Začetnik - Lada Niva
Hmali bo treba naredit tehnični.. In če sm pošten, me malce skrbi.
No do zdaj vsako leto ni bilo težav, mi pravi lastnik.. Skrbi me ker malo pušča hladilnik in ker se šipa ne odpre (zajla). Malo me tudi skrbi zarad plinov (čeprav je popolnoma nov katalizator in izpuh)..
Aja pa sedeži so od škode favorit. Original so se baje zlomili. Mislite da znajo hecat na tehničnem zaradi teh težavic? :/
(hladilnik in šipo bi odpravil, če bi imel dostop do avta, vendar so ključi pri lastniku do prepisa....)
No do zdaj vsako leto ni bilo težav, mi pravi lastnik.. Skrbi me ker malo pušča hladilnik in ker se šipa ne odpre (zajla). Malo me tudi skrbi zarad plinov (čeprav je popolnoma nov katalizator in izpuh)..
Aja pa sedeži so od škode favorit. Original so se baje zlomili. Mislite da znajo hecat na tehničnem zaradi teh težavic? :/
(hladilnik in šipo bi odpravil, če bi imel dostop do avta, vendar so ključi pri lastniku do prepisa....)
Kar se tiče hladilnika,šipe in sedežev jim na tehničnem dol visi,za pline pa znajo mal komplicirat ti ga preden boš šel na tehničniga mal bl pršvasej po cest pa direkt na tehnični pa bo.lp MedoJanko napisal/-a:Hmali bo treba naredit tehnični.. In če sm pošten, me malce skrbi.
No do zdaj vsako leto ni bilo težav, mi pravi lastnik.. Skrbi me ker malo pušča hladilnik in ker se šipa ne odpre (zajla). Malo me tudi skrbi zarad plinov (čeprav je popolnoma nov katalizator in izpuh)..
Aja pa sedeži so od škode favorit. Original so se baje zlomili. Mislite da znajo hecat na tehničnem zaradi teh težavic? :/
(hladilnik in šipo bi odpravil, če bi imel dostop do avta, vendar so ključi pri lastniku do prepisa....)
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
No za šipo sem rekel ker ne dela zajla in ne more dvigat pa spuščat tk da je to stranska šipa in ne šoferšajba.lp Medogregor napisal/-a:No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
medo-1 napisal/-a:No za šipo sem rekel ker ne dela zajla in ne more dvigat pa spuščat tk da je to stranska šipa in ne šoferšajba.lp Medogregor napisal/-a:No za šipo jim ravno ne visi dol, če je to šoferska šipa. Odvisno od preglednika.
Moral bi imet še kakšna kompletna vrata, če boš rabil povej, in ti pošljem drobovino.
Za hladilnik pa res ne bo nič rekel, če ne kaplja.
Ja, sej sva isto mislila.
Stransko šipo imaš moško (šofersko, levo) in žensko (desno).
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hvala obema - šipa je pa na voznikovi strani. Čene jo bom pred tehničnem spustu dol, upam da mož ne bo šel zapirat Jo bom že nekako pol doma zbrcal gor. Sem pa pogledal sistem in je samo zajla počla, tako da ni hudega, bom že popravil. Fora je ker nimam dostopa do avta, dokler ne bo prepis.. In ko bo prepis bom naredil tudi tehnični..
No, bomo videli naslednji teden kako bo Držte pesti..
No, bomo videli naslednji teden kako bo Držte pesti..
Janko napisal/-a:Hvala obema - šipa je pa na voznikovi strani. Čene jo bom pred tehničnem spustu dol, upam da mož ne bo šel zapirat Jo bom že nekako pol doma zbrcal gor. Sem pa pogledal sistem in je samo zajla počla, tako da ni hudega, bom že popravil. Fora je ker nimam dostopa do avta, dokler ne bo prepis.. In ko bo prepis bom naredil tudi tehnični..
No, bomo videli naslednji teden kako bo Držte pesti..
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
Pozdravljeni!
Postal sem lada niva lastnik!!
1995, 1.6 (elektronski čok + katalizator), 77.000km
zanjo sem dal 300€, tehnični moram narediti do konca meseca.
Feeling vožnje je zakon
Sedaj pa vprašanja..
1. kar me najbolj moti je sledeče.. Kadar nivo vžgeš mrzlo in se pelješ, je vse vredu. Ko pa je razgreta in jo ponovno zaženeš, pocukava kadar se pelješ. Ampak res, kokr da bi ji jemal gas in ga spet dal. V prostem teku dela vredu. Nato grem ven in vtaknem prste v rezervoar goriva in deluje. Vendar ne vedno.. Včasih moram to ponoviti tudi 4x,5x,6x.. Zelo zoprno. Avto pri pocukavanju je skorajda nevozen Kaj mislite da bi lahko bilo?
Aja pa pri polnem gasu se motor vrti le do 4500 obratov. Pri 4500 ga kar zmanjka, kokr da bi mel limiter. Je to normalno... ?
Motor tudi touče, se sliši kokr veriga.. Verjetno samo za napet, nič hudega.
2. Notr piha toplo, neglede kako obrnem tiste ventilčke... Sem se smejal par dni nazaj, ko sem bral da je lada niva pečica poleti, sedaj se ne več.
3. Pri hladilniku pušča iz čepka za ga spraznit. Verjetno je samo gumica fuč, bom popravil sam.
4. Šipo bom tudi popravil sam (se ne spusti)
5. Voznikovo ogledalce zelo mlahavo in netrdno stoji v svojem sklepu.. Kaj bi lahko naredil glede tega?
6. Notr smrdi po bencinu. Ljudje pravijo da ne bi smelo. Za popravilo je potrebno pogledat baje "breather fuel vapour separato oz njegovo cevko". Kaj pa je sploh to in kje se nahaja? :S In kako popravit seveda.
To je to
Postal sem lada niva lastnik!!
1995, 1.6 (elektronski čok + katalizator), 77.000km
zanjo sem dal 300€, tehnični moram narediti do konca meseca.
Feeling vožnje je zakon
Sedaj pa vprašanja..
1. kar me najbolj moti je sledeče.. Kadar nivo vžgeš mrzlo in se pelješ, je vse vredu. Ko pa je razgreta in jo ponovno zaženeš, pocukava kadar se pelješ. Ampak res, kokr da bi ji jemal gas in ga spet dal. V prostem teku dela vredu. Nato grem ven in vtaknem prste v rezervoar goriva in deluje. Vendar ne vedno.. Včasih moram to ponoviti tudi 4x,5x,6x.. Zelo zoprno. Avto pri pocukavanju je skorajda nevozen Kaj mislite da bi lahko bilo?
Aja pa pri polnem gasu se motor vrti le do 4500 obratov. Pri 4500 ga kar zmanjka, kokr da bi mel limiter. Je to normalno... ?
Motor tudi touče, se sliši kokr veriga.. Verjetno samo za napet, nič hudega.
2. Notr piha toplo, neglede kako obrnem tiste ventilčke... Sem se smejal par dni nazaj, ko sem bral da je lada niva pečica poleti, sedaj se ne več.
3. Pri hladilniku pušča iz čepka za ga spraznit. Verjetno je samo gumica fuč, bom popravil sam.
4. Šipo bom tudi popravil sam (se ne spusti)
5. Voznikovo ogledalce zelo mlahavo in netrdno stoji v svojem sklepu.. Kaj bi lahko naredil glede tega?
6. Notr smrdi po bencinu. Ljudje pravijo da ne bi smelo. Za popravilo je potrebno pogledat baje "breather fuel vapour separato oz njegovo cevko". Kaj pa je sploh to in kje se nahaja? :S In kako popravit seveda.
To je to
Na zunaj zgleda lepa.
Morala bi se vrtet več kot 4500, vsaj tako po mojem spominu. Dobr, jaz sem sicer samo fergazer vozil. Za tisto cukanje nimam pojma.
2. pod armaturko, na levi strani nad poličko ki je pod armaturko, je ventil, ki je do komande na armaturki povezan z zajlo. Včasih se ta zajla malo razjaha in potem ne zapre ventila do konca. Jaz sem se že navadil, da sem ga tudi med vožnjo našel in zaprl. Če tudi to ne pomaga, bo pa treba ventil menjat.
5. menjaj ogledalo
originalno na ebaju je okol 10 eur, lahk ti ga naročim, ko bom spet kaj naročeval za sebe. ampak verjetno boš našel kaj primernega v kaki lokalni trgovini.
6. zadnji sedež ven, stranske plastike ven (verjetno ti bodo varnostni pasi napot) gmjast "tepih" ven, plehnato plato ki je pod sedežem ven, potem vidiš kesl. Potem pa išči, kjer spušča.
Najrpej preveri cev za nalivanje goriva
Morala bi se vrtet več kot 4500, vsaj tako po mojem spominu. Dobr, jaz sem sicer samo fergazer vozil. Za tisto cukanje nimam pojma.
2. pod armaturko, na levi strani nad poličko ki je pod armaturko, je ventil, ki je do komande na armaturki povezan z zajlo. Včasih se ta zajla malo razjaha in potem ne zapre ventila do konca. Jaz sem se že navadil, da sem ga tudi med vožnjo našel in zaprl. Če tudi to ne pomaga, bo pa treba ventil menjat.
5. menjaj ogledalo
originalno na ebaju je okol 10 eur, lahk ti ga naročim, ko bom spet kaj naročeval za sebe. ampak verjetno boš našel kaj primernega v kaki lokalni trgovini.
6. zadnji sedež ven, stranske plastike ven (verjetno ti bodo varnostni pasi napot) gmjast "tepih" ven, plehnato plato ki je pod sedežem ven, potem vidiš kesl. Potem pa išči, kjer spušča.
Najrpej preveri cev za nalivanje goriva
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
No, ker je avto več al manj zadnje pol leta stal, je očitno bil malo zamorjen. Danes sem prevozil cca 100km in ga malo "udelal" in je že poznati razliko v moči. Vrti se tudi do 5700
1. Sem ugotovil kako prenehati cukanje -> Avto fajn pretreseš od zunaj (+ malček poskačeš po zadnjem odbijaču) in vžge lepo ter ne trese več. Ja vem, smešno, še posebi ko sred mesta to počnem Za silo bo. Mehanik je rekel da zna biti zamašen odušnik oz. da se nekje ustvarja podtlak. No, bomo videli. Do takrat bomo pa zibali kot podivjane opice.
2. Sem našel in zaprl. Ne piha več toplo
3. Iz hladilnika ne pušča več? Danes sem prevozil in ni spustilo niti kaplce.. Tudi temperatura se ne dvigne čez 90.. Pa sem vozil po 30% klancu ene 3km.
5. Bom šel na odpad pogledati za ogledalce, pa če dobim še kaj uporabnega zraven :> Čene bom pa zalepil nekako. Smešno mi je edino ker se "trikotniček" pri šipi odpre točno bam v ogledalce
6. Se bom jutri lotil in pogledal. Je za stranske plastike kakšen problem? Kako je pa tisti gumjast "tepih" pritrjen?
Hvala Medo za dobre želje ter Gregor za tvojo pomoč ter super nasvete.
1. Sem ugotovil kako prenehati cukanje -> Avto fajn pretreseš od zunaj (+ malček poskačeš po zadnjem odbijaču) in vžge lepo ter ne trese več. Ja vem, smešno, še posebi ko sred mesta to počnem Za silo bo. Mehanik je rekel da zna biti zamašen odušnik oz. da se nekje ustvarja podtlak. No, bomo videli. Do takrat bomo pa zibali kot podivjane opice.
2. Sem našel in zaprl. Ne piha več toplo
3. Iz hladilnika ne pušča več? Danes sem prevozil in ni spustilo niti kaplce.. Tudi temperatura se ne dvigne čez 90.. Pa sem vozil po 30% klancu ene 3km.
5. Bom šel na odpad pogledati za ogledalce, pa če dobim še kaj uporabnega zraven :> Čene bom pa zalepil nekako. Smešno mi je edino ker se "trikotniček" pri šipi odpre točno bam v ogledalce
6. Se bom jutri lotil in pogledal. Je za stranske plastike kakšen problem? Kako je pa tisti gumjast "tepih" pritrjen?
Hvala Medo za dobre želje ter Gregor za tvojo pomoč ter super nasvete.
ogledalo: vijaka sta 75 mm narazen. Od jugota preverjeno paše. Sam vidi se pa ne kaj dost v njem. karkoli večjega sem pa polomil v goši
6. ni kak problem. spodaj imaš knipinge, pa pepelnika ne pozabit odšraufat potem pa potegneš platiko spodaj stran. Zgoraj je samo zataknjena v lajšto.
tisti tepih, hmm, nimam pojma, verjetno so kje kaki knipingi, rusi naj drugega ne poznajo. Nimam kam pogledat, moja je trenutno čist gola znotraj.
6. ni kak problem. spodaj imaš knipinge, pa pepelnika ne pozabit odšraufat potem pa potegneš platiko spodaj stran. Zgoraj je samo zataknjena v lajšto.
tisti tepih, hmm, nimam pojma, verjetno so kje kaki knipingi, rusi naj drugega ne poznajo. Nimam kam pogledat, moja je trenutno čist gola znotraj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ogledalce sem popravil, sem ga vrgel dol in spodaj zašraufal železno plošcico, k drži sklepek skupaj. Sedaj drži zelo močno.
Tudi pocukavanja ni več, sem tankal sveže gorivo in ga malo steral. Čeprav v prihodnje bom verjetno vseeno menjal filter goriva.
Problem je edino veriga, oz vsaj mislim da je veriga.. Zveni tako, prihaja iz sprednjega dela motorja in se mi zdi da ropota vedno bolj.
Evo video tega zvoka:
VIDEO
Je to res veriga? In kako to popravit? Mogoče primankuje olja al jo je potrebno samo nategnit? Ali je napenjalec uničen?
Me jo je strah nategnit sam, ker nevem.. Lahko je napenjalec zjeban.. Odpret pokrov motorja da bi videl, pa ne znam.. Mehaniki so pa zasedeni naslednji teden..
Tudi pocukavanja ni več, sem tankal sveže gorivo in ga malo steral. Čeprav v prihodnje bom verjetno vseeno menjal filter goriva.
Problem je edino veriga, oz vsaj mislim da je veriga.. Zveni tako, prihaja iz sprednjega dela motorja in se mi zdi da ropota vedno bolj.
Evo video tega zvoka:
VIDEO
Je to res veriga? In kako to popravit? Mogoče primankuje olja al jo je potrebno samo nategnit? Ali je napenjalec uničen?
Me jo je strah nategnit sam, ker nevem.. Lahko je napenjalec zjeban.. Odpret pokrov motorja da bi videl, pa ne znam.. Mehaniki so pa zasedeni naslednji teden..
jaz sem imel isti zvok- raztegnjena veriga.
kakor se spovnim je nekak tako: do neke mere se jo da samo zategnit-s ključam-ni potrebno nič odpirat mašine.
drugače pa odpreš in zamenjaš verigo in hkrati tudi napenjalce. včasih se kakšen napenjalec zlomi pa zato potem vse ropota.
pa srečno vožnjo
p.s. ko si omenjal probleme sem se nasmejal to da piha vroče in da notri smrdi po bencinu je zame znak da sediš v Lada Nivi
kakor se spovnim je nekak tako: do neke mere se jo da samo zategnit-s ključam-ni potrebno nič odpirat mašine.
drugače pa odpreš in zamenjaš verigo in hkrati tudi napenjalce. včasih se kakšen napenjalec zlomi pa zato potem vse ropota.
pa srečno vožnjo
p.s. ko si omenjal probleme sem se nasmejal to da piha vroče in da notri smrdi po bencinu je zame znak da sediš v Lada Nivi
Sem zategnil verigo.. Odvil šrauf napenjalca, jo phnil 3m naprej v peti predstavi in zategnil. Ni več klenkanja
Se je pa ob temu pojavil en drugi problem.. Se bojim da je mogoče nisem preveč nategnil.. Sedaj motor nekje pri 2000 obratih malce pocukne, kokr da mu za sekundico zmanka gasa.. Pa tudi manj odziven je kokr prej z razmahano verigo..
Sm preveč zategnil, dela preveč "upora" ?
Verjetno moram naštelat vžig, obrnt razdelilno kapo za kako stopinjo..
Se je pa ob temu pojavil en drugi problem.. Se bojim da je mogoče nisem preveč nategnil.. Sedaj motor nekje pri 2000 obratih malce pocukne, kokr da mu za sekundico zmanka gasa.. Pa tudi manj odziven je kokr prej z razmahano verigo..
Sm preveč zategnil, dela preveč "upora" ?
Verjetno moram naštelat vžig, obrnt razdelilno kapo za kako stopinjo..
Danes tega nisem poštimal, ker je popustila cevkica za odvod bencina iz karburatorja. Razgret motor se je malo potuširal z bencinom..
Jutri takoj po gasilni aparat.
Sem popravil za silo, ker pa ima cevkica svoja leta in bo prej al slej popustila, bom kupil novo.. Mogoče kdo ve kje dobiti? Je pa tisti kos cevkice k gre takoj iz karburatorja do ventilčka, dolga je 50cm. Fi more bit enak, ker čene ne bo nastavek od karburota šel noter...
Jutri takoj po gasilni aparat.
Sem popravil za silo, ker pa ima cevkica svoja leta in bo prej al slej popustila, bom kupil novo.. Mogoče kdo ve kje dobiti? Je pa tisti kos cevkice k gre takoj iz karburatorja do ventilčka, dolga je 50cm. Fi more bit enak, ker čene ne bo nastavek od karburota šel noter...
Notranji FI je 6mm. Sem kupil novo cevkico. Jutri bom menjal...
Danes mi je krnaenrkat začel motor delovati na nizkih obratih (nekje 700-1000) v prostem teku (prej mi je 1500).. Med počasno vožnjo je tudi crknil.. Zakaj tako ? :S Pa check engine se je pržgala predn je crknil. Potem ko sm ponovno vžgal ni blo več lučke, je pa motor še vedno delal v prenizkih obratih. Aja, vse to je z napol popravljeno cevko za odvajanje goriva iz karburatorja..
Jutri menjava cevke ter nato bom vidu kaj bo... Če bo še vedno isto bom naštelal vijak prostega teka. Še kak predlog?
Danes mi je krnaenrkat začel motor delovati na nizkih obratih (nekje 700-1000) v prostem teku (prej mi je 1500).. Med počasno vožnjo je tudi crknil.. Zakaj tako ? :S Pa check engine se je pržgala predn je crknil. Potem ko sm ponovno vžgal ni blo več lučke, je pa motor še vedno delal v prenizkih obratih. Aja, vse to je z napol popravljeno cevko za odvajanje goriva iz karburatorja..
Jutri menjava cevke ter nato bom vidu kaj bo... Če bo še vedno isto bom naštelal vijak prostega teka. Še kak predlog?
Opravil tehnični!
In to v prvo, nobenega lufta nikjer, luči delajo, žlajfi primejo super..
Edino kar je, plini so bili malce visoki, samo so malce zamižali na eno oko, navsezadnje je letnik '95 in narejen "za bombo".
Naslednji teden bom pa kar šraufal..
Motor ne teče lepo in mu primankuje moči + smeti so v rezervarju.
Menjal bom vse svečke, kable, večino cevk k so preperele, vrgel dol karburator ter ga očistil, vrgel dol rezervoar in ščistil smeti (imam verjetno smeti, ker ko je malo bencina mi začne dušit avto(tudi glavni razlog pocukavanja)) menjal filter goriva ter filter zraka. Seveda tudi dolil olje v differencajle, menjalnik ter namazal bom kardane.
Pa še zadnji zavorni cilinder bom menjal, ker mi pušča.
Aja, pa še kar je rje, bom ščistil z železno krtačo ter zaščitil proti rji.
Na koncu ga bom pa še spoliral, ker je nekje umazanija sprimljena na barvo.
Mogoče boste rekli da sm obseden, samo ni kej.. Imam rad da je avto redno vzdrževan kar se tiče vitalnih delov.. Navsezadnje, tako kokr boš skrbel za avto, tak bo avto nazaj do tebe.
Tko da ja.. Veselo na delo
In to v prvo, nobenega lufta nikjer, luči delajo, žlajfi primejo super..
Edino kar je, plini so bili malce visoki, samo so malce zamižali na eno oko, navsezadnje je letnik '95 in narejen "za bombo".
Naslednji teden bom pa kar šraufal..
Motor ne teče lepo in mu primankuje moči + smeti so v rezervarju.
Menjal bom vse svečke, kable, večino cevk k so preperele, vrgel dol karburator ter ga očistil, vrgel dol rezervoar in ščistil smeti (imam verjetno smeti, ker ko je malo bencina mi začne dušit avto(tudi glavni razlog pocukavanja)) menjal filter goriva ter filter zraka. Seveda tudi dolil olje v differencajle, menjalnik ter namazal bom kardane.
Pa še zadnji zavorni cilinder bom menjal, ker mi pušča.
Aja, pa še kar je rje, bom ščistil z železno krtačo ter zaščitil proti rji.
Na koncu ga bom pa še spoliral, ker je nekje umazanija sprimljena na barvo.
Mogoče boste rekli da sm obseden, samo ni kej.. Imam rad da je avto redno vzdrževan kar se tiče vitalnih delov.. Navsezadnje, tako kokr boš skrbel za avto, tak bo avto nazaj do tebe.
Tko da ja.. Veselo na delo
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov