BF Goodrich Challenge
Tudi mene je bolezen prkrajšala za obisk Brnika. Seveda ne bi tekmoval s svojo staro škatlo, ker ne bi imel ob takšni zasedbi nobenih šanš, ker z njo se vozim lahko samo okoli svoje gmajne, me pa vseeno zanima, kakšen je bil vrstni red tekmovalcev. Če pa bom kdaj zbral več dnarja si bom pa kupu kaj boljšga in se mogoče kdaj vidmo.
Anton
Anton
Ali,bo v bližnji prihodnosti na gorenjskem še kakšna podobna prireditev ali zbor.TEGA SE RES MANJKA,V NAŠEM KONCU,UPAM DA SE BO NAJDU ŠE KAKŠEN BOLTEZ(ODLIČNA PRIREDITEV IN GOLAŽ)Pa še to,ali obstaja kakšen off road klub v Kranjski regiji in kakšne pogoje moraš izpolnjevati.Hvala za odg. LP KRANJSKI JANEZ
Problem je, da Boltez še ni objavil rezultatov, jaz pa tudi ne poznam vseh, ki so tekmovali.
Vsaj približni rezultati:
Bencin:
1. ? / Mercedes G
2. Login (torej jest) / Jimny
3. Kogovšek / Samurai
4. ? / Vitara
5. Finžgar / Kokelj / Suzuki SJ410
Diesel:
1. ? / Patrol GR
2. Acko / Toyota LC
3. ? / LR Defender
4. Inkret / Patrol
5. Ludwig / Patrol
Naj povem še, da je najboljši čas v lažjo smer prepeljal Marolt, za težjo smer pa je polomil polos in odstopil. Najboljši čas v težjo smer je prevozil ? z G-jem.
Na slikah se še vidi Tomiča s Terranotom le desetinko sekunde preden je pretrgal trak in bil diskvalificiran.
Marolt, morda ti lahko zrihtaš malo bolj popolne rezultate?
LP
Samo
Vsaj približni rezultati:
Bencin:
1. ? / Mercedes G
2. Login (torej jest) / Jimny
3. Kogovšek / Samurai
4. ? / Vitara
5. Finžgar / Kokelj / Suzuki SJ410
Diesel:
1. ? / Patrol GR
2. Acko / Toyota LC
3. ? / LR Defender
4. Inkret / Patrol
5. Ludwig / Patrol
Naj povem še, da je najboljši čas v lažjo smer prepeljal Marolt, za težjo smer pa je polomil polos in odstopil. Najboljši čas v težjo smer je prevozil ? z G-jem.
Na slikah se še vidi Tomiča s Terranotom le desetinko sekunde preden je pretrgal trak in bil diskvalificiran.
Marolt, morda ti lahko zrihtaš malo bolj popolne rezultate?
LP
Samo
Jaz imam vse rezultate, samo nimam cajta gor stipkat....bom kmalu...
LP Ludwig
PS
S G-jem je bil Mison, z GR-jem pa Jerman prvi
Marolt je imel Mud terain gume, za ona dva se pa ne spomnim. Oziroma velika večina je imala te gume. Bom napisal zraven rezultatov.
Vem tudi da Dejan Pukart, ki je edini podrl več kolov in večkrat pretrgal trak ni imel Goodrich gum
LP Ludwig
PS
S G-jem je bil Mison, z GR-jem pa Jerman prvi
Marolt je imel Mud terain gume, za ona dva se pa ne spomnim. Oziroma velika večina je imala te gume. Bom napisal zraven rezultatov.
Vem tudi da Dejan Pukart, ki je edini podrl več kolov in večkrat pretrgal trak ni imel Goodrich gum
God shave the queen...
Ja pribili so ti najslabši čas 2. vožnje - kaj prida visoko z njim nisi mogel priti.
Sicer pa: zakaj pa si jih imel v prtljažniku? Boš rekel, da si jih imel tudi na drugem setu felten, a ključa nisi imel s sabo, da bi jih zamenjal .
Pa tudi če ga nisi imel - vsak vulkanizer bi ti jih tudi v soboto zjutraj zamenjal v pol ure.
LP
Samo
Sicer pa: zakaj pa si jih imel v prtljažniku? Boš rekel, da si jih imel tudi na drugem setu felten, a ključa nisi imel s sabo, da bi jih zamenjal .
Pa tudi če ga nisi imel - vsak vulkanizer bi ti jih tudi v soboto zjutraj zamenjal v pol ure.
LP
Samo
Evo vam rezultate!
Rezultati
Mesto Št. Ime in Priimek Kat. Avto Prvič Drugič Skupno
1 29 Marko Misson Bencin Mercedes G 02:16 02:14 04:30
2 11 Miloš Jerman Dizel Nissan Patrol 02:21 02:10 04:31
3 10 Samo Login Bencin Suzuki Jimny 02:20 02:15 04:35
4 15 Aco Purkat Dizel Toyota Land cruiser 02:19 02:18 04:37
5 30 Anže Mali Dizel Land Rover Defender 02:18 02:20 04:38
6 5 Janez Inkret Dizel Nissan Patrol 02:21 02:22 04:43
7 16 Dejan Purkat Dizel Toyota Land cruiser 02:27 02:21 04:48 Diskvalifikacija
8 6 Tomaž Kogovšek Bencin Suzuki Samurai 02:23 02:26 04:49
9 3 Primož Žunter Dizel Nissan Patrol GR 02:31 02:28 04:59
10 12 Aleš Gliha Dizel Nissan Terrano 02:33 02:31 05:04
11 25 Janez Jureš Dizel Land Rover Defender 02:29 02:36 05:05
12 26 Cveto Mali Dizel Land Rover Defender 02:26 02:47 05:13
13 23 Boštjan Remic Dizel Nissan Patrol 02:39 02:37 05:16
14 38 Seba Trbovc Bencin Suzuki Vitara 02:26 03:01 05:27
15 4 Janez Zrimc Dizel Toyota Land cruiser 02:43 02:48 05:31
16 20 Andrej Capuder Dizel Nissan Patrol GR 02:27 03:05 05:32 Diskvalifikacija
17 14 Matej Finžgar Bencin Suzuki SJ 410 02:36 03:07 05:43
18 37 Ludvik Ahčin Bencin Mitsubishi Pajero 02:38 03:11 05:49
19 13 Jože Kokalj Dizel Land Rover Discovery 02:53 02:56 05:49
20 8 Vojko Ferjan Bencin Daihatsu Feroza 0 2:32 03:19 05:51
21 34 Pavel Strle Dizel Nissan Patrol 02:45 03:07 05:52
22 28 Marko Peternel Bencin Jeep Wranger 02:58 03:03 06:01
23 18 Dušan Ilc Dizel Nissan Patrol 02:51 03:12 06:03
24 35 Sergej Ocepek Bencin Jeep Wrangler 02:59 03:07 06:06
25 19 Tomaž Grčar Dizel Toyota Land cruiser 03:09 03:19 06:28
26 21 Janez Marolt Bencin Jeep Renegade 02:12 04:43 06:55 ODSTOP-okvara
27 36 Roman Tomič Dizel Nissan Terrano 02:23 04:43 07:06 Diskvalifikacija
28 7 Miha Utenkar Dizel Jeep Cheroke 03:02 04:15 07:17
29 27 Samo Mlakar Dizel Land Rover Defender 02:36 04:43 07:19
30 32 Igor Lobrec Dizel Land Rover Defender 02:56 04:43 07:39
31 9 Primož Avšič Dizel Mazda B2500 03:01 04:43 07:44
32 22 Miran Toplak Dizel Land Rover Discovery 03:30 04:43 08:13
33 17 Dori Seliškar Bencin Lada Niva 03:54 04:43 08:37
34 24 Zuran Gričar Dizel Nissan Patrol 03:56 04:43 08:39
Malo je stlačeno, ampak bo že!
Mesto Št. Ime in Priimek Kat. Avto Prvič Drugič Skupno
1 29 Marko Misson Bencin Mercedes G 02:16 02:14 04:30
2 11 Miloš Jerman Dizel Nissan Patrol 02:21 02:10 04:31
3 10 Samo Login Bencin Suzuki Jimny 02:20 02:15 04:35
4 15 Aco Purkat Dizel Toyota Land cruiser 02:19 02:18 04:37
5 30 Anže Mali Dizel Land Rover Defender 02:18 02:20 04:38
6 5 Janez Inkret Dizel Nissan Patrol 02:21 02:22 04:43
7 16 Dejan Purkat Dizel Toyota Land cruiser 02:27 02:21 04:48 Diskvalifikacija
8 6 Tomaž Kogovšek Bencin Suzuki Samurai 02:23 02:26 04:49
9 3 Primož Žunter Dizel Nissan Patrol GR 02:31 02:28 04:59
10 12 Aleš Gliha Dizel Nissan Terrano 02:33 02:31 05:04
11 25 Janez Jureš Dizel Land Rover Defender 02:29 02:36 05:05
12 26 Cveto Mali Dizel Land Rover Defender 02:26 02:47 05:13
13 23 Boštjan Remic Dizel Nissan Patrol 02:39 02:37 05:16
14 38 Seba Trbovc Bencin Suzuki Vitara 02:26 03:01 05:27
15 4 Janez Zrimc Dizel Toyota Land cruiser 02:43 02:48 05:31
16 20 Andrej Capuder Dizel Nissan Patrol GR 02:27 03:05 05:32 Diskvalifikacija
17 14 Matej Finžgar Bencin Suzuki SJ 410 02:36 03:07 05:43
18 37 Ludvik Ahčin Bencin Mitsubishi Pajero 02:38 03:11 05:49
19 13 Jože Kokalj Dizel Land Rover Discovery 02:53 02:56 05:49
20 8 Vojko Ferjan Bencin Daihatsu Feroza 0 2:32 03:19 05:51
21 34 Pavel Strle Dizel Nissan Patrol 02:45 03:07 05:52
22 28 Marko Peternel Bencin Jeep Wranger 02:58 03:03 06:01
23 18 Dušan Ilc Dizel Nissan Patrol 02:51 03:12 06:03
24 35 Sergej Ocepek Bencin Jeep Wrangler 02:59 03:07 06:06
25 19 Tomaž Grčar Dizel Toyota Land cruiser 03:09 03:19 06:28
26 21 Janez Marolt Bencin Jeep Renegade 02:12 04:43 06:55 ODSTOP-okvara
27 36 Roman Tomič Dizel Nissan Terrano 02:23 04:43 07:06 Diskvalifikacija
28 7 Miha Utenkar Dizel Jeep Cheroke 03:02 04:15 07:17
29 27 Samo Mlakar Dizel Land Rover Defender 02:36 04:43 07:19
30 32 Igor Lobrec Dizel Land Rover Defender 02:56 04:43 07:39
31 9 Primož Avšič Dizel Mazda B2500 03:01 04:43 07:44
32 22 Miran Toplak Dizel Land Rover Discovery 03:30 04:43 08:13
33 17 Dori Seliškar Bencin Lada Niva 03:54 04:43 08:37
34 24 Zuran Gričar Dizel Nissan Patrol 03:56 04:43 08:39
Malo je stlačeno, ampak bo že!
Miha, saj nisi bil zadnji! Drugič pa si vseeno sposodi mud terenke, da boš bolj konkurenčen. V drugi vožnji se pozna predvsem osip tekmovalcev z dolgimi vozili. A sploh niso štartali? Ti imaš precej dolg avto, pa zimske gume, pa si vseeno prišel čez.
Kar mi je še posebej bilo všeč je, da konji pod havbo na tej tekmi niso igrali nobene vloge, ampak gume, teža avta (kar je meni in še komu olajšalo delo) in najbrž tudi znanje . Nisem vedel, da je najhitrejši krog odpeljal Jerman in to v drugi furi (ki je bila zahtevnejša) - v tem slučaju gre prav gotovo za znanje, saj je pretiravanje na blatu marsikoga stalo: mene pol metra pred ciljem (ustavil sem se le nekaj cm pred zadnjim količkom in se komaj izognil diskvalifikaciji, potem pa malo nazaj, pa malo naprej...), Kogovška nekje na pol kroga (tudi malo dol s proge a na srečo brez diskvalifikacije), Miško (on je vozil drugo furo in ne Matej Finžgar) se je komaj izognil roladi (oziroma rolsuzi), Tomič pa je že v prvi furi pretrgal trak. Skratka: blato je zakon, saj imajo napake običajno manjše posledice, kot če bi dirkali po makadamu.
Kar mi je še posebej bilo všeč je, da konji pod havbo na tej tekmi niso igrali nobene vloge, ampak gume, teža avta (kar je meni in še komu olajšalo delo) in najbrž tudi znanje . Nisem vedel, da je najhitrejši krog odpeljal Jerman in to v drugi furi (ki je bila zahtevnejša) - v tem slučaju gre prav gotovo za znanje, saj je pretiravanje na blatu marsikoga stalo: mene pol metra pred ciljem (ustavil sem se le nekaj cm pred zadnjim količkom in se komaj izognil diskvalifikaciji, potem pa malo nazaj, pa malo naprej...), Kogovška nekje na pol kroga (tudi malo dol s proge a na srečo brez diskvalifikacije), Miško (on je vozil drugo furo in ne Matej Finžgar) se je komaj izognil roladi (oziroma rolsuzi), Tomič pa je že v prvi furi pretrgal trak. Skratka: blato je zakon, saj imajo napake običajno manjše posledice, kot če bi dirkali po makadamu.
Ker gremo 24 aprila v Tunizijo, sem malo nazaj dal gor bolj gladke gume, ker so bolj primerne za pesek. Da bi samo za to prireditev menjal gume 2x, se mi pa ne zdi smiselno. Zabavno je bilo tudi tako.
Poleg tega te gume prodajam, ker bom raje dal gor allterenke, so mi nekako bolj smiselne za moje potrebe.
A sem kot zadnji zamudil kakšno tolažilno nagrado
Poleg tega te gume prodajam, ker bom raje dal gor allterenke, so mi nekako bolj smiselne za moje potrebe.
A sem kot zadnji zamudil kakšno tolažilno nagrado
Samo napisal/-a:Ja pribili so ti najslabši čas 2. vožnje - kaj prida visoko z njim nisi mogel priti.
Sicer pa: zakaj pa si jih imel v prtljažniku? Boš rekel, da si jih imel tudi na drugem setu felten, a ključa nisi imel s sabo, da bi jih zamenjal .
Pa tudi če ga nisi imel - vsak vulkanizer bi ti jih tudi v soboto zjutraj zamenjal v pol ure.
LP
Samo
Se opravičujem, pozabil sem se logirat.
Anonymous napisal/-a:Ker gremo 24 aprila v Tunizijo, sem malo nazaj dal gor bolj gladke gume, ker so bolj primerne za pesek. Da bi samo za to prireditev menjal gume 2x, se mi pa ne zdi smiselno. Zabavno je bilo tudi tako.
Poleg tega te gume prodajam, ker bom raje dal gor allterenke, so mi nekako bolj smiselne za moje potrebe.
A sem kot zadnji zamudil kakšno tolažilno nagradoSamo napisal/-a:Ja pribili so ti najslabši čas 2. vožnje - kaj prida visoko z njim nisi mogel priti.
Sicer pa: zakaj pa si jih imel v prtljažniku? Boš rekel, da si jih imel tudi na drugem setu felten, a ključa nisi imel s sabo, da bi jih zamenjal .
Pa tudi če ga nisi imel - vsak vulkanizer bi ti jih tudi v soboto zjutraj zamenjal v pol ure.
LP
Samo
LP Climber
Na temle naslovu so vsi rezultati:http://www.orcwhitetiger.com/galerija/goodrich2004/rezultati.doc
LP Ludwig
LP Ludwig
God shave the queen...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov