Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi
Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi
Malo bi podložil zadnjo os. Treba je pa podaljšati U vijake.
Hvaležen bom za kakšno idejo, nasvet .... kje oz. kako čimugodneje in še vedno dovolj kvalitetno rešiti to zadevo. Krivljenje navojne palice mi ne zdi ravno najboljša ideja.
Tokrat bo brez homologacije
Hvala!
Miran
Hvaležen bom za kakšno idejo, nasvet .... kje oz. kako čimugodneje in še vedno dovolj kvalitetno rešiti to zadevo. Krivljenje navojne palice mi ne zdi ravno najboljša ideja.
Tokrat bo brez homologacije
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Poskušaj poklicat, lahko se dobi tudi kaj večjega.
http://www.navtikasport.com/index.php?productID=1202
http://www.navtikasport.com/index.php?productID=1202
Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi
Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.
Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.
LfirbčniP
miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.
Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.
LfirbčniP
pri nas jih imamo od old man emuja.
javi kakšno dimenzijo rabiš, pa bom poizkusil kaj najti.
širina, kvadrat ali u tip, fi navoja, dolžina ...
oz. ti pošljem na mail, kaj se dobi.
javi kakšno dimenzijo rabiš, pa bom poizkusil kaj najti.
širina, kvadrat ali u tip, fi navoja, dolžina ...
oz. ti pošljem na mail, kaj se dobi.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Miran poklič
KOVINA TRADE D.O.O.
Lesno Brdo 34, Lesno Brdo 1360 Vrhnika
Sigurno se kaj najde, delajo tudi po naročilu, ko sem bil tam, pa imajo kar nekaj tega na zalogi.
LP
KOVINA TRADE D.O.O.
Lesno Brdo 34, Lesno Brdo 1360 Vrhnika
Sigurno se kaj najde, delajo tudi po naročilu, ko sem bil tam, pa imajo kar nekaj tega na zalogi.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
http://www.vadnjal.com/
Jaz ponavadi tukaj dobim železje za pritrditev, razne vijake itd.... Če nimajo pa naredijo.
Jaz ponavadi tukaj dobim železje za pritrditev, razne vijake itd.... Če nimajo pa naredijo.
Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi
AŁIEN napisal/-a:Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.
Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.
LfirbčniP
Saj sem rekel, da navojnih palic ne.
A zakaj bi podložil? Da bi bila os malo bolj stran od fedrov in posledično od šasije oz. celega avta.
Naslovov in nasvetov polno. Hvala! Bom upošteval.
Zdaj bo treba pa še za spredaj kaj najti in videti, če je izvedljivo v domači predelavi.
Hvala še enkrat!
Miran
PS: poceni lift kit, to je to. Sedaj mi manjkata le že kakšna 2 cm, da bi lahko pri vsedanju dal glavo v avto tudi takrat, kadar me boli križ. S tem liftom bom mogoče to dosegel. Dosedaj sem dal malo višje gume, sedež ima novo nižje podnožje, še ta lift, pa mogoče bo.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Spet eno vprašanje za strokovnjake.
Pri dvigu podvozja sta za avte z listnatimi vzmetmi zadaj možni vsaj dve verziji dviga:
- podložiti kvader med os in vzmeti ter namestiti daljše "U" objemke
ali
- podaljšati zadnja stremena za pritrditev listnatih vzmeti.
Na trgu sta na voljo obe varianti. Prav zahtevna za domačo izdelavo ni nobena.
Sedaj pa vprašanje:
Če podložiš kvader, se avto dvigne, vse ostale lastnosti zadnjega vzmetenja (twist, posed ob obremenitvi, ...) ostanejo enake. Če pa podaljšaš stremena, se pa poleg dviga avta verjetno spremenijo tudi lastnosti vzmetenja, saj imajo vzmeti lahko daljši hod in ne vem še kaj, zanesljivo se vsaj malo izboljša tudi twist.
Ali ima druga varianta tudi kaj slabih lastnosti? Katere? Prednosti/slabosti prve proti drugi?
Hvala!
Miran
PS: saj bi mogoče zadevo tudi kupil, pa kaj, ko od naših ponudnikov OR opreme ne dobim informacij o kakšni ugodni varianti
Pri dvigu podvozja sta za avte z listnatimi vzmetmi zadaj možni vsaj dve verziji dviga:
- podložiti kvader med os in vzmeti ter namestiti daljše "U" objemke
ali
- podaljšati zadnja stremena za pritrditev listnatih vzmeti.
Na trgu sta na voljo obe varianti. Prav zahtevna za domačo izdelavo ni nobena.
Sedaj pa vprašanje:
Če podložiš kvader, se avto dvigne, vse ostale lastnosti zadnjega vzmetenja (twist, posed ob obremenitvi, ...) ostanejo enake. Če pa podaljšaš stremena, se pa poleg dviga avta verjetno spremenijo tudi lastnosti vzmetenja, saj imajo vzmeti lahko daljši hod in ne vem še kaj, zanesljivo se vsaj malo izboljša tudi twist.
Ali ima druga varianta tudi kaj slabih lastnosti? Katere? Prednosti/slabosti prve proti drugi?
Hvala!
Miran
PS: saj bi mogoče zadevo tudi kupil, pa kaj, ko od naših ponudnikov OR opreme ne dobim informacij o kakšni ugodni varianti
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
JAz sem enostavno en list dodal.....Avtek višji za dobre tri centi....In ga skor ni junaka (razen poznavalcev) , da bi pogruntal tale "lift" U bolti ostanejo enaki....med osjo in fedro ni nič....
Pozna se na voznih lastnosti nič ( vsaj ne da bi opazu). Ne vem sicer kako imaš ti a vendar....Os sede na fedre na "štift" in tam se jaz ne bi kaj preveč igral....Jaz sem ta vijak "štift" , ki dejansko drži fedre skupaj in premo na mestu, dal delat strugarju.
Dobiš pa nekaj na nosilnosti
Pozna se na voznih lastnosti nič ( vsaj ne da bi opazu). Ne vem sicer kako imaš ti a vendar....Os sede na fedre na "štift" in tam se jaz ne bi kaj preveč igral....Jaz sem ta vijak "štift" , ki dejansko drži fedre skupaj in premo na mestu, dal delat strugarju.
Dobiš pa nekaj na nosilnosti
lisko napisal/-a:
Dobiš pa nekaj na nosilnosti
in precej trši avto za vožnjo.
bular napisal/-a:Z podlaganjem in dodatnimi listi pridobiš na nosilnosti, izgubiš pa na hodu preme(flex).. .
Ne drži. Na hod vpliva dolžina amortizerja in ne vzmet. Hoda je točno toliko kot ga dovoli amortizer. Lahko pa ga izgubiš z pretrdimi vzmetmi glede na težo avtomobila neglede na dolžino amortizerja. Pri dodatnih listih je zato možen manjši hod ne glede na dolžino amortizerja, pri podlaganju pa hod ostane enak
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov