Matej napisal/-a:roadko napisal/-a:verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!
jaz ti priporočam samuraja:
-za cestno in terensko vožnjo veliko bolši od nive
-poraba max 9l/100km (mešana vožnja)
-okvar 100x manj kot pri ladi
-rabljenih delov ogromno (karoserijskih in mehanskih).....
ras da je 2x dražji od njive, ampak tudi to da avto teče brez problemov nekaj šteje, in ne da je več v delavnici kot pa se voziš z njim, še posebno če bo to tvoj edini avto.
Sej se nebi vtikal samo morem...
O terenskih zmogljivostih original samuraja in original nive bi se dalo debatirat. Je pa res da niva ni preveč za na cesto, žvižga, tuli in konča je precej nizka. Ampak meni še zmiri noben ne verjame da sm prijatlovo nivo, ko jo je nabavu v celju (1.7i) vozu po avocesti 160km/h in ni tulilo lih kot v motorju reaktivca, je pa res da ni blo treba met radjota vžganega..
Pri ladi se poraba hitro zviša po terenu (reduktor, blokada) za cestno rabo in normalnega pilota je nekje 10l.
Okva 100x manj? Že res da je ob hudem offroadu veliko šraufanja, še posebi na začetki dokler ne dobiš neke meje. Ampak za normalno terensko rabo in normalno cestno rabo je več kot vzdrživ avto. Ne rabiš nič šraufat če le mažeš (olja diff...)... Dobro no kaki menjalnik (meče iz marče) kdaj klecne, ampak mašine pa ne zjebaš kar tako.
Lepo je tudi k lado dobiš že za zelo male dinarje. Zdej če res nameravaš dat do okoli 4000EUR vzemi rajš kaj drugega.