Nehomologirana oprema=>povzročitev nesreče=> posledice

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Jan 21, 2013 1:50 pm

SustaMi napisal/-a:
mamut napisal/-a:Sam vitel je oz. ni potrebno homologirat ... spet različna tolmačenja na različnih homologacijah. Tolmačenja varirajo glede na način vgradnje.
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.

Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.

lp
Mamut


Ne razumem, zakaj moram vam posiljati fotke montaze, da pridobim papirje za vitel? Jaz bi rad namrec samo te. V cem se ti papirji razlikujejo od, recimo papirjev za feltne? Te dobim ob nakupu. Zakaj pri naklupu vitla nisem upravicen do njih?


zato, ker če se pod nekaj podpišemo, da je strokovno vgrajeno, s tem izpostavimo sebe. Brez da vidimo kaj podpisujemo potrdila definitivno in pod nobenim pogojem ne izdamo. Če je težko poslat par slik vgradnje .... meni že vsi alarmi zvonijo, da nekaj ne špila. (pač stare izkušnje).
Na slepo papirjev ne pošiljamo.

Če se prav spomnim sem to temo že tudi po PS temeljito obrazložil kakšna je pot do homologacije.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Po Jan 21, 2013 3:37 pm

SustaMi napisal/-a:
mamut napisal/-a:Sam vitel je oz. ni potrebno homologirat ... spet različna tolmačenja na različnih homologacijah. Tolmačenja varirajo glede na način vgradnje.
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.

Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.

lp
Mamut


Ne razumem, zakaj moram vam posiljati fotke montaze, da pridobim papirje za vitel? Jaz bi rad namrec samo te. V cem se ti papirji razlikujejo od, recimo papirjev za feltne? Te dobim ob nakupu. Zakaj pri naklupu vitla nisem upravicen do njih?


Na kratko: za feltne ne potrebuješ strokovne vgradnje, za vitel pa! Za vsako stvar, ki malo bolj zahtevne mehanične narave potrebuješ potrdilo o strokovni vgradnji, ravno zaradi tega, da je nakoncu en kriv, če gre kaj narobe.

ZT
Prispevkov: 2
Pridružen: Po Jan 21, 2013 9:35 am

OdgovorNapisal/-a ZT » To Jan 22, 2013 11:35 am

Ve kdo kakšne so posledice v primeru povzročitve kakšne resne nesreče, če se naknadno ugotovi, da na avtu ni bilo vse homologirano oziroma homologirano kot bi bilo treba(ponarejeni certifikati itd)?

Zavarovalnica zavrne izplačilo škode? Ali jo izplača in regresira od voznika/lastnika?
Včasih je bila zgornja meja za znesek ki ga je regresirala 2Mio Sit, to še velja ali je zdaj kaj drugače, lahko regresira celotno škodo?

Kakšne so druge, nematerialne posledice?


Zavarovalnica ima pravico uveljavljati povračilo v znesku 12.000 eur, in sicer v primerih
če je voznik nezgodo povročil pod vplivom alkohola nad dovoljeno mejo(ali mamil), ali je brez vozniškega dovoljenja, če vozilo ki ga je voznik vozil ni tehnično brezhibno ali če se ugotovi da je voznik škodo povzročil namenoma, ter tudi v primeru da voznik pobegne)

dodatno pa tudi v primeru, če je voznik vozilo uporabljal za drugačen namen, kot je to določeno v zavarovalni pogodbi.

V zavarovalnih pogojih pogojujemo zgolj tehnično brezhibnost vozila v trenutku dogodka, ustreznost same homologacije pa je bolj sekundarnega pomena. V kolikor pa obstaja vzročna zveza med neustreznim popravilom (kamor lahko sodi vgradnja nehomologiranih delov, nestrokovno popravilo vozila in podobno), zaradi katerega vozilo ni tehnično brezhibno, ter škodnim primerom, zavarovalnica lahko zahteva povračilo od zavarovanca ali od izvajalca popravila - za kogarkoli ugotovi, da je odgovoren za napako.

Upamo, da smo s tem odgovorili na vprašanje.

Lep pozdrav, Zavarovalnica Triglav

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 22, 2013 11:53 am

Poglej, poglej kdo si jemlje dragoceni čas in sledi našemu forumu.
Menim, da je to dobro, saj tako dobimo prave informacije - upam vsaj.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Jan 22, 2013 7:19 pm

ZT napisal/-a:
Ve kdo kakšne so posledice v primeru povzročitve kakšne resne nesreče, če se naknadno ugotovi, da na avtu ni bilo vse homologirano oziroma homologirano kot bi bilo treba(ponarejeni certifikati itd)?

Zavarovalnica zavrne izplačilo škode? Ali jo izplača in regresira od voznika/lastnika?
Včasih je bila zgornja meja za znesek ki ga je regresirala 2Mio Sit, to še velja ali je zdaj kaj drugače, lahko regresira celotno škodo?

Kakšne so druge, nematerialne posledice?


Zavarovalnica ima pravico uveljavljati povračilo v znesku 12.000 eur, in sicer v primerih
če je voznik nezgodo povročil pod vplivom alkohola nad dovoljeno mejo(ali mamil), ali je brez vozniškega dovoljenja, če vozilo ki ga je voznik vozil ni tehnično brezhibno ali če se ugotovi da je voznik škodo povzročil namenoma, ter tudi v primeru da voznik pobegne)

dodatno pa tudi v primeru, če je voznik vozilo uporabljal za drugačen namen, kot je to določeno v zavarovalni pogodbi.

V zavarovalnih pogojih pogojujemo zgolj tehnično brezhibnost vozila v trenutku dogodka, ustreznost same homologacije pa je bolj sekundarnega pomena. V kolikor pa obstaja vzročna zveza med neustreznim popravilom (kamor lahko sodi vgradnja nehomologiranih delov, nestrokovno popravilo vozila in podobno), zaradi katerega vozilo ni tehnično brezhibno, ter škodnim primerom, zavarovalnica lahko zahteva povračilo od zavarovanca ali od izvajalca popravila - za kogarkoli ugotovi, da je odgovoren za napako.

Upamo, da smo s tem odgovorili na vprašanje.

Lep pozdrav, Zavarovalnica Triglav


kaj če....
Primer , ki sem ga doživel...
Menjal ( ali dal menjat je popolnoma vseeno) sem kolesni ležaj. Seveda kupil sem ponaredek, sicer v avto trgovini ampak namenski za moj tip vozila. Ležaj je brez problema zdržal dobrih 20 tisoč km, nakar se je v desnem nepreglednem (omejitev 90...pri suhem sončem vremenu gre lepo....po dežju je 90 že kalvrno) ležaj dobesedno SESU. Kolo je imelo dobesedno par centi zračnosti. Avto je ušel nadzoru in pristal sem v obcestnem jarku ( hvala bogu brez poškodb izjema edino sesut ležaj in počen odbijač).
Kaj bi se zgodilo (bog ne daj) da bi takrat prehiteval kolesarja?
Kdo kako in zakaj bi bil kriv?
Bi prvo policist napisal neprimerna hitrost in bi se zadeva zaključla?
Ali bi imel možnosti dokazat , da je za nesrečo kriv ležaj , ki pa sem ga menjal sam ( torej možnost nestrokovne vgradnje) ?

P.S. Primer je resničen.

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » To Jan 22, 2013 8:16 pm

mamut napisal/-a:
SustaMi napisal/-a:
mamut napisal/-a:Sam vitel je oz. ni potrebno homologirat ... spet različna tolmačenja na različnih homologacijah. Tolmačenja varirajo glede na način vgradnje.
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.

Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.

lp
Mamut


Ne razumem, zakaj moram vam posiljati fotke montaze, da pridobim papirje za vitel? Jaz bi rad namrec samo te. V cem se ti papirji razlikujejo od, recimo papirjev za feltne? Te dobim ob nakupu. Zakaj pri naklupu vitla nisem upravicen do njih?


zato, ker če se pod nekaj podpišemo, da je strokovno vgrajeno, s tem izpostavimo sebe. Brez da vidimo kaj podpisujemo potrdila definitivno in pod nobenim pogojem ne izdamo. Če je težko poslat par slik vgradnje .... meni že vsi alarmi zvonijo, da nekaj ne špila. (pač stare izkušnje).
Na slepo papirjev ne pošiljamo.

Če se prav spomnim sem to temo že tudi po PS temeljito obrazložil kakšna je pot do homologacije.


Pod strokovno vgradnjo se bo podpisal nekdo drug, jaz pa potrebujem certifikat od vitla, katerega nisem dobil ob nakupu

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Sr Jan 23, 2013 4:20 am

V primeru, da se bo pod strokovno vgradnjo podpisal kdo drug, se s temi dokumenti in avtom odpravite direktno na homologacije A1 ali AMZS v Kranju, mi pa bomo tja dostavili certifikat za vitel.

Homologacije naše opreme pri drugih firmah zaenkrat ne izvajamo oz. ne izvajamo več.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » Sr Jan 23, 2013 5:37 pm

mamut napisal/-a:V primeru, da se bo pod strokovno vgradnjo podpisal kdo drug, se s temi dokumenti in avtom odpravite direktno na homologacije A1 ali AMZS v Kranju, mi pa bomo tja dostavili certifikat za vitel.

Homologacije naše opreme pri drugih firmah zaenkrat ne izvajamo oz. ne izvajamo več.


Na homologacijo bom sel kamor bom sam hotel, ne kamor me bo prodajalec opreme posiljal :wink:

Pred casom sem kupil feltne, prodajalec mi je izrocil certifikat v roke, ko sem kupil distancnike, je bil certifikat v skatli, ko sem kupil namenski sportni izpuh tudi, ..... le pri vas se tega ne dobi. Ce bi bil na to opozorjen pred nakupom, se za nakup ne bi odlocil. Bil sem zaveden.

Ocitno ne bomo v prihodnosti vec sodelovali, ta zgodba naj bo pa v poduk ostalim kupcem :(

Robiii
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Jun 17, 2012 5:07 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Robiii » Sr Jan 23, 2013 6:24 pm

SustaMi napisal/-a:
mamut napisal/-a:V primeru, da se bo pod strokovno vgradnjo podpisal kdo drug, se s temi dokumenti in avtom odpravite direktno na homologacije A1 ali AMZS v Kranju, mi pa bomo tja dostavili certifikat za vitel.

Homologacije naše opreme pri drugih firmah zaenkrat ne izvajamo oz. ne izvajamo več.


Na homologacijo bom sel kamor bom sam hotel, ne kamor me bo prodajalec opreme posiljal :wink:

Pred casom sem kupil feltne, prodajalec mi je izrocil certifikat v roke, ko sem kupil distancnike, je bil certifikat v skatli, ko sem kupil namenski sportni izpuh tudi, ..... le pri vas se tega ne dobi. Ce bi bil na to opozorjen pred nakupom, se za nakup ne bi odlocil. Bil sem zaveden.

Ocitno ne bomo v prihodnosti vec sodelovali, ta zgodba naj bo pa v poduk ostalim kupcem :(


nisi bil nič zaveden,sam nočeš razumet da oni odgovarjajo če vitla ni pravilno zmontirana,drugače imaš pa opcijo vgradnje pri njih in kar naenkrat ni nobenih problemov več... :twisted:

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » Sr Jan 23, 2013 6:52 pm

Se enkrat preberi debato, pa ti bo jasno :wink:

stihl
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Maj 03, 2009 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a stihl » Če Jan 24, 2013 4:47 pm

Od kdaj pa je pravilo,da če kupiš neko stvar,v tem primeru vitel,da ga moraš pri tej isti firmi dati vgradit,da dobiš papirje za vitel??? Potem bi moral tudi vitel za gozdarski traktor (traktor se vozi tudi po državnih cestah in mora imeti vse homologirano) montirati proizvajalec vitla in ne nekdo drug,ki se pa tudi s tem ukvarja!Pa vendar to naredi nekdo drug.
Pa tudi vitel,ki je vgrajen v gasilsko vozilo ni vgrajen tam kjer se vitel kupi,ampak pri tistemu,kateri izvaja nadgradnjo.Potem tudi gasilski avto ni homologiran.To je edin mamut pravilo!!LžagalniP
Stihl je zakon!!

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Jan 24, 2013 5:30 pm

g. bivši sodelavec, kolega od g. Šuštarja ... mal smiri živce ... vse pri nas kupljene vitle je možno homologirat, če so vgrajeni pri nas ali pa kje drugje.
Če so le ustrezno strokovno vgrajeni, vključno vitle vgrajene na gasilska vozila.
Vse homologacije naše opreme izvajamo na A1 in AMZS v Kranju, ker z njimi sodelujemo že precej časa in nam zagotavljajo ustrezno varno ravnanje z našimi dokumenti.
Z nekaj ostalih homologacijskih firm in od precej posameznikov (nekateri te storitve ponujajo tudi tukaj gor) pa smo zaznali precej prosto "trgovino" s temi papirji. Zato smo že pred leti temu primerno zaostrili varnost pri ravnanju s temi več kot očitno precej vročimi "papirji".
Tudi g. Šuštar Miha lahko svoj vitel homologira na dveh različnih homologacijah, a on vztraja, da bo zadevo homologiral pri točno določenem pregledniku pri točno določeni firmi. In pač pri tem ne pridemo skupaj.
Skratka nobenih ovir ni ne za g. Šuštarja ne za kogarkoli drugega, če se le malo potrudi in se iz Ljubljane zapelje v Kranj.
Če pa so v ozadju drugi razlogi :?: :?: , o katerih se razglablja v nekaj drugih temah in na drugem LR forumu, potem pa verjamem, da mu ne ustreza.
Drugače sva zadevo z g. Šuštarjem predebatirala že velikokrat po tel. ali PS a je verjetno bolj zanimivo se ponovno prepucavat še tukaj.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » Če Jan 24, 2013 8:02 pm

kdo je @Stihl ne vem, ga ne poznam, kot tudi drugih uporabnikov ne. Na prste ene roke lahko prestejem uporabnike tega foruma. Preko foruma sem prisel do vas, ker se tu veliko oglasujete, zato tudi delim z ostalimi svojo grenko izkusnjo.

Enako se jaz sprasujem, kaksni so vasi interesi, da se drzite teh dveh firm, kot pijanec plota? Zgolj to, kar navajate, ali so v ozadju tudi kaksni, ekonomski interesi?

Po telefonu nisva govorila, sva pa debatirala po ps-ih. Ampak takrat se je slo za Safari snorkel, katerega nisem kupil pri vas, sem pa potreboval duplikat papirjev, katere ste mi hoteli prodat za 50€ + 25€ za potrdilo o strokovni vgradnji + spet ista pesem -> homologirat na dveh dolocenih homologacijskih servisih. Vitel sem pa kupil, zatorej menim, da sem do papirjev upravicen, brez kakrsnih koli pogojevanj. Dejstvo je, da ce bi to vedel pred nakupom se zanj ne bi odlocil.

Jaz sem svoje povedal in s to debato zakljucujem. Vsak naj si pri sebi odgovori, kdo ima prav. Jaz ali Mamut.

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

OdgovorNapisal/-a zacki » Če Jan 24, 2013 9:26 pm

Sorry @sustami, mislim da ima mamut kot uvoznik in prodajalec omenjene opreme vso pravico,
da zaščiti nepooblaščeno ravnanje z homologacijskimi dokumenti.
Glede na poplavo opreme ki niti na daleč ne izpolnjuje pogojev TUV in vse pogostejšega prikrojevanja papirjev je to edino pravilno.

Če ti ne ustreza njegov predlog za homologacijo pa obstaja rubrika kupim, prodam kjer lahko vitel prodaš :wink: :!:
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare

stihl
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Maj 03, 2009 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a stihl » Če Jan 24, 2013 9:42 pm

Razumel,imate pač take pogoje poslovanja.lp
PS:je prišlo do nesporazuma!!Še zdaj ne vem kdo je g. Šuštar?Ga ne poznam!!Probleme z njim pa bosta menda tudi odpravila.
Stihl je zakon!!

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Pe Jan 25, 2013 8:55 am

Pomoje je problem v tem, da ko so enkrat papirji v obtoku, kar na enkrat veljajo za vsak vitel (photoshop.press).

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » Pe Jan 25, 2013 11:06 am

Bolj kot tole prečitavam, bolj mi ni jasno ,zakaj Mamut ne izda certifikat ob prodaji artikla :?: :!: Verjetno ta sploh ne obstaja, zato je mogoča homologacija samo tam ,kjer so veze.Na to bi bilo potrebno kupca pred nakupom seznanit. Ni se mi za vmešavat ,ker izkušenj z Mamutom še nisem imel, ampak tole me je pa mal :evil: .

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Jan 25, 2013 11:20 am

Eno so papirji o vgradnji (montaži, namestitvi ...) opreme na vozilo. To je potrdilo montažerja, da je delo opravil kvalitetno in predvsem v skladu z veljavnimi predpisi. Nobena pametna firma ne bo teh papirjev delila naokoli, saj z njimi prevzame odgovornost.

Drugo so pa papirji (oznake, nalepke, ...) o ustreznosti z predpisi v naših krajih, s katerimi bi moral biti opremljen vsak aparat (stroj, motor, ..), ki se prodaja na našem trgu. Te papirje (oznake, nalepke, ...) pa bi moral prodajalec priložiti k prodani stvari. So pa ti papirji (oznake, nalepke, ...) potrebni pri homologaciji KOT PRILOGA poročilu montažerja. Pri uvoženi robi bi te papirje moral zagotoviti (od dobavitelja, proizvajalca, fotošopa..) uvoznik.
Je pa seveda odvisno od kupca, če kupi oz. prevzame izdelek brez potrebnih dokumentov (oznake, nalepke, ...). Že ve, zakaj se za to odloči.
Po toči zvoniti je prepozno.

Miran

Kot primer prilagam izjavo montažerja:



POTRDILO O VGRADNJI

1 VGRAJENA NAPRAVA:
1.1 Vrsta / opis: Pritrdilni sistem za ......
1.2 Oznaka tipa naprave: ... Protektor System PRO 2L Art 150 501
1.3 Homologacijska oznaka / oznaka odobritve: ISO 755 42
1.4 Tehnični podatki naprave: 5- delna grt ....
1.5 Proizvajalec: Bier Gmbh, Berlin, Nemčija

2 VOZILO
2.1 Znamka: FIAT
2.2 Tip in izvedenka: D.....
2.3 Trgovska oznaka: FIAT D...
2.4 Identifikacijska številka: ZF...00009....
2.5 Registrska številka: KP UF-665
2.6 Kategorija vozila: M1 – osebni avtomobil; AF – večnamensko vozilo


3 IZJAVA O VGRADNJI

Podpisani (ime in priimek ter funkcija): Pinko Palinko, dr.zabušantskih ved

kot odgovorna oseba delavnice izjavljam:
– da je delavnica popolnoma usposobljena (z znanjem in opremo) za izvedeno vgradnjo,
– da je naprava, opisana v točki 1, ki je bila vgrajena na vozilo iz točke 2, homologirana ali odobrena za to vozilo (glede na znamko, tip in izvedenko) in
– da je bila vgradnja izvršena ob natančnem upoštevanju navodil proizvajalca vozila in proizvajalca naprave.

S tem prevzemam tudi vso odgovornost za pravilnost vgradnje naprave in morebitne vplive vgrajene naprave na samo vozilo (v okviru normalne uporabe naprave in vozila).

Matična številka delavnice: 123 456 221

Kraj, datum Žig, podpis

dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Jan 25, 2013 11:41 am

luka32 napisal/-a:Pomoje je problem v tem, da ko so enkrat papirji v obtoku, kar na enkrat veljajo za vsak vitel (photoshop.press).


imaš precej prav.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Jan 25, 2013 11:43 am

uzitek napisal/-a:Bolj kot tole prečitavam, bolj mi ni jasno ,zakaj Mamut ne izda certifikat ob prodaji artikla :?: :!: Verjetno ta sploh ne obstaja, zato je mogoča homologacija samo tam ,kjer so veze.Na to bi bilo potrebno kupca pred nakupom seznanit. Ni se mi za vmešavat ,ker izkušenj z Mamutom še nisem imel, ampak tole me je pa mal :evil: .


Če misliš, da ne obstajajo, se lahko oglasiš tukaj in ti jih osebno pokažem.
Prav tako vsakemu drugemu, ki se oglasi tukaj.

Na homologacije pa jih dostavljamo osebno, ne preko posrednikov.

Vsak, ki mu naša varnostna politika ne ustreza, se lahko seveda obrne pač na konkurenčne prodajalce, ki imajo morda nižje standarde ravnanja z občutljivimi dokumenti in zadeve nabavi tam, seveda če jih imajo.

Dotični Miha Šuštar pa se je za nakup odločil pri nas verjetno zaradi zelo ugodne forumske cene, saj je dobil vitel in ostalo opremo po zelo ugodni ceni z občutnim popustom. A tega sedaj ne bo navajal, ker mu ustreza delat neko galamo tukaj gor.

Tole je lahko vse skupaj tudi opozorilo za vse bodoče stranke.
Pri nas zadeve z odgovornostjo in varnostjo jemljemo skrajno resno, za večino pri nas kupljene robe lahko uredimo tudi homologacije.
Zaradi tega razloga zastopamo v Slo in poslujemo s firmo Taubenreuther iz Nemčije, katera ima sicer nekaj višje cene od konkurence, a je zato roba podprta z ustreznimi dokumenti.
In glede na to, da imamo termine v delavnici zasedene precej vnaprej menim, da poslujemo korektno in kvalitetno.
Vedno pa se najdejo posamezniki, ki želijo z glavo skozi zid in na vsak način uveljaviti svoj prav.
Pač prav vsem ne moremo ugoditi in zato je prav, da je trg odprt in se vsak lahko obrne na njemu najustreznejšega dobavitelja opreme, trgovca, svetovalca, ...
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » Pe Jan 25, 2013 6:40 pm

Tale je pa bosa. Certifikat se izda za točno določen produkt. Proizvajalec in prodajalec sta ga po zakonu dolžna priložiti ob nakupu, v kolikor obstaja. S tem papirjem in računom o vgradnji se zadevo homologira. Homologacijo odobri kontrolor na tehničnih in ne prodajalec, pravtako kontrolor nosi odgovornost za izdano potrdilo. S papirji se ne da mahinirati, saj na njih točo piše za kater model vitla gre.
Mislim, saj narod ni tok blesav.. :roll:
Il potere logora chi non ce l'ha

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Jan 25, 2013 6:50 pm

def110 napisal/-a:Tale je pa bosa. Certifikat se izda za točno določen produkt. Proizvajalec in prodajalec sta ga po zakonu dolžna priložiti ob nakupu, v kolikor obstaja. S tem papirjem in računom o vgradnji se zadevo homologira. Homologacijo odobri kontrolor na tehničnih in ne prodajalec, pravtako kontrolor nosi odgovornost za izdano potrdilo. S papirji se ne da mahinirati, saj na njih točo piše za kater model vitla gre.
Mislim, saj narod ni tok blesav.. :roll:


A ti v pravljici živiš ... zbud se ...
BTW zakaj pa potem ti prodajaš off road opremo brez homologacije oz. certifikatov?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Pe Jan 25, 2013 7:06 pm

Eno so papirji o vgradnji (montaži, namestitvi ...) opreme na vozilo. To je potrdilo montažerja, da je delo opravil kvalitetno in predvsem v skladu z veljavnimi predpisi. Nobena pametna firma ne bo teh papirjev delila naokoli, saj z njimi prevzame odgovornost
Drugo so pa papirji (oznake, nalepke, ...) o ustreznosti z predpisi v naših krajih, s katerimi bi moral biti opremljen vsak aparat (stroj, motor, ..), ki se prodaja na našem trgu. Te papirje (oznake, nalepke, ...) pa bi moral prodajalec priložiti k prodani stvari. So pa ti papirji (oznake, nalepke, ...) potrebni pri homologaciji KOT PRILOGA poročilu montažerja.

:amen:
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Jan 25, 2013 7:50 pm

Huligan napisal/-a:
Eno so papirji o vgradnji (montaži, namestitvi ...) opreme na vozilo. To je potrdilo montažerja, da je delo opravil kvalitetno in predvsem v skladu z veljavnimi predpisi. Nobena pametna firma ne bo teh papirjev delila naokoli, saj z njimi prevzame odgovornost
Drugo so pa papirji (oznake, nalepke, ...) o ustreznosti z predpisi v naših krajih, s katerimi bi moral biti opremljen vsak aparat (stroj, motor, ..), ki se prodaja na našem trgu. Te papirje (oznake, nalepke, ...) pa bi moral prodajalec priložiti k prodani stvari. So pa ti papirji (oznake, nalepke, ...) potrebni pri homologaciji KOT PRILOGA poročilu montažerja.

:amen:


:amen:
nissan tractor 3.3sdt

stihl
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Maj 03, 2009 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a stihl » Pe Jan 25, 2013 11:22 pm

Za vsako stvar,aparat ali pa bencin obstaja certifikat oz. izjava o skladnosti,katero je dolžan zagotoviti prodajalec.Prav nič drugače ni z china vitli!!Razlika je samo,da vitel homologiraš,motorno žago pa pregleda varnostni inžiner na državni ravni,kateri ti izda potrdilo o brezhibnosti stroja za dve leti.Papirje kjer so navedeni tudi standardi dobiš pa zraven žage in ti prav nič ne koristijo brez pregleda in potrdila.Enako je pa z vitlom.Če vitel ni homologiran ti ne nucajo ne kopije ne original papirji o skladnosti.
Tukaj pa blebetate na dolgo in široko o trgovini s papirji.Pa svašta!To verjamejo kupci,ki se jim svita ne o standardih in papirjih.To je pač voda na svoj mlin.Kupiš,ti zmontirajo,uredijo papirje,ki se jih nikjer ne dobi,kot samo pri njih in te oskubejo eurov.Pač vsak se zase bori.Eni tudi na tak,prikrit način.
Ne komentiram več!!Lep sekaški pozdrav!
Stihl je zakon!!


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 77 gostov