Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Jan 20, 2013 4:03 pm

Malo bi podložil zadnjo os. Treba je pa podaljšati U vijake.
Hvaležen bom za kakšno idejo, nasvet .... kje oz. kako čimugodneje in še vedno dovolj kvalitetno rešiti to zadevo. Krivljenje navojne palice mi ne zdi ravno najboljša ideja.
Tokrat bo brez homologacije :wink:
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Ne Jan 20, 2013 4:36 pm

Navojna palica tudi ni primerna za tako zadevo ker je premalo kvalitetna.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Ne Jan 20, 2013 4:41 pm

Poskušaj poklicat, lahko se dobi tudi kaj večjega.
http://www.navtikasport.com/index.php?productID=1202

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Ne Jan 20, 2013 4:45 pm

Avto obrovnik maribor naredi feder cuge kaksne doline zelis
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??
vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Jan 20, 2013 4:57 pm

Poizkusi tukaj http://www.kovinocrom.si/


Mi nabavimo tukaj za službene potrebe.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Jan 20, 2013 5:03 pm

Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.

miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.


Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.

LfirbčniP

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Ne Jan 20, 2013 5:59 pm

Lowcost lift :)))
Nav. palca buhnedej, kvaliteta more bit 10.9 ;) aja, pa fin navoj

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Ne Jan 20, 2013 6:19 pm

pri nas jih imamo od old man emuja.
javi kakšno dimenzijo rabiš, pa bom poizkusil kaj najti.
širina, kvadrat ali u tip, fi navoja, dolžina ...
oz. ti pošljem na mail, kaj se dobi.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Ne Jan 20, 2013 7:52 pm

Miran poklič
KOVINA TRADE D.O.O.
Lesno Brdo 34, Lesno Brdo 1360 Vrhnika

Sigurno se kaj najde, delajo tudi po naročilu, ko sem bil tam, pa imajo kar nekaj tega na zalogi.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Jan 20, 2013 7:55 pm

http://www.vadnjal.com/
Jaz ponavadi tukaj dobim železje za pritrditev, razne vijake itd.... Če nimajo pa naredijo.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jan 21, 2013 12:20 am

AŁIEN napisal/-a:Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.

miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.


Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.

LfirbčniP

Saj sem rekel, da navojnih palic ne.
A zakaj bi podložil? Da bi bila os malo bolj stran od fedrov in posledično od šasije oz. celega avta.
Naslovov in nasvetov polno. Hvala! Bom upošteval.
Zdaj bo treba pa še za spredaj kaj najti in videti, če je izvedljivo v domači predelavi.
Hvala še enkrat!
Miran

PS: poceni lift kit, to je to. Sedaj mi manjkata le že kakšna 2 cm, da bi lahko pri vsedanju dal glavo v avto tudi takrat, kadar me boli križ. S tem liftom bom mogoče to dosegel. Dosedaj sem dal malo višje gume, sedež ima novo nižje podnožje, še ta lift, pa mogoče bo.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Jan 21, 2013 1:17 pm

matkurjo sem v temo brcnil :ah_seveda:
Saj nimaš več toyote :lol: zdaj imaš kuzlo zadaj.........
Mater sem debelo gledal :shock: kam misliš Ubolte dat in kaj podložit :lol:

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jan 21, 2013 1:28 pm

:cry: :cry:
Yotke ni več!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Mar 20, 2013 12:39 pm

tudi jaz bi rabil nekaj takega.
miran zanima me če si zadevo nabavil in kje?
ter kakšen je strošek?
hvala.
lp

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Mar 20, 2013 1:32 pm

Ne še, bo pa kmalu!
MT gume sem že dobil, zdaj je treba še šusplato(e) narediti in potem šele "Lowcost lift ;)". A vse pred koncem maja!
Ima kdo kakšno idejo za "Lowcost šusplato ;)"?

Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Apr 08, 2013 10:12 am

Spet eno vprašanje za strokovnjake.
Pri dvigu podvozja sta za avte z listnatimi vzmetmi zadaj možni vsaj dve verziji dviga:
- podložiti kvader med os in vzmeti ter namestiti daljše "U" objemke
ali
- podaljšati zadnja stremena za pritrditev listnatih vzmeti.

Slika

Na trgu sta na voljo obe varianti. Prav zahtevna za domačo izdelavo ni nobena.
Sedaj pa vprašanje:
Če podložiš kvader, se avto dvigne, vse ostale lastnosti zadnjega vzmetenja (twist, posed ob obremenitvi, ...) ostanejo enake. Če pa podaljšaš stremena, se pa poleg dviga avta verjetno spremenijo tudi lastnosti vzmetenja, saj imajo vzmeti lahko daljši hod in ne vem še kaj, zanesljivo se vsaj malo izboljša tudi twist.
Ali ima druga varianta tudi kaj slabih lastnosti? Katere? Prednosti/slabosti prve proti drugi?

Hvala!
Miran

PS: saj bi mogoče zadevo tudi kupil, pa kaj, ko od naših ponudnikov OR opreme ne dobim informacij o kakšni ugodni varianti :(
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Apr 08, 2013 10:15 am

Uf, se moram opravičiti: ta čas, ko sem tole pisal, mi je Marolt odgovoril na vprašanje o možnosti nakupa materiala za dvig od priznanih proizvajalcev. Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Apr 08, 2013 10:50 pm

JAz sem enostavno en list dodal.....Avtek višji za dobre tri centi....In ga skor ni junaka (razen poznavalcev) , da bi pogruntal tale "lift" U bolti ostanejo enaki....med osjo in fedro ni nič....

Pozna se na voznih lastnosti nič ( vsaj ne da bi opazu). Ne vem sicer kako imaš ti a vendar....Os sede na fedre na "štift" in tam se jaz ne bi kaj preveč igral....Jaz sem ta vijak "štift" , ki dejansko drži fedre skupaj in premo na mestu, dal delat strugarju.

Dobiš pa nekaj na nosilnosti

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Apr 10, 2013 12:41 pm

Z podlaganjem in dodatnimi listi pridobiš na nosilnosti, izgubiš pa na hodu preme(flex).. najboljš je malo podaljšat streme, oz druge dat- kar pa tudi ne bo ugotovil na tehničnemu če res ne pretiravaš in ni šlampastro izvedeno..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Apr 11, 2013 9:45 pm

lisko napisal/-a:
Dobiš pa nekaj na nosilnosti

in precej trši avto za vožnjo.

bular napisal/-a:Z podlaganjem in dodatnimi listi pridobiš na nosilnosti, izgubiš pa na hodu preme(flex).. .

Ne drži. Na hod vpliva dolžina amortizerja in ne vzmet. Hoda je točno toliko kot ga dovoli amortizer. Lahko pa ga izgubiš z pretrdimi vzmetmi glede na težo avtomobila neglede na dolžino amortizerja. Pri dodatnih listih je zato možen manjši hod ne glede na dolžino amortizerja, pri podlaganju pa hod ostane enak

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Apr 14, 2013 8:57 pm

dobro..z podlaganjem res ne izgubiš ne pridobiš nič razen višine :roll:
vendar sem pa za mirana mislu da ima neoriginalne amortizerje :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Apr 14, 2013 9:35 pm

Še ne!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov