Začetnik - Lada Niva
tomygun napisal/-a:Gregor ,če se imaš dva zadnja cilindra sem interesent sam pakne mi se manjkajo pe ne vem kje bi jih pri nas dobil,pol mam pa komplet.
Ne najdem jih. Ne vem ali sem jih že komu dal ali sem jih založil.
Janko napisal/-a:Problem je ker mi pije 19-23l. Al mam preveč težko nogo?Problem je ker mi pije 19-23l. Al mam preveč težko nogo?
Če si se vozil po cestah, to ni normalna poraba.
Jaz sem imel na 1.6 z večjimi offroad gumami in 4stopenjskim menjalnikom okoli 15.
Če sem malo pazil, je bilo tudi manj.
A števec pa dela tako kot je treba?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Janko napisal/-a:Večinoma so ble ceste.. Je pa res da je blo dosti stiskanja, hrib, tudi malček offroada.. Bom probal mirnejši režim vožnje..
Števec česa?
Prevoženih kilometrov.
Čeprav tu kjer je mehansko, bi težko kaj crknilo tako, da bi nekaj časa štel, nekaj časa pa ne.
Kolega je imel tak problem na sodobnem avtu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hvala za kompliment..
Vendar sem razočaran..
Sprobal 1994 1600 nivo, enak motor samo da nima katalizatorja, egrja in vsega tistega emisijskega sranja.. Kaj je že.. Emission vapor control system.. Neka škatla vezana na odušnik in na karburator..
Avto vleče 2x bolj.. Potegne in se vrti do 6500 kot nič.. Moj vleče pol manj in pije dosti več. Njemu pije od 10-15, meni 19-23...
Kaj bi bilo narobe?
Je mogoče katalizator zabit? Karburator slab? Mehanik mi ga je naštelu + stroboskop za vžig.. In še vedno, motor lepo teče in to.. Samo moči nobene.. Se ne vrti niti približno tako kot njegov.. Da ne omenim da je poraba prevelika..
Vendar sem razočaran..
Sprobal 1994 1600 nivo, enak motor samo da nima katalizatorja, egrja in vsega tistega emisijskega sranja.. Kaj je že.. Emission vapor control system.. Neka škatla vezana na odušnik in na karburator..
Avto vleče 2x bolj.. Potegne in se vrti do 6500 kot nič.. Moj vleče pol manj in pije dosti več. Njemu pije od 10-15, meni 19-23...
Kaj bi bilo narobe?
Je mogoče katalizator zabit? Karburator slab? Mehanik mi ga je naštelu + stroboskop za vžig.. In še vedno, motor lepo teče in to.. Samo moči nobene.. Se ne vrti niti približno tako kot njegov.. Da ne omenim da je poraba prevelika..
Mi lahko kdo prosim pomaga.. Sem totalno brez idej.. Vem samo da bom vrgel dol katalizator, ker je verjetno po 16 letih uničen in mi očitno duši avto.. Samo vseeno, imam ogromno vprašanj. Bi bil zelo hvaležen za pomoč..
Sem naredil slikce vsega, kar imam na motorju.. Vsega tega stara 1600 nima.
Evo, da začnem:
Kaj točno je to in čemu služi? Kako vpliva na motor in njegovo delovanje?
Moj karburator je pa točno tak:
Zakaj ima tiste vakum cevke? Kaj je tisti konektor? Ima kaj veze z lambdo sondo? Kako lambda sploh regulira zmes v mojem motorju.. Prek tistih vakum cevk? Če lambdo izklopim motor grdo pocukava..
Tle je pa lambda + katalizator.. Ki ga bom vrgel dol, saj sumim njega..
No. Še simptomi. Motor ima visoko porabo ter se ne vrti lepo. Ko pride na 4000 obratov, gre zelo mukoma naprej. Ga kar zmankuje. Pije 19-23.. 19 cestne vožnje..
Kabli, svečke so novi, karburator je bil snet dol in očiščen ter menjana tesnila, filter goriva je nov, filter zraka je nov..
Počasi razmišljam da bi preprosto menjal karburator s starejšim od lade nive 1600.. Nobenga jebanja z egrji, emisijami in lambdami ter nevem še čim.. Edino čok zaljo bi moral nekako speljati v kabino, ker trenutno je čok na vodo..
Sem naredil slikce vsega, kar imam na motorju.. Vsega tega stara 1600 nima.
Evo, da začnem:
Kaj točno je to in čemu služi? Kako vpliva na motor in njegovo delovanje?
Moj karburator je pa točno tak:
Zakaj ima tiste vakum cevke? Kaj je tisti konektor? Ima kaj veze z lambdo sondo? Kako lambda sploh regulira zmes v mojem motorju.. Prek tistih vakum cevk? Če lambdo izklopim motor grdo pocukava..
Tle je pa lambda + katalizator.. Ki ga bom vrgel dol, saj sumim njega..
No. Še simptomi. Motor ima visoko porabo ter se ne vrti lepo. Ko pride na 4000 obratov, gre zelo mukoma naprej. Ga kar zmankuje. Pije 19-23.. 19 cestne vožnje..
Kabli, svečke so novi, karburator je bil snet dol in očiščen ter menjana tesnila, filter goriva je nov, filter zraka je nov..
Počasi razmišljam da bi preprosto menjal karburator s starejšim od lade nive 1600.. Nobenga jebanja z egrji, emisijami in lambdami ter nevem še čim.. Edino čok zaljo bi moral nekako speljati v kabino, ker trenutno je čok na vodo..
Dober fergazer od 1.7 imam. Našel bi se tudi kak od 1.6
Armaturko za novo obliko z zaug zajlo tudi imam, ti jo šenkam, ali pa menjam za katalizator. Samo kak to do tebe spravit
Armaturko za novo obliko z zaug zajlo tudi imam, ti jo šenkam, ali pa menjam za katalizator. Samo kak to do tebe spravit
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
@gregor
1.6 karburator sem dobil od prijatelja.. Hvala vseeno Imaš pa mogoče kakšne ferode za zadnji boben? Ker bom menjal skupi s cilindrom..
Glede armature bom pa že uštimal.. Zaenkrat bom itak mel zaprt čok v teh mesecih, se bom ukvarjal z njim jeseni..
No, da vam povem še štorjo od danes..
Katalizator sem dal dol. Satje notr je dobesedno odpadlo in blo zjebano do amena.. Sm ga vrgu samo v smeti. Ko smo ga potresli je ropotal kot kinder jajčke
AVTO PA ŠE VEDNO NIKAMOR NE GRE
In za finiš me je še pustil na cesti.. Se je zlomila una plastika, ki je vezana na drog od gasa.. Plastika k drži zglobek od gasa na karburatorju. No, nekako sem zasilo popravil in prišel domov.. Benti Lado
Naslednji teden dam gor star karburator brez Egrjevih sranj in vodnega čoka.. Možno tudi da mi tisti čok na vodo ne deluje pravilno in da mam preveč odprtega (zaradi tega poraba + nima moči)..
Bomo videli...
1.6 karburator sem dobil od prijatelja.. Hvala vseeno Imaš pa mogoče kakšne ferode za zadnji boben? Ker bom menjal skupi s cilindrom..
Glede armature bom pa že uštimal.. Zaenkrat bom itak mel zaprt čok v teh mesecih, se bom ukvarjal z njim jeseni..
No, da vam povem še štorjo od danes..
Katalizator sem dal dol. Satje notr je dobesedno odpadlo in blo zjebano do amena.. Sm ga vrgu samo v smeti. Ko smo ga potresli je ropotal kot kinder jajčke
AVTO PA ŠE VEDNO NIKAMOR NE GRE
In za finiš me je še pustil na cesti.. Se je zlomila una plastika, ki je vezana na drog od gasa.. Plastika k drži zglobek od gasa na karburatorju. No, nekako sem zasilo popravil in prišel domov.. Benti Lado
Naslednji teden dam gor star karburator brez Egrjevih sranj in vodnega čoka.. Možno tudi da mi tisti čok na vodo ne deluje pravilno in da mam preveč odprtega (zaradi tega poraba + nima moči)..
Bomo videli...
Vitel lahko dobiš oz. kupiš pri nas ... www.mamut4x4.com
Zaradi vitla ni potrebno menjati ne alternatorja, ne akumulatorja.
Razen če nisi tekmovalec v hardu, kjer se vitel uporablja bolj ali manj brez prestanka.
lp
Mamut
Zaradi vitla ni potrebno menjati ne alternatorja, ne akumulatorja.
Razen če nisi tekmovalec v hardu, kjer se vitel uporablja bolj ali manj brez prestanka.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Super, pestra izbira, vendar imam vprašanje.
Sem malo pregledal ponudbo, vendar se ne znam odločiti. Nevem koliko vlečne sile bi bilo dovolj. Lada samo po sebi tehta 1200kg.. Z njo pa ne tekmujem, sem pa tja se pa zgodi da ostanem v kakšnem blatu.
Bi se dalo mogoče svetovati? Kako je pa glede montaže vitla?
Hvala za odgovor
Sem malo pregledal ponudbo, vendar se ne znam odločiti. Nevem koliko vlečne sile bi bilo dovolj. Lada samo po sebi tehta 1200kg.. Z njo pa ne tekmujem, sem pa tja se pa zgodi da ostanem v kakšnem blatu.
Bi se dalo mogoče svetovati? Kako je pa glede montaže vitla?
Hvala za odgovor
Janko napisal/-a:Super, pestra izbira, vendar imam vprašanje.
Sem malo pregledal ponudbo, vendar se ne znam odločiti. Nevem koliko vlečne sile bi bilo dovolj. Lada samo po sebi tehta 1200kg.. Z njo pa ne tekmujem, sem pa tja se pa zgodi da ostanem v kakšnem blatu.
Bi se dalo mogoče svetovati? Kako je pa glede montaže vitla?
Hvala za odgovor
Vitli z oznako 4500, 5500, 6000 (200-300 eur) so načeloma primerni za takšen avto.
Vitli z oznako 8000, 9500 high speed short drum, 9500 hs, ... pa tudi za kakšne bolj zahtevne vleke. (400-500 eur)
Forumski popust -15%.
Ob nakupu vsakega vitla priporočamo tudi nakup torbe za delo z vitlom z vsebino: trak za drevo, škripec za podvojitev vlečne sile vitla, škopec, rokavice. Cena 68 eur - popust.
Za montažo vitla se lahko dogovorimo tudi pri nas.
Za detajle okrog montaže me prosim pokliči na 031720676.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
hihihi
Ne diraj lade, dok spava! je kolega malo spremenil pregovor sosedov, ko je švasal mojo prvo nivo.
Kaj ti je bilo treba šlatat. Desni blatnik imam enega, ni prerustan; je samo zarustan. Izvijač ne gre čez.
Kakšna je pa spredaj na spoju med blatnikom in vezno steno? Pa notranji blatnik pri smerokazu? Ko boš začel tam praskat, boš rabil še pol vezne stene
Glede na slike ki si jih ob nakupu objavil od spodaj, bi rekel, da je cela mehka. Odločit se moraš, ali to vredu popravit, ali jo samo poflikat toliko da bo še kako leto. Kolikor imam izkšnje s takimi avti, bo treba kar nekaj švasanja. Dvomim, da so pravi tudi dobri, pa zadnji blatniki na zadnjem delu spodaj.
Ne diraj lade, dok spava! je kolega malo spremenil pregovor sosedov, ko je švasal mojo prvo nivo.
Kaj ti je bilo treba šlatat. Desni blatnik imam enega, ni prerustan; je samo zarustan. Izvijač ne gre čez.
Kakšna je pa spredaj na spoju med blatnikom in vezno steno? Pa notranji blatnik pri smerokazu? Ko boš začel tam praskat, boš rabil še pol vezne stene
Glede na slike ki si jih ob nakupu objavil od spodaj, bi rekel, da je cela mehka. Odločit se moraš, ali to vredu popravit, ali jo samo poflikat toliko da bo še kako leto. Kolikor imam izkšnje s takimi avti, bo treba kar nekaj švasanja. Dvomim, da so pravi tudi dobri, pa zadnji blatniki na zadnjem delu spodaj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Šlatat mi je blo treba, ker je začelo razpadat in ker bi prej al slej odpadlo vse dol.. Rajši zdej popravim, kokr da se še razširi..
Ne diraj lade, dok spava.. Haha
Tam spodaj je pa itak kažin, samo vezna stena je ok.
Če bi jo hotel vredu popravit, bi bli verjetno zelo veliki stroški pri kleparju.. Pragovi so mehki samo spredaj kjer je blatnik. Blatniki zadaj spodaj so vredu, podvozje pravtako.
Samo sprednji blatniki in sprednji del pragov je kažin..
Da ne omenim da je prejšni lastnik sprednji del pragov filal z raznimi vrečkami in salotejpom, da je še bolj držalo vlago..
Torej kaj narediti?
Če bi jo hotel poflikati, kako se lotit, da bi blo vredu za en cajt?
Kako pa naredit da bi blo "vredu popravljeno"?
Nimam izkušenj glede rje.. Me zanima čimveč
Ne diraj lade, dok spava.. Haha
Tam spodaj je pa itak kažin, samo vezna stena je ok.
Če bi jo hotel vredu popravit, bi bli verjetno zelo veliki stroški pri kleparju.. Pragovi so mehki samo spredaj kjer je blatnik. Blatniki zadaj spodaj so vredu, podvozje pravtako.
Samo sprednji blatniki in sprednji del pragov je kažin..
Da ne omenim da je prejšni lastnik sprednji del pragov filal z raznimi vrečkami in salotejpom, da je še bolj držalo vlago..
Torej kaj narediti?
Če bi jo hotel poflikati, kako se lotit, da bi blo vredu za en cajt?
Kako pa naredit da bi blo "vredu popravljeno"?
Nimam izkušenj glede rje.. Me zanima čimveč
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov