Sovražniki narave št.1

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 02, 2009 12:14 pm

Bo pravočasno objavljeno na forumu.... :wink: sam pošlji za vsak slučaj vseeno, če se mi bognedaj kaj zgodi tacajt :wink:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 02, 2009 6:06 pm

Še nekaj zanimivivih stvari.........


Na Mestni občini Slovenj Gradec so se odločili, da namesto neuspešnega pregona voznikov štirikolesnikov in motornih sani zanje raje uredijo primerno progo, ki bi bila tudi ustrezno zavarovana. Potekala naj bi od Partizanke do Pungarta na Kopah, dogovarjajo pa se že za odkup zemljišč na Partizanki. »Pogovarjamo se s podjetjem, ki bi to dejavnost tudi izvajalo, sklicali bomo še druge lastnike zemljišč, s katerimi se bomo poskusili dogovoriti za plačilo odškodnine v zameno za uporabo površin, nato pa bomo začrtali progo, ki bo potekala po gozdnih vlakah,« je povedala direktorica občinske uprave Lidija Požgan.
Ker na Koroškem še ni urejenih površin za vožnjo s štirikolesniki in motornimi sanmi, je prekrškarjev na pretek. Čeprav je odročna hribovska in gorska območja težko nadzorovati, so policisti lani ujeli 36 kršiteljev, letos v le treh tednih že devet. V zasledovanju policije in poskusih ustavljanja vozniki motornih sani pogosto najdejo le dodatni adrenalin, ki naredi vožnjo po prepovedanih območjih še bolj razburljivo. Tovrstna vozila namreč nimajo registrskih oznak in jih je nemogoče izslediti, za vožnjo z njimi tudi ni treba opraviti izpita. V zanj najslabšem primeru, torej če možje v modrem kršitelja izsledijo in ustavijo, ga bo prepovedana zabava ob plačilu v osmih dneh stala le dvajset evrov, kar je manj od povprečne cene smučarske vozovnice. Mnogi globo tako tudi razumejo, kot nekakšno nadomestilo za vozovnico. »Zaradi nizkih in neučinkovitih kazni bo zaseg vozila postal pogostejši ukrep, nadaljevali pa bomo s poostrenim nadzorom,« je napovedal Peter Pungartnik s Policijske uprave Slovenj Gradec.

Koliko škode tovrstna objestnost povzroči v naravnem okolju, pri svojem vsakodnevnem delu opažajo gozdarji. »Štirikolesnikov, motokrosistov in motornih sani je po gozdovih vedno več. Predvsem motorji povzročajo škodo na gozdnih tleh, saj uničujejo rastje, preprečujejo pomlajevanje in ustvarjajo jarke, ki postanejo žarišča erozije,« pojasnjuje Branko Gradišnik iz Zavoda za gozdove Slovenije (ZGS). Gozdarji v takih primerih nimajo neposrednih pristojnosti ukrepanja, čeprav je predlog, da bi strokovni delavci ZGS postali tudi naravovarstveni nadzorniki z ustreznimi pristojnostmi, pripravljen in čaka na uresničitev že več let.

»Naravovarstvenega nadzora na terenu sploh ni, imamo sicer zelo natančne predpise, a le deset inšpektorjev za vso Slovenijo, ki lahko njihovo izvajanje nadzorujejo. V najboljšem primeru to pomeni enega inšpektorja za celotno Koroško z delom Štajerske,« ugotavlja Milan Tretjak, vodja slovenjgraške območne enote ZGS. Tretjak meni, da bi morale biti kazni za kršilce bistveno strožje, a ker so smešno nizke, to privablja tudi Avstrijce, ki v organiziranih skupinah na prikolicah pripeljejo motorje, nato pa si privoščijo divjo vožnjo po naših gozdovih. »V Avstriji si tega zaradi izjemno strogih kazni ne drznejo početi,« pravi Tretjak. Pri tem ne gre toliko za materialno škodo, ki jo povzročajo v gozdovih, pač pa za ogromno posredno škodo. »Na območju Natura 2000, kamor sodi tudi Pohorje, so določene mirne cone, v katerih bi divjad morala imeti mir. Ko po njih divjajo motorna vozila, preplašijo divjad, ki je prisiljena v nepotrebne premike, kar povzroči večjo izgubo energije in povečano potrebo po hrani ter posledično večjo škodo v gozdu.«

Tretjak meni, da je ovira k učinkoviti ureditvi naravovarstvenega nadzora mačehovski odnos okoljskega ministrstva, ki bi moralo dati zeleno luč za delovanje že izdelanega sistema. »Država lahko za to ustanovi svojo službo, vendar bi bilo bistveno preprosteje in ceneje, če bi naravovarstveni nadzor izvajal ZGS, saj imamo terensko močno in dobro razvejeno mrežo 750 ljudi, ki so vsak dan v gozdovih,« meni Tretjak in poudarja, da so njihovi gozdarji za takšno delo tudi že usposobljeni in so ga na območju Pohorja več kot dve leti poskusno že izvajali. »Zagotoviti bi morali le prevozna sredstva in denar za nadure in dežurstva, saj se kršitve dogajajo predvsem v popoldanskem času in med vikendi, vendar do realizacije še ni prišlo, zatika se pri sredstvih.«
Gozdarji zdaj čakajo na odziv ministra za okolje in prostor, nanj je ta teden poslanec Borut Sajovic namreč naslovil poslansko vprašanje o začetku izvajanja naravovarstvenega nadzora v državi, prav tako pa je poslanec Vili Rezman okoljskemu ministru Karlu Erjavcu in notranji ministrici Katarini Kresal pred dnevi zastavil poslansko vprašanje o problematiki motornega prometa v naravnem okolju, predvsem vožnje z motornimi sanmi in morebitni novelaciji veljavnih predpisov.
Iz četrtkove tiskane izdaje Dela!

http://www.delo.si/clanek/75127

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 02, 2009 6:34 pm

Država lahko za to ustanovi svojo službo, vendar bi bilo bistveno preprosteje in ceneje, če bi naravovarstveni nadzor izvajal ZGS, saj imamo terensko močno in dobro razvejeno mrežo 750 ljudi, ki so vsak dan v gozdovih,« meni Tretjak in poudarja, da so njihovi gozdarji za takšno delo tudi že usposobljeni in so ga na območju Pohorja več kot dve leti poskusno že izvajali. »Zagotoviti bi morali le prevozna sredstva in denar za nadure in dežurstva, saj se kršitve dogajajo predvsem v popoldanskem času in med vikendi, vendar do realizacije še ni prišlo, zatika se pri sredstvih.«


Kaj če bi se za kaj takega prijavili tudi offroad klubi. :skace_od_srece:
Prevozna sredstva že imamo, za vožnjo po terenu smo usposobljeni. nadure in dežurstva pa niso potrebna ke smo v akciji itak v popoldanskem času in med vikendi.
Torej smo bolj kompententni od gozdarjev za tako delo. Pa še zatikanja pri denarju ne bo. Sam za benz naj dajo pa bo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Feb 03, 2009 1:07 pm

AŁIEN napisal/-a:Država lahko za to ustanovi svojo službo, vendar bi bilo bistveno preprosteje in ceneje, če bi naravovarstveni nadzor izvajal ZGS, saj imamo terensko močno in dobro razvejeno mrežo 750 ljudi, ki so vsak dan v gozdovih,« meni Tretjak in poudarja, da so njihovi gozdarji za takšno delo tudi že usposobljeni in so ga na območju Pohorja več kot dve leti poskusno že izvajali. »Zagotoviti bi morali le prevozna sredstva in denar za nadure in dežurstva, saj se kršitve dogajajo predvsem v popoldanskem času in med vikendi, vendar do realizacije še ni prišlo, zatika se pri sredstvih.«


Kaj če bi se za kaj takega prijavili tudi offroad klubi. :skace_od_srece:
Prevozna sredstva že imamo, za vožnjo po terenu smo usposobljeni. nadure in dežurstva pa niso potrebna ke smo v akciji itak v popoldanskem času in med vikendi.
Torej smo bolj kompententni od gozdarjev za tako delo. Pa še zatikanja pri denarju ne bo. Sam za benz naj dajo pa bo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


To ja. Ali pa naj ORC pooblastijo za šolanje inšpektorjev.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Feb 03, 2009 7:59 pm

RangeRover napisal/-a:
To ja. Ali pa naj ORC pooblastijo za šolanje inšpektorjev.


:stari_pridiga: a pol je pa druga tarifa...
Jaz jim pa dam še gratis lekcijo v :vinska_bratca: :vinska_bratca: seveda pa :nazdravljamo: plačajo sami. :wink:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 04, 2009 8:06 am

hmmm zdaj pa razumem zakaj Ksenija ropoče...
http://www.ski-sea.si/files/01_fotogale ... _splet.pdf

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 04, 2009 9:52 am

Ko smo že pri Kseniji Povše....bejba očitno ve kako se tem stvarem streže :wink:
Današnje novice, stran 6
Motorni sankači iščejo svoj prostor.
http://www.delo.si/tiskano/html/zadnji/Slovenske+novice

Med drugim piše:
citiram
" Ona se med drugim sprašuje, zakaj policija ne preganja lovcev in prostalih kršiteljev, ki se vozijo po brezpotjih s težkimi terenci."

:evil: Sam kakor koli že, dvignila je veliko prahu.....

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Sr Feb 04, 2009 6:34 pm

Motorne sani so čedalje bolj priljubljene, tudi na strani zakona 8)
http://www.siol.net/Slovenija/Novice/20 ... saneh.aspx
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Feb 05, 2009 1:05 am

Mozirski policisti so lani opravili štiri nadzore nad spoštovanjem uredbe o prepovedi vožnje z motornimi vozili v naravnem okolju. Uredba ne zajema le nadzora nad vožnjo z motornimi sanmi, temveč tudi vožnjo s štirikolesniki, krosmotorji in drugimi tako imenovanimi »offroad« vozili. V nadzoru, v katerem je sodeloval tudi gozdarski inšpektor, so policisti zaznali eno kršitev uredbe in zoper objestnega voznika ukrepali. Na Mozirski planini oziroma v bližini smučarskega centra Golte naj bi domačini pogosto v večernih in nočnih urah slišali moteče vožnje z motornimi sanmi, toda, kot pravijo na mozirski policiji, lani niso prejeli nobene prijave.

Vse več vozil

V prihodnosti pričakujejo zaostrovanja, saj prodajni trendi tako imenovanih »off-road« vozil, način koriščenja prostega časa, nove oblike športnega udejstvovanja in podobno, kažejo na vse večjo prisotnost vozil v naravnem okolju. Ogromno štirikolesnikov je že registriranih. Obstaja pa obsežno črno polje neregistriranih tovrstnih vozil, ki jih lastniki namensko uporabljajo za vožnjo v naravnem okolju. Motornih koles »enduro in cross« izvedbe dejansko ni mogoče oštevilčiti. Vse pogostejše so tudi vožnje v naravnem okolju v reklamne, testne, športne in tekmovalne namene, ki jih organizatorji javno oglašujejo v medijih. Posamezni lokalni klubi imajo na zasebnih in drugih zemljiščih celo lastne cross proge, ki večinoma ne izpolnjujejo formalnih pogojev.
Že dobra tri leta nazaj smo pisali o tem, da bi v Sloveniji potrebovali poligon ter tako voznikom sani omogočili tudi uradno dovoljeno vožnjo. Vendar …

http://www.novitednik.com/ne_prezrite.php?id=997

Toliko časa bodo težil po medijih, da bodo nakonc poligon ali območja tudi dobili, mi se bomo pa spet obrisali pod nosom :pomiluje_ga:

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Feb 05, 2009 10:21 am

Ministrstvo za okolje in prostor je pripravilo na temo vožnje v naravnem okolju sledečo stran kjer je zbranih precej informacij.
Priporočajo v branje in prosijo za objavo tudi na 4x4 forumih.



http://www.mop.gov.si/voznja_v_naravi/
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Feb 06, 2009 1:23 am

mamut napisal/-a:Ministrstvo za okolje in prostor je pripravilo na temo vožnje v naravnem okolju sledečo stran kjer je zbranih precej informacij.
Priporočajo v branje in prosijo za objavo tudi na 4x4 forumih.


No končno nekaj tudi od njih.......

Tudi zagovorniki 4x4 obstajajo :skace_od_srece:
Sicer stara reč, ampak je kar nekaj dobrih stvari notri....

http://www.4x4prejudice.org/

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Pe Feb 13, 2009 12:46 am


Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Feb 17, 2009 9:41 pm



Tole je pa dobro vedet :wink:


Direktorica inšpekcije za okolje in naravo Tatjana Bernik pojasnjuje, da se informacija na spletu lahko obravnava kot prijava, na podlagi katere inšpektor uvede postopek, ne more pa biti brez izvedenega ugotovitvenega postopka in zaslišanja stranke zaradi tega izrečena kazen.

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Sr Feb 18, 2009 12:42 am

Fotografija v članku pa še iz časov zborov v Brdih. Koren power. :shock: :wink: Pogrešam tiste čase. :oops:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 23, 2009 1:03 am

O ponovni debati o motornih vozilih v naravnem okolju...

Izvedeli smo, da je Planinska zveza ob priložnosti dneva gora organizirala okroglo mizo „Neurejen motorni promet v naravnem okolju“. Na to mizo so povabili predstavnike ministrstva za okolje in agencij v sestavi, policiste, gozdarje, lovce, planince ter ljubitelje terenskih vozil. PZS je organizacija v javnem interesu na področju ohranjanja narave. Ministrstvo za okolje ni preveč širokogrudno nad podeljevanjem teh statusov. Ali to pomeni da si ministrstvo in PZS sodeč po naslovu te okrogle mize prizadevata za „Urejen motorni promet v naravnem okolju“?

Ali to pomeni, da bo v PZS imela v bodoče poleg sekcije gorskih kolesarjev imelo še sekcijo ljubiteljev terenskih vozil ter naslednje leto morda še ljubiteljev planinskih helikopterjev ter povrhu še terminološko sodišče?

Najbrž ni treba posebej omenjati, da naše društvo na to okroglo mizo ni bilo povabljeno, čeprav je to tudi tema našega opozarjanja.

V društvu Mountain Wilderness si pač ne prizadevamo za „sobivanje avtomobilistov, motoristov in pešcev v naravi„ - ampak nasprotno - za dosledno uveljavljanje predpisov, ki naravo prepuščajo zgolj pešcem in drugim bitjem v naravi, ki za seboj puščajo minimalne vplive.

V društvu Mountain Wilderness Slovenije si že nekaj let prizadevamo za strožji režim prodaje motornih vozil za vožnjo v naravnem okolju in druge preventivne akcije na tem področju. Razloge za to delovanje vidimo v:

* poslabšani varnosti obiskovalcev narave, kar se kaže celo v oboroženih konfliktih med pešci na eni ter motoristi, motornimi sankači in celo gorskimi kolesarji na drugi strani,
* uničevanju zadnjih kotičkov neokrnjene narave - ne samo v gorah ampak povsod, kar uničuje biotsko raznovrstnost in končno uničuje tudi zadnja pribežališča, kjer lahko ljudje uživajo mirno rekreacijo.

Iz lastnih izkušenj nam je jasno, da je preganjanje kršilcev vožnje v naravnem okolju na terenu samem zelo zahtevno ter drago po opremi in usposobljenosti, obenem pa nevarno tako za preganjalce kot za preganjane kot tudi ostale naključno v bližini.

Zato se zavzemamo za predpise, ki bi delovali predvsem preventivno in obenem skrbeli za to, da bi vozila za vožnjo v naravnem okolju kupovali in vozili samo tisti, ki imajo tehten razlog za to. Smatramo, da se lahko „motorna rekreacija“ lahko izvaja samo na za to vnaprej določenih območjih, izven teh območij pa naj bi bila uporaba teh vozil v rekreativne namene kazniva tudi s sankcijo zaplembe vozila.

Predlog društva MWS je, da bi bili predpisi nakupu in uporabi motornih vozil za vožnjo v naravnem okolju regulirani na podoben način, kot so urejeni predpisi o orožju. Tudi za orožje velja namreč podobna omejitev, da ga lahko uporabimo samo na strelišču ali na lovu (torej v omejenem območju rekreacije), sicer pa zgolj izjemoma (na primer v samoobrambi).

V tej luči predlagamo:

* Da se pred nakupom motornega vozila za vožnjo v naravnem okolju pridobi od upravne enote dovoljenje za nakup takega vozila, kjer je v zahtevku za dovoljenje potrebno navesti namen in krajevno območje uporabe: npr. namen: oskrbovanje smučišča – kje: smučišče Krvavec.
* Da ima vsako tako vozilo registrsko številko in prometno dovoljenje, kjer je naveden namen in krajevno območje uporabe, kar omogoča nadzornikom preverjanje tudi, kadar vozilo stoji.
* Uporaba teh vozil izven prometnega dovoljenja je dovoljeno samo v primeru življenjske ogroženosti ali višje sile.
* Lastniki obstoječih vozil naj bi v roku pol leta zaprosili za prometno dovoljenje z namenom in krajevnim območjem uporabe, po prehodnem roku pa je uporaba vozila brez prometnega dovoljenja prepovedana in podvržena zaplembi vozila.
* Predlagamo tudi, da mora voznik takega vozila obiskovati tečaj vožnje, kjer je seznanjen z nevarnostmi vožnje in o naravovarstvenem bontonu.
* Če je lastnik vozila posameznik, mora pred pridobitvijo dovoljenja za nakup in uporabo obiskovati tečaj vožnje. Če je lastnik vozila pravna oseba, mora pravna oseba poskrbeti za tečaje voznikov njegovih vozil.

Glede kazni sodimo, da so trenutne kazni, še posebej glede na drastično povečanje kazni v najnovejšem Zakonu o varnosti cestnega prometa, smešno nizke. Upoštevati moramo, da je večina kršiteljev in lastnikov teh vozil iz družbenega sloja, kjer jim je to zgolj dodatno vozilo za rekreacijo, ne pa npr. osnovno motorno vozilo za preživetje. Cene teh vozil so primerljive s cenami boljših avtomobilov, torej ta sloj ljudi nikakor ni reven in je temu primerno treba postaviti tudi višino kazni.

Posebej natančno je treba obravnavati agencije za izposojo in turistične agencije, ki prirejajo izlete s temi vozili. Menimo, da je edina primerna kazen za kršitev zaplemba vozila in v primeru ponovne kršitve ukinitev licence za delo takega podjetja.

Podobno kot za tobačne izdelke in alkohol predlagamo omejitev oglaševanja uporabe teh vozil v rekreativne namene in omejitev oglaševanja na medije, ki so specializirane za terensko delo in podobno npr. revija Obramba, obenem pa predlagamo prepoved oglaševanja v medijih splošne zvrsti npr. Delo, Dnevnik, Finance ali elektronskih medijih.

Prav tako se zavzemamo, da oglasi, ki oglašujejo kakršnakoli terenska vozila, morajo vsebovati opozorilo, da je uporaba teh vozil v naravnem okolju omejena.

Glede nadzora uporabe teh vozil v naravnem okolju ter za preprečevanje in odkrivanje drugih kaznivih dejanj predlagamo uvajanje enot okoljske policije. Te enote naj bi bile izjemno mobilne in usposobljene še za druge policijske namene: preprečevanje odlaganja odpadkov, kraj lesa, krivolova, skrivanja zločincev in drugih kriminalnih dejanj v naravi, oddaljenih samotnih naseljih in narodnih parkih. Tudi druge države imajo enote s podobnimi pooblastili npr. v Nemčiji logarsko službo, v Italiji Guardia forestale, v Kanadi Mounted police.

Glede morebitnega odločanja o lokacijah rekreacijskih prostorov za ta vozila, predlagamo, da se končno izvede popis mirnih lokacij (območij miru v naravi – naravnega zvočnega okolja), ki jih je Slovenija dolžna popisati po direktivi Evropske komisije z dne 22.06.2002 o hrupu v okolju.

Lokacije rekreacijskih prostorov za ta vozila so možna samo v že s hrupom onesnaženih ter sicer degradiranih območjih.

Sobivanje motornih vozil in pešcev v naravi po našem mnenju ni možno – edina izjema je raba vozil ob izjemnih dogodkih - nikakor pa rekreativna prostočasna raba. Ne nasprotujemo pa določitvi poligonov za rekreativno rabo teh vozil v že degradiranih območjih, torej ustanovitvi nekakšnih okoljskih getov za terence.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Feb 23, 2009 11:53 am

Super, perfektno.

Ker je slovenski jezik na področju Republike Slovenije ogrožen, predlagam ustanovitev Društva za zaščito slovenskega jezika, ki bo vse tiste, ki se tega ne držijo kaznovalo z namaknjem v reko Ljubljanico in pitjem ricinusoevega olja, če to ne bo dovolj odrežemo jezik.

LstrpenP, RR

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Po Feb 23, 2009 12:09 pm

Čas je denar ... in v teh kriznih časih je nesmiselno zapravljati ... takoj rezat, nič čakat! :z_kaj_pa_jaz_vem_v_roki:

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Feb 23, 2009 12:39 pm

RangeRover napisal/-a:Super, perfektno.

Ker je slovenski jezik na področju Republike Slovenije ogrožen, predlagam ustanovitev Društva za zaščito slovenskega jezika, ki bo vse tiste, ki se tega ne držijo kaznovalo z namaknjem v reko Ljubljanico in pitjem ricinusoevega olja, če to ne bo dovolj odrežemo jezik.

LstrpenP, RR

Super, res:
sedaj mi bodo solili pamet o ogrožanju okolja v moji domovini že neki osebki, ki niti v nazivu njihove skupine ne spoštujejo tistega, kar nas je skozi stoletja sploh ohranilo pri življenju: slovenskega jezika.
V kolikor so le kopija neke ameriške skupine, pa naj vedo, da se v ZDA lahko neomejeno vozijo z raznoraznimi vozili. Povsod, kjer to ni prepovedano! In ne tako, kot bi oni radi (predvidevam):
"Na področju Free and independent RS je vožnja z vsemi vozili exclusively dovoljena le v indian reservations, ki se nahajajo na location of garbage deponije na Lyublyana morost." Ali kaj podobnega....
:ah_seveda:
Gremo nazaj v hribe! Na juriš!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 23, 2009 8:44 pm

Ne vem kaj se zj pridušate, sem že enkrat napisal da je tule kot na naših sodiščih. Če hočeš dobiti malo moraš zahtevat veliko. In ravno to počnejo.
Ni jih sram zahtevat karkoli neglede kaj si mi mislimo o njih in njihovem početju. Cilj opravičuje sredstva pravijo.
Ko sem jaz enkrat kmalu po sprejetju protikadilskega zakona popizdu nad nekadilci na eni terasi, ker se nisem imel kam vsest medtem ko je bil lokal popolnoma prazen so se mi najbolj čudili prav kadilci. Zdaj pa zmrzujejo zunaj pred lokali pa šepetajo med sabo kakšna krivica se jim godi....... Sam tko je pri nas: bolj ko utrujaš več dosežeš. Žal......
V soboto smo bili v Avstriji in veselo kadili v lokalih pa ni nikogar motilo.....sam mi smo v EU in mormo bit bolj papeški od papeža. Aja pa giro je bil tudi, med vožnjo skozi vasi so ljudje pomahali v pozdrav. Tudi na gozdnih poteh. Sam jebiga Avstrija je balkanska država, kaj pa oni vedo.....
Če tele indijance poslušam se mi vse bolj dozdeva da bomo kmalu morali še kakšne trakce okoli roke nosit, kot židi..... :evil:
Banda sakramenska nestrpna egoistična......

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Feb 23, 2009 10:09 pm

miran napisal/-a:Super, res:
sedaj mi bodo solili pamet o ogrožanju okolja v moji domovini že neki osebki, ki niti v nazivu njihove skupine ne spoštujejo tistega, kar nas je skozi stoletja sploh ohranilo pri življenju: slovenskega jezika.
V kolikor so le kopija neke ameriške skupine, pa naj vedo, da se v ZDA lahko neomejeno vozijo z raznoraznimi vozili. Povsod, kjer to ni prepovedano! In ne tako, kot bi oni radi (predvidevam):
"Na področju Free and independent RS je vožnja z vsemi vozili exclusively dovoljena le v indian reservations, ki se nahajajo na location of garbage deponije na Lyublyana morost." Ali kaj podobnega....
:ah_seveda:
Gremo nazaj v hribe! Na juriš!
Miran



:aplavz: :aplavz: :aplavz:

Se popolnoma strinjam s tabo. Bi kmalu padel s stola od smeha, ko sem bral kakšne kozlarije pišejo ... :ah_seveda:

Mah, kaj se sekiramo, itak nimajo niti najmanjše možnosti uspeti, so pa res biseri - not... :twisted:

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Po Feb 23, 2009 10:18 pm

madmax napisal/-a:Mah, kaj se sekiramo, itak nimajo niti najmanjše možnosti uspeti, ...

Sam tko ... zveni sicer kot iz oddaje še pomnite tovariši ... sam sem videl še bolj blesavim stvarem 'uspet' ... pa jih ne bom sedaj našteval, bom predolg ...

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Feb 23, 2009 10:44 pm

Že že, sam tole je pa znanstvena fantastika... :wink:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 03, 2009 2:17 am

Italija: manj omejitev za terenska vozila?


Osnutek zakona, ki ureja vožnjo z vozili na motorni pogon v naravnem okolju, je med okoljevarstveniki povzročil veliko zaskrbljenosti. Besedilo je bilo predloženo senatu, ta ga pa še ni obravnaval.

Če bo predlog postal zakon, bi se navdušencem za terenske vožnje odprle nove možnosti: motoristi se bodo lahko vozili po gorskih poteh, občine bodo lahko izdajale dovoljenja za ureditev novih prometnih površin za terensko vožnjo. Okoljske organizacije so že izrazile svoje nasprotovanje in nezadovoljstvo v upanju, da zakonski osnutek ne bo sprejet. Poleg tega zahtevajo strožjo zakonsko ureditev za vse motorizirane dejavnosti na gorskih območjih.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 12, 2009 11:41 pm

Ena lovska......ali zgodba o tem kako si nekateri želijo naravo samo zase:
Citiram:
Pri nas sem opazil, da vedno več kmetov enostavno podere drevesa čez vlake, da zaprejo cesto motokrosistom in 4 kolesnikom, ker jih moti hrup v njihovem gozdu. Zaradi tega nasrkamo potem lovci, ker imamo preprečen dostop, če slučajno potrebujemo cesto do tiste lokacije. Saj je fajn jagat peš, samo če se pa postavlja preža, ali išče obstreljena divjad, je pa fajn če, se lahko odpelješ čim bližje.

http://www.forum-lov.org/forum/showthread.php?t=48

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Maj 13, 2009 12:15 am

Poletje se bliža in čas dopustov bo kmalu tu. Pazite da ne bo vaš dopust postal predrag :wink:


Italija – avtonomna dežela Aosta
– splošna prepoved vožnje z motornimi vozili izven prometnic
– izjeme za službene vožnje
– izjeme za območja za športe
– globe 103 do 464 EUR.

Italija, dežela Piemont
– splošna prepoved vožnje z motornimi vozili izven prometnic
– izjeme za službene vožnje
– občine lahko določijo trase, ki so izjeme
– globe 50 do 300 EUR, za organizacijo 20.000 EUR

Avstrija – dežela Koroška
– splošna prepoved vožnje z motornimi vozili izven prometnic
– izjeme za službene vožnje
– globa do 7260 EUR

Avstrija – dežela Štajerska
– splošna prepoved vožnje z motornimi vozili izven prometnic
– izjeme za službene vožnje (izjemna dovoljenja, zanje so obvezne identifikacijske tablice)
– izjema za športne prireditve in treninge (izjemna, časovno omejena dovoljenja)
– Globa 1453 EUR, možen odvzem

Hrvaška
– splošna prepoved vožnje z motornimi vozili izven naselij, prometnic
– izjema za službene vožnje
– dovoljenje za druge izjeme
– globe 140 do 28.500 EUR

Slovenija
- to pa že itak veste :wink: poleg tega pa itak ne hodite v Slovenijo na dopust :lol:


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov