Stran 10 od 13

Objavljeno: Pe Jan 31, 2014 8:48 pm
Napisal/-a Matej T
Spet problem po daljšem guncanju in skakanju po terenu je začela Niva trokirat in cukat.

V reduktorju se avto še nekak pelje na obratih ni pa tiste prave moči. Ko se pelješ v direktnih prestavah in pospešuješ avto cuka in se nikakor noče zavtet v obrate nima moči gre le z malo gasa. Na filtru ki ga imam montiranega pred bencinsko pumpo sem opazail da je med delovanjem prazen oziroma je čistomalo bencina v njem cca za eno kavno žličko. Po moje bi mogu bit ves čas poln. Kaj bi lahko bilo. Benz pumpa, mogoče kaj v rezervarju. Nazaj sem pihnil v rezervar čez cev ki gre na pumpo in ni čutiti upora tako da cev ni zabita. Se je pa pojavilo to po močnem rukanju in skakanju :roll:

Objavljeno: So Feb 01, 2014 12:05 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Pri delujočem motorju je v tistem aftermarket filtru videti le malo goriva, tako da to ne bo vzrok...mogoče kaka šoba v uplinjaču? Sej zdej nisem siguren da maš ti uplinjač, če ne pa preveri še pumpo...rezervar lahko izključiš tako, da pred pumpo namesto cevi iz rezervarja daš eno cev direkt v kanto

Objavljeno: Ne Feb 02, 2014 9:51 am
Napisal/-a Matej T
Tank je izključen. Ko v prostem teku pohodim plin do konca se avto zavrti, če ga počasi dodajam pa nekje na polovici začne trokirat potem pa ko pohodiš do konca poči na izpuh ( ogenj) in se zavrti do konca. Svečke sem dal nove. Je mogoče kaj na užigu ali je kriv uplinjač?

Objavljeno: Ne Feb 02, 2014 11:24 am
Napisal/-a Dr.Patrol
sicer sem totalni laik za nive...če ima 2 stopenjski uplinjač potem sem z tvojim opisom delovanja skoraj 100% da je nekaj na dizah...

Objavljeno: Ne Feb 02, 2014 11:49 am
Napisal/-a Matej T
Dize so bile dane nove in komplet uplinjač je bil predihtan in menjane membrane. Je pa res da se je pojavila težava po malo večjem skoku s trdim pristankom. Mogoče je res kaj na uplinjaču. Bo menda treba odpret pa pregledat in še enkrat očistit.

Objavljeno: Ne Feb 02, 2014 11:08 pm
Napisal/-a Janko
Preglej malo, lahko se je kej zataknlo :-) Pošprici tudi zunanjost vplinjača z wd-40, na moji nivi je to bla rešitev vseh možnih težav.. :D Ne prašaj zakaj..

Objavljeno: Po Feb 03, 2014 11:51 am
Napisal/-a Matej T
Zdaj ga grem dol uzet sam me čedalje bol drži nek drug uplinjač gor dat ker s temi od lade so sami problemi. A mi kdo kaj priporoča kaj gor nataknit. :lol:

Objavljeno: To Feb 04, 2014 9:09 am
Napisal/-a andsuzuki
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... erSwap.htm
Lahko da bo kaj pomagalo... za še več "šraufanja" :)

Objavljeno: To Feb 04, 2014 11:12 am
Napisal/-a Matej T
Ja tole z Webrom sem že gledal dolgo nazaj samo je problem Webra dobit za normalne pare.

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 6:41 pm
Napisal/-a Matej T
Problem je da na prvo loputo ne dobi dovol bencina. Če počasi dodajaš plin ga malo pred polovico zamori, če pa nahitro pohodiš plina se pa motor zavrti. Kaj bi lahko bilo narobe. Imel sem danes uplinjač čisto v prafaktorjih in očistil vsako luknjico in vse šobe. Je možno da je problem s šobama ki sta v lončku kjer je plovček. Sumim da sta zamenjani ker sta različni. Samo malo čudno je da je do sedaj stvar delala.

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 9:23 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Motor se zavrti, ko pohodiš, ker se ti odpre druga loputa in z njo pospeševalna šoba...ta ti brizga bencin v drugo loputo in ker ima motor tako dovolj goriva, se zavrti normalno, oz. avto iz zamorjenega skoči, kot bi imel turbo :lol:
Napaka je nekje na šobi...kje točno, nebi vedel, ker zadeve ne držim v rokah... probaj zamenjat šobo?
šobe v lončku...če grejo na loputo, je možno... v tem primeru prva loputa dobi premalo, druga preveč goriva...

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 9:36 pm
Napisal/-a Matej T
Ja jaz mislim isto. Bom zamenjal jutri šobi v lončku zdaj je na prvo loputo manjša šoba na drugo pa večja. Po logiki naj bi bilo tako bomo vidli jutri :evil:

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 9:50 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Po logiki bi pomoje moralo biti obratno :lol: zadosti bencina na prvi loputi, ko pa pospešiš na drugo loputo, ga poleg prve doze bencina potrebuje lih še malo več :lol: Probaj in poročaj! :wink:

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 9:56 pm
Napisal/-a Matej T
Jebela zdej pa spat ne bom mogu :roll:
Zjutraj zamenjam in poročam :lol:

Objavljeno: Sr Feb 05, 2014 10:18 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Štej ovce...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
.
.
.
...




:lol:

Objavljeno: Če Feb 06, 2014 11:43 am
Napisal/-a Matej T
He he preštel zamenjal šobi in :veselo_za_volanom: Sam Rusi so pa na dokumentacijo ob repairkitu za uplinjač napisal da gre na prvo loputo tamala diza(112) na drugo loputo pa (150) :roll: Vrjetno oni gledajo od tavelke proti tamali :twisted: Zdej lavfa sam še fine nastavitve uplinjača treba nardit pol pa upam da je to to. zvečer bo proba v terenu potem pa poročam :lol:

Objavljeno: Če Feb 06, 2014 4:35 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
:wink:

Objavljeno: Pe Feb 07, 2014 2:06 pm
Napisal/-a Matej T
No ja testna vožnja je uspela moči čisto dovol :D

Slika
Slika

Se pa že dela na novem projektu :lol:
Slika

Objavljeno: Če Apr 10, 2014 3:58 pm
Napisal/-a Matej T
Spet se oglašam po dolgem času. Potrebujem zadnje amortizerje. Avto je povišan za cca 5 cm. Kaj nabavit za gor kje nabavit?

Objavljeno: Pe Apr 11, 2014 12:24 am
Napisal/-a gregor
Za začetek lahk tud originalne pustiš in prestaviš spodnje vpetje malo višje-kolikor pač gre. V moji temi imaš sliko.

Objavljeno: Pe Apr 11, 2014 12:40 pm
Napisal/-a lasta
Uzmi od l200 ali napomeni da je 4x4
Duži su od nivinih a pašu
Koštaju oko 100evra u hr
I moraš fiksirat oprugu na zadnji most
jer kada ode u artikulaciju može doč do ispadanja iste

Objavljeno: Pe Apr 11, 2014 1:45 pm
Napisal/-a Matej T
Sem imel vpetje prestavljeno višje pa je originalni počil spodaj kjer je privijačen.

Objavljeno: Pe Apr 11, 2014 5:21 pm
Napisal/-a gregor
uho ti je odtrgalo?
preveri za vsak slučaj če imajo roke luft. edina logična razlaga ki jo jaz vidim je da imajo roke luft in se lahko diferencial zavrti, in lomi amortizer.

Objavljeno: So Apr 12, 2014 7:10 pm
Napisal/-a Matej T
Roke nimajo lufta mislim da je problem v tem ker je šlo "prepočasi" :oops:
čez en velik hrib in je bil trd pristanek :lol: Treba neke daljše nabavit pa brez distančnika za prestavitev vpetja da je to direkt.

Objavljeno: Ne Okt 05, 2014 12:28 pm
Napisal/-a Matej T
No da ne boste mislili da Niva miruje :roll:

http://www.mojalbum.com/matejtom/projek ... iva-part-2