Lada Niva 4x4 by Mato
Super, res super.. Lepo je gledat tvojo foto dokumentacijo Tudi lepo jo bo videt sestavljeno.. Je videt da se fajn trudiš, pa tudi zelo hitro gre tole. Tako da vse pohvale.
Edino kar me "moti" oz. je pač moja osebna preferenca, je dizelski motor. Jaz vem da bi pri svoji nivi pustil original, preprosto zaradi duše in tistega ruskega ropota Se pa definitivno bolj splača s strani porabe tvoja verzija.. Še posebi če boš tankal kaj drugega kot nafto
Uglavnem kar tako naprej! Z veseljem sledim temi
Edino kar me "moti" oz. je pač moja osebna preferenca, je dizelski motor. Jaz vem da bi pri svoji nivi pustil original, preprosto zaradi duše in tistega ruskega ropota Se pa definitivno bolj splača s strani porabe tvoja verzija.. Še posebi če boš tankal kaj drugega kot nafto
Uglavnem kar tako naprej! Z veseljem sledim temi
Mislim, da tole ne bo najbolja varijanta, ker je zaganjač na napačni strani.
Če biš danes-jutri menjaval motor z kakšnim AAZ-jem, se bi znalo zgoditi, da ne bo pasalo zaradi turbine.
Mogoče bo celo turbina sama šla mimo, a cev za odvod olja definitivno ne bo.
V vsakem primeru boš moral med izp kolektor in ajnlaserjem montirat nekakšen deflektor, ki bo ščitil ajnlaser pred pregrevanjem od kolektorja.
Če biš danes-jutri menjaval motor z kakšnim AAZ-jem, se bi znalo zgoditi, da ne bo pasalo zaradi turbine.
Mogoče bo celo turbina sama šla mimo, a cev za odvod olja definitivno ne bo.
V vsakem primeru boš moral med izp kolektor in ajnlaserjem montirat nekakšen deflektor, ki bo ščitil ajnlaser pred pregrevanjem od kolektorja.
And on the 8th day God created Land Rover
Nepremična ha ha ima pa vijake na zvon isto kot 1,9 td in ker je bil 1,6d motor doma se sedaj pripravljajo vsi nosilci in kar gre še zraven. Problem imam ker ne vergla kot bi moral in sumim da je švoh štarter sam mal je čudno kej je kar precej velik. Je pa tut možno da bo treba kak servis nardit na njem ker je videt že bogi.
Glede vpetja za vitel. Ko sem saniral rjo, kot ti sem tam kjer pride z dvema vijakoma vpet most na karoserijo, to je pri kolesu,po dolzini odrezal od tam kjer pride vpet odbijač, preko tistih dveh lukenj pa prav do konca. Odrezal sem odprtino da sem notri dobil profil 60×40×3. Profil sem pustil ven kakšne 50 cm, da nebi potem ugotovil da je premalo. Nato ga lepo odrežeš in notri čep. Je pa malo naprej od mosta proti odbijaču še en vijak, Tistega sem dal močnejšega. Nato sem vse skupaj zaprl s pločevino. No ker sem to uspel narediti le na levi strani in mi je vmes odpizdlo še zadnji diff je vse skupaj šlo od hiše. Sepravi če ti hoče spulit vitel, ti mora snet 1/2 avta. Več slik žal nimam ker sem med delom na arhiv pozabil.
http://www.mojalbum.com/primozek/montaz ... o/18686593
http://www.mojalbum.com/primozek/montaz ... o/18686593
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Jaz imam bilstein plinske in je avto zadaj pretrd ko ni naložen. Ne vem pa ali je to zaradi feder z večjo nosilnostjo ali zaradi amortizerjev.
Aja, tretji Post, SimonAllen, plata za VW TDI:
http://lada.co.uk/forum/viewtopic.php?f ... 157#p80867
Aja, tretji Post, SimonAllen, plata za VW TDI:
http://lada.co.uk/forum/viewtopic.php?f ... 157#p80867
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 62 gostov