Obnova, predelava, dodelava NissaN Patrol GR y60
Obnova, predelava, dodelava NissaN Patrol GR y60
Takole, kot je bilo obljubljeno iz moje strani, je čas, da na kratko predstavim nekaj malo slikovnega materiala (kolikor pač je bilo čas poslikati), obnove mojega Patrola. Kot ste zasledili, je bil v malo slabšem stanju, a ne v tako slabem, da se tako legendarnega terenca nebi splačalo postaviti nazaj kamor spada! Tako je lansko leto stekla obnova, ki se je najprej pričela pri pločevini, na novo je bilo potrebno povariti zadnje robove, pa še malenkosti v prtljažniku. Seveda sem se odločil da celega pobarvamo v novo barvo tako da bo res kot se šika.
Tukaj pa že v "kitšpricu":
Nato je sledila barva, odločil pa sem se kar za originalno mišje sivo:
Nato pa je prišel nazaj pod moje roke, ter roke še dveh kolegov, katera sta mi stvar pomagala realizirati tako kot je treba. Tako so se pričela dela na podvozju. Šasijo ter vse ostalo je bilo treba spraviti iz rje, malenkosti povariti, nato pa kot vemo zaščititi.
Primer, kjer je bilo potrebno povariti:
Po končanem čiščenju "mini barva". Nanesel sem dva sloja.
Nato črna barva, čez črno barvo pa izolacija. Na koncu je izgledalo nekako tako:
Prišel sem do težko pričakovanega montiranja, zamenjal sem komplet zavorne ter naftne cevi, amortizerje, prečnike ter vzmeti pa smo prebarvali v redčo barvo. Izgleda pa nekako takole:
Ko je bilo vse zmontirano in je avto že stal na svojih "nogah", pa se je pričela izdelava odbijača ter vgradnja vitla Superwinch 12,5lb :
Že povarjeno:
Ter v končni obliki, pobarvan, ter pripravljen za montažo:
Tako pa je zgledala zadeva, po takrat končanem delu:
Sedaj je v delu strešni prtljažnik, ter sredinska konzola za dodatna stikala, slikovni material le tega pa prikažem v bljižnji prihodnosti!!
Lep pozdrav; David
Tukaj pa že v "kitšpricu":
Nato je sledila barva, odločil pa sem se kar za originalno mišje sivo:
Nato pa je prišel nazaj pod moje roke, ter roke še dveh kolegov, katera sta mi stvar pomagala realizirati tako kot je treba. Tako so se pričela dela na podvozju. Šasijo ter vse ostalo je bilo treba spraviti iz rje, malenkosti povariti, nato pa kot vemo zaščititi.
Primer, kjer je bilo potrebno povariti:
Po končanem čiščenju "mini barva". Nanesel sem dva sloja.
Nato črna barva, čez črno barvo pa izolacija. Na koncu je izgledalo nekako tako:
Prišel sem do težko pričakovanega montiranja, zamenjal sem komplet zavorne ter naftne cevi, amortizerje, prečnike ter vzmeti pa smo prebarvali v redčo barvo. Izgleda pa nekako takole:
Ko je bilo vse zmontirano in je avto že stal na svojih "nogah", pa se je pričela izdelava odbijača ter vgradnja vitla Superwinch 12,5lb :
Že povarjeno:
Ter v končni obliki, pobarvan, ter pripravljen za montažo:
Tako pa je zgledala zadeva, po takrat končanem delu:
Sedaj je v delu strešni prtljažnik, ter sredinska konzola za dodatna stikala, slikovni material le tega pa prikažem v bljižnji prihodnosti!!
Lep pozdrav; David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Zoran hvala.
David, preden sem začel obnavljati šasijo, ter menjati cevi, sem karoserijo ločil od šasije, ter jo kot veš dvignil za 5 cm. Tako je bilo delo že veliko lažje, na sami šasiji pa tudi ni bilo toliko dela, da bi karoserijo popolnoma snel.
David, preden sem začel obnavljati šasijo, ter menjati cevi, sem karoserijo ločil od šasije, ter jo kot veš dvignil za 5 cm. Tako je bilo delo že veliko lažje, na sami šasiji pa tudi ni bilo toliko dela, da bi karoserijo popolnoma snel.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- modridirkac
- Prispevkov: 33
- Pridružen: So Apr 14, 2012 6:12 pm
- Kraj: sodražica
bravo, upam da bo uspešno služil svojem namenu.
moj je trenutno v fazi barvanja
Red bull ti da krila, brkinska slivovka pa 4x4 pogon!!!!!!
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
vem zajček vem.
motor je že notri in pridno dela, eno testno vožnjo smo že naredili.
danes sm barvo kupil in upam da mi ga uspe pobarvat v nasldnjih dneh(sam moram prej seno pokosit in pospravit)
motor je že notri in pridno dela, eno testno vožnjo smo že naredili.
danes sm barvo kupil in upam da mi ga uspe pobarvat v nasldnjih dneh(sam moram prej seno pokosit in pospravit)
Red bull ti da krila, brkinska slivovka pa 4x4 pogon!!!!!!
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
Pozdravljeni. Košnja pa res vzame časa, da še na forum ni časa pogledat nove novičke.
Modridirkač, No_finger, bular, hvala lepa. Upam da se čemprej kje vidimo. Drugače pa žal ni bilo kaj več časa za avto kot pa da sem ga malo polepil , strešni prtljažnik, ter sredinska konzola pa tudi gresta proti koncu, vendar kot vemo, vse zahteva svoj čas. Aja, iz 35-tk sem preklopil na 33-ke, sedaj so pospeški kar nekaj boljši, pa tudi poraba se je malo znižala, tako da sem zadovoljen. Tukaj pa nekaj slikc mojega Patrola, ter njegovega mlajšega bratca y61.
Pa lep pozdrav, ko pridejo pa še ostale stvari tako daleč, pa jih seveda objavim!!
David
Modridirkač, No_finger, bular, hvala lepa. Upam da se čemprej kje vidimo. Drugače pa žal ni bilo kaj več časa za avto kot pa da sem ga malo polepil , strešni prtljažnik, ter sredinska konzola pa tudi gresta proti koncu, vendar kot vemo, vse zahteva svoj čas. Aja, iz 35-tk sem preklopil na 33-ke, sedaj so pospeški kar nekaj boljši, pa tudi poraba se je malo znižala, tako da sem zadovoljen. Tukaj pa nekaj slikc mojega Patrola, ter njegovega mlajšega bratca y61.
Pa lep pozdrav, ko pridejo pa še ostale stvari tako daleč, pa jih seveda objavim!!
David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- modridirkac
- Prispevkov: 33
- Pridružen: So Apr 14, 2012 6:12 pm
- Kraj: sodražica
Lepo pozdravljeni vsi skupaj. No da tema ne zamre, ter z njo dodelave na mojem avtu, pa tudi na Davidovo željo objavljam nekaj slik izdelovanja sredinske konzole, za dodatna stikala. Res je da so časi dopustov, ampak ljubezen do Patrola je pač ljubezen do Patrola.
No začelo se je nekako takole, najprej zamisel v glavi, nato pa škarje in karton v roke, pa gremo:
Nato pa že malo zlepljeno:
Tako se mi je zdel najlažji princip, priti do željene oblike konzole. No potem je sledil prenos mer na ALU pločevino debeline 3mm, ter izrez (žal nimam laserja doma, je kar brusilka pela... ) :
Nekaj časa je bilo potrebno, da sem pločevino prepognil po vseh kotih, sledilo je varjenje, nastalo pa nekaj takšnega:
Še z stikalno ploščo:
Ker mora zadeva izgledati estetsko, mi jo v umetno usnje barve notranjosti, obleče vaška šivilja:
No tako pa izgleda v končni podobi po vgraditvi, trenutno vgrajeni le dve stikali (glavni vklop, delo z vitlom), ko pa se bo zadeva polnila, pa seveda prikažem naslednjič.
Vsem zaželim lep večer še naprej!
David
No začelo se je nekako takole, najprej zamisel v glavi, nato pa škarje in karton v roke, pa gremo:
Nato pa že malo zlepljeno:
Tako se mi je zdel najlažji princip, priti do željene oblike konzole. No potem je sledil prenos mer na ALU pločevino debeline 3mm, ter izrez (žal nimam laserja doma, je kar brusilka pela... ) :
Nekaj časa je bilo potrebno, da sem pločevino prepognil po vseh kotih, sledilo je varjenje, nastalo pa nekaj takšnega:
Še z stikalno ploščo:
Ker mora zadeva izgledati estetsko, mi jo v umetno usnje barve notranjosti, obleče vaška šivilja:
No tako pa izgleda v končni podobi po vgraditvi, trenutno vgrajeni le dve stikali (glavni vklop, delo z vitlom), ko pa se bo zadeva polnila, pa seveda prikažem naslednjič.
Vsem zaželim lep večer še naprej!
David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Off road družba, en lep pozdrav! Pa je minilo že debelo leto, odkar sem nazadnje pisal o tem in onem v moji temi, od tedaj pa se je na mojem Niskotu že marsikaj spremenilo. Pa poglejmo!
Ker se veliko prevozim po makedamu, ter seveda takšnih in drugačnih blatnih cestah v moji planini, sem kaj hitro doumel, da brez zavesic za blato ne bo šlo naprej, saj sem imel že ob majhni plohi avto dobesedno do strehe umazan. Tako sem se lotil izdelave "mud flaps" ov, katere sem odzadaj priklenil na ketnico. Zadeva se obnaša super tako pozimi kot čez leto, avto pa je posledično veliko manj imazan!
Ker se veliko prevozim po makedamu, ter seveda takšnih in drugačnih blatnih cestah v moji planini, sem kaj hitro doumel, da brez zavesic za blato ne bo šlo naprej, saj sem imel že ob majhni plohi avto dobesedno do strehe umazan. Tako sem se lotil izdelave "mud flaps" ov, katere sem odzadaj priklenil na ketnico. Zadeva se obnaša super tako pozimi kot čez leto, avto pa je posledično veliko manj imazan!
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Nato pa se je pričelo delati na strešnem prtljažniku, saj mi bo verjetno še kako prav prišel, (ako bog da) na kakšnem daljšem potovanju.
Začne se pač takole:
Potem pa korak za korakom:
Ograjica:
Nekaj zvarjenega ter preizkus na avtomobilu:
Proti koncu izdelave, na sliki že vidni pritrdilni elementi, nosilnih je vsega skupaj 10, od tega 6 pritrdilnih. Izdelava seveda robustna, v domači garaži iz 3mm pločevine, na notranji strani pa so še uvarjeni koti za ojačitev:
Tukaj pa še izdelani pritrdilni elementi s M12 vijaki, aja ne manjka pa tudi NissaN ova kapa...
Kompletna zadeva zbrušena, na zadnjem delu pa sem privaril "vibra mrežo" tako da je zadeva seveda pohodna:
Takole tukaj pa že zmontirano, prtljažnik je prebarvan v črno barvo, saj tako najbolj soupada z avtom, na strehi vozim rezervo, katera je pravih dimenzij za pnevmatike ki so na avtu, za 6x Wesem Angel Eyes pa je poskrbel S-Line!
Ker pa je v glavo prišla ideja o strešnem šotoru ter izgradnji le tega, bodo na zadnji strani prtljažnika še najverjetneje prišle spremembe, do takrat pa je to to!
Začne se pač takole:
Potem pa korak za korakom:
Ograjica:
Nekaj zvarjenega ter preizkus na avtomobilu:
Proti koncu izdelave, na sliki že vidni pritrdilni elementi, nosilnih je vsega skupaj 10, od tega 6 pritrdilnih. Izdelava seveda robustna, v domači garaži iz 3mm pločevine, na notranji strani pa so še uvarjeni koti za ojačitev:
Tukaj pa še izdelani pritrdilni elementi s M12 vijaki, aja ne manjka pa tudi NissaN ova kapa...
Kompletna zadeva zbrušena, na zadnjem delu pa sem privaril "vibra mrežo" tako da je zadeva seveda pohodna:
Takole tukaj pa že zmontirano, prtljažnik je prebarvan v črno barvo, saj tako najbolj soupada z avtom, na strehi vozim rezervo, katera je pravih dimenzij za pnevmatike ki so na avtu, za 6x Wesem Angel Eyes pa je poskrbel S-Line!
Ker pa je v glavo prišla ideja o strešnem šotoru ter izgradnji le tega, bodo na zadnji strani prtljažnika še najverjetneje prišle spremembe, do takrat pa je to to!
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Lepo, tudi sam se bom v kratkem lotil izdelave strešnega prtljažnika, ker v mojem avtu je pač še manj prostora kot v tvojem, zato je taka zadeva mus.
Zgleda da bom mogu še jst odpret svojo temo, da se bova eden drugega priganjala pri posodobitvah
lp
Zgleda da bom mogu še jst odpret svojo temo, da se bova eden drugega priganjala pri posodobitvah
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Takole, danes pa je spet čas da temo malo osvežim ter nekaj povem o naslednji nadgradnji. Po dokaj dolgem načrtovanju, brskanju po spletu, prebranih forumih, ter informacijah katere sem izvedel od "starih mačkov" tega foruma (seveda se jim obenem tudi zahvaljujem), sem se lotil dograditve Intercoolerja. Le tega je prispeval Ipsilon je pa od novejšega Patrola 3.0.
Kdor je to že delal ve, da je zadeva pač takšne narave, kot vsaka druga in to po principu: "bolje načrtuješ, bolj si zadovoljen!"
Najprej umestitev v prostor, kjer bo dovolj prostora za ventilator, luknja za hladilno režo, možnost fiksne pritrditve,...
No nato je sledila izdelava nosilca, kateri je pritrjen namesto dvižnega nosilca motorja s tremi vijaki.
Ko je bil IC končno na svojem mestu se je začela nadaljnja predelava sesalnega kolektorja, ter pričetek izdelave cevi.
Za izdelavo cevi sem uzel najbolj poceni material in sicer navadne železne varilne loke premera 60mm, posledično pa sem jih lahko izdelal kar sam.
Prva cev:
Ter druga:
No drugo cev je bilo moč izdelati nič prej, kot pa med montažo, saj nisem vedel točnega kota ter dolžine sedanje cevi iz turbine.
Zato slika "nekje na sredini"
Cevi sta se nato kvalitetno povarili, pobrusili, ter pobarvali v črno visokotemparaturno barvo. Tukaj pa že nekaj slik kompletne montaže.
Da pa nebi slučajno pozabili na dobro hlajenje, pa je isti čas tekla tudi predelava Subarujeve reže, katero je bilo najprej potrebno dokitati...
...in prebarvati v barvo avtomobila.
Kaj sledi za tem mislim da vemo vsi. Verjemite, da sem trikrat premislil!
Operacijska miza:
Ter po uspešni operaciji!
Kot ste videli, je bila kompletna zadeva izvedena tako, da nisem posegal v vitalne dele pokrova motorja (v dušo havbe), zato je nosilnost ostala enaka!
Tukaj pa še končni izdelek iz zunanje strani.
To pa je zaenkrat vse. LP
Kdor je to že delal ve, da je zadeva pač takšne narave, kot vsaka druga in to po principu: "bolje načrtuješ, bolj si zadovoljen!"
Najprej umestitev v prostor, kjer bo dovolj prostora za ventilator, luknja za hladilno režo, možnost fiksne pritrditve,...
No nato je sledila izdelava nosilca, kateri je pritrjen namesto dvižnega nosilca motorja s tremi vijaki.
Ko je bil IC končno na svojem mestu se je začela nadaljnja predelava sesalnega kolektorja, ter pričetek izdelave cevi.
Za izdelavo cevi sem uzel najbolj poceni material in sicer navadne železne varilne loke premera 60mm, posledično pa sem jih lahko izdelal kar sam.
Prva cev:
Ter druga:
No drugo cev je bilo moč izdelati nič prej, kot pa med montažo, saj nisem vedel točnega kota ter dolžine sedanje cevi iz turbine.
Zato slika "nekje na sredini"
Cevi sta se nato kvalitetno povarili, pobrusili, ter pobarvali v črno visokotemparaturno barvo. Tukaj pa že nekaj slik kompletne montaže.
Da pa nebi slučajno pozabili na dobro hlajenje, pa je isti čas tekla tudi predelava Subarujeve reže, katero je bilo najprej potrebno dokitati...
...in prebarvati v barvo avtomobila.
Kaj sledi za tem mislim da vemo vsi. Verjemite, da sem trikrat premislil!
Operacijska miza:
Ter po uspešni operaciji!
Kot ste videli, je bila kompletna zadeva izvedena tako, da nisem posegal v vitalne dele pokrova motorja (v dušo havbe), zato je nosilnost ostala enaka!
Tukaj pa še končni izdelek iz zunanje strani.
To pa je zaenkrat vse. LP
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Heh, tud jst mam napol narejeno nekje, pa še čaka na pravi trenutek, da dokončam Če ne pa mi je všeč postavitev, mogoče se mi zdi samo malo "švoh" enostranska pritrditev IC in pa preglednost zaradi reže...na sliki se mi zdi malce velika reža, čeprav v realnosti najbrž ni, kolkor poznam subaruje.
Tudi cevi za IC si lepo izdelal.
lp
Tudi cevi za IC si lepo izdelal.
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Heheh, ja vsi smo krvavi pod kožo. Kar se enostranse pritrditve tiče ti povem, da je več kot dovolj, ker že same cevi naredijo zadevo trdno kot je treba. Reža pa se mi tudi ne zdi prevelika, zajem zraka je zelo velik, zato pa tudi takšna izbira! Drugače pa hvala.
LP
LP
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Pozdravljeni prijatelji OFFROADA ter vseh ostalih stvari, ki seveda spadajo zraven. No minilo je že kar debelo leto od mojega zadnjega "posta" v temi, zato se je spet nabralo nekaj stvari, katere želim deliti z vami, da jih pokomentirate!
Že dolgo je tlela želja, da bi avto nekdaj v prihodnosti uporabil za daljša potovanja, med letom pa za krajše oddihe kje ob obali, ali kjerkoli v naravi. Zato je potreben strešen šotor. Ampak kaj ko so le ti (vsaj manjši šotori) dragi za to kar v resnici dobiš. Zato sem se kot vsega drugega do sedaj, zadeve lotil sam. Na strešni prtljažnik sem ob izdelavi naredil ograjico. To morda zgleda res lepše kot brez nje, ampak če pogledamo iz strani funkcionalnosti je zadeva odveč.
Odrezana ograjica:
Sredinske ojačitve:
Razširitev prtljažnika, z nosilcem za "jacka":
In že zmontirano na avtu:
Že dolgo je tlela želja, da bi avto nekdaj v prihodnosti uporabil za daljša potovanja, med letom pa za krajše oddihe kje ob obali, ali kjerkoli v naravi. Zato je potreben strešen šotor. Ampak kaj ko so le ti (vsaj manjši šotori) dragi za to kar v resnici dobiš. Zato sem se kot vsega drugega do sedaj, zadeve lotil sam. Na strešni prtljažnik sem ob izdelavi naredil ograjico. To morda zgleda res lepše kot brez nje, ampak če pogledamo iz strani funkcionalnosti je zadeva odveč.
Odrezana ograjica:
Sredinske ojačitve:
Razširitev prtljažnika, z nosilcem za "jacka":
In že zmontirano na avtu:
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
No v tem postu pa še nekaj slik o strešnem šotoru. Želja je bila po dokaj velikem strešnem šotoru. Po nekajdnevnem tuhtanju, ter merjenju tega in onega sem prišel do zaključka in velikosti 200x190 cm. Nato pa akcija.
Za podlago sem izbral "šperplate" oz. vezane plošče debeline 15mm. Le ti sta veliki 100x190 cm. Na njih se vidi spominska pena, katero sem zaradi zaščite dal preobleči v umetno usnje.
Nato je sledila izdelava tečajev. Kot vedno se vse začne pri kartonu!
No na koncu planiranja sem tečaje izdelal iz 6mm INOX pločevine.
Nadaljnje delo na šotoru je bilo namenjeno prečnim nosilcem, katere sem izdelal na teleskopski način, saj so tako lahko mere odprtega šotora večje kot sicer.
Za prečke sem vzel 25x25 pohištveno cev, notranja pa je 20x20, tako da se vse lepo premika, zračnost pa je minimalna. Samo višino pa preprosto nastavljam z vijakom. Končna postavitev ter velikost:
No na tej sliki pa je videnega že nekaj več, namreč nameščen je že trak, kateri porazporedi prečke na svojo lego, jeklena pletenica pa služi za razbremenitev tečajev.
Kar se tiče ogrodja na grobo je to to. Kar nekaj časa sem potem iskal varianto kako izdelati platno, ter vse z njim povezano. No našel sem podjetje NEKATOP katero je ugodilo mojim željam. Izdelava je bila profesionalna. Za streho se je uporabilo gumirano platno, za stranice pa navadno, ampak še zmeraj vodoodporno platno, vse pa seveda UV odporno.
Notranja roleta s komarnikom:
Streha z že všitim stranskim oknom. Okna so vsa tri enaka velikosti 100x50 cm.
Tukaj pa že sestavljeno in dokončano:
No tako pa vse skupaj izgleda še na avtomobilu, in lahko rečem le to, da je zadeva superca!!
Odhod na dopust
Ter še nekaj slik odprtega šotora, edino kar je še, moram najti prave palice za "pošpananje" zunanjih oken.
To je zaenkrat vse. Ko bom imel čas še poslikam kakšno podrobnost, da Vam bo jasna, če se kdo od vas loti samogradnje.
Pa LP David
Za podlago sem izbral "šperplate" oz. vezane plošče debeline 15mm. Le ti sta veliki 100x190 cm. Na njih se vidi spominska pena, katero sem zaradi zaščite dal preobleči v umetno usnje.
Nato je sledila izdelava tečajev. Kot vedno se vse začne pri kartonu!
No na koncu planiranja sem tečaje izdelal iz 6mm INOX pločevine.
Nadaljnje delo na šotoru je bilo namenjeno prečnim nosilcem, katere sem izdelal na teleskopski način, saj so tako lahko mere odprtega šotora večje kot sicer.
Za prečke sem vzel 25x25 pohištveno cev, notranja pa je 20x20, tako da se vse lepo premika, zračnost pa je minimalna. Samo višino pa preprosto nastavljam z vijakom. Končna postavitev ter velikost:
No na tej sliki pa je videnega že nekaj več, namreč nameščen je že trak, kateri porazporedi prečke na svojo lego, jeklena pletenica pa služi za razbremenitev tečajev.
Kar se tiče ogrodja na grobo je to to. Kar nekaj časa sem potem iskal varianto kako izdelati platno, ter vse z njim povezano. No našel sem podjetje NEKATOP katero je ugodilo mojim željam. Izdelava je bila profesionalna. Za streho se je uporabilo gumirano platno, za stranice pa navadno, ampak še zmeraj vodoodporno platno, vse pa seveda UV odporno.
Notranja roleta s komarnikom:
Streha z že všitim stranskim oknom. Okna so vsa tri enaka velikosti 100x50 cm.
Tukaj pa že sestavljeno in dokončano:
No tako pa vse skupaj izgleda še na avtomobilu, in lahko rečem le to, da je zadeva superca!!
Odhod na dopust
Ter še nekaj slik odprtega šotora, edino kar je še, moram najti prave palice za "pošpananje" zunanjih oken.
To je zaenkrat vse. Ko bom imel čas še poslikam kakšno podrobnost, da Vam bo jasna, če se kdo od vas loti samogradnje.
Pa LP David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov