Lada 1600 in diesel motor?

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Gost

Lada 1600 in diesel motor?

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Apr 30, 2004 3:15 pm

Lep pozdrav!

Zanima me, kateri diesel motor se da vgraditi v Lado Nivo
Ali ima kdo iskušnje s tem?

Hvala za vaše prispevke

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zuki » Pe Apr 30, 2004 9:01 pm

kolega je imel od regate dizlaka notr
samo fiat je itak fiat
pusti nivi svoje srce naj bije do onemoglosti

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » To Maj 11, 2004 12:25 am

V Nivo se da dat tudi Mercedeza 240 ali 220, vendar priporočam z mercedezovim original menjalnikom, ki pa je na žalost samo 4 stopenjski.
Če pa boš dal samo motor na ladin menjalnik, pa ne pašejo skupoj zvoni, tako, da je potrebno narediti vmesno ploščo. Takrat je stvar zakomplicirana, ker te bo potem kot v nekaterih primerih za j.... sklopka. Priporočam ti sicer mercedeza z menjalnikom, vendar bodi pripravljen na veliko predelave, ker je motor zelo velik in je potrebno rezati sprednjo vezno steno za hladilnik motorja, skrajšati pa je potrebno tudi kardan, ki pelje iz menjalnika v srednji diferencial. Zato mislim, da Fiat regata diesel ni tako slaba rešitev, ker motor paše na menjalnik nive, če pa imaš že novo nivo z 5 stopenjskim menjalnikom potem si pa zmagal. Fiatu naredi eno generalno in verjemi, da bo šel pa čeprav je fiat. Naj te opozorim, da moraš za regatin motor prirediti karter, ter narediti druge nosilce za motor
kar pa ni velik strošek. Edino kar ti tu lahko povzroča malo težav je kako obesiti most Nive na motor. Če boš dobro pogledal boš videl, da se da narediti velik nosilec, ki bo zadevo držal. Rad bi ti še povedal to, da ne skopari z materialom in kvaliteto le tega, ker se ti bo obrestovalo. Podvozje pri Nivi trpi sploh če si malo nagnjen na Offroad. Slišal sem tudi, da gre v Lado Nivo motor od Peugeota, vendar ne vem ne tipa ne znamke avtomobila. Veliko sreče pri predelavi! SAŠO.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Maj 23, 2004 2:05 pm

imam nivo z MB 220D motorjem. Ko je Sašo rekel, nekdo si je precej glavo razbijal zraven. (menjalnik in polovica zvona je od nive, na mašino je prišraufana polovica mercedezovga zvona....)
rezanje vezne stene ni nujno, lahko bi kiler dal položno na mesto kjer je rezervna guma(pri moji so žal rezali vezno steno in nivo podaljšali za 10 cm :( )
Alu karter je treba mal predelat, da ni sprednji diff napot.
Aja, niva z mercedezovo mašino niti slučajno ni primerna za offroad, (vožnja po lepi gozdni cesti ni offroad)

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

Lada 1600 in diesel motor

OdgovorNapisal/-a Gwagen » Ne Maj 23, 2004 3:17 pm

kdor bi si rad ogledov lado z mercedesovim 240diesel motorjem brez rezanja veznih sten z original mercedes menjalnikom in z rezervno gumo pod pokrovom motorja naj pokliče 041 747 734.Aja pa še to kdor misle da ni to uredu za kšn off road se pa mal mot.
WO EIN G IST,
IST AUCH EIN WEG.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Maj 24, 2004 10:51 am

Ko bom kdaj v Kranju, prav rad pridem pogledat, ker imam idejo, da bi dal noter še menjalnik od mercedeza.


glede offroada pa je spet odvisno kaj je za koga offroad. V razmočeni ilovki s KOBRA gumami vem da nimam kaj iskat s to mašino, ker samo zvok spremeni, ko pohodiš gas, namesto da avto skočil in bi se gume spucale. Pač je mercedezov motor len.

če pa je offroad travnik ali gozdna cesta, kjer imajo gume dost oprijema, pa se je lepše pelat z MB motorjem.

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Gwagen » Ne Jun 13, 2004 2:24 pm

Pomena vgradnje dizlskega agregata v nivo si nekateri po moje napačno razlagajo.Dizelski motor vgradi tisti,ki si v prvi meri želi zmanjšati porabo goriva.Predvsem v zimskih razmerah,počasni vožnji in vožnji tovora,kratkih razdaljah ter pri uporabi alternativnega goriva se ekonomičnost še poveča.tudi mehak karakter navora pri nižjih obratih nam omogoča boljši stik koles pri speljevanju na spolzkih tleh ali snegu.Za offroad al pa športno vožnjo je primernejši višje toražen bencinski agregat mercedes benza 230 z90 oziroma 105 konji letnika 80,ki ga lahko nadomestite z lenim dizlom 200,220 ali240 skorajda brez predelav.Samo motor ma ogromen novor in je treba ojačat še ostalo original njivino transmisijo.
WO EIN G IST,

IST AUCH EIN WEG.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Po Jun 14, 2004 4:48 pm

Fantje jaz sem vozil NIVO, ki je imela vgrajen GOLFOV motor, od golfa II.
Peljal sem jo vsega nekaj deset kilometrov in takoj opustil misel da bi v svojo NIVO ugradil kaj takega (diesel).
- ne gre nikamor
- trese kot bi bil v bombniku
- spredaj je veliko težja
- ogromno predelav

skratka en d..k

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jun 14, 2004 5:06 pm

Gwagen: si pri "alternativnem gorivu" mislil na kaj cenejšega od cvička in po pečeni hrani dišečega? :wink:

Gost: a tisto kawasaki zeleno? :lol:

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

Lada 1600 in diesel motor

OdgovorNapisal/-a Gwagen » Po Jun 14, 2004 11:32 pm

Jest se strinjam da je za res za ta hud offroad še zmeraj bolj primeren kšn hud bencinar,ampak da ima vsaj nekaj navora,ker original niva ga nima prov preveč,ti pa povem da če maš pri 240D od mercedesa original nosilce motorja pa če so dobri ne sme skorej nč bolj trest kot pa pri original vgrajenem motorju pri osebnem avtu.To pravim iz lastne prakse.Pa v mercedesu 240D letnik 82 velik manj trese kot pa pr kšnmu npr. golfu dvojki k misleš da ti bo armatura pobegnila.
Ja za "alternativni vir" sm pa res mislu kšno oljno repco,samo z nabavo pr nas je pa zaenkrat res še mal problem.
No jest sem napisal svoje izkušnje,pa mogoče še ene par gorenjcev,koko je pa drugje pa ne vem.
WO EIN G IST,

IST AUCH EIN WEG.

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

Lada 1600 in diesel motor

OdgovorNapisal/-a Gwagen » Po Jun 14, 2004 11:36 pm

Aja pa še to,upam da se bomo kdaj srečal na kšnmu offroad-u,ker me zanima koko maš ti pr tvoj niv narjen to z menjalnikom.
WO EIN G IST,

IST AUCH EIN WEG.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jun 15, 2004 8:50 am

MB laufa na alternativni vir, edino mrzlega vžgat ne morem. Moram naredit še en tank+nekaj manjših predelav.

A imaš sprednji diferencial prišraufan tako kot original-na mašino, ali imaš posebej nosilce iz karoserije? Jaz imam na mašino in mislim, da je to vzrok tresenja.

A imaš hladilnik od Nive?

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

Lada 1600 in diesel motor

OdgovorNapisal/-a Gwagen » To Jun 15, 2004 11:00 pm

Diferencial je pršraufan tko kot pri original nivi na motor.Verjetno je pa vzrok treslajev v neoriginal nosilcih al pa kardanu iz menjalnika na reduktor.Pri puchu 300D če ni narjen tko k je treba pa če ni scentriran trese daje groza.Hladilnik je pa narjen pr enmu možakarju iz Trbovelj ampak je treba nardit še eno posodo za vodo nalivat ker je tolk nižji od glave motorja da ne morš antliftat.
WO EIN G IST,

IST AUCH EIN WEG.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jun 16, 2004 10:02 am

gumi-pouštre imam od nive. :?:
drugače sem našel kaj je, mal so bli nenatančni pri izdelavi nosilca za diferencial, in se včasih dotika nosilca mašine, ki je prišraufan na karoserijo. :shock:
ni čudno, da vse trese.

kardan med menjalnikom in reduktorjem so kar dobro scentrirali, drugače bi nad 80 treslo.

nivko

OdgovorNapisal/-a nivko » To Avg 24, 2004 2:55 pm

ČE ŠMO ŽE PRI DIZEL MOTORJIH, PA MENE ZANIMA , ČE IMA KDO KAKŠNE IZKUŠNJE PRI PORABI ODPADNIH RASTLINSKIH OLJ KOT NADOMESTEK ALI DODATEK PLINSKEMU OLJU?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Avg 25, 2004 7:00 pm

Imaš kaj viška? Pridem iskat na dom. :wink:

Izkušenj imam nekaj. Še več pa sosedi in tisti ki se za mano vozijo. :lol: :lol: :lol:


V ca 30 let stari MB220 mašini kurim odpadno jedilno olje+10% nafte za lažji zagon. Pozimi pa bo čist mal olja.
V drugih avtih najebe bošpumpa, zaradi viskoznosti hladnega olja. Rešitev je dvojni tank ter ogrevanje olja z vodo iz motorja.

O kuhanju biodizla pa nimam pojma.
Kaj te pa sploh zanima?

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Če Avg 26, 2004 4:06 pm

POZDRAVLJEN, KAKO KAJ MENJAKNIK? A TI JE OGLED MOJE NIVE KAJ KORISTIL?
GLEDE OLJA PA NASLEDNJE;
ALI JE MOŽNA POŠKODBA ELEMENTOV BOSCH- PUMPE ZARADI DELEŽA VODE IN ABRAZIVNIH DELCEV ?
KOLIKO JE OČITNO DIMLJENJE ?
KAKŠEN JE TVOJ POSTOPEK OBDELAVE PRED UPORABO ? (FILTRIRANJE, ULEŽAVANJE !)
JE KAJ USEDLIN V KESTLU IN KOLIKŠNO JE MAŠENJE FILTRA?
ITD !
NAVSEZADNJE PA BI LAHKO POVEČAL ODSTOTEK NAFTE NA 50%,

ZADEVO BI DOBIL V FIRMI, KER KUHARICA IZ MENZE VESELO ZLIVA OLJE V SOSEDNJI GOZD.

POZDRAV DAMJAN !

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 26, 2004 5:36 pm

Ogled je koristil, danes zvečer se bomo menda peljali.

Olje prelijem v 20litrske ajmre od jupola itd, potem pa pustim ca 1-2 tedna, da se usede voda in živalska maščoba.
Potem iz vrha poberem olje, ga precedim s plastičnim cedilnikom za barvo(drobtine od pohanja se včasih ne usedejo) in zlijem v tank.

Do zdaj sem skuril dobrih 100 litrov olja in zaenkrat brez problemov. Naftni(pravzaprav oljni :wink: ) filter zabija, če olja ne pustiš dovolj časa in dobiš živalsko maščobo zraven.


Zlivajo v gozd? Ne morem verjet. Ob tako strogem zakonu o ravnanju z odpadnimi jedilnimi olji, kjer je treba za vsak liter napisat, kam gre...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Avg 27, 2004 9:56 pm

Danes ob 02 zjutraj smo se šli peljat, z mercedesovim menjalnikom. Zaenkrat pozitivni občutki, nič tuljenja iz menjalnika, nič trsenja, razen glede hitrosti sem malo :cry: . Z Nivinim menjalnikom v peti je bila hitrejša.
Sicer sem jo zdaj uspel prepričat da gre dobrih 100. (zajla za gas je bila čudno napravljena in sploh ni dobil polnega gasa :roll: )

aja, v prejšnjem postu sem pozabil napisat, z oljem kadi nič kaj bolj. Samo diši, kot bi na žaru pekel.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » So Avg 28, 2004 9:06 am

smrdi, ne diši :twisted:
Slika

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » So Avg 28, 2004 12:14 pm

A bi bilo mogoče kuriti rastlinsko olje tudi v katerem drugem dieslu

npr golf 2 ali kaj podobnega


l.p. Miha

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Avg 28, 2004 10:01 pm

Miha: brez predelave ne, baje bosch pumpa ne zdrži, zaradi viskoznosti olja. Ne vem, v čem je fora mercedesovih pump, da delajo brez problema tudi na hladno olje.
Moraš imeti posebej tank za olje, ki je ogrevan z vodo iz motorja, ogrevan naftni filter in lajtngo iz tanka.
Avto moraš ugasnit na nafto. Vžgeš na nafto in voziš na nafto, doker se ti olje ne segreje na ca 60-70 stopinj (torej kar nekaj časa), potem preklopiš (elektromagnetni ventili) na olje.
Na kratke relacije se ne splača.
Lahko pa delaš biodizel, potem pa ni nobenih problemov(razen če kaj zajebeš pri merjenju pH in ti dihtnge požre). O tem je na netu dost napisanega, vendar moraš bit za to že mal kemika, kar pa jaz nisem.

Potem pa hodiš od gostilne do gostilne in fehtaš olje, pa ti povsod povejo, da imajo pogodbo za odvoz(in za to plačujejo!), in da morajo zaradi zakona o zbiranju odpadnih olj vodit točno evidenco o količini oddanega olja. :oops:


Janez: res smrdi.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Sep 29, 2004 4:06 pm

Tu so tudi že prve posledice uporabe olja.

Olje je požrlo gumjasto povratno cevko za nafto-zamenjana s plastično. verjetno bodo kmalu postale porozne tudi gumjaste cevke-povratek iz šob.

Ker je olje bolj gosto, se smeti ki so v tanku že od prej, ob rukanju dvignejo in mi je zabilo mrežico na cevki v taknu. Mrežica odstranjena, dodan pred pumpo pri mašini en filter za kurilno olje za gorilce. (zelo fina mrežica, hkrati je glažek za vodo/smeti.)

alesb1
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne Jan 04, 2004 1:51 pm
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a alesb1 » Ne Okt 03, 2004 9:44 am

Lep pozdrav :lol: ,ko berem to o rastlinskih oljih in predelavah v diesle upam,da potem nardite dovolj km,da se zadeva isplača :oops: Sam namreč ne utegnem in vas na nek način občudujem saj mi predelave niso tuje so pa nažalost po večini neuspešne saj povečajo število okvar :evil: :evil: in je za dobro predelavo,ki potem služi naprimer sezona DP. treba doktorirat :shock: Vsa čast predelavam pa veliko pište se še kej naučim :idea: NIVA TEAMU IN "USTVARJALCU"STRANI pa pozdrav od PASTWJNČANA :wink:
wrangler

Uporabniški avatar
NIVKO
Prispevkov: 52
Pridružen: To Nov 09, 2004 4:52 pm
Kraj: Besnica

OdgovorNapisal/-a NIVKO » So Nov 27, 2004 11:37 am

Danes pred šihtom sem kupoval malico v eni od vaških štacun. Pri blagajni pa porajtam lepo zložene 5 litrske pločevinke jedilnega olja po akcijski ceni 1000sit za kanto ! :?: Samo za firbec sem se pozanimal še za popust in če bi vzel 5 kantic, bi ga dobu 15% :D

Se pravi; 170 sit za liter olja, ki bi ga eventuelno lahko ruknu v 240d NIVO,pa še brez strahu. 8)

Toliko v razmislek ob vse pogostejših podražitvah goriv, pa veliko sreče pri skanju čim cenejših alternativ ! :twisted:
Langsam aber sicher !
Slika


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov