Stran 36 od 37

Objavljeno: Ne Nov 04, 2012 7:17 pm
Napisal/-a Fisher
Da se predelat tudi nove dizle,
je pa strošek večji in cel kup znanja.

Seveda se tega ne da prebrati na forumih.

Jst sm zmetal par k eur.....ma zdej pa dela, tako kot mora. :)

Objavljeno: Ne Nov 04, 2012 9:03 pm
Napisal/-a gregor
Seveda gre, smo sprobal :-) , 300-400 eur pumpa, pravi ventili, dodatni rezervoar, izmenjevalec, nekaj cevi pa si na jurja.

Ampak hvala lepa za tak avto, kjer ti ena majhna napaka kot je slaba šoba preluknja bat ali uniči cel motor. :bruha:
In temu se reče napredek :a_se_ti_je_odpeljalo:

Objavljeno: Po Nov 05, 2012 10:19 am
Napisal/-a TRCO1
v avstriji -Puch agipova črpalka tankam bio diezel za 1.24€

Objavljeno: To Nov 06, 2012 1:06 pm
Napisal/-a TRCO1
ravno najdu če koga interesira http://www.hho.si/

Objavljeno: To Nov 06, 2012 4:24 pm
Napisal/-a Fisher
gregor napisal/-a:Seveda gre, smo sprobal :-) , 300-400 eur pumpa, pravi ventili, dodatni rezervoar, izmenjevalec, nekaj cevi pa si na jurja.

Ampak hvala lepa za tak avto, kjer ti ena majhna napaka kot je slaba šoba preluknja bat ali uniči cel motor. :bruha:
In temu se reče napredek :a_se_ti_je_odpeljalo:


Absolutno da je tabujs kak star mercedes. Mam tud sam ga.

Ampak kej češ. Drugače pa špila novi čist kul, sam je treba še mal več ki jurja dat, da maš res top sceno potlej.
Men se izplača. Čist odvisno tudi koliko se voziš. Za 300-400 litrov na mesec se že pozna. :)

Objavljeno: To Nov 06, 2012 7:05 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ja, še moj golf, ki ni ravno neka terna za tako predelavo, mi prišpara kak eur za druge neumnosti! :lol:

Objavljeno: To Nov 06, 2012 9:00 pm
Napisal/-a bular
Popaj napisal/-a:Ja, še moj golf, ki ni ravno neka terna za tako predelavo, mi prišpara kak eur za druge neumnosti! :lol:

samo za tehnični pa bolje da natankš not čisto nafto, kot da se že na daleč voha po ocvrtih ribah :twisted:

Objavljeno: To Nov 06, 2012 10:03 pm
Napisal/-a gregor
bular napisal/-a:samo za tehnični pa bolje da natankš not čisto nafto, kot da se že na daleč voha po ocvrtih ribah :twisted:


Pa naj gre ob polosmih zjutraj na malco, če je lačen. :wink:

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 11:20 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Bular, ti med službenim časom delam skomine?? :lol:

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 12:23 pm
Napisal/-a bular
ma lih zažgane ribe mi ne dišijo :lol:

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 1:00 pm
Napisal/-a def110
TRCO1 napisal/-a:ravno najdu če koga interesira http://www.hho.si/


Ima kdo izkušnje s tem? Prednosti, slabosti?

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 2:57 pm
Napisal/-a gregor
Prednost je to, da se lahk pohvališ da to imaš, slabost je pa to, da stvar ne deluje, oziroma ni prihranka.

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 7:24 pm
Napisal/-a TRCO1
gregor napisal/-a:Prednost je to, da se lahk pohvališ da to imaš, slabost je pa to, da stvar ne deluje, oziroma ni prihranka.


ne zagovarjam izdelka nimam nič z njim ampakme pa vse eno mika..... http://www.youtube.com/watch?v=NKXS-2qk ... =endscreen

Objavljeno: Sr Nov 07, 2012 7:36 pm
Napisal/-a luka32
http://www.strojnistvo.com/viewtopic.ph ... &start=330

Tukaj imaš napisanih 23 strani o tem, pa boš pol povedal kolk te mika :)

Objavljeno: To Dec 11, 2012 10:41 pm
Napisal/-a Fisher
Kako kaj mlinčki delajo pri -10°C?

Pri meni vse BP.
Mal je sicer treba mešat a ne kakih pretiranih % v prid fosilnih goriv. :)

Objavljeno: To Dec 11, 2012 11:20 pm
Napisal/-a gregor
Hja nekaj dizla je v tanku, ker mi je compadre spraznil kanglo ki sem jo par ur hranil pri njemu, pol pa ni blo druge kot na bencinsko. :wink:
Naslednjič mu palmovo mast podtaknem. :twisted:

Drugače pa jaz zaradi osebnih razlogov počasi prehajam na BD.
Ne, ne bom ga sam kuhal, nisem kemik.

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 1:16 pm
Napisal/-a compadre
čüj, ti......še nisem porabu, a ti pošljem po door2door? :z_kijem_v_roki: :krc_v_roke:

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 1:40 pm
Napisal/-a gregor
Danes ne rabim več :-)

Drugače pa v mrazu tankam toliko, kolikor tisti dan porabim. Tako zjutraj natankam toplo gorivo iz garaže in je precej manj problemov.

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 2:02 pm
Napisal/-a compadre
hahaha, potem je prišlo do nesporazuma :lol:

no, drugič se morš pa malo bolj izjasnt :mrgreen:

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 2:09 pm
Napisal/-a gregor
Pa vsaj v ponedeljek zjutraj ni blo z vžiganjem problemov, ker je bila sama nafta v tanku.

Ne, drugič bom prinesel eno za tebe in eno za mene.

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 2:25 pm
Napisal/-a compadre
haha, no-ja....bi reku švaba: "Dumm gelaufen" :nazdravljamo:

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 2:39 pm
Napisal/-a Dimen
A laufaš cvaj tank sistem????

Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 3:32 pm
Napisal/-a gregor
Ja v enem avtu ja, ampak tisti že več kot en mesec stoji.
Dvotank vseeno ostane. Pride tudi na kaki dolgi furi prav.

Objavljeno: Sr Mar 06, 2013 12:05 am
Napisal/-a Fisher
Jah,
morem priznat da sem jaz s tem zacel predvsem ker me je mikal firbec ali to zares deluje.

Po nekaj letih sem ugotovil, da prakticno vsi dizli laufajo s pravilnimi metodami.
Ker pa me zaradi poslovnih obveznosti vednjo bolj matra čas, ki ga nimam je na zalost tega vedno manj.

V kakšni meri oz. če sploh še bo pa ne vem. Sem se pa na tej poti mnogo stvari naučil. Prišparal pa kaj dosti pod črto nisem, saj sem sproti metal za nove in nove bolj dovršene predelave. :)

Objavljeno: To Apr 09, 2013 1:05 am
Napisal/-a hakuna matata
Lep pozdrav vsem... Tukaj sem nov... Hvala vsem za vse poste.... Ful ste mi pomagali. V 30.000 km na rastlinco sem ze menjal bosch pumpo (po 10.000 km). Krivda po vsej verjetnosti prebiti filtri (imel 80 micr metalnega, ki ga je stisnil pritisk pumpe, ker sem nevede ko je bilo se toplo dobil olje ki je bilo pol palma pol soncnice -izgledalo pa je kot soncnica, samo je bilo pac malo gostejse, nato pa 20, 5 in 1 micr... bile smeti ki so verjetno unicile BP, pa tudi 2 sobe sta bile cisto zamasene). Na passatu TDI starem z BP potem eksperiment. Dela tudi na BP iz strega VW kombija 1,6 ,55konjev brez turbine. Pasat pa 90 konjski. Samo turbine ni odpiralo. Povem kot info. Marsikatera pumpa pase na drug avto, samo kajlo pa nastavke za cevke je treba s stare dol vzet. Ker pa nikamor ni sel pa smo nasli pumpo od starejsega 1,9 TD ja. Pomeni pumpa brez elektronike s TD ja 75 konjev na TDIja 90 konjev. Seveda smo dodali /predelava) se zajlo za gas, pedalo in cok za mrzel vzig in avto dela zelo podobno kot prej... No po 30.000 km pa polimerizacija. Na sreco sem vse vase poste nastudiral, da sploh vem zakaj se je slo in da sem bil pozoren na olje. Nato pa nafto noter pa sprat pa gas dalje. Zal nisem bral foruma prej , sicer bi nabavil kakega TDja s predkomoro... BTW: zakaj je samo se 36 strani, ce je bilo prej 65 (po spominu)? Pa prevec se mi greje avto sedaj se vedno. Verjetno moram se enkrat olje zamenjat, ali? Predvidevam da so bili se ostanki polimerizacije v kanalih in je olje bolj redko in manj maze pomeni da se posledicno bolj segreva. Ja? Kako mnenje? Gregor ali kdo drug? Prosim tudi za kontakte (telefonske stevilke) na privat, predvsem zaradi... no bomo na privat zakaj, ampak mislim da vas bo zelo zanimalo zakaj. ce bomo uspesno sodelovali... se nam bo izplacalo... LP vsem