Stran 2 od 2

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 1:24 pm
Napisal/-a AŁIEN
Popaj napisal/-a:Vesolc, vse lepo in prav, ma Dacie za Dakar pa res ne gre nikamor primerjat. To sploh ni več Dacia... spominja na njo po obliki, to je pa vse :wink:


ti marsovc :wink: to sem vedel da bo takoj nekdo podrobil :)
In ni primerjava, se strinjam da je to daleč od serijskega vozila. Je pa dokaz prestiža.......dobro se prodaja, se pravi da je denar tudi za Dakar.
Je pa primerna primerjava zato malo nižje. Z praktično serijsko dusterco vozijo največje trophye, Breslau, TAT pa še nekaj, sam se ne spomnim zdaj.
In kaj ima to veze, zakaj dakar in off road?? Ker to dusterco vozi ista ekipa kot na dakarju.

Še serijske odbijače ima gor, pa nič 35" gum...............le en dimnik so napeljali.

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 2:32 pm
Napisal/-a medo-1
jaz sem star nivaš jo imam ze zelo dolgo v uporabi sem ljubitelj nive,vendar jo takoj menam za dusterja če gdo želi :twisted:

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 3:25 pm
Napisal/-a miran
Lepo prosim, ne primerjati tekmovalnih pošasti s tistimi plehci, ki jih kupimo navadni smrtniki. Če bi gledali po Dakarju, ga ni boljšega za po terenu od Minija.
Miran

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 11:47 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Alien, seveda se dobro prodaja...kaj pa kupiš v takem segmentu vozil z takim proračunom? Ja nič ti ne ostane...in še zadost dobro delo so opravli, da se ljudje ne pritožujejo nad njim... Sej offroad se pač ne grejo, ampak dejstvo je, da avto dela.
Sej veliko ne spremljam novejšega trga, ampak sej drugega dosti na izbiro niti nimaš v segmentu suv in crossover za cca ta denar? Mogoče Yeti, ma mi ne deluje konkurenčen...lahko pa s motim

Objavljeno: Sr Feb 04, 2015 11:50 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
miran napisal/-a:Lepo prosim, ne primerjati tekmovalnih pošasti s tistimi plehci, ki jih kupimo navadni smrtniki. Če bi gledali po Dakarju, ga ni boljšega za po terenu od Minija.
Miran
No sej to je pa hotu prej povedat Alien... serijska niva je za v teren spodoben voz...prekaša serijskega dusterja... ampak to je pa ves +... Pustmo nostalgijo in ljubitelje ob strani...
Z dovolj pod palcem, se lahko udeležiš dakarja tudi z nivo...sej najbrž bo le spominjala na njo, pa vseeno...car bi najbrž bil...priljubljen bi bil vsaj med rusi :lol: :lol:

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 1:15 am
Napisal/-a Nebivedu
Popaj napisal/-a:Alien, seveda se dobro prodaja...kaj pa kupiš v takem segmentu vozil z takim proračunom? Ja nič ti ne ostane...in še zadost dobro delo so opravli, da se ljudje ne pritožujejo nad njim... Sej offroad se pač ne grejo, ampak dejstvo je, da avto dela.
Sej veliko ne spremljam novejšega trga, ampak sej drugega dosti na izbiro niti nimaš v segmentu suv in crossover za cca ta denar? Mogoče Yeti, ma mi ne deluje konkurenčen...lahko pa s motim


Res je osnoven duster za 10.000 evrov, ampak dobiš 1.2 motor s prednjim pogonom in 4 kolesa pa volan.
Sodelavec si ga je kupil, ker živi v "hribih" (900m nadmorske višine) in imajo pozimi dosti snega. Za malo več opreme, dizelski motor in 4x4 je plačal skoraj 20.000 evrov. To pa ni več tako poceni in dobiš zato že skoraj 2 ladi.
Pa za to ceno dobiš že kar nekaj vozil s štirikolesnim pogonom (recimo subaru XV z 1.6 motorjem (serijsko je najnižja točka 22cm od tal in res odličen pogon), VW ali škodo s 4x4 pogonom (octavia ali pa yeti, ki tudi ni slab avto), kia sportage, ...).

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 6:34 am
Napisal/-a AŁIEN
Ne drži. Osnovni model 4x4 stane toliko kot Niva. S tem da nudi veliko več in 5 do 7 let jamstva, pri ladi pa ponujajo prst v .........kvečjemu eno leto, pa še tega ne upajo nikjer jasno napisat. Ob vprašanju, kje se da novo nivo sploh še registrirat?

dacia duster 1.6 16V base (77 kW) - 10.300 EUR
dacia duster 1.6 16V 4x4 base (77 kW) - 12.300 EUR
dacia duster 1.6 16V ambiance (77 kW) - 12.500 EUR
dacia duster 1.6 16V LPG ambiance (77/75 kW) - 13.300 EUR
dacia duster 1.2 TCe 125 laureate (92 kW) - 14.700 EUR
dacia duster 1.6 16V laureate (77 kW) - 13.400 EUR
dacia duster 1.6 16V 4x4 laureate (77 kW) - 15.500 EUR
dacia duster 1.5 dCi ambiance (66 kW) - 13.700 EUR
dacia duster 1.5 dCi 110 laureate (80 kW) - 15.400 EUR
dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate (80 kW) - 17.500 EUR

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 6:37 am
Napisal/-a AŁIEN
Popaj napisal/-a:... serijska niva je za v teren spodoben voz...prekaša serijskega dusterja... ampak to je pa ves +...


To je pa tudi vse.
Serijska namaha tudi precej dražjega jimnya kakršen pride pri nas iz trgovine, je pa vprašanje koliko časa lahko to počne, preden se polomi. Ali pa pokvari........ Zato se pa jimny še vedno dobro prodaja, čeprav je drag kot žafran za tisto gajbo, ki jo dobiš.

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 10:40 am
Napisal/-a Nebivedu
Moja napaka. Sem ga spregledal, ker nisem gledal bencinarja. Je pa čisto osnovna oprema, bencinar in brez klime.


Gledal sem namreč dizla in tam se cena za 4x4 začne s 16.600 evri, če hočeš pa še malo boljše opreme, pa takoj skoči za 2 do 3.000 evrov.

Tale v tvojem spisku manjka
Dacia Duster Ambiance 1.5 dci 110 4x4 - 16.600€

Objavljeno: Če Feb 05, 2015 12:56 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Garancija pri nas pa itak...adijo pamet...vsaj za prerjavenje so take težave, da ti uspe...no, nam ni... Gre se pa za novejši model MB Vito... Jebeš potem reklamo 7 let na prerjavenje... Avto kupljen, nov, prvo se je barva napihlna, potem pa še rjavelo skozi mehurje...jasno.. In to samo na vratih. VSEH!! Ampak to je pol že druga tema :D

Objavljeno: Sr Mar 25, 2015 10:50 pm
Napisal/-a Dardaj
No, včeraj sem brskal po internetu in našel to, kar sem iskal; na Autobild.de sem našel njihove Dauertest -e, torej vzdržljivostne teste. Testirali so tudi Dacia Duster, ki mi je osebno na ven precej všečen avtomobil, notranjost primerna ceni, a kaj ko se pod lepo masko skriva geslo Wenn Sparen richtig teur wird :) (Slovenska verzija nisem toliko bogat, da bi poceni kupoval :D )

Slika

Članek: http://www.autobild.de/artikel/dacia-duster-dauertest-4195651.html

Članek je na žalost v nemščini, vendar če si samo slike pogledate, žalost! In ravno taki testi po mojem mnenju povedo največ o vozilu.

Sicer vzdržljivostnega testa Lade Nive nisem našel, lastniki Niv lahko povedo sami, kaj vse se jim je pripetilo na poti od 0 - 100 000 km.

Anyway, zgoraj najdete še zavihet Allrad, kjer imajo podstran posvečeno 4X4, vendar je kar precej SUV-jev, ampak je berljivo.

In če mislite, da je romunsko francoska naveza slaba, si preberite še članek o Subaru -ju XV; Članek ima naslov Ein Berg voller Probleme (mislim, da mi ni potrebno prevajati :) )

Slika

Članek: http://www.autobild.de/artikel/subaru-xv-dauertest-5257749.html

Kot zanimivost, na njihovi ranklisti je kot "približek 4x4 dosegla" 2. mesto Mazda CX5, katero sta celo pohvalila Jeremy Clarkson in James May, samo ne smeš se z njo nasloniti nikamor, ker lahko takoj stolčeš, mislim, da intercooler.
Na prvem mestu pa vlada diesel derivat VW koncerna.

Še rank lista: http://www.autobild.de/bilder/die-neue-dauertest-rangliste-ab-2014--5130184.html#bild1

(mesto je napisano pod slikami, malo naporno za brati, ampak gre)

No, vsak po svoje, ..

Objavljeno: Če Mar 26, 2015 6:22 am
Napisal/-a Nebivedu
Nemci morajo pač svoje naprej rint. Drugače svojih jajc nebi nič prodali, ker so iz leta v leto večji krš in vse bolj crkujejo.
Po drugi strani jih pa že dacia prehiteva s prodajo in kvaliteto, tako da so članki čisto "jasni".

Subaru pa na žalost tudi ni več tisti pojem zanesljivosti, ki je nekoč bil. Sploh z dizlom in dvomasnim vstrajnikom so falili in imeli prvih nekaj let probleme z glavno gredjo, ki se je lomila, večinoma zaradi dvomasnega vstrajnika. Zato so sedaj celo predlagali, da bi dvomasni vstrajnik menjal pred prevoženimi 100.000km.
Si ne predstavljam, da bi vsake 2 leti menjal vstrajnik za 1000 evrov.


Je pa zanimivo, da niso testirali z XV-jem, ki ima 1600ccm motor. Ta ima namreč še vedno reduktor (2.0 bencinar in 2.0 dizel ga namreč nimata več).