JEEP WJ napisal/-a: V tem primeru gre tako za napačno prijavo tekmovalca.
.
Potem je pa res nepomembno ali se imenuje ciciban, turist ali penzionist..........
JEEP WJ napisal/-a:
Kar se tiče izvajanja meritev na takšnih "krožnih" dirkah, pa se organizatorji vedno srečujemo s težavnostjo, da je elektronsko merjenje (kot ga imajo recimo pri motokrosu) precejšen strošek in si ga večina organizatorjev ne more privoščiti.
Glede te rešitve z mobilnimi telefoni, pa sem radoveden, da se ta opcija bolj razloži, namreč mi ni čisto razumljiva.
Leta 2008 so nam v na dirki v nemčiji na vozila namestili nekakšne ploščice katero je na koncu tekme sodnik prislonil na laptop in snel rezultat. takrat mi ni bilo nič jasno kako hudiča so izmerili zadevo. Krog je bil dolg cca 15 km, vozilo se je od 9h do 17h, sodelovalo je čez sto ekip in kako hudiča so oni vedeli koliko je kdo prevozil?
Kasneje sem le "razvozlal" zadevo............kaj pa kmet ve kaj je GPS
Starejši se verjetno spomnite kako drag je bil tripmeter........pa neglede na ceno je bil problem če so se kolesa preveč sukala v prazno, ker tista jaca niso vedela ali se pelješ ali stojiš na mestu v neki luži in vrtiš v prazno.......
No že dolgo teh težav ni več. GSM tripmaster si si naložil na telefon brezplačno in gas. Ni bilo več vrtenja v prazno, si pa lahko ostal brez signala
Sem se spomnil tistih časov in cem probal tripmaster na krožni, ni hudič, če dela na RB zakaj ne bi delal na krožni. Dela BP..........z majhno težavico, da se goljufati. In to celo na dva načina. Vem da mnogi mislijo da v off roadu ni denarja in je posledično vse pošteno............ja pa jade. Verjemte mi da se goljufa 100 na uro. Vse sem videl, od podkupovanja sodnikov (na lastne oči videl ponudbo 500€ (PETSTO) sodniku), do tega da je organizator dejal: tale ekipa mora zmagati, ostali se pa zmenite za ostala mesta (čeprav je tisti junak že prvi dan polomil avto, in drugi dan sploh ni vozil.
Tako da je GPSTripmaster sicer dober, enostaven za uporabo, zastonj a uporaben le če so vsi pošteni.
Potem sem poskusil enako z navigacijo. Ta deluje v nulo, meri več stvari kot tripmaster, čas, dožino poti, nariše pot, celo višinsko razliko na progi. Vse podatke lahko shranimo na napravo za nedoločen čas in pogledamo kadarkoli. Ima samo eno napako, ni zastonj. Vendar mislim da ni nobenemu problem plačati 8 (osem) ojrov na leto. Govorim o aplikaciji katero sam uporabljam. Tega je morje, tako da lahko obstaja kakšna, ki je brezplačna. Danes ni da ni te šare za tek, za treking, za fuking.........just named. celo GPStaximeter bi bil verjetno uporaben. Jaz o teh stvareh nimam preveč pojma tako da lahko govorim le o tem kar sam uporabljam. Recimo GPStracker bi bil uporaben to je danes na voljo za drobiž, a nimam pojma o tem kako zbirati podatke.
Torej, telefon + primerna aplikacija za merjene razdalje
https://play.google.com/store/apps/deta ... eter&hl=slEdino za DP bi se morali zmenit da uporabljajo vsi isto aplikacijo, ker so odstopanja v meritvah pri različnih aplikacijah. Sodnik pregleda če so vsi na nuli in gas....
Se pa spomnem da je od Mirana poba izdelal aplikacijo za tripmaster. Tu je nekje na forumu objavljeno. Torej je genijalc za te stvari. Če je znal narest tripmaster ni vrag da ne bi naredil isto le da bi meril prevoženo razdaljo v določenem časovnem obdobju in da ne omogoča kalibracije ali drugih nastavitev. Torej, izbereš recimo eno uro (oziroma čas tekme, ki jo določi organizator) in sam neha meriti, ko izbrano časovno obdobje preteče. Mislim da bo vsak z veseljem dal par ojrov za tako aplikacijo. Prevoženo pot je pa enostavno pretvoriti v kroge če je že potrebno. A po moje je boljše razdalje imet, ker je najbolj pošteno. Te zadeve so do 3 metre natančne. Fotofinish se pa na off roadu še ni zgodil. Na poligonih pa ni problem z GPS signalom. Organizatorji ne bi imeli stroškov, rabiš le enega sodnika, sam si meriš rezultat in te ne morejo goljufat ......če ti crkne telefon ali pa si pozabil nafilat baterijo si pa sam pripiši, ni organizator kriv če si kekec.