm
Napisal/-a gregor
Če boš dal gor MT gume, potem ni problema.

Jimny ima pred velikimi kravami precej prednosti, ker je lahek. To šele zdaj vidim, ko sem iz nive šel na patrola.

Objavljeno: Pe Jun 24, 2016 2:06 pm
Napisal/-a miran
gregor napisal/-a:.... To šele zdaj vidim, ko sem iz nive šel na patrola.

Gregor :shock: :shock: :shock:
Kako pa bereš forum, katerega (takorekoč) soustanovitelj si???
Ojojoj....
Miran
;)

Objavljeno: Če Jul 21, 2016 12:25 pm
Napisal/-a miran
Zraven sem!
Miran

Objavljeno: Pe Jul 22, 2016 11:11 am
Napisal/-a TomasAquinass
AVE!

Na tem foromu sem bolj med novimi. Sem pa navdušen nad takšinimi potovanji kotz je ta o katerem teče beseda - Karpati 2016.
Zelo me mika, da bi se vam pridružil. Prosim sporočite do kdaj je možna prijava. Ali sem že prepozen?
Ali je Toyota Prado (l. 2005) avto, ki bi zmogel peljati z vami po zastavljeni poti - trasi? (Da ne bi imeli z menoj preveč dela in bi ostajal preveč zadaj). Ko sem gledal slike iz leta 2014 je videti, da so avtomobili že zelo zmogljive - predelane zverine.
Vse dobro.

Objavljeno: Pe Jul 22, 2016 1:25 pm
Napisal/-a gregor
Zdravo,
za prijavit se je še nekaj časa.

Ne poznam konkretnega modela, Miran, upaš ti kaj rečt?
Avto bi s primernimi gumami po mojem zmogel, je pa vprašanje, koliko "bojnih ran" bi odnesel. Zavesice, obrobe blatnikov so ogrožene :)

Ti pošljem številko na ZS in se slišiva.


Par primerov, kjer lahko nastrada kaka plastika na boku:

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Pe Jul 22, 2016 3:09 pm
Napisal/-a miran
Prado je le ena od (malo bolj šminkerska) izvedb navadne LC-jke. Lahko je serija 90 ali 120, mogoče pa tudi 150. Tale je letnik 2005, torej LC120 ali LC125 - 5 ali 3 vratna.
Za biti šminkerski avto je že malo prestara, torej lahko kakšne "bojne rane" samo pripomorejo k bolj "mačo" izgledu avta.
Pomembne so gume. So MT?
Če je 3 vratna na MT je nič ne ustavi!
Miran

Objavljeno: Pe Jul 22, 2016 6:31 pm
Napisal/-a TomasAquinass
Gregor in Miran hvala za napisano.
Za tovrstno popotovanje čez Karpate torej z Lc 120 na MT pnevmatikah ne bi smelo biti prevelikih težav. Upam, da sem vaju prav razumel.
Je pa avto popolnoma v originalnem stanju (originalna višina, vzmetenje, odbijači...). Le pnevmatike bodo MT (kaj priporočate glede pnevmatik ali se naroči pnevmatike standardnih dimenzij - 265/65/17, ali mogoče predlagate kakšne spremebe (mogoče 265/70/16)). Sam s tovrstnimi pnevmatikami še nimam izkušenj.
Zanima me po vajinih izkušnjah, ali tudi kdo od drugih bralcev foruma, ali je original lc 120 (torej 5 vrat) avto, ki ima na tej poti sploh kaj iskati?
Prosim posebno Gregor, seveda tudi mnenja drugih voznikov, ki najbolje poznaš razmere na poti ali se vam z tem vozilom sploh lahko pridružim.
Vse dobro.

Objavljeno: Pe Jul 22, 2016 6:50 pm
Napisal/-a šrauf
Jaz imam tudi čisto originalno LC90 razen MT gum, pa je tako kot pravi Miran; gre po terenu res dobro, zelo prav pride tudi zadnja špera (saj jo ima a ne)? Sicer (še) nisem bil v Karpatih, ampak kolikor sem se pogovarjal z Gregom o tem pred parimi leti, s takim avtom ne bi smel imeti kakšnih problemov.