Locking disc

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
kursk
Prispevkov: 94
Pridružen: Če Avg 20, 2009 9:05 am
Kraj: tmin

Locking disc

OdgovorNapisal/-a kursk » Ne Jan 31, 2010 11:37 am

Mi nekdo lahko pove kaj je to za en "Locking disc"
Slika
in "Locking screw"
Slika
na te strani je pa vse
http://translate.google.si/translate?hl=sl&sl=auto&tl=en&u=http://www.f-design.ru/product_offroad.html

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Jan 31, 2010 12:36 pm

Imaš koga, ki ti bo iz rusije privlekel to?
Sem za group buy.
Drugače imaš na ebayu (lada-total se mi zdi) tadrugega za 400
Lamelnega pa bi se za 450 dobilo iz madžarske.

Prvi je kasični LSD, torej lamelni. Slabost tega je, da v "hardu" bolj malo pomaga, in da ti avto po cesti sili naravnost, tako pravijo. Čeprav drugi pravijo, da se vozijo z zašvasanimi, in ni panike.
Drugi je pa neke vrste torsen, slaba stran pri tem je, da ti nič ne pomaga, če imaš eno kolo v zraku. Takrat baje pomaga, da bremzo malo pohodiš.
Za offroad priporočajo spredaj tega torsen, zadaj LSD.
Jaz razmišljam, da bi vzel zaenkrat torsen za zadaj.
Zadnjih polosovin imam še dost. :twisted:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
golnar
Prispevkov: 148
Pridružen: Če Dec 24, 2009 12:14 pm
Kraj: Okolica Ivančne Gorice

OdgovorNapisal/-a golnar » Ne Jan 31, 2010 3:02 pm

hm, v čem pa je pol prednost torsena proti navadnemu odprtemu diffu?


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov