Stran 37 od 37

Objavljeno: To Apr 09, 2013 1:25 am
Napisal/-a hakuna matata
Aja pa se info: Imam 2 tank sistem iz Nemcije (od Franza). Elektronika, izmenjevalec, stikalo, piskac ce pozabim izpiranje, ventil, izmenjevalec, komplet pac.... Avto na olje za boga ne gre cez 130, filter imam pa univerzalni s papirjem noter (ne mrezica) cca 6mm luknje (cena 5 eur) Je premajhen? Ali zato na olje ne gre vec? Ali pa je enostavno pac padec moci? Pa sob nisem nic stelal na vec barov. Naj to storim v izogib polimerizacije? Je mozna polimerizacija ker sem med soncnicno enkrat vlil eno sicer cisto olje iz ene hidravlike? Pa enkrat sem dobil novo makovo samo v postopku v oljarni je termostat v susilnici crknil, tako da so mak prezgali in.... roba zame. Nova, brez filtriranja in to celo zastonj (samo je pac zlahta zraven pa to...) Je mozna polimerizacija zaradi mogoce slabse gorilnosti makovega olja ? Zgolj ugibam, ker ne poznam gorilne vrednosti makovega olja. Je se kdo eksperimentiral s hidravlicnim ali kakim drugim oljem? Izkusnje? To o razliki rotacijskih in starejsih trpeznejsih vrstnih BP poznam zahvaljujoc vam... THX... LP

Objavljeno: To Apr 09, 2013 8:15 am
Napisal/-a gregor
Polimerizacija je jeba ja, vsaj en TDI je že krepnil pri nas zaradi tega. Redno kontrolirat olje in menjavat ga je treba pogosteje.

hakuna... dobiš ZS

Objavljeno: Sr Okt 08, 2014 11:15 pm
Napisal/-a miran
Na Navara forumu
http://www.nissan-navara.net/viewtopic. ... 65&start=0
berem prispevek možakarja (sigurno je Škot z bohinjskimi koreninami) ki je prišel do ugodnejše porabe goriva z dodajanjem (v razmerju 1 : 500) acetona. Ta naj bi bla, bla,... naredil gorivo pri vbrizgu bolj pripravljeno za razbitje v male kapljice. In omenja, da naj bi se ta dodatek uporabljal tudi pri "alternativnih" gorivih.
Ima kdo kaj izkušenj s tem?
Tudi moje bohinjske korenine mi ne dajo miru :wink:
Miran

Objavljeno: Če Okt 09, 2014 7:00 am
Napisal/-a gregor
Ne vem.
Sem že enkrat nekje prebral, in ignoriral.
Vsekakor je treba zagotovit mešanje zunaj rezervoarja. V rezervoarju se stvari z različno gostoto ne mešajo najbolj rade.
Jaz tega v avtih, kjer vsaka okvara na sistemu vbrizga odnese precej evrov, nebi testiral.


Drugače se porabo običajno da zmanjšat tudi z obiskom kakega chip tunerja.
Seveda na račun emisij.

Objavljeno: Pe Mar 06, 2015 7:38 am
Napisal/-a porocker
pozdrav, je kdo tankal jedilno olje v terrano II?

kakšna razlika je v motorju terrano 2,7 in pajero 2,5. (vbrizg itd...???)


l.p.

Objavljeno: Pe Mar 06, 2015 2:10 pm
Napisal/-a PAJEROxxl
:ne_ne_ne: :ne_ne_ne:

Objavljeno: So Mar 07, 2015 6:52 pm
Napisal/-a EJAG
Direktno iz trgovine v tank patrola 2.8, ko je bila cenovna razlika še velika. Ni problema , samo diši!

Objavljeno: Po Mar 09, 2015 10:49 pm
Napisal/-a porocker
Sem mislil na že rabljenno,kki vsebuje tud kej soli.

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 6:38 pm
Napisal/-a Pero33
Se da rabljeno plmovo olje al je kaj drugačno bolj problematično? Na kemijo se ne spoznam kej dosti ma vrjetno med sončnico in palmo je kaka razlika

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 6:50 pm
Napisal/-a PAJEROxxl
je,palmino se dosti prej zgosti in potem problemi :!: :!:

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 7:57 pm
Napisal/-a Pero33
Ma se da to kako rešit dodaš kej nafte glede na to da palminega lahko dobim več

Objavljeno: Če Okt 27, 2016 11:37 pm
Napisal/-a stripi
miran napisal/-a:Na Navara forumu
http://www.nissan-navara.net/viewtopic. ... 65&start=0
berem prispevek možakarja (sigurno je Škot z bohinjskimi koreninami) ki je prišel do ugodnejše porabe goriva z dodajanjem (v razmerju 1 : 500) acetona. Ta naj bi bla, bla,... naredil gorivo pri vbrizgu bolj pripravljeno za razbitje v male kapljice. In omenja, da naj bi se ta dodatek uporabljal tudi pri "alternativnih" gorivih.
Ima kdo kaj izkušenj s tem?
Tudi moje bohinjske korenine mi ne dajo miru :wink:
Miran


Motorji pod letnikom 2000 ( stare klasicne sobe ), pogoltnejo marsikaj in delujejo nad pricakovanji proizvajalca in dobavitelji greznice ( naftne druzbe ).
Lahko bi vam navedel vsaj 100 linkov, ampak je brezpredmetno glede na moje izkusnje.
C 25 motor je pojedel 7.000 litrov jedilnega olja brez problemov, edina pomembna stvar je bila, da ga je ogrevalni sistem segrel na temp. nad 70 stopinj celzija, poleti in pozimi, seveda govorim o 2 tank sistemu.

Caddy sdi, letnik 1999 je v letu 2015 uspel narediti 130.000 km na odpadno motorno olje, strosek je bil 5m2 bukovih drv iz zaloge, malenkost elektricne energije in ogromno moje potrpezljivosti, plus 3naftni filtri zaradi moje nepazljivosti ( priblizno 20€ ),
Zadeva je bila testirana v laboratoriju v beogradu, kjer opravljajo teste za Euro6 gorivo.
Edina pripomba je bila, da je karcenogeno gorivo, ker jim nisem hotel razodeti skrivnosti kako se resiti zvepla in zveplenih izpustov iz te vrste goriva. Poraba je iz klasicnih 8,5l/100 padla na 6,2 maksimalno brez popuscanja gasa.
Transporter 1,9td letnik 1995, ki klanec premaga v 1 prestavi, redko v 2, se mu je utrgalo in me je peljal na max do vrha, klanec kjer mu je komaj uspelo doseci 60km na vrhu, 110 in se je vlekel kot nor.

Edina slaba lastnost domacega goriva na odpadno motorno olje je njegova viskoznost, zato vam priporocam 2tank sistem za hladne dni ali pa ogrevan rezervar in filter.

Za ostale nasvete pa upam da vam je jasno kje me najdete, glede vozil vam lahko Compadre potrdi, za smrdljivo gorivo pa ravno tako.

Bolj smrdi, bolj me financna lovi= koncno so popusili, ker ima moje gorivo oznako euro20


Lp iz afrike

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Po Feb 06, 2017 10:26 pm
Napisal/-a Hribovc
Ko je že govora o vojni proti naftni industriji...

http://www.zurnal24.si/tesla-model-x-st ... nek-285273

Ja, dobro, po eno prikolico drv se je odpeljal. Ne vem, kako bi šla zadeva, če bi se možakar lani pridružil odpravi, ki je šla čez Karpate... Edino, če bi agregat peljal s seboj, da bi cele noči polnil baterijo, ker po Karpatih so polnilnice bolj redke se mi zdi. Bodo povedali tisti, ki so bili tam...

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Pe Mar 15, 2019 5:47 pm
Napisal/-a Sven
Mogoče malo smetim temo, ampak tukaj ste mogoče zainteresirani. Imam cca 100l olja iz friteze v kantah po 20l. Bi kdo to potreboval?
Lokacija: Okolica Ajdovščine, podarim seveda. Dostavljam pa ne. 04 nič stodevetdeset devet 8 devet. LP

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Po Mar 25, 2019 3:48 pm
Napisal/-a Sven
Oddano!

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Ne Mar 13, 2022 9:44 am
Napisal/-a vrecha
Je morda prišel čas, ko bomo to temo obudili iz hibernacije? :lol:
Čisto iz praktičnih razlogov ... no ja, vsaj tisti, ki še vozimo "klasiko," ostali so si pač sami krivi ... :P

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Ne Mar 13, 2022 2:05 pm
Napisal/-a Nebivedu
V nemčiji so omejili število kosov nakupa navadnega jedilnega olja fizičnim osebam, ker je pol cenejši od dizla in so ljudje kupovali olje namesto dizla.
Res majo pa dizel po 2.6€ na enih pumpah.

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Po Mar 14, 2022 6:22 pm
Napisal/-a gregor
V velenju v eurospinu danes dopoldne ni bilo olja za kupit sploh.

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: Po Mar 14, 2022 7:05 pm
Napisal/-a vrecha
V velenju v eurospinu danes dopoldne ni bilo olja za kupit sploh.


:lol:
Hja, bomo čebulo kmalu na vodi pražili ...
Saj to je tako bolj zdravo ter trajnostno, kajne?
:lol:

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: To Apr 05, 2022 9:34 am
Napisal/-a Hribovc
Očitno je precej zanimanja v tej smeri...

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r ... nik-383479

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Objavljeno: To Apr 05, 2022 11:16 am
Napisal/-a gregor
Ja v nemčiji je ja, od koder je članek povzet.

Naš mehanik je kar dobro svetoval na koncu, da jedilno olje in direktni vbrizg nista najboljša kombinacija.
Ampak razlog je slabo zgorevanje in zatekanje neizgorenega jedilnega olja po steni cilindra v motorno olje. Rabljeno motorno olje in jedilno olje pa pri višjih temperaturah zreagirata, polimerizacija se zgodi, olje postane gosto, podobno žolci.

Nikoli še pa nisem slišal, pa sem precej spremljal nemško sceno, da bi olje iz trgovine imelo nečistoče in mašilo filtre.