Predelava Tamiča v "avtodom"
Huligan - poznam lastnika, pa TAMčka sem tudi videl. Dec se vsekakor spozna na te zadeve in precej je preotoval z njim. Precej dolgo je bil v njegovih rokah, tako da ne dvomim, da je tehnično v dobrem stanju. Glede na leta so seveda možni kozmetični popravki, je pa to odvisno od lastnika in njegove zahtevnosti.
Če se ga spraviš rihtat iz vojaške izvedbe, pa se stroški kar hitro približajo, ali celo presežejo ceno že predelanega v avtodom.
dolsina - širina je pa po eni strani prednost, po drugi pa slabost. Kar se tiče prostornosti bivalnega prostora in bočnih naklonov (predvsem zaradi občutka) je v prednosti TAM, pri vožnji po gozdnih poteh in podobno, pa Unimog.
Ko sem se sam odločal so me opozorili tudi na stroške vzdrževanja, kjer so seveda zvezde visoke
Če se ga spraviš rihtat iz vojaške izvedbe, pa se stroški kar hitro približajo, ali celo presežejo ceno že predelanega v avtodom.
dolsina - širina je pa po eni strani prednost, po drugi pa slabost. Kar se tiče prostornosti bivalnega prostora in bočnih naklonov (predvsem zaradi občutka) je v prednosti TAM, pri vožnji po gozdnih poteh in podobno, pa Unimog.
Ko sem se sam odločal so me opozorili tudi na stroške vzdrževanja, kjer so seveda zvezde visoke
nevem zakaj bi potreboval tovornjaka za po svetu.
živ dokaz da se da z zeelo starim mercedezom na zadnji pogon marsikaj nardit : http://300td.org/
bolj kot spremljam spletne strani bolj mi je jasno da gre vsak tadrug jože z hudo opremljenim terencam okrog sveta ali pa v Cape Town.
očitno to ni več nek hud izziv če lahko to nardi vsak ki si lahko privošči LC, defa, ...
bo treba res počas začet razmišljat da bi kupu še eno meco in šou z njo okrog sveta bo vsaj mal adrenalina!
živ dokaz da se da z zeelo starim mercedezom na zadnji pogon marsikaj nardit : http://300td.org/
bolj kot spremljam spletne strani bolj mi je jasno da gre vsak tadrug jože z hudo opremljenim terencam okrog sveta ali pa v Cape Town.
očitno to ni več nek hud izziv če lahko to nardi vsak ki si lahko privošči LC, defa, ...
bo treba res počas začet razmišljat da bi kupu še eno meco in šou z njo okrog sveta bo vsaj mal adrenalina!
Ja, pogruntal sem, da je lažje zadevo kupit pri nas ali vsaj v EU. Pa ce bom domov privlekel sedem ton železa, me bo stara postavila na cesto. Tak da bo zaenkrat ostalo pri sanjah. Tisti Tamič na bolhi, ki je že predelan je čista fantastika.
Mogoče čez nekaj let. Obstoja kje na svetu oz. evropi kdo, ki kaj takega tudi renta?
Mogoče čez nekaj let. Obstoja kje na svetu oz. evropi kdo, ki kaj takega tudi renta?
No takulele je zdej to.
Danes sem šel pogledat 3 Tamčke. Tisti od Metoda ki je že narejen v avtodom je avto k šus. Mal je za poštrihat in uredit notranjost, ampak avto ima že ko ga vidiš pustolovsko dušo in je vreden svojega denarja.
Potem sem šel pogledat še 110 in 150 v Kočevje. To sta tista dva ki sta že omenjena malo višje in sta na avtonetu. 110 ima sicer platneno streho, drugače je pa kr lepo ohranjen, razen kesona, ta gre pa itak dol. 150 je podobna. Razen tega da so skoraj vsi silen bloki na stabilizatorjih fuč. Oba sta pa mastna na levi strani pod motorjem, tam kjer ima motor oddušek. Je to normalno ali sta motorja slaba? Pri 110 se kr mal kadi iz odduška ko ga prižgeš, 150 je pa masten po prvem levem cilindru.
Sedaj pa ne vem kaj storiti. Cena ne igra vloge. Jurja gor ali dol, ker bom ob denar tako ali tako. Važna je kvaliteta. Vsi trije so mal za popravit in nadgradit. Kako je z homologacijo? Kakšna je razlika v porabi med 110 in 150? Kakšna je razlika v ceni trajekta? Ali je 150 tudi tako vzdržljiv kot 110 glede na to da ima zadnje osovine na vagah? Sto vprašanj imam
Najrajši ni imel avto pa že to zimo, da bi šel ko zapade sneg za mesec ali dva v Tunizijo.
Danes sem šel pogledat 3 Tamčke. Tisti od Metoda ki je že narejen v avtodom je avto k šus. Mal je za poštrihat in uredit notranjost, ampak avto ima že ko ga vidiš pustolovsko dušo in je vreden svojega denarja.
Potem sem šel pogledat še 110 in 150 v Kočevje. To sta tista dva ki sta že omenjena malo višje in sta na avtonetu. 110 ima sicer platneno streho, drugače je pa kr lepo ohranjen, razen kesona, ta gre pa itak dol. 150 je podobna. Razen tega da so skoraj vsi silen bloki na stabilizatorjih fuč. Oba sta pa mastna na levi strani pod motorjem, tam kjer ima motor oddušek. Je to normalno ali sta motorja slaba? Pri 110 se kr mal kadi iz odduška ko ga prižgeš, 150 je pa masten po prvem levem cilindru.
Sedaj pa ne vem kaj storiti. Cena ne igra vloge. Jurja gor ali dol, ker bom ob denar tako ali tako. Važna je kvaliteta. Vsi trije so mal za popravit in nadgradit. Kako je z homologacijo? Kakšna je razlika v porabi med 110 in 150? Kakšna je razlika v ceni trajekta? Ali je 150 tudi tako vzdržljiv kot 110 glede na to da ima zadnje osovine na vagah? Sto vprašanj imam
Najrajši ni imel avto pa že to zimo, da bi šel ko zapade sneg za mesec ali dva v Tunizijo.
Oh madona pa saj nas je nekaj takih pustolovcev na blokah
Kot mi je rekel Sašo je razlika v porabi cca 2 litra. tamičev pa ne poznam, je pa moj služben MAN isto masten pri oddušku. Moram šefa vprašat zakaj je tako saj je pri našemu on menda tako speljal iberlauf. Zakaj pa ne vem.
Drugače pa verjetno poznaš tamiče in tudi veš kako bi morali užigat ter delovat. Pri šefovi 190tki se ve da je motor žalosten ker že vžiga težko. Se pozna da je pri cilindrih tudi po 5 barov razlike v kompresiji.
Kot mi je rekel Sašo je razlika v porabi cca 2 litra. tamičev pa ne poznam, je pa moj služben MAN isto masten pri oddušku. Moram šefa vprašat zakaj je tako saj je pri našemu on menda tako speljal iberlauf. Zakaj pa ne vem.
Drugače pa verjetno poznaš tamiče in tudi veš kako bi morali užigat ter delovat. Pri šefovi 190tki se ve da je motor žalosten ker že vžiga težko. Se pozna da je pri cilindrih tudi po 5 barov razlike v kompresiji.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
če ne rabiš prostora za 6 ljudi vzemi raje 110, 150-ka me ni prepričala v terenskih zmogljivostih, pa še bol okretna je 110-ka
lej tista že narejena 110-ka je najbolša izbira, če ti le ratpored in ostala predelava odgovarja....
vedi da za te bo izdelava ter nakup seriskega tamiča stalo preko 10k €, plus tvoje delo, pa še računaj kaj na drugo zimo (2011) za prvo odpravo.
lej tista že narejena 110-ka je najbolša izbira, če ti le ratpored in ostala predelava odgovarja....
vedi da za te bo izdelava ter nakup seriskega tamiča stalo preko 10k €, plus tvoje delo, pa še računaj kaj na drugo zimo (2011) za prvo odpravo.
To, da je kje malo mastno je kar normalno (bolj ko ne za vse stare kamione). Tudi kakšna stvar bo za zamenjat - leta naredijo svoje.
V kolikor ti 110 prostorsko ustreza, je Metodova res najboljši nakup. Izdelava nadrgradnje je resna zadeva, še posebej, če hočeš da zdrži off-road podvige.
Pri samih terenskih zmogljivostih pa oba avta pozitivno presenetita in bi težko rekel, kateri je boljši.
Poraba 150-ke je kakšne 4 litre višja, v notranjosti je nekoliko tišji, pa seveda manj okreten, tlorisno je za kakšne 4 m2 večji - če se to potrebuje, pa držaji za vzdrževanje (večji motor, več gum),...
Za več info pa se lahko usedemo z Domnom na pijači pa poveva svoje izkušnje.
V kolikor ti 110 prostorsko ustreza, je Metodova res najboljši nakup. Izdelava nadrgradnje je resna zadeva, še posebej, če hočeš da zdrži off-road podvige.
Pri samih terenskih zmogljivostih pa oba avta pozitivno presenetita in bi težko rekel, kateri je boljši.
Poraba 150-ke je kakšne 4 litre višja, v notranjosti je nekoliko tišji, pa seveda manj okreten, tlorisno je za kakšne 4 m2 večji - če se to potrebuje, pa držaji za vzdrževanje (večji motor, več gum),...
Za več info pa se lahko usedemo z Domnom na pijači pa poveva svoje izkušnje.
Se strinjam z Sašotom. 150-ka je v Libiji premagala enako kot moja 110-ka. Po hamadi oz. kamniti puščavi se je 150-ka odrezala še nekoliko bolje zaradi dolžine in treh osi. 110-a je kratka in poskakuje kot koza, v primerjavi z dolgo 150-ko ki kar nekako preplava vse luknje in neravnine.
Najbolši recept je pa še vedno narediti vozilo čim lažje. Tudi, če je govora v kamjonu, ki ima neprimerno večjo nosilnost kot konvencionalni terenc je priporočilo, da se na odpravo podaš čimlažji. Vsakih 100-200 kil se pozna, vsaj pri meni. Ko sem pripravljal tovornjak za Libijo sem zmetal ven vse stvari, ki jih ponavadi vozim sabo in jih uporabim vsake kvatre. Tudi pomožni gel akumulatorji so letel ven ker itak vozimo vsak dan in je dovolj elektrike iz dveh zagonskih akumulatorjev.
Nemastnega tamiča pa ni razen vojaški ki imajo zelo malo prevoženega. In verjemi, tudi slednji začnejo mastit, če jih voziš na daljše relacije. To da iz odduška kadi še nič ne pomeni. Meni sicer ne kadi, vrže pa ven vsakič, ko ga ugasnem par kapljic olja. Tamič spušča vse sorte zvoke in oblake, ko ga vžgeš. Treba motor ogret se zapeljat in vse se postavi na svoje mesto.
Najbolši recept je pa še vedno narediti vozilo čim lažje. Tudi, če je govora v kamjonu, ki ima neprimerno večjo nosilnost kot konvencionalni terenc je priporočilo, da se na odpravo podaš čimlažji. Vsakih 100-200 kil se pozna, vsaj pri meni. Ko sem pripravljal tovornjak za Libijo sem zmetal ven vse stvari, ki jih ponavadi vozim sabo in jih uporabim vsake kvatre. Tudi pomožni gel akumulatorji so letel ven ker itak vozimo vsak dan in je dovolj elektrike iz dveh zagonskih akumulatorjev.
Nemastnega tamiča pa ni razen vojaški ki imajo zelo malo prevoženega. In verjemi, tudi slednji začnejo mastit, če jih voziš na daljše relacije. To da iz odduška kadi še nič ne pomeni. Meni sicer ne kadi, vrže pa ven vsakič, ko ga ugasnem par kapljic olja. Tamič spušča vse sorte zvoke in oblake, ko ga vžgeš. Treba motor ogret se zapeljat in vse se postavi na svoje mesto.
Montiral rabljeno (padla s strehe) 3. leta staro pohodno sončno celico Unisolar. 68W oz. slabe 4 ampere polnilne moči, dimenzij 285x40cm. Elektrike imam sedaj toliko, da ne vem kam z njo. Hladilnik, radijo in vse polnilce hkrati, ob sončnem vremenu fila kar direktno. Zadostovala bi tudi manjša (40W) pa je bila samo ta na voljo. Sicer pa, od viška glava ne boli.
So pa tele celice pomoje zanimive tudi za avtomobile. Ker je pohodna in se zvije kot tepih. Lahko se porablja dnevno, ko se vstaviš razgrneš in polniš oz. direkt laufaš porabnike. Skratka, zadovoljen k otrok!
Pa še ena novost. Čez zimo sem postal amfibijc:
Beograd Sporta spravim v škatlo na prtljažniku, motor pa pod posteljo na vozičku. Glisira 12 vozlov z dvema osebama, psom in kramo BP
Takole smo ga po Ljubljanici žgali maja: http://www.youtube.com/watch?v=25ceMsK8rls
So pa tele celice pomoje zanimive tudi za avtomobile. Ker je pohodna in se zvije kot tepih. Lahko se porablja dnevno, ko se vstaviš razgrneš in polniš oz. direkt laufaš porabnike. Skratka, zadovoljen k otrok!
Pa še ena novost. Čez zimo sem postal amfibijc:
Beograd Sporta spravim v škatlo na prtljažniku, motor pa pod posteljo na vozičku. Glisira 12 vozlov z dvema osebama, psom in kramo BP
Takole smo ga po Ljubljanici žgali maja: http://www.youtube.com/watch?v=25ceMsK8rls
Dimen, super projekt.
Tudi jaz imam Tama 110 t7 in razmišljam o izdelavi camping nadgradnje kasona. Vprašanje, ki me muči je, kako bi stenstal, da bi bila zadeva registrirana za vsaj 4 osebe (family pa to).
Če ima kdo kakšen info, kaj vse bi moral naredit (npr luknjo spredaj v kabino?? pa še kaj??) le na dan z besedo, lahko tudi na ZS.
Tudi jaz imam Tama 110 t7 in razmišljam o izdelavi camping nadgradnje kasona. Vprašanje, ki me muči je, kako bi stenstal, da bi bila zadeva registrirana za vsaj 4 osebe (family pa to).
Če ima kdo kakšen info, kaj vse bi moral naredit (npr luknjo spredaj v kabino?? pa še kaj??) le na dan z besedo, lahko tudi na ZS.
Nataknil nove/stare gume 14.00 R20. Več ne gre. Sem pa dobil na račun big-footk 15+ km po števcu. Do zdej sem imel potovalno okoli 80, sedaj pri istih obratih skoraj 95kmh BP. Na turi se bo konkretno poznalo tudi na porabi.
Gume so Continental HCS in se peljejo popolnoma mirno oz. brez rukanja kjub temu da je guma skor za 15cm višja od prejšnje. Zgleda da so Continentalke kvalitetnejše od Semperitk. Priporočam!
Še slikca, na ograji je naslonjena prejšnja guma 14.5 R20. A bi jih kdo potreboval - 4 komade, 1.5cm profila, brez poškodb in stopnic?
Gume so Continental HCS in se peljejo popolnoma mirno oz. brez rukanja kjub temu da je guma skor za 15cm višja od prejšnje. Zgleda da so Continentalke kvalitetnejše od Semperitk. Priporočam!
Še slikca, na ograji je naslonjena prejšnja guma 14.5 R20. A bi jih kdo potreboval - 4 komade, 1.5cm profila, brez poškodb in stopnic?
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov