Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Jan 04, 2006 6:52 am

Anonymous napisal/-a:LP
Zanima me kje dobiti grelec filtra(za jedilca na 12V??
A kdo ve kako ga narediti sam??


Najlažje ga je dobit od kakega audija.
Pred EUR sem bil SIT!

imilet1
Prispevkov: 144
Pridružen: Sr Jan 04, 2006 10:27 am

OdgovorNapisal/-a imilet1 » Ne Jan 08, 2006 2:48 pm

kdo mi pa tole naredi??Grega mi neki ne odgovarja a je na dopustu??Od kod je,s katerega konca??



http://home.arcor.de/frittenoel/durchlauferhitzer.htm

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Jan 08, 2006 8:15 pm

sorry, res me skoraj cel vikend ni bilo doma(pravzaprav tud zdajle nisem), jutri mi brat zlota, pa se slišiva(ti še na zasebna sporočila odgovorim).

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Ne Jan 08, 2006 8:32 pm

vazi

dolmar

OdgovorNapisal/-a dolmar » Če Jan 19, 2006 11:38 pm

Pozdravljeni fantje
Ja veseli me da sem naletel na tole stran, sicer sem že slišal da se dost dogaja v slo na tem področju.
No najprej bi nekaj omenil...
nekateri omenjajo pridelavo in mešanje biodizla in raznih drugih stvari doma....a je to sploh smiselno? A se nakoncu izide računica ko obračunaš tudi svoje delo? No to je bilo tako neumesno vprašanje pa vseen...
Kolikor sem jaz bluzil po nemških web straneh sem odkril da so nemci daleč najbolj napredni s predelavami na rastlinsko olje. Zadeve predelujejo kr na veliko ker se zavedajo da bo vedno bolj problem za nafto (Beri CENA!).
Vsekakor pa po vsem tem kar sem videl, zagovarjam sistem z dvojnim tankom, najbolj efektivna in varna uporaba tega sistema.
Naj vas še enkrat spomnim, kot je že nekdo omenil na začetku, da je g. Diesel razvil motor na arašidovo olje, ki pa ga je zaradi industriske revolucije (lahko pridobivanje nafte), predelal na cenejšo varianto.
Zato je pa tudi logično da starejši diesel motorji brez problema delajo na jedilno olje. Včasih smo rekl da požre vse kar mu noter naliješ...he he he nostalgija pa boni...
Že nekaj časa se pogovarjam z nekaterimi ljudmi, da bi uvozili rastlinsko jedilno olje in mislim da mi bo zadeva tudi uspela, kakor se sedaj zadeve razvijajo. Sam imam razvit sistem z dvojnim tankom in je v principu zrel za prodajo, samo preskrba z gorivom muči ljudi ki bi se odločili za vgradnjo tega sistema.
Kako pa preizkusite če vaš avto deluje na rastlinsko olje...povsem enostavno...

POZOR!!! ČE SAMI NISTE DOBRO TEHNIČNO PODKOVANI NAJ VAM TO NAREDI MEHANIK!!!!

Motor segrejte na delovno temperaturo z uporobao obstoječega sistema(diesel).

Potem ugasni motor in zamenjaj dovodno cev pred pumpo za gorivo.

Cev napelji v kantico s čistim rastlinskim oljem. Motor bo sam potegnil olje iz kantice.

Motor ponovno zaženite in počakajte da začne mirno delovati (da je dovod olja nemoten brez zraka).

Po končanem testu vrnite cevi v prvotno stanje (Na dizel gorivo) in ga ponovno zaženite ter ga pustite 2 minuti delovati brez dodajanja plina.

Rezultat:

Če motor z mrzlim oljem deluje mirno in reagira na dodajanje plina,
je možna takojšnje predelava na 2-tank sistem z ogrevanim oljem.
Če pa motor ne deluje mirno ali pa se pojavijo problemi pri delovanju se odsvetuje takojšnja predelava, lahko pa se ponovi poskus z mešanico rastlinskega olja in 10% diesel goriva.
Rastlinsko olje ima skoraj isto energetsko vrednost kot diesel. Če motor teče isto tekoče kot z diesel gorivom, je lahko sklepati da je zgorevanje popolno brez ostankov.
Pozor!!! Motor naj z hladnim rastlinskim oljem deluje max 5 minut, v nasprotnem primeru se lahko dogodi da zgorevanje ni popolno in da zaradi ostankov pri izgorevanju pride do poškodb motorja.
Pri Commonrail - Pumpe Šobe - Bosch VP44 - Einspritz sistemu pa je obvezno da test naredi kvalificiran strokovnjak, zaradi večjih možnosti okvar.
Pri einspritz pumpah firm Delphi, Lucas, CAV, Stanadyne in Roto-Diesel test ni potreben (Naj se test sploh NE izvaja!!!) , ker se te pumpe pri uporabi rastlinskega olja definitivno preverjeno poškodujejo!!!

No mislim da sem vam s temi informacijami malce olajšal delo, vsekakor pa se razjasnijo nekatera dejstva zakaj nekatere pumpe ne delujejo na to ali pa se pokvarijo.

Vsekakor pa me bo zanimalo kakršno koli sodelovanje s posamezniki, v različnih oblikah, od tehnične do komercialne. Zanimalo bi me tudi vzpostavljanje centrov za predelavo vozil na rastlinsko olje in seveda malih "bencinskih" z rastlinskim oljem. Vsi ki vas zanima delovanje na tem področju mi pišite na dolmar@email.si, za povpraševanje, informacije ali pa kaj drugega. Potrudil se bom in vam odgovoril na vaša vprašanja.
Lep pozdrav
Marko

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Mar 03, 2006 8:15 pm

Naslednji teden bom naročal nekaj stvari iz www.poel-shop.de
Če bi kdo kaj naročal zraven naj mi javi nekje do ponedeljka.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Ali je moj avto primeren za olje?

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 07, 2006 10:46 am

Ali je moj avto primeren za olje?

Priznani nemški predelovalec elsbett ima online trgovino za kit-komplete za predelavo na olje.
Za vsak tip avta imajo označeno, ali je motor sploh primeren za pogon na olje, in če je, ali je potreben 2-tank sistem.


http://www.elsbett.com/de/online-shop.html


V bistvu pa velja kot je dolmar napisal, če je lucas, delphi, cav... pumpa, potem olje ne gre.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 07, 2006 11:43 am


Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » To Mar 07, 2006 11:49 am

Ja, seveda. Pa smo našli krivca za naftno krizo. Terenci so vsega krivi.
No krivca imamo, problem rešen, gremo naprej kurit nafto ...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 07, 2006 1:15 pm

Si se pa vpiknil v tiste tri črke :-)

Ja, res, krivi smo mi, ker se iz nekih vukojebin(ker je lepše živet na deželi) vsak dan vozimo v mesta na šiht, povečini po en v "varčnem" avtu, npr Suv ali pa družinski karavan.

alesi
Prispevkov: 37
Pridružen: Če Avg 18, 2005 3:41 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alesi » To Mar 07, 2006 3:38 pm

gregor napisal/-a:Dokumentarec na to temo, vreden ogleda:
The End of Suburbia: Oil Depletion and the Collapse of the American Dream


Kako pa prides do njega :oops:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 07, 2006 3:45 pm

Jaz sem ga spravil domov z mulo, verjetno pa bi z oslom tudi šlo. :lol:

alesi
Prispevkov: 37
Pridružen: Če Avg 18, 2005 3:41 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alesi » To Mar 07, 2006 4:04 pm

Super, kaj vse zmore tale mula...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Apr 10, 2006 8:41 am

S Xantio sem do zdaj naredil ca 500 km na samo olje.
Imam pa 1tank sistem, ampak mi še nekaj stvari manjka.

Mrzla mašina pri laufanju na štandgasu malo zaganja (ca 100 do 200 obratov gor-dol)
Verjetno bomo šobe naštelali na višji tlak in malo zamaknili pumpo, da bo malo prej vbrizgnila.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Apr 15, 2006 10:12 pm

Če slučajno koga zanima, v TUŠu C&C je olje po 165. V navadnem tušu mislim da je po 168.
V Hardiju je po 165. Povsod v 1L plastičnih flaškah.

Gost

Nekaj o predelavi:

OdgovorNapisal/-a Gost » So Apr 15, 2006 10:55 pm

Kako se čisti odpadno olje:

http://journeytoforever.org/biodiesel_mike.html

in slovenska stran

http://www.ad-pecjak.si/Andrej/ecoslo.htm

Beri spodaj !!!!

DiscoV8
Prispevkov: 226
Pridružen: To Dec 28, 2004 5:22 pm
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nekaj o predelavi:

OdgovorNapisal/-a DiscoV8 » Ne Apr 16, 2006 1:03 am

Anonymous napisal/-a:in slovenska stran

http://www.ad-pecjak.si/Andrej/ecoslo.htm


Tekst je napisan obupno, nestrokovno, brez slovnice...
Skratka, skoda brati...
DISCO - pravi terenec s pravo obliko

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Ne Apr 16, 2006 6:22 am

tole pa nisem vedu ....zanimivo....


Le malokdo ve, da je prvi dizelski avto gospoda Diesla vozil na arašidovo olje in da je še naslednjih 10 let vse dizelske avtomobile poganjalo rastlinsko olje.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nekaj o predelavi:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Apr 16, 2006 7:56 am

Anonymous napisal/-a:Kako se čisti odpadno olje:

http://journeytoforever.org/biodiesel_mike.html

in slovenska stran

http://www.ad-pecjak.si/Andrej/ecoslo.htm

Beri spodaj !!!!


Mešate hruške in kompot.
Tu govorijo o biodizlu. Z izjemo pečjaka, ki je en odstavek namenil olju, vendar je preveč posplošil.

Za olje je tole pravi link(v angleščini):
http://journeytoforever.org/biodiesel_svo.html

HANZ

OdgovorNapisal/-a HANZ » Sr Maj 10, 2006 7:46 pm

Vse lepo in prav! Še zmeraj pa nevem ali se uporaba rastlinskega olja v avtomobilu kaznuje v primeru če te dobi carina!?

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Maj 11, 2006 11:12 am

Carina te preverjeno na lastni koži ne kaznuje.
So mi potegnili biodizel iz rezervoarja.

Njihova misija je iskanje nepravilne uporabe obarvanih mineralnih olj.
Biodizel pa je daleč od mineralnega izvora.

L4x4p
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Če Maj 11, 2006 2:33 pm

mamut napisal/-a:Carina te preverjeno na lastni koži ne kaznuje.
So mi potegnili biodizel iz rezervoarja.

Njihova misija je iskanje nepravilne uporabe obarvanih mineralnih olj.
Biodizel pa je daleč od mineralnega izvora.

L4x4p


Vendar, če se jaz kaj razumem je rastlinsko olje in biodizel nekaj drugega, Hanz sprašuje po rastlinskem olju.
Nikakor, se ne mislim delat pametnega samo dilemo bi rad rešil.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Maj 11, 2006 3:20 pm

Še enkrat:
1. carina išče obarvana mineralna goriva
2. vse kar ni obarvano mineralno gorivo je legalno oz. izven pristojnosti carine
3. biodizel ni mineralnega izvora
4. rastlinsko olje ni mineralnega izvora

Bo to kaj bolj v pomoč?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

HANZ

OdgovorNapisal/-a HANZ » Če Maj 11, 2006 4:25 pm

Pozdravljeni!
Kot prvo se mamut-u zahvaljujem za odgovor. A vseeno imam še eno vprašanje, kako je glede trošarin? Biogoriva naj bi bila oproščena trošarin, a v zakomu niso rastlinska olja definirana kot biogoriva(biodiesel je) oz. sploh niso omenjena kot pogonsko gorivo.

Se pravi, da lahko v naše dizlače tankamo rastlinsko olje in se vozimo ceneje, ne da nas kaznuje carina oz. država.

lp

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Če Maj 11, 2006 5:29 pm

HANZ napisal/-a:Pozdravljeni!
Kot prvo se mamut-u zahvaljujem za odgovor. A vseeno imam še eno vprašanje, kako je glede trošarin? Biogoriva naj bi bila oproščena trošarin, a v zakomu niso rastlinska olja definirana kot biogoriva(biodiesel je) oz. sploh niso omenjena kot pogonsko gorivo.

Se pravi, da lahko v naše dizlače tankamo rastlinsko olje in se vozimo ceneje, ne da nas kaznuje carina oz. država.

lp



je tako...


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov