Sprednji diferencial Niva

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
dane
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Sprednji diferencial Niva

OdgovorNapisal/-a dane » Ne Nov 11, 2007 6:15 pm

Lep pozdrav.
Na forumu sem nov, imam pa naslednji problem.
Nivo sem dvignil za 4cm, preklepal blatnike in montiral gume MALATESTA COBRA dimenzije 7.00/16. :cry:
Ko pridem čez oviro z malo več gasa mi razbije prvi diferencial.Enkrat je šla tudi polosovina.Kako rešiti problem?

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

Re: prvi diferencial Niva

OdgovorNapisal/-a slayer » Ne Nov 11, 2007 7:03 pm

dane napisal/-a:Lep pozdrav.
Na forumu sem nov, imam pa naslednji problem.
Nivo sem dvignil za 4cm, preklepal blatnike in montiral gume MALATESTA COBRA dimenzije 7.00/16. :cry:
Ko pridem čez oviro z malo več gasa mi razbije prvi diferencial.Enkrat je šla tudi polosovina.Kako rešiti problem?


Še dva diferenciala boš zamenjal (zlomu), potem se boš navadu v kritičnih trenutkih spustit gas.

dane
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a dane » Ne Nov 11, 2007 7:55 pm

Zgleda, da to ni dobra rešitev zame, ker sem danes zlomil ze tretji diferencial.A obstaja kaj močnejšega?Morda od kakega drugega avta?Morda cela prva osovina?

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Ne Nov 11, 2007 9:11 pm

Kaj točno si pa zlomil v prednjem difu?? Vedno enako?

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Ne Nov 11, 2007 10:27 pm

dane napisal/-a:Zgleda, da to ni dobra rešitev zame, ker sem danes zlomil ze tretji diferencial.A obstaja kaj močnejšega?Morda od kakega drugega avta?Morda cela prva osovina?


kakšna osovina spredaj? Spredaj so obese.

V poštev ti pride edino kompletna predelava z namestitvijo drugih (močnejših) diferencialov, kar pa povleče kup predelav s sabo.

Še enkrat priporočam vožnjo z glavo in bo lada ostala cela ti pa prav tako vesel.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Po Nov 12, 2007 1:19 am

med drugim bi bilo fejst tudi kupit kake manjše gume(slayer mislim,da ma 195/15)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Nov 12, 2007 7:02 am

Gume nimajo dost veze z lomljenjem. Če v trenutku skoka ne zna pritisnit sklopke, naj pa še malo vadi. Še ene 2 do 3 diferenciale pa par polosovin in bo navajen (menjat diferencial in polosovine :twisted: ).
Pred EUR sem bil SIT!

muds_spirit
Prispevkov: 184
Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
Kraj: brkini

OdgovorNapisal/-a muds_spirit » Po Nov 12, 2007 8:27 am

enostavno in preprosto če maš voljo lahko predelaš zadnji dif.tako da vzameš sredino in ob majših predelavah zmontiraš na prednjega
zadeva je stestirana :twisted: :twisted:

dane
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a dane » Po Nov 12, 2007 8:45 am

Slayer, a ti imaš še nivo?V mislih sem imel kak močnejši diff.Vem, da je potrebna predelava.Imaš kaj izkušenj?
Ferrarist, zakaj 195/15 gume, če je original 175/16?
Nebivedu, da se razumemo.Z avtom NE skačem!!!Mi pa raztrga diferencial na
motokros stezi, kadar je steza suha in ko grem čez extremno strmino in to v prvi reduktor.Tega, ki sem ga zdrobil včeraj, mi je zdržal 2 meseca.
Vigadu mi je napisal,da je mogoče preveč dvignjena( pod prvo vzmet so mi dali 4cm distančnik?)
Hvala za pomoč vsem skupaj.Vsi predlogi in mnenja so dobrodošli.Bom pa prej predelalal avto, kot menja gume, ker noro grabijo.( kar mislim, da je glavni vzrok za lomljenje-mogoče tudi distančniki, ali kombinacija obojega)

dane
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a dane » Po Nov 12, 2007 9:02 am

Korando, do sedaj nisem bil pozoren točno kje se lomi,bom pa zdraven, ko bodo odpirali, pa ti javim.
Muds_Spirit, a je možno, da bi kako prišel do tvojega tel.?
Bi govorila z mojim mehanikom, če imaš izkušnje s tem. :lol:

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Po Nov 12, 2007 9:11 am

ferrarist napisal/-a:med drugim bi bilo fejst tudi kupit kake manjše gume(slayer mislim,da ma 195/15)

Jaz imam 215/15
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Nov 12, 2007 10:26 am

Dane, 4 cm pod fedro spredaj je preveč. To znaša 8 cm.
Če ti zobnike zdrobi, potem nimaš kaj naredit.
Če ti aluminjasto ohišje pokne, lahko narediš, kot je muds_spirit napisal, predelaš zadnjega.

Nebivedu najbrž ni mislil nekajmetrskih skokov, za kaj utrgat na ladi pri tako velikih gumah je dovolj, da ena guma za sekundo izgubi oprijem, takrat dobi obrate, ko pade nazaj dol, zagrabi in utrga.
A voziš s špero ali brez?

dane
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a dane » Po Nov 12, 2007 10:51 am

Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.
Muds_Spirit, če ti ni odveč se mi prosim javi.
Vigadu-hvala za nasvete, diferencial je zlomilo po sredini.
A JE KDO, KI BI BIL PRIPRAVLJEN PREDELAT ZADNJI DIF.,DA BI GA LAHKO POTEM MOJ MEHANIK MONTIRAL SPREDAJ?ALI PA CELO TUDI ZMONTIRAL?DA bi jaz potem zgledal takole:
:veselo_za_volanom:

muds_spirit
Prispevkov: 184
Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
Kraj: brkini

OdgovorNapisal/-a muds_spirit » Po Nov 12, 2007 11:10 am

eko mene 040932314 Branko

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Po Nov 12, 2007 11:31 am

dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?


2 cm podloge je max (je enkrat napisal Gregor) Jst imam tako pa ni problemov.

LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Nov 12, 2007 11:58 am

Slika

A tko ti dela?

Imam rešitev!

Dream on. :lol:

p.s. zadnji diff spredaj?!?! Nekaj lekcij o nivi sm zamudu očitno. :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Nov 12, 2007 12:03 pm

poglej temo o maroltovi vigadujevi nivi in počasnejših reduktorjih, tisti rusi prodajajo tudi že predelano ohišje.

Tudi na enem hrvaškem niva forumu sem videl predelave.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Nov 12, 2007 12:53 pm

dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.


Res je nisem mislil na velike skoke, že to da je ena guma v zraku, pa ko pade na trda tla (se guma ne vgrezne) pa je dovolj za lomljenje polosovin ali diferenciala. Ob takih zadevah sem se sam navadil sklopko stisnit, dokler ne pride guma na tla, ali pa že prej popustit gas, da nima nevem kakih obratov.
Pred EUR sem bil SIT!

muds_spirit
Prispevkov: 184
Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
Kraj: brkini

OdgovorNapisal/-a muds_spirit » Po Nov 12, 2007 1:03 pm

Nebivedu napisal/-a:
dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.


Res je nisem mislil na velike skoke, že to da je ena guma v zraku, pa ko pade na trda tla (se guma ne vgrezne) pa je dovolj za lomljenje polosovin ali diferenciala. Ob takih zadevah sem se sam navadil sklopko stisnit, dokler ne pride guma na tla, ali pa že prej popustit gas, da nima nevem kakih obratov.


no mi z našim kanarinčkom smo v tej sezoni kr dosti leteli po zraku pa ni niti en pogon crknu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Nov 12, 2007 1:03 pm

gregor napisal/-a:poglej temo o maroltovi vigadujevi nivi in počasnejših reduktorjih, tisti rusi prodajajo tudi že predelano ohišje.

Tudi na enem hrvaškem niva forumu sem videl predelave.


Maš mogoče kakšen foto, link?

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Nov 12, 2007 1:23 pm

muds_spirit napisal/-a:
no mi z našim kanarinčkom smo v tej sezoni kr dosti leteli po zraku pa ni niti en pogon crknu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Vaš kanarinček je pol lažji od nive, polosovine ima pa skojar debelejše kot niva.

Sej na ferozi tudi še nisem polomil nič, pa jo že 3 leta matram in to kr dosti po terenu.

Dobit moraš nek občutek, pa se zadeve ne bodo lomile.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Po Nov 12, 2007 4:58 pm

Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Nov 12, 2007 5:26 pm

jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???


Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit. :D

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Po Nov 12, 2007 6:35 pm

slayer napisal/-a:
jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???


Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit. :D


Meni ponavadi vrže takrat malo zemlje oz.blata v luft :P
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Nov 12, 2007 7:10 pm

jurecek napisal/-a:
slayer napisal/-a:
jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???


Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit. :D


Meni ponavadi vrže takrat malo zemlje oz.blata v luft :P


Ja če je blato ja, če je pej kšna trda in zbita ilovica, ali pa še kej hujšega v kombinaciji z pravimi gumami, morš met že malo sreče.


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov