Stran 6 od 6

Objavljeno: Sr Avg 11, 2010 9:03 pm
Napisal/-a dolsina
Po dolgem času sem se spet malo priklopil na računalnik z novo težavo, težavo v pravem pomenu besede.
Peljal sem se po terenu,, pritisnem sklopko in pedal ostane na dnu, ga potegnem nazaj in sedaj je pedal na vrhu trd kot bi ga privaril, tudi milimetra ga ne morem premaknit. Lahko šaltam v vse prestave, povsod je "ler". Nevem točno vendar nekaj tudi bremza vozilo, tako da me je moral prijatelj "šlepat za dol". Vse skupaj zelo čudno tako da prosim za pomoč. Nekdo mi je rekel da je šla verjetno košara sklopke. Upam samo da je menjalnik cel ostal. Nič ni videti razbitega po podvozju ali da bi se kje olje cedilo ali kaj podobnega. Koliko je dela da se zamenja košaro če je to izdihnilo?

Objavljeno: Sr Avg 11, 2010 11:57 pm
Napisal/-a gregor
sklopko je vigadu včasih menjal mimogrede, ko je avto na prikolico nalagal. :-)
No resno, v enem večeru si gotov, če ne delaš prvič.
obvezno si označi, kje je bil menjalnik in reduktor prišraufan na karoserijo, da ne bomo potem brali "po menjavi sklopke avto trese."

Če ti kaj ne bo šlo, pa poklič.
Aja najprej poglej,v kakem položaju je spodnji cilinder sklopke(verjetno čisto raztegnjen), in ga odšraufaj dol, da boš videl, če se vzvod sklopke v menjalniku vrne nazaj. mogoče je samo spodnji cilinder zaštekal narazen.

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 8:17 pm
Napisal/-a dolsina
Še vedno nisem 100% prepričan kaj je narobe. Kaj moram najprej podret da bom našel vzrok, kje najdem ta cilinder...

Objavljeno: Če Avg 12, 2010 9:52 pm
Napisal/-a gregor
najdi glavni cilinder sklopke, iz njega gre samo ena železna cev in pride ena gumjasta iz tamale posodice za olje. Sledi tej železni cevi in prideš do cilindra na menjalniku, prišraufan je na zvon menjalnika na levi strani. no poglej koliko je bat (štangica z navojem) ven iz cilindra in primerjaj koliko je na drugi strani- če je čisto ven, potem je zaštekal spodnji cilinder, ker je hin gumica in je noter prihajala voda in je zarustal.

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 6:48 pm
Napisal/-a dolsina
Torej po dolgem premisleku in nesrečnem gledanju mojih dveh zverin sem se odločil, da zaenkrat v pogon spravim belo. Toda takoj za tem pride problem kje do rezervnih delov, ki jih potrebujem. Rabil bi levi zadnji kolesni ležaj,obroč(ki ga segrejem), flančno na 4 vijake,zavorni cilinder in pa zavorno lajtngo do sredine zadnjega diffa kjer se razcepi. Mogoče sem pozabil kaj napisat. Če ima kdo komplet bi bilo top. Pričakujem(upam), da se @picpoki oglasi ko se bo delalo, da bo tko k treba pol gremo pa lohk na furo. Računam da je Gregorju ostal kakšen del.

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 6:54 pm
Napisal/-a Picpoki
ha ha sem bil zadnjič na biri preveč glasen pa si mi vse verjel al kaj :lol:

Ležaj-->kotal lj
glede obroča pa flančne nimam pojma
Se da cilinder obnovit?
Kakšna lajtunga je zdaj gor? kompletna jeklena? Če ja, potem jo naredimo.

ni od druge nive nič koristnega? tudi ležaj pa flančna ne?

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 7:09 pm
Napisal/-a Picpoki
http://www.scribd.com/doc/21560551/LADA-NIVA-Illustration-Album
na če si boš kaj pomagal.

Obroč-->semering mogoče? Si tako hecen kot na summitu v Lj :lol: :lol:

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 7:28 pm
Napisal/-a dolsina
Ne zako smešen zaenkrat še nisem rabim pač obroč ki ga segreješ, nato natakneš na akso in v ohišje preme oz nekako tako. Ta obroč drži notr polosovino da ne pade ven. Na blokah vam vrjetno ni nč ostalo od nive. A niste nč Lad štimal?

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 7:54 pm
Napisal/-a Picpoki
aja ne poznam niv. Kje si bil ko je sosed dve ciganom šenkal?

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 7:58 pm
Napisal/-a dolsina
Ma Majč je razred zase pust njega. Z njem se ga še napit nemorš kulturno.
Kupu sm nazadne iz Cerknice gumice za zavore pa sem pozabil katera trgovina je bla, poki ti zihr veš.

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 8:06 pm
Napisal/-a Picpoki
Aja ga poznaš :lol: Sožalje.

Iz cerknice? trgoavto amapk težko če.
Mogoče avto M ali pa avtominjon?

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 8:10 pm
Napisal/-a dolsina
Kdo ga pa ne. Sej je fant DRGAČ čist uredu samo mogoče je malo preveč žejn. Pol k pa enkrat začne sipat ga pa ni za ustavit.

Objavljeno: Po Jan 31, 2011 7:46 pm
Napisal/-a dolsina
No in v mojem voznem parku spet prede.... v delujoče stanje sem spravil belo nivo.
Menjal sem zadnje kolesne ležaje in semeringe, zadnje zavorne cilindre,zavorne cevi in olje v zadnjem diffu.
V bližnje prihodnosti pridejo poviški, katere bom snel iz zelene nive, distančniki 3cm in 205/80/16 gumice.

Objavljeno: Po Jan 31, 2011 7:49 pm
Napisal/-a Picpoki
kje si pa bil včeraj??

Objavljeno: To Feb 01, 2011 4:47 pm
Napisal/-a dolsina
A ste se vozili? Nič ni Miha poklical....

Objavljeno: So Feb 19, 2011 8:39 pm
Napisal/-a dolsina
Nekaj novega.
Slika

Objavljeno: Če Okt 24, 2013 7:46 pm
Napisal/-a tomygun
Mi lahko kdo razloži kako se premakne potenciometer za št.oktanov,ker bi rad tankal 100 okt zaradi moči.Ali je kaj narobe če je ta potenciometer tovarniško nastavljen in tankam 100 okt bencin.
Hvala

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 12:02 am
Napisal/-a gregor
1:ne vem SPI nive sem do sedaj samo razstavljal.
2:Ja, narobe je to da zapravljaš denar za 100oktanski bencin ki ga avto ne zna izkoristit.

Objavljeno: So Okt 26, 2013 10:06 pm
Napisal/-a lasta
ja imam nivu SPI
i vozio sam je na 95,98 i 100
nisam primjetio neku razliku u radu motora
jedino kaj sam skužio da mi više potroši 100 oktana
negoli 95