Nalite gume

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
Civava
Prispevkov: 273
Pridružen: So Okt 01, 2011 7:55 pm
Kraj: Škofja loka

Nalite gume

OdgovorNapisal/-a Civava » Pe Okt 14, 2011 9:41 pm

Ali ima kdo izkušnje z nalitimi gumami.

Slika Slika

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Okt 14, 2011 9:54 pm

-prva je nevemkaka zimska
-druga kobra trac 2000-ma ne vem zakaj jo boš rabu? ni prav dobra za sneg,kar glasna,drgač pa ok..(če ti ne potrga kakih zob) :roll:

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Okt 15, 2011 5:56 pm

Zdravo

Jest sem mel Cobro na Fronteri Sport pa se je obnesla super.

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » So Okt 15, 2011 6:23 pm

Jst mam na ladi nivi cobra trac nt pa ti povem da do 100 km/h ne tuli ,več se pa ne peljem.Je ogromna razlika od kaiman.Po snegu nekaj srednjega po blatu je pa zakon.Jst mam gor uriginal dimenzije 175.
http://www.malatesta.it/

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Okt 15, 2011 7:00 pm

tomygun napisal/-a:.Je ogromna razlika od kaiman.
http://www.malatesta.it/

Kako misliš razlika. Tuljenje? Koliko tulijo te kaiman. Sem gledal, da bi jih dal na Discoveryja pa se bojim da bodo preglasne.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Okt 15, 2011 7:23 pm

Kaiman ne samo slišiš ampak tudi čutiš, ko se pred križiščem ustavljaš.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 19, 2011 1:05 pm

bular napisal/-a:-prva je nevemkaka zimska
-druga kobra trac 2000-ma ne vem zakaj jo boš rabu? ni prav dobra za sneg,kar glasna,drgač pa ok..(če ti ne potrga kakih zob) :roll:


Ne vem od kje enim taki podatki :shock:
Kobra trac je čist solidna guma v vseh pogojih, še zdaleč ni glasna, da bi jo trgalo pa sploh ni res.
Za svojo ceno super guma, v snegu preiskušeno boljša od enkrat dražjih zimskih gum superduper renomirane firme. Dokazano tako na tekmi kot tako, v vsakdanjem življenju.
NT je pa že kar glasna in precej tuli, kajman pa se že kar dere. Ta zadnja pa je zaenkurc v snegu napram kobri. Predvsem pa zahteva ogromno moči...kajmanca je res samo za teren in predvsem blato. Za vozila ki jih uporabljamo vsak dan res ne vidim opravičljivega razloga zakaj bi jo imeli.

Ne natepavat nekaj na prazno, kobre NT in track vozim že nekaj let in so čist OK. Jebe jih le vroč asfalt in se poleti na daljših vožnjah po asfaltu vidno nucajo. Kar je pa obenem tudi dokaz da je guma precej mehka, mehka guma pa ima več oprijema ter je vredi tudi pozimi. Žal se pa zaradi tega tudi prej obrabi.....stranski učinki, kaj čmo.....
Solidna guma za vse pogoje. Na ledu so pa itak vse zaenkurc.......

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Okt 19, 2011 6:38 pm

No ja...jst imam kobra track na mojem samuraju, nalite in na eni manjkata že 2 ali 3 zobi...enostavno jih je odtrgalo preč

Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi :?:

Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu... :lol: :lol: :lol:
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
pjeb
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr Jun 29, 2011 1:53 pm
Kraj: Hočko-Pohorje

OdgovorNapisal/-a pjeb » Sr Okt 19, 2011 7:02 pm

Jaz sem Cobre imeu na prejšnem avtu in na tem pa sem kar zadovoln !

In še cena ni visoka . :D

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Okt 19, 2011 9:14 pm

ne metat vseh nalitih gum v isti koš
sam sem kar precej prevozil na malatesti kobta track in nt, pa tudi na kaimancah in popolnoma drži to kar je povedal alien
odtrgani zobi in pa tudi odstop nalitka niso taka radkost pri malatesti, zato se sedaj vozim na ziarelli.
profili so isti, kvaliteta pa neprimerno boljša.....
tako da priporočam, pa še skoraj pol lažja guma je, cena pa je le malenkost višja.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 19, 2011 9:32 pm

drži matej, odlepljenih sem pa videl kar nekaj pa tudi teške so.
Za odtrgane čepke v celoti pa za cestno nisem še videl nobene medtem ko terensko pa sem.
Aja, kajman pa rad tudi zvije zaradi premočnega nalitka.
Za ziareli sem slišal da so fajn, sam pomoje je tut cena višja. To boš ti verjetno vedel povedat......

Popaj je napisal/a:
No ja...jst imam kobra track na mojem samuraju, nalite in na eni manjkata že 2 ali 3 zobi...enostavno jih je odtrgalo preč

!


potem gre za stare kobre mal pa pripomore tudi samurai. Samurai zahteva poseben režim vožnje na težjih terenih posledično pa ful poskakuje ker je mičken pa lahek. Pol je pa velik vrtenja v prazno kaj se dogaja potem ko kolo pade nazaj na tla pa ne rabim govorit......
Jaz sem gume vedno menjal po sezoni ali največ dveh....stare ki so bile za manj zahtevne še vedno več kot dobre sem prodal in doplačal za nove i to je to. In nikoli težav čeprav mi je kakšno velikokrat snelo in sem vozil tudi po nekaj km kar s prazno.
Odtrgalo ni nič pa sem velik vozil po istrskem kamenju, da hercegovskega ne omenjam. Je ostro k olfa nož.....

Popaj je napisal/a:

Kakšna pa je razlika v NT in track...profil mi je jasen, ampak kakšne prednosti imata ena proti drugi

Si reku da ne veš zakaj imajo na avtih za vsak dan Kaimance?? ZAto ker zgleda kot da imaš unimoga in si skoz do pasu u blatu...
Razen izgleda, so najbrž res same negativne lasnosti za vsakdanji avto...do sedaj se nisem vozil po takšnem terenu da bi jih upravičil...so kobre track čisto dobro služile namenu!


Neke razlike v gumi kot taki ni razen v dezenu tako da je point v glavnem v tem. Ena je pač tudi za na cesto in se zaradi usmerjenega profila manj sliši druga je pa toliko boljša na terenu kot je slabša in bolj glasna na cesti. Predvsem se terenska bolj čisti, dočim cestna je pa ravno takrat ko jo najbolj rabimo ponavadi najbolj zapacana......
terenska je boljša v blatu, kamenju, zemlji, travi itd........cestna pa pač na cesti, snegu in pesku....
Kaj nam najbolje odgovarja je pa na nas, vedno je treba najti nek kompromis. Vsega se ne da imet, takih gum ni da so za vse. Najbolj pomembno pri izbiri vrste gum je pomembo za kaj sploh rabimo določen tip gume. Lahko izbiramo celo med enakimi dezeni, vendar je velik pomen na trdoti. Torej lahko imamo "enako" gumo vendar je ena velik boljša druga ki je na pogled "enaka" pa za enkurc. Ponavadi je med takimi "identičnimi" izdelki tudi precejšnja razlika v ceni. Ne vedno ampak v večini primerov. Skrivnost dobre gume je v zmesi ne v vrsti profila. To je bolj ali manj pogruntano saj vidimo da so na trgu bolj ali manj isti profili. To kar loči dobro pnevmatiko od slabe je pa zmes iz katere je guma narejena. To vpliva na oprijem, staranje in obrabo....
Pri nalitih gumah je velik tudi to kakšno imaš srečo na kakšni karkasi je nalita......tudi bok gume ni tako nepomemben kot bi si mislili...
To drugo za kajmance je pa verjetno to......tako kot s prevelikimi gumami. Važno da zgleda dobr......
Zanimivo je tudi da večina gleda samo to kako bodo nekam prišli. Po možnosti dalj od najboljšega prijatelja, jbga taki smo človeški rod..... Še nisem zasledil vprašanja kako se kakšna guma ustavlja oziroma kolikšna je zavorna pot s tako in tako gumo. Ali pa kakšen bočni oprijem ima guma, koliko škode naredi na podvozju in cesti......ma koga to briga, važn da dobro zgleda pa da trga gate. Tudi to da imajo debelo podhranjen motor za take gume nima neke veze......bo že....pol pa kaj hitro vidiš: Prodam malorabljene terenske gume.....
Je pa tak, eni to delajo zavestno in to tudi priznajo in ni neke panike ker se tega zavedajo, žal pa večina to dela zaradi neznanja. Videl je nekega dasota kolk rastura in pol je to to. Seveda ga pa ni gledal kako se ustavlja, sploh k mal dežka pade po cest.....ogroža sebe in vse okoli sebe. Ajd na terenu nima tolk veze, na cesti kjer so tudi drugi ničkrivi udeleženci pa ima.
Jebeš gumo z enim velikim plusom če ima deset majhnih minusov. Treba je izbrat gumo ki ima največ plusov za naš režim vožnje in ki predvsem odgovarja našemu vozilu. Všeč mora biti tudi našemu avtu, bolj kot nam nam, prijateljem, sosedom, etc.........čeprav gre tu bolj za izbrano dimenzijo kot tip gume. Pa vendarle pomaga, ni vsaka guma za vsak avto in za vse pogoje. Ne morš kajmance nabit na kinderjajček z bogimi 50KW........če slučajno ustaviš na žvečilnem gumiju, ki leži nekje na cesti pred prehodom za pešce, pol tut speljat ne moreš več ker mlinček nima sape da bi odlepil gumo od žvečilca.

In še nekaj. Spraševat o gumah je lahko, odgovorit pa mal težje. Če je recimo men kobra super na samuraju, ni rečeno da je enako dobra nekomu na drugem avtu.Za začetek je čist banalna stvar da je samurai težak 900kg nek drug avto pa dvakrat toliko. Mnogo dejavnikov vpliva na to kot sem že zgoraj opisal. Velikokrat je celo tako, da bo nekdo ful hvalil nekaj samo zato, ker pač to zadevo ima sam, medtem ko pa nihče ne bo priznal da je sam smotan, če mu nekje ni šlo kot misli da bi moralo. Takrat so krive gume, avto, podnebne spremembe, etc.....ni da ni. In logično, pol sledi: jaz sem imel take in so za en kurc, nikamor nisem prišel z njimi, tist avto je zanič pa sem ga prodal in kupil tega......zraven pa vidiš da večina na offroadu uporablja genau take gume in in jim gre čist OK ......
Testi so pa tudi bolj tako tako.....v neki reviji recimo vidiš test 10ih gum, absolutni zmagovalec je recimo SAVA pol pa vidiš v isti reviji reklamo SAVE čez celo stran. Jasno zakaj je najboljša na testu, mar ne....

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Okt 20, 2011 7:07 am

Ja, najbrž po posledica odtrganih kosov teren, ki bi po zdravi pameti bil neprevozen, ampak, kaj ko je treba probat če res ne gre :lol: Še sreča da je na avtu vitla, da nas reši iz zagate :oops: :lol:

Drugače bom pa na tvoje pisanje dodal tole...manj je več! Kot si že sam večkrat omenil, je najpogostejši problem, da iz avtov delajo big foote, ker so taki avti prijetni za oko, potem pa ponavadi pride do joka, ker tak avto ni konkurenčen niti serijskemu z tem da je na njem tudi dosti več lomov(ponavadi). Nekaj avtomobilov je pri nas, ki so pošteno urejeni, ampak to zahteva zvrhan kozarec financ, večina pa bi jim rada sledila za male pare.... :roll:

Malo skrenuo sa puta... :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Okt 20, 2011 8:47 am

AŁIEN napisal/-a:drži matej, odlepljenih sem pa videl kar nekaj pa tudi teške so.
Za odtrgane čepke v celoti pa za cestno nisem še videl nobene medtem ko terensko pa sem.
Aja, kajman pa rad tudi zvije zaradi premočnega nalitka.
Za ziareli sem slišal da so fajn, sam pomoje je tut cena višja. To boš ti verjetno vedel povedat......



cena: 195/80/15 malatesta 70€, ziarelli 80€
215/80/15 malatesta 75€, ziarelli 90€

s tem da so cene malatesta pri naših vilkanizerjih, za ziazreli pa je to cena skupaj s poštnino do trsta oz. kamorkoli v italiji

mislim da se splača malo več € reskirat za ziarelli

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Če Okt 20, 2011 2:28 pm

A te gume se da pri vsakem vulkanizerju naročit?
Bo treba Discota obut v nekaj novega in za zimo bi ble nalite več kot dobre.

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » Če Okt 20, 2011 4:21 pm

Kje se da kupt ziarelli ?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Okt 23, 2011 2:12 pm

oprosti alien,saj vemo da si izkušen..
Teh gum osebno nisem vozil,sem jih pa prijateljem montiru
in so pač to oni komentirali..ko niso mogli v snegu sledit je pač lahko tudi guma slaba..je pa bilo to kakih 6-10let nazaj.. :lol:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Okt 23, 2011 11:44 pm

bular napisal/-a:oprosti alien:


zakaj že :shock: imaš vso pravico do svojega mnenja......jaz sem pa začel post s: zakaj VSI......torej nasplošno, neglede da sem citiral tebe.

OK pa recimo takole. Na neki tekmi, hill climbing po smučarski progi. Vitara, zimske gume....niti štartala ni. Stala je na štartu, kolesa v prazno.....niti cm naprej.....
GC overland, nove zimske gume, levo desno sam naprej ne. Po 20 m obstane pred prvimi vraticami.
Z samurajem in kobrami se gladko opeljem do vrha BP. Prav tako se z lahkoto spustim nazaj dol.
Zmagovalec tekme, čiro 4.0 z swampercami......tolk o zimskih gumah.
Tekma je v podforumu srečanja.....pisalo se je leto 2008 se mi zdi.

Tako za prosti čas......grem probat zimske gume. Konvoj 7 terencev. Na prvi strmini konec, salve smeha in podjebavanja. Nekak obrnemo avto in grem domov, cca 4 km, zamenjam kolesa in dam kobre gor. Gas da ujamem skupino....dobim jih samo 500m naprej kjer sem obtičal. S kobrami potem vozim BP in še več, tam kjer pajeroti superselect z MT gumami ne morejo niti metra narest. Peljemo samo še dva wranglerja z šperami in vsem mogočim in 35 ter 37 gumami ( terenske gume) in jaz brez vsega na kobrah 195X15. Ostali čakajo da pridemo nazaj. Ne verjamem da so pajeroti, toyote itd. toliko slabši......ne more bit. Za enega vem da je takrat imel ganc nove MT gume gor + zadnjo špero.
Video o tem na mojem youtube kanalu....
To je samo delček, lahko bi napisal morje tega, vendar dovolj da se vprašam zakaj nekateri tako trdovratno trdijo kako so kobre zaenkurc za sneg.......
Da bi bil samuraj tako superioren tudi ne more bit......torej so čist OK tudi po snegu. Čeprav moram pa v isti sapi dodat, da lada niva v istih pogojih (ne samo sneg) z enakimi gumami ni naredila nič, oziroma manj kot nič........tak da si spet lahko vse skup drugače razlagamo. Vrag si ga vedi.....kmetje še vedno trdijo da je niva tanartaboljš terenc.
Uglavnem, men je super guma. Samo za šoder dam druge gor. Ostalo pa no problem. Probam vse mogoče, vendar kadar gre zares samo še kobre gor pa gas. Še nikoli me niso razočarale. Verjamem, da obstajajo boljše gume, vendar sem prepričan, da za te šolde ziher ne......

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 24, 2011 6:12 pm

To se še spomnim, da sem nekje videl eno sliko!! :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

l.p

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Če Feb 28, 2013 7:04 pm

l.p jz sem meu na ferozi kobra gume sem biu prau kontent nobenih problemou al pa trganje zobov pa sm delau čude z njo so pa še kr glasne

Uporabniški avatar
NOMIS ČILVAP
Prispevkov: 257
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
Kraj: DOLENSKA

OdgovorNapisal/-a NOMIS ČILVAP » Če Feb 28, 2013 11:23 pm

na pajerotu se guma kobra tudi odlično odnese hkrati pa tudi na prijatlovem galoperju ko je težji od pajerota! oba sva zadovoljna z njimi tako v snegu, blatu,pesku. skratka užitek je iti z takimi gumami po terenu!

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Pe Sep 27, 2013 1:45 pm

Zdravo!

Fantje, kje se da dobit tele gume (kobra NT)? Sicer bi jaz vzel dimenzijo 235 85/16, ampak jih v njihovem katalogu ni.

Moram Isuzuta mal dvignit. Z Discotom nisem nikoli drgnil, s tem pa. :lol:

cobra
Prispevkov: 166
Pridružen: Sr Avg 02, 2006 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a cobra » Ne Sep 29, 2013 5:34 pm

na ferozi sem zamenjal že dosti gum (od AT, do MT, profili track in podobno)
najbolj so se obnesle vedno COBRA (blato, sneg, zemlja...edino po mokrem je kažin!!!)...trenutno so gor od MALATESTE 205/75/15, kar solidna guma za ta denar...kupil pa sem 215/80/15 ziarelli, da malo dvignem diferencial od tal...upam da bojo ok :D

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » To Okt 01, 2013 6:56 am

Pozdrav.

Tisti ki vozite na teh gumah od malatesta in ziareli (MT guma) ali imaste zračnico not? In kakšen tlak za na cesto in za teren (feroza, samurai, jimny)?

LP, Peter

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » To Okt 01, 2013 8:04 am

nigdo napisal/-a:Pozdrav.

Tisti ki vozite na teh gumah od malatesta in ziareli (MT guma) ali imaste zračnico not? In kakšen tlak za na cesto in za teren (feroza, samurai, jimny)?

LP, Peter


jaz nism mel nikoli zračnice
tlak pa okoli 2+

pek3c
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:30 am
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a pek3c » To Okt 01, 2013 9:28 am

Furiousg napisal/-a:Zdravo!

Fantje, kje se da dobit tele gume (kobra NT)? Sicer bi jaz vzel dimenzijo 235 85/16, ampak jih v njihovem katalogu ni.

Moram Isuzuta mal dvignit. Z Discotom nisem nikoli drgnil, s tem pa. :lol:


To tud mene zanmima, kje dobit tele gume :) ?!


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov