Stran 24 od 26

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Mar 06, 2018 5:57 pm
Napisal/-a Hribovc
Če misliš to soboto, 10.3., mislim, da bo zasedena.
S tanki.
Če se ne motim, imajo soldati vaje...

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Mar 06, 2018 9:42 pm
Napisal/-a Nebivedu
http://www.slovenskavojska.si/

Spodnji desni kot je koledar in si lahko pogledaš, kdaj je frej.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Mar 20, 2018 10:58 pm
Napisal/-a AŁIEN
V soboto zvečer je bil na območju Krvavca izveden nadzor vožnje v naravnem okolju.
Dva junaka sta si prislužila po 400 ojrov globe.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Mar 21, 2018 3:31 pm
Napisal/-a rx
Bolj slaba junaka sta bila, če so jih dobili... :D :D :D

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: So Mar 24, 2018 7:22 am
Napisal/-a Hribovc
In potem je problem, če se kdo od nas zapelje skozi gozd...

http://regionalgoriska.si/novica/otok-s ... elik-je-ze

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: So Mar 24, 2018 7:31 am
Napisal/-a Nebivedu
To bo nova Atlantida. :twisted:

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Mar 26, 2018 5:22 pm
Napisal/-a Hribovc
Tale ga je moral pa pošteno žgat, da je potem 150 gasilcev "pospravljalo" za njim...

http://www.regionalobala.si/novica/z-di ... likopterja

In zaradi nekaj takih osebkov smo vsi na slabem glasu in nam omejujejo gibanje po gozdu...

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Mar 26, 2018 10:17 pm
Napisal/-a Nebivedu
diski na biciklu, pa se pregrejejo in je kolo položil, da so se diski dotikal rastlinja.

ni prav dost treba da diski zažarijo, je zelo tanka zadeva.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Mar 28, 2018 7:53 pm
Napisal/-a jereb
Niso tko kmal žareči ne, za kakšen flek na koži so kr hitro, da bi zažrel pa še nisem doživel.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Mar 28, 2018 9:37 pm
Napisal/-a Nebivedu
Če greš s krvavca dol verjetno ne, če bi šel pa iz Planike proti Pokljuki, pa verjetno že.

Vprašanje s kake višine so šli tile, ker naj bi bila orenk nora in dolga vožnja. Če malo pogledaš top 10 avstrijskih prog za downhil, imajo nekatere tudi več kot 1600 višinske. Tam pa verjetno diski orenk žarijo.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Mar 30, 2018 2:18 am
Napisal/-a jereb
Je pa mal takih junakov, kateri lahko odpeljejo 1600 višinca v enem kosu. In tak tudi ne visi skozi na bremzi.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Apr 10, 2018 7:34 am
Napisal/-a Nebivedu
Par novosti:
Vožnja z vozili na motorni pogon
V naravnem okolju je vožnja omejena le na prometno infrastrukturo, torej na javne ceste in na nekategorizirane
ceste, ki se uporabljajo za javni cestni promet ter na gozdne ceste (kot doslej, gl. tretji odstavek 28.b člena
zakona o ohranjanju narave).

Izjema je ustavljanje in parkiranje v 5-metrskem pasu ob cestah (kot doslej) ter parkiranje v okviru javnih
prireditev (novost, gl. četrti odstavek 28.b člena zakona o ohranjanju narave).

Izjema so tudi službene in podobne vožnje, ki pa veljajo le, če dostop ni mogoč po javnih cestah. Izjema velja
tudi za dostop do objektov, ki niso neposredno povezani z javnimi cestami in nekategoriziranimi cestami, ki se
uporabljajo za javni cestni promet. Do takih objektov je seveda dovoljeno dostopati tudi po nekategoriziranih
cestah (npr. kolovoz), ki po tem zakonu spada v naravno okolje (deloma novost, gl. 28.b člen zakona o
ohranjanju narave).

Javne prireditve vožnje v naravnem okolju so dovoljene izven zavarovanih območij narave, izven območij
narave s posebnim statusom in izven območij, varovanih s predpisi o urejanju gozdov, in sicer na podlagi
dovoljenja, ki ga izda upravna enota. Potrebno je predhodno soglasje Zavoda za ohranjanje narave in pozitivni
mnenji Zavoda za gozdove Slovenije oz. Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije. Soglasje se poda s pogoji, ti
pogoji pa so del dovoljenja za javno prireditev (novost, gl. 28.c člen zakona o ohranjanju narave, postopek).

Zainteresirane občine bodo v okviru občinskih prostorskih načrtov določile posebna območja za rekreacijo in
šport, ki bodo izrecno vključevala tudi vožnjo z vozili na motorni pogon. Ta območja bodo morala biti
predhodno v postopkih okoljskih presoj tudi ocenjena kot primerna za namene vožnje z vozili na motorni pogon
(novost, gl. četrto alinejo tretjega odstavka 28.b člena zakona o ohranjanju narave).

Vozila na motorni pogon – če nimajo registrskih tablic – morajo biti označena in evidentirana (novost, gl. 28č
člen zakona o ohranjanju narave). Ta zahteva prične veljati od 1. januarja 2017.

Zaostren je nadzor:

· Prekrškovni organi (inšpekcija, naravovarstveni nadzorniki) so odslej pooblaščeni, da zasežejo vozila na
motorni pogon, s katerim je bil storjen prekršek vožnje, ustavljanja ali parkiranja v naravnem okolju, in
sicer v primeru vožnje nad gozdno mejo oziroma na zavarovanem območju, če je to prepovedano v
aktu o zavarovanju, ter v primeru povratništva (novost, gl. 153.a člen zakona o ohranjanju narave).

· Naravovarstveni nadzorniki odslej ustavijo voznika vozila na motorni pogon, ki vozi v nasprotju z
določbami zakona ali akta o zavarovanju ter od njega zahtevajo vpogled vozniško dovoljenje in
prometno dovoljenje oziroma listino, s katero ugotovi istovetnost voznika (novost, gl. tretji odstavek
155. člena zakona o ohranjanju narave).

· Uvedena je tudi možnost, da se za storitev prekrška vožnje z vozilom na motorni pogon, ko ni mogoče
ugotoviti, kdo je storilec, uvede prekrškovni postopek proti lastniku ali imetniku pravice uporabe tega
vozila (gl. peti odstavek 161. člena zakona o ohranjanju narave).

V noveli ni več prepovedi organiziranih voženj v gozdnem prostoru. V zavarovanih območjih pa bodo
organizirane vožnje lahko omejili, če se bo izkazala potreba, z aktom o ustanovitvi zavarovanega območja
(novost).

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Avg 09, 2019 4:22 pm
Napisal/-a AŁIEN

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Avg 09, 2019 6:22 pm
Napisal/-a miran
Ne preostane nam drugega, kot da začnemo po gmajnah prevažati migrante. Če njim pomagaš, je (ali pa bo vsak čas) dovoljeno vse.
Miran

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Avg 12, 2019 3:44 pm
Napisal/-a gregor
Treba je prepovedat divjad v gorah. Divjad je problem.
Najprej divjad naredi steze. Po teh stezah začnejo hodit ljudje, in naredijo širše steze.
In ko je vse shojeno, se tudi vozniku kolesa/motorja/avta ne zdi, da bi lahko hujšo škodo naredil.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: So Avg 17, 2019 1:16 am
Napisal/-a Nebivedu
Filozofi bi radi zaščitili migrante, ki ne upajo skozi naša naravna bogastva, če se mi vozimo naokoli po njih. Rabijo mir, očitno.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Avg 19, 2019 7:01 am
Napisal/-a zokster
Pomoje bi bla pa zdejle najboljša poteza, da zveza organizira po klubih čistilne akcije gozdov. V vsaki sredini zihr vejo za kako lokacijo, ki je potrebna čiščenja. Pa se to vse skupi še medijsko podpre.

S tem bi se pokazal, da nam ni vseen, pa da je od nas, ki se včasih zapelemo čez kako šumo, več koristi kot škode.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Avg 19, 2019 10:19 am
Napisal/-a darkob
zokster napisal/-a:Pomoje bi bla pa zdejle najboljša poteza, da zveza organizira po klubih čistilne akcije gozdov. V vsaki sredini zihr vejo za kako lokacijo, ki je potrebna čiščenja. Pa se to vse skupi še medijsko podpre.

S tem bi se pokazal, da nam ni vseen, pa da je od nas, ki se včasih zapelemo čez kako šumo, več koristi kot škode.


Upam, da se hecas. S temi "čistilnimi akcijami" se narediš le podložnega tem idiotom. Jaz za seboj počistim, tujih smeti mi še na misel na pride pobirati. Vozim pa po cestah ali poteh, ki so označene na karti. Omejitve in kazni naj si narišejo. Če je kakšna pot javna se bom po njej vozil.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Avg 19, 2019 12:51 pm
Napisal/-a Dimen
darkob napisal/-a:
... tujih smeti mi še na misel na pride pobirati. Vozim pa po cestah ali poteh, ki so označene na karti. Omejitve in kazni naj si narišejo. Če je kakšna pot javna se bom po njej vozil.


No no, jst sicer ne pobiram vse povprek. Ampak, če že nekje divje kampiram in je umazano okoli in pred bazo, počistim smeti v razumnih količinah. Količine zavisijo ali sem z avtom ali motorjem.

Omenjena čistilna akcija pa moje ne more škodit. Prej obratno!
Propagando in povabilo k akciji pa bi bilo smiselno narediti kar preko FB-ja.
Na dan akcije pa se poroča (slika, video) preko FB-ja, kako poteka čiščenje ekip/sekcij iz cele SLO.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Avg 19, 2019 9:09 pm
Napisal/-a zokster
Pomoje, se s tem ne podrejaš, ampak se oglasiš, pa daš vedet, da so drugi večji problem v naravi kot mi. Treba bi blo pa v tem primeru definitivno mal bit žleht, pa se osredotočit na območja, ki so z navadnim avtom težje dostopna. Da se jasno da vedet, da smeti tja ni prpeljal kr nekdo, ampak verjetno lastnik gozda s traktorjem. Pa seveda to nardit vse skupaj precej na glas.

Vsaj v okolici Šentjurja je takih lokacij precej. Predvidevam, da drugi konci naše lepe domovine niso izjema.

Tud jaz osebno marsikdaj prinesem še kako ne svojo smet v civilizacijo. Če že mam svoje v na pol prazno vrečki, me nič ne stane, če prostor,kjer sem prespal, pustim čistejši kot je bil.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Avg 29, 2019 6:08 pm
Napisal/-a gregor
Evo primer sodelovanja... Monte Jafferau.... gorska cesta v Italiji... Za motorna vozila odprta ob sredah in sobotah.
Ostale dni pa jo imajo kolesarji in pohodniki.
En del-tunel je bil že dlje časa zaprt in se je špekuliralo, če bo sploh še kdaj odprto. Sedaj so jo sanirali in odprli, z zgoraj omenjenim dogovorom.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Avg 30, 2019 12:11 pm
Napisal/-a aleks
darkob napisal/-a: Vozim pa po cestah ali poteh, ki so označene na karti. Omejitve in kazni naj si narišejo. Če je kakšna pot javna se bom po njej vozil.

Na karti označene poti niso nujno javne za promet z motornimi vozili. Sam živim ob taki poti, vrisani na karti, a je v resnici javna le kot pešpot in v zasebni lasti - in mi stalno navira narod z avti, kroskami in qvadi po poti do bajte in potem debelo gleda ko mi pade na dvorišče, meni pa para iz ušes. Tudi so že v naši vasi psa povozili, ker so mislili tako kot ti in niso pričakovali da vpadajo na zasebno zemljišče. Če je gozdna pot javna, jo lahko najdeš v registru gozdnih cest (javno dostopno na netu). In tam boš videl, kako malo je javnih gozdnih cest (itak so po zakonodaji o označbi cest označene na obeh koncih s tablo 40*60, s s tekstom "Gozdna cesta - vožnja na lastno odogovornost"), in tako javne gozdne ceste ni težko določiti. Tudi javne ("negozdne", oziroma kot javna prometna površina) ceste v makadamski izvedbi ne, ker je opremljena s prometno signalizacijo. In na takih poteh je bila vožnja legalna že pod prejšnjo zakonodajo in še vedno je: tudi za gorske kolesarje, enduraše, traktoriste, in vse ostale. Če pa ni prometnih znakov, in ne tabel, cesta pa makadam ali kolovoz, skozi gozd ali po planinah, smatraj da je lahko celo v zasebni lasti in javna le kot pešpot. Ali: lahko pa tudi vprašaš domorodca, pri nas se dobi pri vsaki hiši informacije kje ni omejitev da se pelješ čez. Volk sit, koza cela, vsi zadovoljni.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Avg 30, 2019 1:00 pm
Napisal/-a aleks
zokster napisal/-a:Da se jasno da vedet, da smeti tja ni prpeljal kr nekdo, ampak verjetno lastnik gozda s traktorjem. Pa seveda to nardit vse skupaj precej na glas.

Lastnika hoste pusti kar lepo pri miru. Parcela je njegova. Morebitni odpadki so njegova stvar, to ureja tudi Uredba o odpadkih. Edini, ki ima pravico ukrepati je okoljski inšpektor.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Ne Sep 01, 2019 12:12 am
Napisal/-a AŁIEN
gregor napisal/-a:Evo primer sodelovanja... Monte Jafferau.... gorska cesta v Italiji... Za motorna vozila odprta ob sredah in sobotah.
Ostale dni pa jo imajo kolesarji in pohodniki.
En del-tunel je bil že dlje časa zaprt in se je špekuliralo, če bo sploh še kdaj odprto. Sedaj so jo sanirali in odprli, z zgoraj omenjenim dogovorom.


To ni nič novega, to velja že od časa Marije Terezije......
Problem je v tem da je v kulturnih dežlah vse dovoljeno , kar ni izrecno prepovedano..............v nekultrnih deželah pa je ravno obratno.....vse je prepovedano, kar ni izrecno dovoljeno.
Sicer pa trenutno poteka akcija demoniziranja vseh motororiziranih dejavnosti v naravnem okolju.........koordinirano. Tudi nevladne organizacije in radni džabalebaroši morajo opravičit donacije iz proračuna............
Morda pa tudi jaz objavim na tisoče slik nesnage, ki ji za seboj pustijo nemotorizirani ljubitelji narave in na stotine slik zapuščenih kužkov "lubiteljev živali", ki jih najdem na svojih vožnjah (živalic, ne ljubiteljev ).................mater jim lopovsko.
Uglavnem, trenutno poteka vseslovenska akcija.......in uspelo jim bo, ker so usllajeni in financirani iz naših tošlnov.
Psi lajajo...............

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Sep 02, 2019 9:03 am
Napisal/-a darkob
aleks napisal/-a:
darkob napisal/-a: Vozim pa po cestah ali poteh, ki so označene na karti. Omejitve in kazni naj si narišejo. Če je kakšna pot javna se bom po njej vozil.

Na karti označene poti niso nujno javne za promet z motornimi vozili. Sam živim ob taki poti, vrisani na karti, a je v resnici javna le kot pešpot in v zasebni lasti - in mi stalno navira narod z avti, kroskami in qvadi po poti do bajte in potem debelo gleda ko mi pade na dvorišče, meni pa para iz ušes. Tudi so že v naši vasi psa povozili, ker so mislili tako kot ti in niso pričakovali da vpadajo na zasebno zemljišče. Če je gozdna pot javna, jo lahko najdeš v registru gozdnih cest (javno dostopno na netu). In tam boš videl, kako malo je javnih gozdnih cest (itak so po zakonodaji o označbi cest označene na obeh koncih s tablo 40*60, s s tekstom "Gozdna cesta - vožnja na lastno odogovornost"), in tako javne gozdne ceste ni težko določiti. Tudi javne ("negozdne", oziroma kot javna prometna površina) ceste v makadamski izvedbi ne, ker je opremljena s prometno signalizacijo. In na takih poteh je bila vožnja legalna že pod prejšnjo zakonodajo in še vedno je: tudi za gorske kolesarje, enduraše, traktoriste, in vse ostale. Če pa ni prometnih znakov, in ne tabel, cesta pa makadam ali kolovoz, skozi gozd ali po planinah, smatraj da je lahko celo v zasebni lasti in javna le kot pešpot. Ali: lahko pa tudi vprašaš domorodca, pri nas se dobi pri vsaki hiši informacije kje ni omejitev da se pelješ čez. Volk sit, koza cela, vsi zadovoljni.


Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.