Croatia trophy 2006
Croatia trophy 2006
Se bo dogajalo od 26.4 do 5.5 06.
26. i 27.04.2006. (srijeda i četvrtak) - okupljanje sudionika kod spomenika na Petrovoj gori,
općina Vojnić (kamp)
28.04.2006. (petak)
- sa početkom u 10,00 sati start show u Vojniću ispred
osnovne škole: otvaranje utrke uz prigodan program
KUD-a Vojnić, prelazak preko balvana te odlazak na
mjesto prologa cca 2 km od Vojnića prema Glini
- nakon prologa odlazak u kamp
29.04.2006. (subota) - u 09,00 sati start prve etape uz napomenu da su
etape od 30-50 km
30.04.2006 (nedjelja) - u 09,00 sati start druge etape
01.05.2006. (ponedjeljak) - u 09,00 sati odlazak na glinište u blizini kampa
gdje će se održati Trophy day gdje se sa jednog mjesta
mogu gledati svi sudionici kako savladavaju zadane
prepreke
02.05.2006. (utorak) - u 09,00 start četvrte etape
03.05.2006. (srijeda) - u 09,00 start pete etape
04.05.2006. (četvrtak) - start šeste etape (no?na etapa) sa početkom u 00,00
sati
05.05.2006. (petak) - u jutarnjim satima završetak utrke u Karlovcu
- u večernjim satima oko 19,00 sati svečana dodjela
nagrada (kod nogometnog igrališta uz rijeku Koranu)
26. i 27.04.2006. (srijeda i četvrtak) - okupljanje sudionika kod spomenika na Petrovoj gori,
općina Vojnić (kamp)
28.04.2006. (petak)
- sa početkom u 10,00 sati start show u Vojniću ispred
osnovne škole: otvaranje utrke uz prigodan program
KUD-a Vojnić, prelazak preko balvana te odlazak na
mjesto prologa cca 2 km od Vojnića prema Glini
- nakon prologa odlazak u kamp
29.04.2006. (subota) - u 09,00 sati start prve etape uz napomenu da su
etape od 30-50 km
30.04.2006 (nedjelja) - u 09,00 sati start druge etape
01.05.2006. (ponedjeljak) - u 09,00 sati odlazak na glinište u blizini kampa
gdje će se održati Trophy day gdje se sa jednog mjesta
mogu gledati svi sudionici kako savladavaju zadane
prepreke
02.05.2006. (utorak) - u 09,00 start četvrte etape
03.05.2006. (srijeda) - u 09,00 start pete etape
04.05.2006. (četvrtak) - start šeste etape (no?na etapa) sa početkom u 00,00
sati
05.05.2006. (petak) - u jutarnjim satima završetak utrke u Karlovcu
- u večernjim satima oko 19,00 sati svečana dodjela
nagrada (kod nogometnog igrališta uz rijeku Koranu)
Nazadnje spremenil Nebivedu, dne Po Apr 24, 2006 1:58 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu a mi daš tvoj telefon.
Torej, ob 10 uri se začne pred šolo v Vojniču in če hočemo biti do takrat tam, moramo iz Ljubljane okrog 7:00.
Torej se dobimo v Ljubljani, na počivališču Barje, v smeri proti Zagrebu ob 6:50.
Zaenkrat gremo Navigator, M/T Jana, Petelin in jaz.
Inkret, Cyrus, Vigadu še sporočijo (ampak jaz mislim da ja).
Ostali povejte, da vemo koga čakati.
Marolt ne gre, tako da so enourne zamude izključene.
Torej, ob 10 uri se začne pred šolo v Vojniču in če hočemo biti do takrat tam, moramo iz Ljubljane okrog 7:00.
Torej se dobimo v Ljubljani, na počivališču Barje, v smeri proti Zagrebu ob 6:50.
Zaenkrat gremo Navigator, M/T Jana, Petelin in jaz.
Inkret, Cyrus, Vigadu še sporočijo (ampak jaz mislim da ja).
Ostali povejte, da vemo koga čakati.
Marolt ne gre, tako da so enourne zamude izključene.
God shave the queen...
Slovenska gledalska ekipa (Jana, Marko Ludwig, Ferrarist, Petelin in pisec) smo se vrnili iz blatnega Vojnića in okolice. Bilo je lepo deževno in primerno blatno. Oči smo si pasli na nekaterih lepo predelanih terencih in družno prišli do spoznanja, da so mehanski vitli brez konkurence. Prav tako tudi odojek, jagenček pa je bil preveč koščen.
LP Cyrus
LP Cyrus
Dori, jaz sem bil sicer prvič na Croatiji, ampak sem skoraj dobil v čelo znak Toyote Hilux, ki se je pripeljala(na zajli vitla) po 30 m dolgem in cca 45 stopinjskem bregu s tako hitrostjo, da sem se komaj rešil pred podrtimi brezami (premera 10 cm), ki jih je voznik spotoma populil. Sem pač navajen vitlanja iz SLO DP, ko gre vse bolj "na izi". Pa tudi Wranglerji, Toyote od 40 do 70, Defenderji, Bowler imajo podobne tehnikalije. Potem smo malo tuhtali kam postavijo odgon, saj so vitli prvič neskončno hitri, drugič močni (to itak), tretjič pa, da lahko kombinirajo vitlanje s pogonom na obe osi ali pa celo samo na eno. Zelo čez palec bi rekel, da je bila hitrost vitlanja priblizno 40 km/h.
Strokovnjaki za seletrace, quadradrive, diferenciale na sploh, reduktorje na pomoč (Bizzy, Dori, Kleno, ....!!!!)
Strokovnjaki za seletrace, quadradrive, diferenciale na sploh, reduktorje na pomoč (Bizzy, Dori, Kleno, ....!!!!)
ja,prolog je bil zelo lep,zelo mi je bil všeč skupinski start,ko je kr vse hkrati zagrmelo po pobočju na vse ali nič...s(m)o pa fantje videli,kaj pomeni pravi,mehanski vitel,ki ga jaz že kr nekej časa močno zagovarjam,pa se mi nekateri pametnjakoviči kot npr. žorž aka lešnik smejejo...škoda,k ni noben posnel,kako je hilux-a katapultiralo po 30 m brežini navzgor,dejansko se nismo mogli dovolj hitro umaknit...zdej pa računejte-30m v slabih 3 sec...pa je treba še upoštevat,da je po poti ene par 10 cm debelih brez vrgu dol...
Še en medklic je potreben in sicer, da je so imela vozila poleg mehanskega praviloma tudi električni vitel na sprednji in zadnji strani, nekdo je imel izhod vitelne vrvi celo na sredini strehe.
Ampak vreme je pa letos za tekmovalce bolj na "rain forest" varianto.
Nekaj fotografij pa je na http://www.croatia-trophy.com/HRV/hr-novosti.htm
LP
Ampak vreme je pa letos za tekmovalce bolj na "rain forest" varianto.
Nekaj fotografij pa je na http://www.croatia-trophy.com/HRV/hr-novosti.htm
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 80 gostov