Stran 1 od 2

Auspuh

Objavljeno: Ne Sep 16, 2007 1:49 pm
Napisal/-a Sven
V oči pade tudi auspuh...

http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php ... c_id=28264

Poglejte komentar pod 12-sto sliko land rover defa. Saj ne morem verjet...
LP

Objavljeno: Ne Sep 16, 2007 3:55 pm
Napisal/-a Nebivedu
Pač še en dober novinar, ki se zelo spozna na terence.

Objavljeno: Ne Sep 16, 2007 10:31 pm
Napisal/-a slayer
Še ena cvetka slovenskega novinarstva... Važno da škarih v oči pade... :ah_seveda: :kaj_takega_pa_se_ne:

Objavljeno: Po Sep 17, 2007 8:47 pm
Napisal/-a mike4WD
:shock: Jaz bom tut auspuh imel na vrh strehe :D :P

Objavljeno: To Sep 18, 2007 9:49 pm
Napisal/-a gregor
Še dobro, da v teh časopisih o traktorjih ne pišejo. Ker potem bi imel tanovi Dojc na vsaki strani kabine en auspuff. :twisted:

Objavljeno: Po Sep 24, 2007 4:39 pm
Napisal/-a gregor
No, tale podmornica pa res ima auspuff na strehi.


http://zr.ru/articles/53301/

Objavljeno: Po Sep 24, 2007 5:40 pm
Napisal/-a slayer
gregor napisal/-a:No, tale podmornica pa res ima auspuff na strehi.


http://zr.ru/articles/53301/


Ne me jebat... kaj vse se spomnijo :twisted: :twisted:

Objavljeno: Po Sep 24, 2007 6:44 pm
Napisal/-a mike4WD
Za zračn filtr je itak vseen a je pod vodo ali pa ne. Važn da je auspuff na streh :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Po Sep 24, 2007 8:17 pm
Napisal/-a Sven
slayer napisal/-a:Ne me jebat... kaj vse se spomnijo :twisted: :twisted:


Slayer, loh bi šli u Vogrščk provat :D
LP

Objavljeno: Po Sep 24, 2007 9:21 pm
Napisal/-a slayer
Sven napisal/-a:
slayer napisal/-a:Ne me jebat... kaj vse se spomnijo :twisted: :twisted:


Slayer, loh bi šli u Vogrščk provat :D
LP


Ja, samo pole ostane lih tam. :twisted:

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 6:55 pm
Napisal/-a ferrarist
kaj ma slučajno tale podmornica peugeot 1,9 GTI mašino? :shock:

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 7:04 pm
Napisal/-a slayer
Baje je bencinc mašina.

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 8:23 pm
Napisal/-a ferrarist
no,po sesalnem kolektorju bi reku da je peugeot 1,9 GTI-v 205kah so bli tele motorji

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 11:06 pm
Napisal/-a 205T16
Motor ni od 1,9gti...sesalni kolektor bi morau bit raven( ni vidit usakega kanala posebej), razdelilec užiga na glavi desno, olje se je dolivalo direkt v karter-plastična posoda s cevjo....tolko iz spomina :twisted:

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 11:22 pm
Napisal/-a ferrarist
se mi zdi,da mešaš 1,6 gti in 1,9 gti...1,6 je imel raven sesalni kolektor, 1,9 GTI pa takega zavitega kot ga vidiš...s tem so zdaljšali sesalne cevi in pridobili na navoru...glede ostalega pa možno da maš prav...ne grem stavit glave :lol:

Objavljeno: Če Jan 17, 2008 11:37 pm
Napisal/-a ferrarist
evo,sm zajebu,sam kolektor pa je podoben
http://hyperinzerce.cz/inz/844110-peuge ... -1-9-5.jpg

Objavljeno: Pe Jan 18, 2008 5:16 pm
Napisal/-a 205T16
Zlat motor...navora za prodajat...poraba pr normalni vožnji do 120kmh-9l. Takrat sem mislu da mi pije ogromno, zdaj mam clio1,4RT l.94 in žge 0,5l manj-gre pa ne nikamor...

Objavljeno: Pe Jan 18, 2008 6:11 pm
Napisal/-a slayer
205T16 napisal/-a:Zlat motor...navora za prodajat...poraba pr normalni vožnji do 120kmh-9l. Takrat sem mislu da mi pije ogromno, zdaj mam clio1,4RT l.94 in žge 0,5l manj-gre pa ne nikamor...


Bodi vesel, meni clio pije deset...

Objavljeno: Pe Jan 18, 2008 9:38 pm
Napisal/-a gregor
Mašina v tej nivi je po mojem čisto normalna ladina bencinar mašina z večtočkovnim vbrizgom, te imajo tak sesalni kolektor.

Objavljeno: So Jan 19, 2008 12:03 am
Napisal/-a ferrarist
ja,res je tako kot sem napisal...res je tudi kar si napisal ti...od mer izpušnega kolektorja je delno tudi odvisno kje bo avto imel največ navora,konjev,v višnjih obratih,v nižjih...recimo če je kolektor daljši 4-2-1 bo kolektor pomagal pri višjih obratih,če bo krajši 4-2-1,bo pomagal pri nižjih...4-1 kolektorji so recimo za top-end mašine,torej za zelo viisoke obrate itd...vse je odvisno od oblike in mer...je pa treba vedet,da ta razlika ni tolk opazna oz. skorej ni opazna,pride pa opaznejša oz. kar pomembna pri močno tunanih avtih-torej to pomeni- menjane odmične,visoko kompresijski bati,H-ojnice,komplet preštiman motor-tukaj govorimo o avtih z recimo 1,8 motorjem in 200+ konji...
no,glede sesalnh kolektorjev pa sam glih nimam nevem kakšnega znanja,vem pa da daljšanje kolektorja pomeni povečevanje navora...za ene avte(recimo audijev S4- 2,7 biturbo) se dobi celo ene posebne distančike ,ki so cca 1,5 cm debeli in jih daš med kolektor in glavo...avto pridobi na navoru cca 20NM-seveda to pri recimo 500 konjih...pri tako natunanih avtih se išče že skor vsak konj in NM posebej-tam potem pridejo take malenkosti v poštev...v osnovi pa je s sesalnimi kolektorji spet tako:pri ITB-po domače trobenticah,posamičnih loputah oz. tehle stvareh
Slika
so spet v igri neke resonance,zato je spet vse odvisno od dolžine...seveda je vmes tudi odzivnost itd,ampak je pač potrebno naredit kompromis...pri suzukiju(GSX-R) za 2008 so razvili sistem spreminjanja dolžin sesalnega kolektorja,da imajo dejansko ˝optimalno˝ dolžino v vseh obratih...s tem so zelo polepšali krivuljo moči in navora...dosti rešuje tudi elektronika...recimo če bi dal v starejši avto daljši kolektor,bi verjetno izgubil na odzivnosti,v modernih časih pa vse to popravi elektronika...tko,da-o tem se bi dalo razpravljat v nedogled,tu so pač samo neke osnove... :wink:


LP

Objavljeno: So Jan 26, 2008 3:38 pm
Napisal/-a miran
Današnje mašine (pa kar navadne, cestne, in ne neke dirkalne zverine) imajo loputo ali nekaj podobnega s katero nastavljajo dolžino poti usesanega zraka do turbine. Vse za dober navor in na drugi strani veliko konjev pri čimmanjši porabi.
Na, poglej si ta opis VW Lupo 3 l http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... _319.shtml
(tretji odstavek ob slikici rumenega Lupota).
LP Miran

Objavljeno: Sr Nov 25, 2009 11:18 pm
Napisal/-a Picpoki
Ni primernejše teme pa se bom sem prislinil s vprašanjem:

Razlika med izpušnim sistemov dizel in bencin motorjev?
Je, ni, če je, kakšna je?

LP
Dejan