mocnejsi nosilci in

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
kursk
Prispevkov: 94
Pridružen: Če Avg 20, 2009 9:05 am
Kraj: tmin

mocnejsi nosilci in

OdgovorNapisal/-a kursk » Po Okt 05, 2009 9:34 am

ali se da kje najti mocnejse roke, stabilizatorje, in podobne stvari za nivo.
namrec vceraj mi je od sil polomilo obe zadnji roki....ocitno je niva le za po cesti :(

Slika
st. 5 in 1

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Po Okt 05, 2009 11:16 am

nič novega:)

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Okt 05, 2009 5:44 pm

Če so roke znotraj gnile se pač polomijo. Pri meni so "čudežno" tudi na hardu ostale cele, pa niso nič ojačane, le gnile niso ble.

Uporabniški avatar
Uaz
Prispevkov: 49
Pridružen: Če Apr 24, 2008 12:03 am
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a Uaz » Pe Dec 11, 2009 6:56 am

marjan napisal/-a:nič novega:)


Sta že dva !

Lp

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Dec 11, 2009 8:32 am

Roke lahko ojačaš z enim V profilom.
Meni se sicer sama od sebe ni nobena razpadla, sem paeno al dve zvil na terenu pri plezanju čez kamenje. Potem ko sem se pa kontra navagal, je pa roko zravnalo, in jo odlomilo.
Aja, vse lade z zadnjim pogonom imajo enake roke. Če komu kaj pomaga pri iskanju rezervnih delov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

Re: mocnejsi nosilci in

OdgovorNapisal/-a stripi » Ne Jan 10, 2010 1:28 pm

kursk napisal/-a:ali se da kje najti mocnejse roke, stabilizatorje, in podobne stvari za nivo.
namrec vceraj mi je od sil polomilo obe zadnji roki....ocitno je niva le za po cesti :(

Slika
st. 5 in 1


Meni je to uspelo v 30min polomit.
Material je tankostenski, malo rje in malo sile, pa jo zlomiš.

Zadevo sem pa rešil tako, da sem snel, ter navaril vodovodne cevi z debelino stene 2,8mm. Ko boš varil, odstrani gumice, da jih ne uničiš.
Priporočam, da ko boš snemal, ojačaš vse stabilizatorje , in panhardov drog, pa bo za nekaj časa mir.
1 in 5 ter 13.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

marc
Prispevkov: 74
Pridružen: Ne Jan 03, 2010 8:57 pm

OdgovorNapisal/-a marc » Ne Jan 10, 2010 8:19 pm

Hi,
tako kot je že Gregor povedo,js še samo fotko dodam.

Slika

Lep pozdrav Marcel.

Uporabniški avatar
kursk
Prispevkov: 94
Pridružen: Če Avg 20, 2009 9:05 am
Kraj: tmin

OdgovorNapisal/-a kursk » Ne Jan 10, 2010 9:08 pm

marc napisal/-a:Hi,
tako kot je že Gregor povedo,js še samo fotko dodam.


Lep pozdrav Marcel.


ja super, ce ti je ne zlomi tko ku je crta na sliki , se pravi pri zvaru :(
Slika

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Jan 11, 2010 2:36 am

Ponavadi zlomi na zvaru...

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Jan 11, 2010 9:27 am

slayer napisal/-a:Ponavadi zlomi na zvaru...

Se strinjam, vedno poči material tam, kjer je bil pregret.
Zato je najbolj pametno zamenjat cev z vodovodarsko, ker ima debelejšo steno, in ne pregrevaš materiala.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
kursk
Prispevkov: 94
Pridružen: Če Avg 20, 2009 9:05 am
Kraj: tmin

OdgovorNapisal/-a kursk » Po Jan 11, 2010 10:30 am

stripi napisal/-a:
slayer napisal/-a:Ponavadi zlomi na zvaru...

Se strinjam, vedno poči material tam, kjer je bil pregret.
Zato je najbolj pametno zamenjat cev z vodovodarsko, ker ima debelejšo steno, in ne pregrevaš materiala.


sm pol mores pobrati vn gumice, da jih ne zjebas.... sm kako, kr so presane :shock: :shock:

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Jan 11, 2010 1:10 pm

Ponavadi lahko izbiješ na knakerju, če pa ne gre, pa na hidravlični preši.
Prešo ima vsak avtomehanik.
Najprej izbiješ kovinsko pušo, gumica gre pa potem lažje ven.

Pri sestavljanju pa obratni vrstni red, malo namažeš z mastjo, pa se ni treba matrat. Lahko me tudi pokličeš, pa ti bom razložil.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Po Jan 11, 2010 8:03 pm

stripi napisal/-a:
slayer napisal/-a:Ponavadi zlomi na zvaru...

Se strinjam, vedno poči material tam, kjer je bil pregret.

Kaj pa če po varjenju vse skupaj popustiš (tako, da segreješ?, da ni notranjih napetosti?
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Jan 11, 2010 9:44 pm

Z vsem spoštovanjem

Samo pri amperaži ne pretiravat, pa te preživijo vsi vari.
Pri steni 2,8mm, se ti bodo težko zlomile, če pa imaš doma kalilno peč, pa ne vidim ovir, zakaj ne bi normaliziral materiala.

Bilo bi skoraj boljše, da bi samo spikal material, pogrel vse skupaj najmanj na 500-600 stopinj, ter zavaril.Ni bolšega vara.
( tako se vari siva litina).
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Po Jan 11, 2010 9:56 pm

stripi napisal/-a:Z vsem spoštovanjem

Samo pri amperaži ne pretiravat, pa te preživijo vsi vari.
Pri steni 2,8mm, se ti bodo težko zlomile, če pa imaš doma kalilno peč, pa ne vidim ovir, zakaj ne bi normaliziral materiala.



No mislil sem te rdeče, ki niso 2,8 stena in lahko na varu počijo, kot je bilo rečeno. Ja imam laično mnenje, da v kolikor vse skupaj segreješ, ni več razlik v "skaljenosti" materiala od kaljenja in tistega ki ni skaljen, zatorej, nebi smel počit na varu.

stripi napisal/-a:Bilo bi skoraj boljše, da bi samo spikal material, pogrel vse skupaj najmanj na 500-600 stopinj, ter zavaril.Ni bolšega vara.
( tako se vari siva litina).

A delaš na litostroju? :D Tam sem tudi videl kako varijo kose sive litine skupaj, segrete na (če se prav spomnim 300C), pa potem reveži v komade lezejo pa varijo.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » To Jan 12, 2010 6:24 pm

He he :kadi_in_zgleda_kul:

LITOSTROJ ponavadi vidim od zunaj. :pije_kavo_in_bere_casopis:
Enkrat sem jim popravljal pogone na avtomatskih vratih, v tlačni livarni za aluminij. :z_kijem_v_roki:

Mislim, da ne bi bilo slabo, če naredim serijo zadnjih stabilizatorjev,
in vam jih začnem pošiljati po pošti. :aplavz: :shit_happens:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov