Najprej bi bilo dobro vedet, za kak namen se bo uporabljala, kake gume na kakih platiščih, itd.
O dvigu nive je že dosti napisanega na forumu. Pa bom še enkrat...
Zadaj narediš distančnike za pod fedre zgoraj. Gumijasto podložko ven, noter 5cm distančnik in nazaj gumico.
Popraviš vpetje amortizerjev spodaj-glej temo "Gregorjeva niva" , nekje je slika detajla. S tem pridobiš na hodu zadaj-avto se bolj raztegne.
Nastaviš regulator zavornega učinka, ali samo podaljšaš štangico ki pride na diff. Če seveda sploh dela regulator....
Spredaj zaradi geometrije rabiš približno pol manj podložit.
Jaz več kot 2cm distančnikov nebi dajal. Bodo polosovine trpele.
Da se bo avto sploh še kaj raztegnil navzdol, je treba malo porezat zgornjo gumico, na katero se zgornja roka nasloni, ko se avto čisto raztegne (npr ko ga dvigneš). Lahko tudi narediš podložko za pod zgornjo kuglo (google "lada niva ball joint spacer"), ampak ni za pretiravat, ker geometrijo podreš, pa optiko je treba nastavit-naklon koles, česar se vsi "optikarji" izogibajo, ker je precej dela.
Drugače imaš pa na ebayu dosti ugodnih kompletov fedrov.
http://www.ebay.de/itm/Fahrwerk-Hoherle ... SwQupXUJRwCestnolegalna ni nobena od teh variant,
Uradno za na cesto je trailmaster, dobrih 800 eur.