Stran 33 od 37

Objavljeno: So Apr 09, 2011 10:19 pm
Napisal/-a lisko
gregor napisal/-a:Boš probal? :wink:


Gregor bom :) Takoj ko spravim jeepa do tablc , si nabavim še eno dizl petkico (ker seveda z jeepom ne mislim in ne bom experimentiral). trenutna petkica bo ratala donator....motorja pa imam dva na zalogi komplet (1.6D) z izjemo glave. In potem bo R5 D za vsakodnevno drkanje Jeep pa za v nedeljo po kosilo :)

Aja compadre....R5 ima 40 litrski tank....porabo med 4 in 5 llitri....Če vsak drugi dan kupim 5l kanister je to 20 litrov....kar znese dobrih 400 kilometrov.
Po zakonodaji ti nič ne morejo ali ?

Objavljeno: Pe Maj 13, 2011 12:00 am
Napisal/-a Fisher
Pri cca 30-40% olja in 70-60% nafte carinik ni nič rekel. Lahko da je bilo tudi 50% / 50%.

V UK ko sem bil lani poleti sem mal gledal cene. Je olje v trgovinah precej cenejše.

Sedaj se nekaj matram mešati 20-30% v 2.8 JTD fiata...bomo vidli kolko časa bo šlo. :)

Objavljeno: Po Jun 06, 2011 8:23 am
Napisal/-a Fisher
Fiat Ducato:
Dodal še en predfilter da je lažje dostopen v primeru zabasanja, toplotni izmenjevalc in furam na cca 50% trenutno.
Brez tega sem na cca 20% kar že naredil nekaj tisoč km brez problema.


Avto ko je segret gre praktično normalno, ne opažam nekih drastičnih sprememb. Ko je mrzu seveda pazim da ga ne stisnem!!!

1 tank sistem. Če se bo izkazalo to za OK...imam dva ducatota gresta oba na 2 tank sisstem, s tem da čistega olja ne bom nikoli tankal. Šel bi do cca 70-80% mešanico poleti, pozimi pa seveda manj.

Ravno tako se prišpara ogromno.

Objavljeno: So Jul 02, 2011 11:58 pm
Napisal/-a gregor
S puntojem sem danes zjutraj skoraj obstal. Je bilo mrzlo, pa je olje zmrznilo. :oops:
Od zime je ostalo nekaj sto litrov napol gostega, za poleti je ok. Pri sobni temperaturi je kot med. :lol:

Na xantiji sem pa šobe menjal, pa so vse težave s slabim vžiganjem izginile.


Fisher, nivo olja spremljaj, še posebej takrat ko imaš veliko mrzlih zagonov in laufanja v prostem teku.

predelava astra 1.9cdti

Objavljeno: Ne Sep 18, 2011 11:40 am
Napisal/-a lenin
zanima me če ma kdo predelano podobno mašino če se obnese pa predvsem kdo bi se ukvarja s tem. si vi sami predelujete avtomobile?
hvala lp.

Objavljeno: Ne Sep 18, 2011 9:51 pm
Napisal/-a gregor
Sami.
Takole na hitro, dodatni tank namesto rezervne gume, dodatna pumpa, ventili( treba je vzet take, ki prenesejo tlak pumpe), izmenjevalec, nakaj cevi..., kablov, in dva vikenda časa.
na koncu prideš skoraj na jurja evrov.

Objavljeno: Po Sep 19, 2011 7:35 pm
Napisal/-a lenin
ok teorijo nekak obvladam že kr neki let spremlam to temo:)
sm sam to nebi znov spelat..
je kje kak k se bl resno s tem ukvarja?
pa nemščina mi ne gre najbl tko da ne vem a gre z mojo mašino ok al ne če se komu sanja hvala za odgovor.
no nej ponovim imam 1.9 cdti 2007 letnik mislm da je to fiatova mašina drgač..
lp.

Objavljeno: Po Sep 19, 2011 10:03 pm
Napisal/-a gregor
A na www.fmso.de v Fahrzeugdatenbank je že kakšen avto s tako mašino?

Objavljeno: Sr Nov 02, 2011 10:17 am
Napisal/-a gregor
Niva je po v grobem sestavljena, zato je oz. bo v kratkem naprodaj moj Pflanzenölferrari
Fiat Punto 1.7TD 60, letnik 1998,
bele barve, brez opreme, brez rje (pripeljan iz Italije), nekaj bojnih ran z italjanskih cest, za tak letnik solidno ohranjen, le šoferski sedež je obrabljen.

Pri meni je leto in pol, na števcu ima 180.000, pumpa je bila obnovljena pri 164.000 ker je kmalu po prehodu na olje začela spuščati, jermen je bil tudi menjan pri rihtanju pumpe.
Ima zimske gume, letne so tudi zraven.
Narejena je t.i. minimalna predelava, audi a8 toplotni izmenjevalec, ter nosailec univerzalnega filtra goriva.
Cena 750 eur.

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 3:02 pm
Napisal/-a gregor
Kupim odpadno olje!
Ima kdo kaj viška?

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 4:16 pm
Napisal/-a Dimen
gregor napisal/-a:Kupim odpadno olje!
Ima kdo kaj viška?


Jst tut!

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 7:08 pm
Napisal/-a cero
Kolko pa date za liter ??????????

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 7:24 pm
Napisal/-a Dimen
cero napisal/-a:Kolko pa date za liter ??????????


Najprej povej kok ga maš, kakšen je (palmov,...) in ali je precejen?

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 7:26 pm
Napisal/-a compadre
men ga je zamnjkal......i bolje tak, sem ravno danes menjal naftni filter :wink:

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 9:08 pm
Napisal/-a cero
palmoviga se ža več ne da dobit :( je pa motorniga pomojem kakih 1500 literčkof :lol:

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 11:00 pm
Napisal/-a gregor
Jaz bi kar rastlinskega. No probal bi trafo tud. :lol:
Ja cena je stvar dogovora. Odvisno kak in kolko ga je.

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 11:38 pm
Napisal/-a cero
rastlinsko negre pozimi ker rata gosto edino če si predgrelec narediš včasik jih je en tip prodajal na tabolšen sejmi v maribori za 20 evrejof :D :D ne da pa se ne več palmoviga pa ne rastlinskiga dobit ker so hervati zajabani postali :cry: :cry:

Objavljeno: Sr Nov 16, 2011 11:58 pm
Napisal/-a gregor
gre gre. Samo ne sme bit palmovo. :lol:

Kaj pa imajo hrvati s tem?

Objavljeno: Če Nov 17, 2011 4:57 am
Napisal/-a cero
na cisterne davlejo plombe gor :roll: :roll:

Objavljeno: Če Nov 17, 2011 7:55 am
Napisal/-a gregor
cero napisal/-a:na cisterne davlejo plombe gor :roll: :roll:


A, plombe proti hlapljenju. :twisted:

Objavljeno: Če Nov 17, 2011 9:52 am
Napisal/-a Dimen
cero napisal/-a:palmoviga se ža več ne da dobit :( je pa motorniga pomojem kakih 1500 literčkof :lol:


Sej, kaj je bolj: motorno ali rastlinsko. Vem da gre na oba, sam kaj je bolj zdravo za motor?

Objavljeno: So Dec 10, 2011 8:32 pm
Napisal/-a gregor
Dimen, rastlinsko.


Rabi kdo nosilec/ohišje filtra od Renault Trafic, ki je ogrevan z vodo? Termostat je že predelan, da voda vedno kroži skozi filter-torej prirejen za olje. Meni je postal v nivi prevelik.
Menjam za sixpack.

Objavljeno: Ne Dec 11, 2011 11:24 am
Napisal/-a gustii
Pozdravljeni!

Še en navdušenec nad alternativnimi viri pogonskih tekočin... :lol:

Prebral sem kompleten forum pod to temo in moram reči, da sem dobil veliko koristnih informacij. Ker imam namen spomladi menjati avto, ker gre moj zvesti Akco v zaslužen pokoj, sem se odločil, da si definitivno kupim dizla. 8)

Trenutno sem v fazi zbiranja olja, ki mi ga bo nekako upam uspelo zbrati zadostno količino...

Na forumu sem zasledil, da je najboljši motor za jedilno olje Mercedesov (do 94 letnik se mi zdi), zanima pa me če ima kdo kakšne izkušnje še z drugimi motorji, recimo Audi, BMW (Golf II baje tut vela, sam je premalo "luksuzen" za moj okus).

Hvala za odgovore!

Objavljeno: Ne Dec 11, 2011 12:43 pm
Napisal/-a gregor
Od kod si, če si kje blizu, se javi in bova šla nekej spit.
Najmanj težav: linijska pumpa. Mercedes torej.
Tudi brez težav: mehanska bosch pumpa in indirektni vbrizg.
recimo vw 1.9td, citroen/peugeot 1.9D, TD, tudi 2.1 TD (ampak je treba vzet pumpo od tastarega motorja ki je bosch)
bosch pumpa ki je elektronsko krmiljena je ok, vendar je predihtanje dražje.
Omega 2.5, bmw 2.5 TD, pa še bi se našlo.

Malo več težav: tastari TDIji.
še več težav common rail.
ne gre pa z Lucas pumpo.

Objavljeno: To Dec 13, 2011 10:28 pm
Napisal/-a gustii
Gregor kolikor sem videl po forumu si ti pravi maher za take stvari :)
Tako, da hvala za odgovor.

Drugače pa sem iz okolice Velenja in bi res rad enkrat na lastne oči videl kako to zgleda, pa da mi en majster malo obrazloži vse skupi...

Enkrat je bila tema, če bi se splačalo kr cisterno iz Madžarske prpelat pa o olju iz Kota (če še sploh obstaja)... Še kdo kej dela na tem?