T I S O V E C 2012 Slovaška 12-15. 4. 2012
Ma kaj ti je bejba ušla, da se ti tako mudi na slovaško
Slab kaže, EU pa to samo še MČR trial imajo....sam baje da so napovedani ulični neredi, požiganje avtomobilov in kontejnerjev ter razbijanje policijskih postaj če tisovca ne bo......
Sam še maznigadrplevarokadesnižep ciganov se je treba rešit
Men itak slabo kaže zaradi suzuki outdoor eventa. Za lepoto je treba potrpet
Slab kaže, EU pa to samo še MČR trial imajo....sam baje da so napovedani ulični neredi, požiganje avtomobilov in kontejnerjev ter razbijanje policijskih postaj če tisovca ne bo......
Sam še maznigadrplevarokadesnižep ciganov se je treba rešit
Men itak slabo kaže zaradi suzuki outdoor eventa. Za lepoto je treba potrpet
Ha, ha vebasto ja, za tistih šest ur spanja v treh dneh skupaj se ga pa ja ne splača montirat...
Ne, ne Micka bo lepo doma na toplem počakala, letos po čist drug vozni park, pa celo pojstla bo, pa gretje tud (ne lih vebasto) ampak plinska pečka, pa švas aparat, brusilka, agregat.....pa kakšno VELIKO kladivo, sej veš kako se nam dogaja.
Vglavnem držimo pesti za Tisovec!
Ne, ne Micka bo lepo doma na toplem počakala, letos po čist drug vozni park, pa celo pojstla bo, pa gretje tud (ne lih vebasto) ampak plinska pečka, pa švas aparat, brusilka, agregat.....pa kakšno VELIKO kladivo, sej veš kako se nam dogaja.
Vglavnem držimo pesti za Tisovec!
Tovariši in tovarišice!
Z veseljem sporočam da Tisovec bo.
Off road Tisovec 2011
Datum: 7-10.4.2011
So pa uvedene nekatere spremembe zaradi neresnosti nekaterih (tudi dve SLO posadke sta omenjene v tem kontekstu!!! Ostali sedi 5, vse pohvale) in nespoštovanja sodnikov na trasi.
-Udeležba bo letos omejena na 200 ekip in ne več 300 kot doslej.
- VSAKO vozilo mora biti opremljeno z DELUJOČIM vitlom katerega moč MORA odgovarjati teži vozila.
- Gume MT z najmanj 10 mm profila
- OBVEZNA uporaba drevesne gurtne. Neuporaba pomeni diskvalifikacijo brez vračila štartnine! Kdor ne bo uporabil drevesne gurtne in ga dobijo po koncu vožnje bo dobil prepoved udeležbe naslednje leto.
- Obvezna gurtna za vleko primerne nosilnosti glede na maso vozila.
- Vsako vozilo bo šlo skozi tehnični pregled pred registracijo in mora biti jasno označeno
- Vozilom brez tehničnega pregleda in registracije bo onemogočen vstop na štartnih mestih RB
- Vozijo lahko samo osebe, ki imajo veljavno vozniško dovoljenje
- Alkohol in arogantno obnašanje se ne bo toleriralo.
Sprememba bo tudi v tem da bo letos prvič tudi tekmovalni del pod pokroviteljstvom superwincha. Tako da bodo tudi nagrade kot recimo Winch Superwinch EP9 v nedeljo na hardu.
Prijave bodo odprte predvidoma prvi teden februarja.
Toliko za zdaj, če bo pa še kaj se pa čujemo.
Najavo za 2011 sem nadaljeval kar v 2010 da se da na enem mestu pogledat kako je bilo lani. Lahko pogledate da ni ravno na izi in tisti ki nimate opremljenih avtov in OR iskušenj ne hodit na tole. Tole je skoraj primerljivo z našim hardom pa še 100 km ga je za povrhu. Samo slabe volje boste in še bolj pa ostali okoli vas.
Na slikah in videu sploh ne zgleda koliko je v resnici teško.
Naj samo omenim nekajsto meterski spust po mokri gmajni navzdol. In to res na glavo, pa še z bočnim nagibom povrhu. Ene mone so tam naši fantje več kot uro reševali k so bili čist usran. Zato pa tudi obvezen tehnični pregled letos.
Verjamite mi na besedo, mislim pa da mi bodo tudi ostali udeleženci od lani prtrdili. Bilo je pa okoli 20 SLO ekip lansko leto.
Z veseljem sporočam da Tisovec bo.
Off road Tisovec 2011
Datum: 7-10.4.2011
So pa uvedene nekatere spremembe zaradi neresnosti nekaterih (tudi dve SLO posadke sta omenjene v tem kontekstu!!! Ostali sedi 5, vse pohvale) in nespoštovanja sodnikov na trasi.
-Udeležba bo letos omejena na 200 ekip in ne več 300 kot doslej.
- VSAKO vozilo mora biti opremljeno z DELUJOČIM vitlom katerega moč MORA odgovarjati teži vozila.
- Gume MT z najmanj 10 mm profila
- OBVEZNA uporaba drevesne gurtne. Neuporaba pomeni diskvalifikacijo brez vračila štartnine! Kdor ne bo uporabil drevesne gurtne in ga dobijo po koncu vožnje bo dobil prepoved udeležbe naslednje leto.
- Obvezna gurtna za vleko primerne nosilnosti glede na maso vozila.
- Vsako vozilo bo šlo skozi tehnični pregled pred registracijo in mora biti jasno označeno
- Vozilom brez tehničnega pregleda in registracije bo onemogočen vstop na štartnih mestih RB
- Vozijo lahko samo osebe, ki imajo veljavno vozniško dovoljenje
- Alkohol in arogantno obnašanje se ne bo toleriralo.
Sprememba bo tudi v tem da bo letos prvič tudi tekmovalni del pod pokroviteljstvom superwincha. Tako da bodo tudi nagrade kot recimo Winch Superwinch EP9 v nedeljo na hardu.
Prijave bodo odprte predvidoma prvi teden februarja.
Toliko za zdaj, če bo pa še kaj se pa čujemo.
Najavo za 2011 sem nadaljeval kar v 2010 da se da na enem mestu pogledat kako je bilo lani. Lahko pogledate da ni ravno na izi in tisti ki nimate opremljenih avtov in OR iskušenj ne hodit na tole. Tole je skoraj primerljivo z našim hardom pa še 100 km ga je za povrhu. Samo slabe volje boste in še bolj pa ostali okoli vas.
Na slikah in videu sploh ne zgleda koliko je v resnici teško.
Naj samo omenim nekajsto meterski spust po mokri gmajni navzdol. In to res na glavo, pa še z bočnim nagibom povrhu. Ene mone so tam naši fantje več kot uro reševali k so bili čist usran. Zato pa tudi obvezen tehnični pregled letos.
Verjamite mi na besedo, mislim pa da mi bodo tudi ostali udeleženci od lani prtrdili. Bilo je pa okoli 20 SLO ekip lansko leto.
sj 413 napisal/-a:pa zvonke nas ze cakajo
zvonke misliš zvončki in trobentice
Še pojasnilo za drobni tisk v najavi da se ne boste zdaj vsi ustrašili.
Ni tako extremno hudo kdor noče. Na progi so narejeni takoimenovani bonusi in kdor si želi harda in ga seveda tudi zmore gre bonus peljat, kdor pa noče bonusa peljat, pa pelje naprej ali pa počaka kolega z bonusa recimo, ker bonus se vedno vrne nazaj na RB. Sam RB z izjemo treh ali štirih mest ni nič posebnega.
Vendar je problem da se je treba prijavit in štartnino plačat prej in ne moreš vedet kakšni pogoji bodo v času vožnje, Če se primeri tako kot lani da prej cel teden dežuje potem se pa nič posebnega spremeni v nekaj posebnega. In če ni opreme in vsaj nekaj iskušenj je pi.....a. Poti nazaj pa ni. Sicer lahko odnehaš sam preden te odstranijo z trase samo ves vloženi čas, denar in veselje gredo v maloro.
Je pa dobra stran to da je bira v gostilnah 70 centov neglede ali pada dež ali sije sonček
Še slike iz daljnega leda 09
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... php?t=6885
- Gašperček 413
- Prispevkov: 234
- Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
- Kraj: bled
tim napisal/-a:sam, če sem prav razumel pravila, so na PINZGAUERJIH, simexi prepovedani, oziroma kopije, Alien bi to znal potrditi, je tako?
Tako je. Simex je dovoljen kopije pa ne. Meni je tudi bilo čudno samo sem pol videl da je simex generalni pokrovitelj.
Piše v pravilniku, 87. alineja 456. člen
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov