Začetnik - Lada Niva

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Apr 26, 2011 10:19 pm

Hmali bo treba naredit tehnični.. In če sm pošten, me malce skrbi.

No do zdaj vsako leto ni bilo težav, mi pravi lastnik.. Skrbi me ker malo pušča hladilnik in ker se šipa ne odpre (zajla). Malo me tudi skrbi zarad plinov (čeprav je popolnoma nov katalizator in izpuh)..

Aja pa sedeži so od škode favorit. Original so se baje zlomili. Mislite da znajo hecat na tehničnem zaradi teh težavic? :/

(hladilnik in šipo bi odpravil, če bi imel dostop do avta, vendar so ključi pri lastniku do prepisa....)

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » To Apr 26, 2011 10:43 pm

Janko napisal/-a:Hmali bo treba naredit tehnični.. In če sm pošten, me malce skrbi.

No do zdaj vsako leto ni bilo težav, mi pravi lastnik.. Skrbi me ker malo pušča hladilnik in ker se šipa ne odpre (zajla). Malo me tudi skrbi zarad plinov (čeprav je popolnoma nov katalizator in izpuh)..

Aja pa sedeži so od škode favorit. Original so se baje zlomili. Mislite da znajo hecat na tehničnem zaradi teh težavic? :/

(hladilnik in šipo bi odpravil, če bi imel dostop do avta, vendar so ključi pri lastniku do prepisa....)
Kar se tiče hladilnika,šipe in sedežev jim na tehničnem dol visi,za pline pa znajo mal komplicirat ti ga preden boš šel na tehničniga mal bl pršvasej po cest pa direkt na tehnični pa bo.lp Medo :wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Apr 27, 2011 10:00 am

No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Sr Apr 27, 2011 9:33 pm

gregor napisal/-a:No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
No za šipo sem rekel ker ne dela zajla in ne more dvigat pa spuščat tk da je to stranska šipa in ne šoferšajba.lp Medo :wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Apr 27, 2011 11:10 pm

medo-1 napisal/-a:
gregor napisal/-a:No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
No za šipo sem rekel ker ne dela zajla in ne more dvigat pa spuščat tk da je to stranska šipa in ne šoferšajba.lp Medo :wink:


Ja, sej sva isto mislila.
Stransko šipo imaš moško (šofersko, levo) in žensko (desno).
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Apr 27, 2011 11:12 pm

Hvala obema - šipa je pa na voznikovi strani. :) Čene jo bom pred tehničnem spustu dol, upam da mož ne bo šel zapirat :D Jo bom že nekako pol doma zbrcal gor. Sem pa pogledal sistem in je samo zajla počla, tako da ni hudega, bom že popravil. Fora je ker nimam dostopa do avta, dokler ne bo prepis.. In ko bo prepis bom naredil tudi tehnični..

No, bomo videli naslednji teden kako bo :) Držte pesti..

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Če Apr 28, 2011 12:06 pm

Janko napisal/-a:Hvala obema - šipa je pa na voznikovi strani. :) Čene jo bom pred tehničnem spustu dol, upam da mož ne bo šel zapirat :D Jo bom že nekako pol doma zbrcal gor. Sem pa pogledal sistem in je samo zajla počla, tako da ni hudega, bom že popravil. Fora je ker nimam dostopa do avta, dokler ne bo prepis.. In ko bo prepis bom naredil tudi tehnični..

No, bomo videli naslednji teden kako bo :) Držte pesti..
:nazdravljamo:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Apr 28, 2011 6:40 pm

Jest dam pa za 5€ levi mehanizem ali desni elektro pomik.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Maj 04, 2011 10:17 pm

Pozdravljeni!

Postal sem lada niva lastnik!! :lol:

Slika

Slika

1995, 1.6 (elektronski čok + katalizator), 77.000km :)

zanjo sem dal 300€, tehnični moram narediti do konca meseca.

Feeling vožnje je zakon :)

Sedaj pa vprašanja..

1. kar me najbolj moti je sledeče.. Kadar nivo vžgeš mrzlo in se pelješ, je vse vredu. Ko pa je razgreta in jo ponovno zaženeš, pocukava kadar se pelješ. Ampak res, kokr da bi ji jemal gas in ga spet dal. V prostem teku dela vredu. Nato grem ven in vtaknem prste v rezervoar goriva in deluje. Vendar ne vedno.. Včasih moram to ponoviti tudi 4x,5x,6x.. Zelo zoprno. Avto pri pocukavanju je skorajda nevozen :( Kaj mislite da bi lahko bilo?
Aja pa pri polnem gasu se motor vrti le do 4500 obratov. Pri 4500 ga kar zmanjka, kokr da bi mel limiter. Je to normalno... ?

Motor tudi touče, se sliši kokr veriga.. Verjetno samo za napet, nič hudega.

2. Notr piha toplo, neglede kako obrnem tiste ventilčke... Sem se smejal par dni nazaj, ko sem bral da je lada niva pečica poleti, sedaj se ne več. :-D :-D



3. Pri hladilniku pušča iz čepka za ga spraznit. Verjetno je samo gumica fuč, bom popravil sam.

4. Šipo bom tudi popravil sam (se ne spusti)

5. Voznikovo ogledalce zelo mlahavo in netrdno stoji v svojem sklepu.. Kaj bi lahko naredil glede tega?

6. Notr smrdi po bencinu. Ljudje pravijo da ne bi smelo. Za popravilo je potrebno pogledat baje "breather fuel vapour separato oz njegovo cevko". Kaj pa je sploh to in kje se nahaja? :S In kako popravit seveda.

To je to :)

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Če Maj 05, 2011 12:03 am

Poštimaj mal pa srečno vožnjo :wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Maj 05, 2011 8:59 pm

Na zunaj zgleda lepa.
Morala bi se vrtet več kot 4500, vsaj tako po mojem spominu. Dobr, jaz sem sicer samo fergazer vozil. Za tisto cukanje nimam pojma.

2. pod armaturko, na levi strani nad poličko ki je pod armaturko, je ventil, ki je do komande na armaturki povezan z zajlo. Včasih se ta zajla malo razjaha in potem ne zapre ventila do konca. Jaz sem se že navadil, da sem ga tudi med vožnjo našel in zaprl. Če tudi to ne pomaga, bo pa treba ventil menjat.

5. menjaj ogledalo :-)
originalno na ebaju je okol 10 eur, lahk ti ga naročim, ko bom spet kaj naročeval za sebe. ampak verjetno boš našel kaj primernega v kaki lokalni trgovini.
6. zadnji sedež ven, stranske plastike ven (verjetno ti bodo varnostni pasi napot) gmjast "tepih" ven, plehnato plato ki je pod sedežem ven, potem vidiš kesl. Potem pa išči, kjer spušča.
Najrpej preveri cev za nalivanje goriva
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Maj 05, 2011 9:16 pm

No, ker je avto več al manj zadnje pol leta stal, je očitno bil malo zamorjen. Danes sem prevozil cca 100km in ga malo "udelal" in je že poznati razliko v moči. Vrti se tudi do 5700 :)

1. Sem ugotovil kako prenehati cukanje -> Avto fajn pretreseš od zunaj (+ malček poskačeš po zadnjem odbijaču) in vžge lepo ter ne trese več. Ja vem, smešno, še posebi ko sred mesta to počnem :-D :-D Za silo bo. Mehanik je rekel da zna biti zamašen odušnik oz. da se nekje ustvarja podtlak. No, bomo videli. :) Do takrat bomo pa zibali kot podivjane opice.

2. Sem našel in zaprl. Ne piha več toplo :-D

3. Iz hladilnika ne pušča več? :o Danes sem prevozil in ni spustilo niti kaplce.. Tudi temperatura se ne dvigne čez 90.. Pa sem vozil po 30% klancu ene 3km.

5. Bom šel na odpad pogledati za ogledalce, pa če dobim še kaj uporabnega zraven :> Čene bom pa zalepil nekako. Smešno mi je edino ker se "trikotniček" pri šipi odpre točno bam v ogledalce :-D

6. Se bom jutri lotil in pogledal. Je za stranske plastike kakšen problem? Kako je pa tisti gumjast "tepih" pritrjen?

Hvala Medo za dobre želje ter Gregor za tvojo pomoč ter super nasvete. :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Maj 05, 2011 9:37 pm

ogledalo: vijaka sta 75 mm narazen. Od jugota preverjeno paše. Sam vidi se pa ne kaj dost v njem. karkoli večjega sem pa polomil v goši :-)


6. ni kak problem. spodaj imaš knipinge, pa pepelnika ne pozabit odšraufat :-) potem pa potegneš platiko spodaj stran. Zgoraj je samo zataknjena v lajšto.
tisti tepih, hmm, nimam pojma, verjetno so kje kaki knipingi, rusi naj drugega ne poznajo. Nimam kam pogledat, moja je trenutno čist gola znotraj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Maj 08, 2011 11:03 am

Ogledalce sem popravil, sem ga vrgel dol in spodaj zašraufal železno plošcico, k drži sklepek skupaj. Sedaj drži zelo močno. :)

Tudi pocukavanja ni več, sem tankal sveže gorivo in ga malo steral. Čeprav v prihodnje bom verjetno vseeno menjal filter goriva.

Problem je edino veriga, oz vsaj mislim da je veriga.. Zveni tako, prihaja iz sprednjega dela motorja in se mi zdi da ropota vedno bolj.

Evo video tega zvoka:

VIDEO

Je to res veriga? In kako to popravit? Mogoče primankuje olja al jo je potrebno samo nategnit? Ali je napenjalec uničen?

Me jo je strah nategnit sam, ker nevem.. Lahko je napenjalec zjeban.. Odpret pokrov motorja da bi videl, pa ne znam.. Mehaniki so pa zasedeni naslednji teden..

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Ne Maj 08, 2011 11:15 am

jaz sem imel isti zvok- raztegnjena veriga.
kakor se spovnim je nekak tako: do neke mere se jo da samo zategnit-s ključam-ni potrebno nič odpirat mašine.
drugače pa odpreš in zamenjaš verigo in hkrati tudi napenjalce. včasih se kakšen napenjalec zlomi pa zato potem vse ropota.
pa srečno vožnjo :)
p.s. ko si omenjal probleme sem se nasmejal :) to da piha vroče in da notri smrdi po bencinu je zame znak da sediš v Lada Nivi :D

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Maj 08, 2011 6:13 pm

Sem zategnil verigo.. Odvil šrauf napenjalca, jo phnil 3m naprej v peti predstavi in zategnil. Ni več klenkanja :)

Se je pa ob temu pojavil en drugi problem.. Se bojim da je mogoče nisem preveč nategnil.. Sedaj motor nekje pri 2000 obratih malce pocukne, kokr da mu za sekundico zmanka gasa.. Pa tudi manj odziven je kokr prej z razmahano verigo..

Sm preveč zategnil, dela preveč "upora" ? :?

Verjetno moram naštelat vžig, obrnt razdelilno kapo za kako stopinjo..

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Maj 09, 2011 8:47 pm

Danes tega nisem poštimal, ker je popustila cevkica za odvod bencina iz karburatorja. Razgret motor se je malo potuširal z bencinom..

Jutri takoj po gasilni aparat.

Sem popravil za silo, ker pa ima cevkica svoja leta in bo prej al slej popustila, bom kupil novo.. Mogoče kdo ve kje dobiti? Je pa tisti kos cevkice k gre takoj iz karburatorja do ventilčka, dolga je 50cm. Fi more bit enak, ker čene ne bo nastavek od karburota šel noter...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Maj 09, 2011 11:45 pm

Ceke za gorivo dobiš v kaki bolje založeni avtotrgovini ali trgovini s kmetijsko mehanizacijo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Maj 10, 2011 8:17 am

Notranji FI je 6mm. :) Sem kupil novo cevkico. Jutri bom menjal...

Danes mi je krnaenrkat začel motor delovati na nizkih obratih (nekje 700-1000) v prostem teku (prej mi je 1500).. Med počasno vožnjo je tudi crknil.. Zakaj tako ? :S Pa check engine se je pržgala predn je crknil. Potem ko sm ponovno vžgal ni blo več lučke, je pa motor še vedno delal v prenizkih obratih. Aja, vse to je z napol popravljeno cevko za odvajanje goriva iz karburatorja..

Jutri menjava cevke ter nato bom vidu kaj bo... Če bo še vedno isto bom naštelal vijak prostega teka. Še kak predlog?

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Maj 11, 2011 10:54 pm

Menjal cevkico in težave so se odpravile :) Jutri peljem h mehaniku da mi naštima vžig s stroboskopom ter mešanico karburatorja + test plinov... In naslednji teden tehnični. Še prej ga bom lepo opral in zbrusil kar je rje ter namazal z zaščitnim sredstvom.

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Maj 12, 2011 6:15 pm

Mi lahko kdo pomaga.. Razdrl sem vratno oblogo, da bi videl kaj je narobe ker se šipa težko spušča. Ugotovil da je zajla grdo natrgana ter razcafrana. Kako pa zamenjati, pa nimam pojma.. Sistem se mi zdi zelo zaprt, nemogoče prist do njega ? :?

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Pe Maj 20, 2011 5:59 pm

Opravil tehnični!

In to v prvo, nobenega lufta nikjer, luči delajo, žlajfi primejo super..

Edino kar je, plini so bili malce visoki, samo so malce zamižali na eno oko, navsezadnje je letnik '95 in narejen "za bombo". :-D

Naslednji teden bom pa kar šraufal..

Motor ne teče lepo in mu primankuje moči + smeti so v rezervarju.

Menjal bom vse svečke, kable, večino cevk k so preperele, vrgel dol karburator ter ga očistil, vrgel dol rezervoar in ščistil smeti (imam verjetno smeti, ker ko je malo bencina mi začne dušit avto(tudi glavni razlog pocukavanja)) menjal filter goriva ter filter zraka. Seveda tudi dolil olje v differencajle, menjalnik ter namazal bom kardane.

Pa še zadnji zavorni cilinder bom menjal, ker mi pušča.

Aja, pa še kar je rje, bom ščistil z železno krtačo ter zaščitil proti rji.

Na koncu ga bom pa še spoliral, ker je nekje umazanija sprimljena na barvo.

Mogoče boste rekli da sm obseden, samo ni kej.. Imam rad da je avto redno vzdrževan kar se tiče vitalnih delov.. Navsezadnje, tako kokr boš skrbel za avto, tak bo avto nazaj do tebe. :)

Tko da ja.. Veselo na delo :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Maj 20, 2011 9:13 pm

Ja ja, si že naš, vidim :-)
Proti men deluješ čisto normalen. :wink:
A zadnje cilindreže imaš?
Mislim da imam dva od novega modela viška.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Pe Maj 20, 2011 9:20 pm

Imam, hvala vseeno. :) Če pa kaj ne bom mogu dobit, bom že sporočil.

Veš kaj me zanima edino.. Imaš mogoče kako izkušnjo glede menjave zajle v sistemu zapiranja šipe? Se mi zdi tko nedostopna.. Skrita zadi za plehom. Edino če bi uril dol notranji pleh od vrat.. :?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Maj 20, 2011 10:15 pm

daj me juri dopoldne pokliči pa bom pogledal, mislim pa da ni tako hudo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov