audi quattro

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

audi quattro

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Mar 03, 2005 11:53 am

Evo en filmcek od audita. Splaca se pogleat...

http://homepage.swissonline.ch/cyprus/audi-quattro.wmv

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Mar 03, 2005 12:11 pm

Z ježevkami bi skor z vsakim avtom, ki ima 4WD pogon, gor prišel. Sploh s kakim subarujem(nisek avto z nizkim težiščem, pa dost močna mašina(kak 2.2)).

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Če Mar 03, 2005 12:23 pm

kaj je pa una zajla spodaj :lol: ?

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Mar 03, 2005 12:26 pm

Nisem povsem prepričan. Ravno v tem se avti precej razlikujejo. Toyote LC 120 in 100 lahko zvozijo 45 stopinski klanec, ta nov Pajero pa npr. le 35 stopinjskega - in to ob optimalnem oprijemu. Na tem videu so rekli, da je bil klanec 80% (45 stopinjski bi bil 100%), kar pomeni, da če bi dal na Pajerota gume ki se švasajo na tla, ne bi prišel do vrha.

LP
Samo

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Mar 03, 2005 12:28 pm

banzai napisal/-a:kaj je pa una zajla spodaj :lol: ?


Če si že naskakoval kak zasnežen klanec, potem moraš vedet - za varovanje. Ko avto s štirikolesnim pogonom ne gre več naprej, gre samo še nazaj - in to vedno hitreje. Bremze ne primejo - samo z gasom se da upočasniti drsenje v rikverc.

LP
Samo

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Mar 03, 2005 12:44 pm

Samo napisal/-a:Nisem povsem prepričan. Ravno v tem se avti precej razlikujejo. Toyote LC 120 in 100 lahko zvozijo 45 stopinski klanec, ta nov Pajero pa npr. le 35 stopinjskega - in to ob optimalnem oprijemu. Na tem videu so rekli, da je bil klanec 80% (45 stopinjski bi bil 100%), kar pomeni, da če bi dal na Pajerota gume ki se švasajo na tla, ne bi prišel do vrha.

LP
Samo


Samo recimo subaru ima boxer mašino, ki daje avtu veliko bolj nizko težišče, kot pa ga ima recimo audi - zato bi lažje prilezu gor. Poleg tega imajo legacy-ji 100% zaporo zadnejga diferenciala(vsaj 2.2GX in 2.2GL jo imata). tko da v tak hrib boljš lezeta, kot pa katerkol audi. Bi bilo pa zanimivo kakega foresterja gledat kako bi lezu po naši planiški velikanki.

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Če Mar 03, 2005 1:04 pm

to že vem, vem pa tudi, da avto lahko na zajlo gor povlečeš in je videno lahko samo dobro zmontirana reklama.

cameron
Prispevkov: 150
Pridružen: Ne Feb 06, 2005 7:21 pm
Kraj: Gradiše

OdgovorNapisal/-a cameron » Če Mar 03, 2005 6:11 pm

Jaz mislim da mu je tista zajla kar precej pomagala. Če ste dovolj pozorni, lahko vidite da v enem od poskusov, ko se avto zakoplje, voznik stopi na zavoro, a glej ga zlomka avto se kljub zaviranju še pomika naprej. :ne_ne_ne: :ne_ne_ne:
Močno dvomim, da je v tako strmino pridobil toliko zaleta, da se avto, ko v bistvu že stoji, ne ustavi takoj ko pohodi bremzo. :res_ne_vem:
banzai napisal/-a:vem pa tudi, da avto lahko na zajlo gor povlečeš in je videno lahko samo dobro zmontirana reklama.

Strinjam se! :plese:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Mar 03, 2005 7:55 pm

Nebivedu napisal/-a:
Samo napisal/-a:Nisem povsem prepričan. Ravno v tem se avti precej razlikujejo. Toyote LC 120 in 100 lahko zvozijo 45 stopinski klanec, ta nov Pajero pa npr. le 35 stopinjskega - in to ob optimalnem oprijemu. Na tem videu so rekli, da je bil klanec 80% (45 stopinjski bi bil 100%), kar pomeni, da če bi dal na Pajerota gume ki se švasajo na tla, ne bi prišel do vrha.

LP
Samo


Samo recimo subaru ima boxer mašino, ki daje avtu veliko bolj nizko težišče, kot pa ga ima recimo audi - zato bi lažje prilezu gor. Poleg tega imajo legacy-ji 100% zaporo zadnejga diferenciala(vsaj 2.2GX in 2.2GL jo imata). tko da v tak hrib boljš lezeta, kot pa katerkol audi. Bi bilo pa zanimivo kakega foresterja gledat kako bi lezu po naši planiški velikanki.


Ne tolko teh subarujev hvalit. :twisted: :P

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Če Mar 03, 2005 8:50 pm

Pri nas je tip z audijem 80 2.0 quattro šel za stavo v hrib po travi. Moram še omenit da je šofer in pozimi pluži ceste z tatro 6x6. No in ta tip je šel z avtom v hrib, stopinj ne poznam, zgoraj na polici obrnil in šel nazaj. Oni drugi pa je imel v dolini Kia sportage in se je po vrnitvi audija usedel v Kio in odpeljal naravnost domov. Seveda se ni upal v hrib.
Aja Nebivedu sem imel Audija 2,6 Q ima tudi ročno vklopljivo špero, novejši pa avtomatsko.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Mar 03, 2005 8:53 pm

js mislim,da je nekej takga mogoče,saj mamo doma istga audija,sam ta star model in resnično pleza kamor se mu zljubi...kukr ste pa vidli,ogromno pomenijo tudi gume...

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Mar 03, 2005 9:11 pm

Ubistvi pa ta reklama ni namenjena širši javnosti ampak bolj tko... Nevem zakaj bi se matrali in delali finte z zajlo. :roll:
Nazadnje spremenil slayer, dne Pe Mar 04, 2005 1:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Pe Mar 04, 2005 12:43 am

al pa kaka impreza sti........po moje bi blo kar zanimiv 8)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Mar 04, 2005 9:02 am

trco napisal/-a:al pa kaka impreza sti........po moje bi blo kar zanimiv 8)


Impreza pomoje nebi dobr lezla v ta hrib(zlezla pa bi) - zaradi premajnega razmaka med prednjimi in zadnjimi kolesi, ker je dost (pre)kratka za kej tazga. Kak tadolg patrol al pa toyota bi pomoje tut kr dobr lezla tuki gor.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Mar 04, 2005 9:34 am

Nisem povsem prepričan. Ravno v tem se avti precej razlikujejo. Toyote LC 120 in 100 lahko zvozijo 45 stopinski klanec, ta nov Pajero pa npr. le 35 stopinjskega - in to ob optimalnem oprijemu.


Ali kdo ve, kako določijo največji klanec, ki ga avto zmore in kaj je omejevalni faktor?

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Mar 04, 2005 9:59 am

Impreza pomoje nebi dobr lezla v ta hrib(zlezla pa bi) - zaradi premajnega razmaka med prednjimi in zadnjimi kolesi, ker je dost (pre)kratka za kej tazga. Kak tadolg patrol al pa toyota bi pomoje tut kr dobr lezla tuki gor.


Po moje vsi precenjujete svoje (ali tuje) jeklene konjičke. Vem da Patrol tam
gori ne pride nikoli. Takisto po moje ne Toyota - sploh dvomim, da pride tam
gor katerikoli terenc, ježevke gor ali dol. So pač pretežki in si lahko pridobijo
na tako kratkem zaletišču premalo momenta (kar pa je bilo na tem testu očitno
odločilno). Mogoče, če bi imeli kak kilometer zaleta. Mislim, da bi se edini
pogojno približal vrhu kakšen Cherokee.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Mar 04, 2005 9:59 am

Mogoče z eno veliko ploščo, katere naklon spreminjajo? Vsaj za tovarno Puch vem, da imajo nekaj takega, najbrž pa iajo tudi drugi.
S čim pa je pogojeno pa pojma nimam. Enkrat sem z Jimny-jem v tak klanec vozil, da je začelo olje iz menjalnika teči ven čez odduško, ampak najbrž še ni bilo 45 stopinj (nimam pa merilca naklona - tako da ne vem).

LP
Samo

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Mar 04, 2005 10:12 am

vigadu napisal/-a:Po moje vsi precenjujete svoje (ali tuje) jeklene konjičke. Vem da Patrol tam gori ne pride nikoli. Takisto po moje ne Toyota - sploh dvomim, da pride tam gor katerikoli terenc, ježevke gor ali dol.


Saj je pravi čudež, da je sploh ta Audi gor prilezel - nima reduktorja in najbrž 1. prestava ni izračunana za take naklone - lahko pa so seveda dali notri druge zobnike. Ker je to avto za cestno uporabo, so se najbrž tudi že prižgale lučke za olje (vsaj na ta strmem delu) - ampak motor dela še kake pol minute pod obremenitvijo tudi brez olja. Skratka: po mojem ta avto ni bil povsem serijski. Če pa je bil, moram pa nujno Audija kupit :).

LP
Samo

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Pe Mar 04, 2005 11:32 pm

mislim, da je avto serijski in če izvzamemo, da so ga gor malo potegnili, je to čisto možno recimo s 3.0 tdi mašino, ker ma navora več kot 4.2 bencinc (ne vem točno v številkah). kr dnar pripravi.

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Pe Mar 04, 2005 11:47 pm

Čeprav z ježevkami še nisem vozil imam pa naslednjo primerjavo, ki bi jo po izkušnjah komentiral Janez.
Z gojzdarji plezanje po zamrznjem slapu ali pa z derezami.
Podobnost se mi zdi podobna.
In Janez tvoje mnenje kot plezalec in prodajalec gum?
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Mar 05, 2005 9:45 am

banzai napisal/-a: recimo s 3.0 tdi


A-A...tanov ma 4,0TDI...


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 96 gostov