Stran 3 od 6

Objavljeno: Pe Sep 11, 2009 3:56 pm
Napisal/-a Picpoki
dolsina napisal/-a:...in če se samuraj skrije pred Nivo, je stvar jasna...


Ne vem kje si slišal to neumnost :lol:
Daj kontaktiraj pajota pa ga povprašaj za kakšne gume. Za iško priporočam kakšno kobro :D

Objavljeno: So Sep 12, 2009 12:19 pm
Napisal/-a kursk
dolsina napisal/-a: Za iško priporočam kakšno kobro :D


danc sm jst obul nivo z Kobra gumami ..seveda 15"
ma e ratal problem....kr bo treba mal blatnike obrezat :roll:

Objavljeno: So Sep 12, 2009 12:48 pm
Napisal/-a dzony006
compadre napisal/-a:pri 3000 obratih ti mora polniti 14V in 80A, akumulator naj bi bil 65Ah :wink:

zakaj ti ne polni, si že naštel možne simptome, pozabil si le na diode, ki so lahko prebite.....
seveda ne bo škodilo, če razstaviš alternator in ga prečistiš, pregledaš krtačke in jih po potrebi zamenjaš.......
.....obenem si še preglej ležaje, če ne štekajo, pojejo ali imajo zračnost in kolektor, da ni pojeden :wink:


Pozdravljeni. Vozim Lado Nivo, 1.7 i, letnik 1996.
Alternator mi polni 13.8 V, tudi če vklopim več porabnikov, na primer luči, brisalce, ventilator. Vprašal sem avtoelektričarja, ali se da to kaj "naštelat", da bi polnilo 14, ali celo kaj več V, pa je rekel, da naj pustim pri miru, tako kot je. Tako da zdaj ne vem, ko sem prebral tvoje navodilo, ali bi bilo treba zamenjat " regler", ali kaj drugega uredit, ali pustit tako kot je.
Pa še vprašanje za nalivanje olja v menjalnik, in diferenciale. Na pooblaščenem servisu za Nive mi kontrolira olje v sklopih v vodoravnem položaju, se pravi na dvignjenem avtu. Ali je potem dovolj olja v sklopih, ali ne. Ker je pri kontroli, na kontrolnem vijaku olja toliko, da hoče iztekat.
Pa še vprašanje za voznikov sedež za Nivo. Ali paše od kakšnega drugega avta "original" sedež, oziroma da se ga da prilagodit z manjšo predelavo. Za vse eventualne odgovore se vam najlepše zahvaljujem, in vsem želim srečno vožnjo.

P.S. Lahko mi tudi pišete na E-mail: ivans@mail386.com

Malo sem ti uredil, ker ti BBCode ni delala. :wink
upravnik

Objavljeno: To Sep 15, 2009 9:13 pm
Napisal/-a dolsina
Spet težava.

Med offroadanjem sem se ustavil, da si ogledam pač eno vlako. Avto na mestu laufa. Nakar se začne izpod armaturke kadit. Ugasnem, snamem klemo. Dam klemo nazaj in:

1. nobena lučka na armaturi se ne prižge
2. benc. pumpa ne zalaufa
3. avto zaverglam in vžge ter laufa 3 sekunde in vgasne (bencin v lajtngi)
4. ko verglam, se lučke prižgejo

V gozdu sem razdrl armaturo in sredinsko konzolo, nakar ugotovim, da se je scvrl kabel od električnega pomika voznikovega stekla, ki pa je bil že prej vzet vn in je na ročko. Ostali so samo kabli, odklopljeni od stikala in med njimi je prišlo do kratkega stika.Kabel (rdeč) poteka za števcem in do spodnje plošče varovalkami. Ker je bila potem že tema, sem avto pustil sred vlake.

Varovalke so vse cele in tud ni vidt, da bi kje še kakšn drug kabel presmodilo.

Kaj bi lahko to bilo? Hvala za vsako informacijo.

Po domače povedano, naj gre u kur4c ta elektrika že enkrat.

Objavljeno: So Sep 19, 2009 1:30 pm
Napisal/-a dolsina
Heh, zopet rešeno. Kratek stik na električnem pomiku oken, do plate z varovalkami in naprej do fuel pump cut-in releja...
Rešeno v gozdu, sem 2 releja med sabo zamenjal, en kup inštalacije zamenjal, brikal,it,itd.

In gremo dalje, zaenkrat samo 1 video.



http://www.youtube.com/watch?v=PK-gRsA_xQg

Objavljeno: So Sep 19, 2009 2:41 pm
Napisal/-a Picpoki
Lepo da si rešil.
Kje si bil pa v nedeljo? Je bilo kar luštno...

Objavljeno: So Sep 19, 2009 11:43 pm
Napisal/-a dolsina
A da je blo? kje ste se pa preganjali?

Enkrat sm reku pa morm vzet fotoaparat sabo in sem ga. In lada je doživela še fotosession. Lepo sem jo opral spoliral, namazal gume in evo slike.

Začetek:
Slika

Malo bolj jebeno

Slika

Slika
Slika
Rezultati: no ja, vsaj avto je doma, da ne bo spet sred gozda en teden

Slika
Slika
Slika
Slika

Vem, gume...
Slika

Ajd

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 9:15 am
Napisal/-a Picpoki
Ej kje si pa bil to? Lep teren je videt. mi smo se preganjali... Ma saj niti ne vem kje smo bili. Bo miha vedel.
Sem pa na poti od Brloga do Strmce uničil gume ko sem naganjal v en hrib in potrgal profil na novih gumah :buta_z_glavo_ob_zid:

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 11:44 am
Napisal/-a dolsina
Kobilji curek, od Roba, mimo žage, pride se pa proti Lužarjem.

Čez Kuzmanko si potrgal grife? A to na skali? To je tam, ko se je Miha vitlal zanč?

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 12:11 pm
Napisal/-a Picpoki
Ja verjetno je to tam. Po domače rečemo vietnam :D

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 2:13 pm
Napisal/-a slayer
Pobriši registrske tablce...

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 4:08 pm
Napisal/-a dolsina
ne vem zakaj bi jih...

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Tono
Dolsina,

tvoje poste o podvigih in težavah sem prebral od začetka do konca, in verjami, da sem se nakrohotal do konca :)

Naj ti odgovorim na tvoje prvo vprašanje o elektronski robi pod havbo:

Slika 1: element za izbiro oktanskega števila goriva

Slika 2: podtlačni senzor; daje informacijo o obremenitvi motorja: če daš ppolni gas je v sesalnem kolektorju atmosferski tlak, če gas spustiš je v kolektorju podtlak cca. 400 mbar. Ta informacija gre v obliki napetosti v računalnik, da slednji ve, kaj bi ti rad. Na treh pinih imaš maso, 5 V in izhodni signal v teoretičnem območju 0 do 5 V glede na podtlak (v praksi od pribl. 1 do pribl 4,5 V)

Slika 3: tipalo temeprature motorja z negativnim temperaturnim kofeicientom: spremelnjivi upor, ki mo upornost pada z večanjem temperature, običajno (od oka) ima okoli 1 kOhm pri 20 st. Celzija

Vsi trije zgojni senzorji dajo delovne podatke računalniku, da ve koliko goriva mora vbrizgati.

4. ventil za odzračevanja tanka: hlapi iz tanka ne smejo na prosto, zato se tank prezračuje skozi filter z aktivnim ogljem - posodo pod ventilom. Ker pa bi se oglje nasičilo s hlapi, je treba hlape vsake tolko cajta poskrati v motor. Ta magnetni ventil se občasno aktivira ob ogretem motorju, slišal boš, da tiktata.

Če pa še te kaj zanima povej.

Aja, pa elektriko si zrihtaj :)

Lp,

T

Objavljeno: Ne Sep 20, 2009 10:47 pm
Napisal/-a dolsina
Ja, za tisto na sliki 1 sem prebral da je o2 senzor, premikal ga nism nič, vem pa tudi ne, kaj dela.

Morm povedat, da so sheme (workshop manuali) zelo koristna stvar, vsaj pri elektriki je bilo tako. Prvi dan sem sedel sred gozda z enim olfa nožem in 30cm izolirtraka in gledal v tista čreva od kablov. Vsake toliko sem se samo mau nazaj ozrl , da mi kje kšn medved ne diha za ovratnik. Naslednji dan, en ruzak orodja in učbenik, pa sm lepo sledil,kam gre kateri kabel. Čeprav za laika je kar jeba, ker ne veš kaj kakšn simbol pomeni. Sem se že bal, da zaradi vseh težav na elektriki sploh ne bom uspel zjebat kakšnega diffa.

V glavnem je elektrika v redu, pojavlja se mi še missfire (poka, ko spustim gas),ampak mislm,da po menjavi kablov tudi tega ne bi smelo bit več. Pa ko zapeljem čez lužo, mi ga zalije, bo treba še mal zaščitit vse skupaj.

Nujno bo treba dvignt, pa druge gume. Men se še zmerej najbl dopadejo te origigi, Voltyre, al kaj so že. Sej bo, počasi, glede na to, da ni to prva dejavnost.

Objavljeno: To Sep 22, 2009 4:45 pm
Napisal/-a Tono
Dolsina,

tisto prvo ni O2 senzor, tisto je le potenciometer, s katerim lahko izbiraš, na kakšni bencin vozi avto.

O2 senzor ali lambda sonda pa tiči v avspuhu.

Lp,

T

Objavljeno: Sr Sep 23, 2009 12:59 am
Napisal/-a slayer
dolsina napisal/-a:ne vem zakaj bi jih...


Potem jih pa ni treba. :roll:

Objavljeno: Sr Sep 23, 2009 9:17 am
Napisal/-a dolsina
Sej pravim, da ne vem. Povej zakaj se ti zdi dobr, da bi jih. Zarad plavih?

Objavljeno: Sr Sep 23, 2009 2:08 pm
Napisal/-a marjan
zakaj jih nebi?
ej se bo odloču pa tvojo sliko skopiral pa jo nesu tja gor k tazelenim,...ker so danes vsi polni bedarij in pokvarjenosti...
ti kar po pameti pa bo vse ok

Objavljeno: Sr Sep 23, 2009 3:50 pm
Napisal/-a dolsina
Pišam takmu u dupe. Kr nej, bomo že zvedl kdo je bil.

Itak pa ne povzročamo škode, vandalizma, smeti ni za nami (zanč sm še vse ostanke izolacije od žic pobral),...

Jest mam mirno vest, za ostalo me pa boli kurac. Če pa zarad foruma, pa komot pobrišem table.

Ajde lep pozdrav.

Objavljeno: Sr Sep 23, 2009 11:23 pm
Napisal/-a marjan
dolsina napisal/-a:Pišam takmu u dupe.

Itak pa ne povzročamo škode, vandalizma, smeti ni za nami (zanč sm še vse ostanke izolacije od žic pobral),...

Jest mam mirno vest, za ostalo me pa boli kurac. Če pa zarad foruma, pa komot pobrišem table.

Ajde lep pozdrav.


ti se lah popišaš kamorkoli hočeš in komurkoli....tudi če boš izvedel kdo je bil,..ja in?kaj boš?

ti boš tisti ki bo naj....
žal je naš zakon pač tak da se s terenskim vozilom lahko voziš po hosti,vendar po utrjenih poteh..tko je...
mlakuže in ipd. zadeve...žal niso.
itak pa valda,uživaj,kakor se da pa raje tablice pobriši pa mirna bosna...hočemo ti dobro.
baje da čim puščaš za seboj sledi(torej kolesnice) že kršiš zakon...par dni nazaj sem govoril z "zelenim" ki dela na inštitutu za gozdove...
ah te zakoni

lp

Objavljeno: Če Sep 24, 2009 12:23 am
Napisal/-a dolsina
Kakorkoli že ...

Sva se šla pred kratkim z uporabnikom fire1978 mal drsat.

Sam ena slika (kdor mal fura velik slika). Upam,da mi ne zameri za objavo.

Slika



Do naslednjič...

Objavljeno: Če Sep 24, 2009 8:38 pm
Napisal/-a Picpoki
Pa kaj je ta človek še živ??
Se bomo enkrat zmenili pa gremo v kompletu malo daljšo furo odpelat.
Se kar zmeni z Mihom pa se konkretno zmenmo.

Ajd

Objavljeno: Če Sep 24, 2009 10:07 pm
Napisal/-a compadre
lejga, lejga......pa nič spraskan, kot moj.....

še je živ :wink:

enkrat bo treba dva Kinga nagnat v lov na lisico :twisted:

Objavljeno: Če Sep 24, 2009 11:20 pm
Napisal/-a dolsina
Sam ga noče predstavt, bom jest povedal. Dec je podvozje popolnoma prenovil, prešvasal, pomenjal, prebarval, skratka, ni da ni. Avto je res kvalitetno obnovljen. Več bo (al pa ne bo)pa sam povedal.

Objavljeno: Sr Nov 18, 2009 6:06 pm
Napisal/-a dolsina
Po dolgem času lep pozdrav. Na ladi se je marsikaj delalo.

Dvig za 4 cm,

širše, višje gume, narezane.

Nov akku,

novi amortizerji (Boge),

par modifikacij na elektriki (dvignjen, umaknjen in zadihtan modul in tuljave

novi stabilizatorji (3/4'' BŠ cev, debelostenska)

nova hladilna tekočina

ene 3 gume sesekane

par vlek iz blata, grabna

Problem: ko se peljem naprej, mi (vsakič, ko kolo naredi en obrat) poči in spodleti, cuka, trza,... Problem se je pojavil po manjšem skoku, sklopko sem imel stisnjeno!

Tudi olje je steklo iz sprednjega diferenciala, pri polosovini. Ko se peljem ritensko, cuka malo manj, a še vedno.

Vprašanje: diff ali polos?