Stran 1 od 6

Lada Niva 1.7 newbie

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 8:50 am
Napisal/-a dolsina
Lep pozdrav. Pred tednom sem si omislil Lado Nivo za spoznavanje narave in družbe (SND). Kupil sem jo za 100€. Motor je super, pogoni malo manj, karoserija mal bolj švoh. Pa nič zato. Obračam se na vas z nekaj vprašanji, na katera upam, mi boste odgovorili. Že vnaprej pa se opravičujem zaradi začetniških vprašanj.

1.)Kaj je to:

Slika

2.)to?
Slika

3.)to?

Slika

4.)Slika


5.)Čemu služi še ena posodica za zavorno tekočino in še en cilinder zavorni?

Slika

6.)Kje se doliva olje za menjalnik in kako?

7.)Kako se rešim zatikanja ročke za diff(če sploh)?

8.)Zaenkrat je to vse, še par slik motorja

Slika

Slika

Slika


Hvala za odgovore, mnenja, kritike, pohvale, donacije, ovacije in podobne mahinacije. Lp

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 9:01 am
Napisal/-a marolt 4x4
Tole bo pa za Dr.Bizzyja naloga.

Re: Lada Niva 1.7 newbie

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 9:23 am
Napisal/-a gregor
1, 2, 3 nimam pojma, bo povedal kdo, ki pozna injection nive.

4. je nek filter za lovljenje bencinskih hlapov, al nekaj takega. Odduška iz rezervoarja je preko te črne posodice napeljana.


dolsina napisal/-a:5.)Čemu služi še ena posodica za zavorno tekočino in še en cilinder zavorni?

Tisti drugi "zavorni cilinder" je za hidravlično sklopko.


6.)Kje se doliva olje za menjalnik in kako?

Na levi strani menjalnika, če se ne motim rabiš 17 ključ. Za ven spustit pa 12 inbus, se mi zdi.
Spusti staro olje ven, in nalij novega. Boš vsaj vedel, kaj imaš notri.
Aja, notri mora it 1.8 litra olja, zato avto na levi strani dvigni ali zapelji na robnik, drugače ne boš spravil dovolj olja noter.
Glede nalivanja olja v menjalnike in diferenciale smo že imeli posebno temo, poišči malo po forumu, kako doma naredit "napravo" za nalivanje olja.

7.)Kako se rešim zatikanja ročke za diff(če sploh)?

Kaj se zatika? Špere ne moreš izklopit?

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 9:39 am
Napisal/-a dolsina
Yo. Hvala za odgovore.

Ja, ročke ne morm premaknit včasih, pol ga mal 'zaguncam' naprej nazaj in gre. Tko iz prve pa ne vedno.


Še mal zgodbe: po nakupu sem jo najprej pospravil (2 hoboka blata in pasjih dlak od nemškega prepeličarja), zamenjal jermen za alt. in vodno pumpo ( dolžine 925). Nalil antifriz, zamenjal svečke, dolil olje v motor, zamenjal filter, +par malenkosti.

Kaj bi še rad: namazal kardane (???), nalil olje v menjač, zrihtal eno vetrnico, ki ne vklaplja (desna), napel verigo (ne vem še kako, baje 13 ključ, losaš, jo porineš v brzini za 2m naprej, potolčeš s kladivom in zategneš??), namazal vse niple (kolk jih je in kje), šnorkel in pa ene dobre mud-terrain gume.

Lep sončen dan in pozdrav

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 10:23 am
Napisal/-a gregor
dolsina napisal/-a:Yo. Hvala za odgovore.
Ja, ročke ne morm premaknit včasih, pol ga mal 'zaguncam' naprej nazaj in gre. Tko iz prve pa ne vedno.


To je normalno. Iz špere lažje dobiš, če zapelješ malo nazaj. Ali pa pri vožnji naprej pošteno pohodiš gas in ga spustiš, in ko mašina bremza, ponavadi gre iz špere.

Kaj bi še rad: namazal kardane (???), nalil olje v menjač, zrihtal eno vetrnico, ki ne vklaplja (desna), napel verigo (ne vem še kako, baje 13 ključ, losaš, jo porineš v brzini za 2m naprej, potolčeš s kladivom in zategneš??), namazal vse niple (kolk jih je in kje), šnorkel in pa ene dobre mud-terrain gume.


kardane namazat je pa spet ena umetnost. Odvisno kje imaš niple za mazat. Če so na strani, potem ni panike, če pa na sredini križa, je pa ponavadi najlažje kardan na eni strani dol odšraufat, da ga lahko dovolj "zlomiš", da prideš do nipla. No nekateri križi pa sploh nimajo niplov.
Verjetno imaš med menjalnikom in reduktorjem že homokinetični zglob, tako da imaš imaš niple samo na križih kardanov. Torej 4 nipli.

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 10:24 am
Napisal/-a Rafter
Najprej ti moram povedat, da si zelo zahteven uporabnik, ampak mi je to všeč, kjer znaš točno povedat, kar bi rad vedel.

Po drugi strani pa si našel idealni izziv za obnovo & redno vzdrževanje. Pa še marsikdo na tem Forumu ti bo ztnal svetovati. :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 10:52 am
Napisal/-a dolsina
Ja, tku je. Vsako prase rije zase. Ene par člankov je že prebranih, pa od baxterja, pa manuali naloženi, tako, da bo. Preveč ne mislm investirat, rad bi imel pa kulkrtulk zihr vozilo.

Hvala že vnaprej za vse odgovore, tud tiste, ki še pridejo.

bodite v cvetju

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 6:21 pm
Napisal/-a Picpoki
Pa glede na to da sva soseda se gremo lahko kam zapelat ko porihtam avto :veselo_za_volanom:

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 9:21 pm
Napisal/-a bobi
Pri vklopu in izklopu reduktorja je lahko tudi vzvod,ki vklaplja signalno lučko . Pri moji je bil vijak odvit in je zadeval v stikalo. Vijak drži tudi vilico za vlop reduktorja

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 9:23 pm
Napisal/-a dolsina
Uspelo mi je namazat 2 nipla, lahko dostopna, zadaj na diff-u in spredaj na diff-u jih pa ni. Se bom en dan še mal potrudu, poslikal, sej vem, post s sliko je vreden 1000x več.

Še zmeraj me pa zanima, kaj je tist na slikah.

V glavnem, projekti so, volja je, dnarja ni, znanje nabiramo tukaj.
Štima. Še gume, ketne že mam, pol pa samo SND.

Lep pozdrav vsem skupaj. Ajčau

@bobi: hvala za namig, jutri se čekira

Objavljeno: Če Jul 02, 2009 10:43 pm
Napisal/-a compadre
pod 1: mi zgleda kot priključek za diagnostiko (ne se smejat), nisem pa siguren
pod 2: to je neka elektronika, točno ne vem, mislim da uravnava mešanico goriva in zraka, samo če je vakumska cevka porozna ali se odtrga priključek cevke na tej škatlici, avto trokira, ga zaliva in ne gre prav.....najverjetneje je GM-ov, in ti paše od večine avtov, recimo tudi R5 Five
pod 3: najverjetneje tipalo temparature vode, ne za ventilator ali kazalec, ampak za informacijo računalniku (krmilniku vbrizgavanja), čeprav malo čudno zgleda, pri rusih je vse možno :lol:

Objavljeno: Po Jul 06, 2009 9:50 pm
Napisal/-a dolsina
Danes se je menjalo olje.
Slika

Tukaj čez bomo nalival
Slika

Hebl
Slika

Gume v glicerinu

Slika


Prej
Slika

Objavljeno: To Jul 07, 2009 10:11 am
Napisal/-a dolsina
Včeraj sem presekal gumo, pač nism vedel, da skale rastejo v praproti. Sedaj pa res potrebujem 2 gumi in sicer:

175/80 r16 + 1 feltno 16''

Pa desna luč mi je padla ven, ker je okol pregnilo. Pa ne vem, kako naj to rešim.
Sem mislu, da bi naredu iz rebrastega aluminija neke vrste rozeto in jo prišraufal pod masko iz zunanje strani, iz notranje pa luč.
Aja, pa luč bi poreboval. En možakar iz kočevja mi jo prodaja za 20 €, pa se mi zdi kar velik.

To je to zaenkrat in lep pozdrav vsem skupaj.

Objavljeno: To Jul 07, 2009 10:33 am
Napisal/-a gregor
Luč-samo fokus-paše od golfa 1.
ki je nov pod 20 eurov, se mi zdi.
Če rabiš pa komplet šalco, je pa 20 eur ok cena, če šalca ni zrustana.

glede rje nimaš kaj dosti naredit. švasat se bo treba naučit. :twisted:


vidim, da si bral baxstlerjevo stran, da si našel način nalivanja olja od zgoraj. :lol:

Kaka felga bi se našla pri meni in znucana ruska guma. Samo sem malo daleč od tebe doma :-)

Objavljeno: To Jul 07, 2009 4:58 pm
Napisal/-a Picpoki
Lahko se ustavim na lopati, naložim in vržem dol v Laščah za eno hladno poživilno pijačo:lol:

Objavljeno: To Jul 07, 2009 10:18 pm
Napisal/-a dolsina
@picpoki: a veš da bi ti bil zelo hvaležen. Kaj pa maš to na Lopati? La bella Italia? Lej, moja cifra je 031 384 005, pa me zvrcni ,da se zmenva. Jutri, cel dan.

Hja, glede vozila. Jest kej tacga še nism doživel. Avto gre nenormalno kamor hočeš. Po starih grapah plezam vsepovsod. Ketne zad pa gremo. Res nenormalno.

Po tanovem nabiram gobe tam, kamor ldje še pejš ne morjo.

Projekti: 2 gumi (picpoki?), luč(kompl), olja v diff.-ih. premazovanje podvozja s starim oljem iz menjalnika,...

Lep pozdrav vsem v peskovniku

Objavljeno: To Jul 07, 2009 10:56 pm
Napisal/-a Picpoki
Hotel sem reči da grem mimo žalca ampak ker sem s kamjonom, ne morem bluzit okoli prosto po prešernu. Če bi ti bil pripravljen gregor dostavit gumo pa feltno do počivališča na Lopati pa lahko robo prevzamem in ti jo dostavim.
Tam bom okoli 10tih dop.
Če se kaj dogovorita do takrat pa me pokliči na 031/sedem pet sedem pet pet šest

LP Dejan

lada niva 1.7 newbie

Objavljeno: Sr Jul 08, 2009 11:50 am
Napisal/-a stihl
Živjo!Že prva počena guma in verjetn zvita feltna!Ti čisto resno misliš,vidm,oz. berem.Če rabiš feltne ti dam vse stiri sam sporoči.Drugače sem bil pa bolj zadovoljen s staro nivo 1.6;dvojni uplinjač sem zamenjal z enojnim od 1.3 renault 18,(ali od zastava 101). Z njo sem offroadal eno leto in poraba v ekstremnih vožnjah ni presegla 10l, mel sem pa športni filter.Ker sem hotel še več,sem kupil samuraia!! Lep offroad pozdrav,tebi dolsina pa obilo užitka!Stihl je zakon,lp stihl

Objavljeno: Sr Jul 08, 2009 3:00 pm
Napisal/-a dolsina
Stihl, se kar strinjam s tabo. Čeprav tud Husqvarna ni švoh.

Gumo dobil na feltni, skoraj novo, uno rusko (voltyre). Rabim še eno tako.

Naslednji problem. Ne fila mi aku-ja. Ko se peljem, brisalci začnejo vedno počasneje delat, ko hočem spet zalaufat- jedva.Lučka ne sveti nobena. Komaj obrne. Zdej jermen na alt. je nov, lahko, da so krtačke. Alt. bom snel in dal na ponk, kaj pa potem. Kam se orientirat. Zdret, spucat, pomenjat krtače, preverit kontakte.

Kaj pa razne mase na šasiji? Al pa plus klema na alternatorju? Celo regler?

Pomeriti bo treba najbrž tudi tok, a ne? Pri užganem avtu, kje meriti?

Prosim, za čimveč odgovorov, sej veste, več glav več zelja. :vdam_se:

Objavljeno: Sr Jul 08, 2009 6:39 pm
Napisal/-a Picpoki
Se da pomeriti koliko toka ti da altenator pri določenih obratih. Ti bo Compadre točne voltaže povedal. Seveda pa gredo pri altenatorjih najraje v stečaj krtačke ker se le-te obrabljajo.

Objavljeno: Sr Jul 08, 2009 8:37 pm
Napisal/-a compadre
pri 3000 obratih ti mora polniti 14V in 80A, akumulator naj bi bil 65Ah :wink:

zakaj ti ne polni, si že naštel možne simptome, pozabil si le na diode, ki so lahko prebite.....
seveda ne bo škodilo, če razstaviš alternator in ga prečistiš, pregledaš krtačke in jih po potrebi zamenjaš.......
.....obenem si še preglej ležaje, če ne štekajo, pojejo ali imajo zračnost in kolektor, da ni pojeden :wink:

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 5:00 pm
Napisal/-a dolsina
Lep pozdrav.

Alternator sem zamenjal, od l. 2002, 40.000km, šifre so enake.

Ko avto laufa, namerim 9.26V. A je možno, da je aku preveč prazen, da bi ga filalo, oz.,če prav razumem, alternator le dofilava aku, ne more pa ga napolnit iz praznega do polnega. Aku je namreč čist prazen, tud benc. pumpa ne obrne, kaj šele, da bi verglal.

Kako naj sedaj vem, če alternator dela??

Hvala za konstruktivne odgovore.
ajčau

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 5:23 pm
Napisal/-a Cobra13
Če pri priklopljenem akumulatorju izmeriš 9,26V maš ziher akumulator bogi, pri tej napetosti pa najvrjetneje hin. Probaj z dobrim akujem, zmeri pri vgašenem, potem pa prižgi avto zmeri, prižgi luči ter še enkrat zmeri pri rahlo povišanem gasu. Če je napetost nižja kot pri ugasnjenem, ti ga ziher ne polni (je pa možnost da ti merilnik prav ne kaže). Velik sreče.

lada niva 1.7 newbie

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 5:33 pm
Napisal/-a stihl
Zdravo!Ja,daj drugo baterijo noter za probo,ne vem,npr. od tvojega osebnega avtomobila,priklopi, vžgi in pomeri,a ne.Še bolje pa je da baterijo pomeriš predno vžgeš avto in potem,ko niva laufa.Takoj boš videl in vedel ali alternator polni ali ne in ali je vzrok v slabi bateriji.Moraš vedet,da nekatere baterije pridejo tako v stik,da je ne bos več napolnil.Probaj in javi!Stihl je se vedno zakon (vem,ker sem gozdar)!lp stihl

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 9:58 pm
Napisal/-a dolsina
Vse to bom naredil, takoj, ko bo cajt. Danes nism kej dost. No ja, razen zadnji stabilizator sem zavaril, tak majhen, k drži premo naprej-nazaj. Ta elektrika me je zdele pa mal zraketirala,ampak bo.

Upam samo, da ni kje kšn elektronika šla. Sam kakšnih pretiranih stikov tud nism povzročal.


No po menjavi olja v menj. sem pod plastiko izdatno poizoliral z 2cm armaflexom in lahko rečem, da je dosti manj hrupa v kabini. Tko, da zdaj še bl paše

Me prav zanima, kaj bo naslenji projekt(-il).


@stihl: tudi jaz kot gozdar lahko rečem, da tudi Husqvarna ni švoh.

:kadi_in_zgleda_kul:

Mirno noč in pa vsaj 14,4V napetosti na akumulatorjih vam želim