Vse kaže, da sem Navaro D40 malo preveč dvignil
Vse kaže, da sem Navaro D40 malo preveč dvignil
Pred poletjem sem namestil OME suspenšn lift in sem zelo navdušen nad delovanjem zadeve. Le avto je bil spredaj precej nižji kot zadaj in je izgledal kot stara baba, ki se... sredi ceste. Z ustreznima podložkama sem sedaj avto zniveliral v nulo.
Vse super, le sedaj pri vsaki razbremenitvi vzmetenja zgornje trikotno vodilo udari v zgornji nosilec spriralne vzmeti. Če nič drugega, grdo zaropota.
Ena od rešitev je - poleg odstranitve ali stanjšanja podložk - sigurno zamenjava gornjega trikotnega vodila.
Recimo za kaj takega:
http://www.calmini.com/detail.php?b=1&m ... p=557&n=53
Ima kdo še kakšno idejo za kvalitetno in cenovno sprejemljivejšo rešitev tega problema?
LP Miran
Vse super, le sedaj pri vsaki razbremenitvi vzmetenja zgornje trikotno vodilo udari v zgornji nosilec spriralne vzmeti. Če nič drugega, grdo zaropota.
Ena od rešitev je - poleg odstranitve ali stanjšanja podložk - sigurno zamenjava gornjega trikotnega vodila.
Recimo za kaj takega:
http://www.calmini.com/detail.php?b=1&m ... p=557&n=53
Ima kdo še kakšno idejo za kvalitetno in cenovno sprejemljivejšo rešitev tega problema?
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Izgleda dobra rešitev.
Kje si to dobil?
Je delovalo?
Trpežnost?
Miran
http://jeeplibertyliftkits.com/jeep-lib ... berty.html
nism mel, je bla pa ena izmed opcij, seveda hommade....
sem ga prej prodal in sem pač poslišal ta zvok ki si ga omenil
-
- Prispevkov: 7
- Pridružen: Sr Okt 23, 2013 1:07 pm
Malo obširnejša razlaga, kaj sem naredil z avtom.
Spredaj in zadaj sem vgradil OME 2" suspension lift (nove vzmeti in amortizerji). Dvig zadaj je bil cca 60 mm, spredaj pa le približno 30 mm. In ker ti pickupi že po naravi visijo naprej, je moja Karjola pač izgledala tako, kot sem v začetku napisal.
Zato sem spredaj med vzmet in gornjo nosilno "posodo" - v katero je s tremi vijaki pritrjena vzmet - dodal distančno ploščo. Na vsaki strani eno, jasno.
Mimogrede, če koga zanima -> dvig Navare D40 je 1,6 x debelina distančne plošče.
Sedaj avto res lepo vodoravno stoji in na šoferjevi strani je za nekaj mm višji, tako, da je ob obremenitvi s šoferjem (saj me poznate, a ne?) avto vodoraven tudi v prečni smeri.
Poleg tega pa sem dosegel s tem dvigom še eno - vsaj zame zelo, zelo pomembno - zadevo: v in iz avta sedaj lahko grem brez sklanjanja glave, ker je ob bolečem križu neverjetno ugodje. In zato ne razmišljam več o kakšni možnosti vračanja nazaj v nižje stanje.
Seveda pa ima tak dvig poleg tolčenja vsaj še eno slabo lastnost. Sesutje geometrije. Pred homologacijo sem sicer opravil meritve optike in je bilo sesutje (predvsem camber) ravno še v dovoljenih mejah, a kolesi ne stojita več navpično in to ni lepo. Nastavljanje pa ni več možno, saj ima ta avto že v originalni nastavitvi spodaj do konca iz centra edini vijak za nastavljanje camberja. Se vidi, da ga delajo v Španiji.
Danes sem na Vargalant poslal goro slik s prošnjo, če imajo kakšno idejo za podložiti ali kako drugače povečati razdaljo med pestom in zglobom na zgornjem 3-krakem vodilu.
Miran
Spredaj in zadaj sem vgradil OME 2" suspension lift (nove vzmeti in amortizerji). Dvig zadaj je bil cca 60 mm, spredaj pa le približno 30 mm. In ker ti pickupi že po naravi visijo naprej, je moja Karjola pač izgledala tako, kot sem v začetku napisal.
Zato sem spredaj med vzmet in gornjo nosilno "posodo" - v katero je s tremi vijaki pritrjena vzmet - dodal distančno ploščo. Na vsaki strani eno, jasno.
Mimogrede, če koga zanima -> dvig Navare D40 je 1,6 x debelina distančne plošče.
Sedaj avto res lepo vodoravno stoji in na šoferjevi strani je za nekaj mm višji, tako, da je ob obremenitvi s šoferjem (saj me poznate, a ne?) avto vodoraven tudi v prečni smeri.
Poleg tega pa sem dosegel s tem dvigom še eno - vsaj zame zelo, zelo pomembno - zadevo: v in iz avta sedaj lahko grem brez sklanjanja glave, ker je ob bolečem križu neverjetno ugodje. In zato ne razmišljam več o kakšni možnosti vračanja nazaj v nižje stanje.
Seveda pa ima tak dvig poleg tolčenja vsaj še eno slabo lastnost. Sesutje geometrije. Pred homologacijo sem sicer opravil meritve optike in je bilo sesutje (predvsem camber) ravno še v dovoljenih mejah, a kolesi ne stojita več navpično in to ni lepo. Nastavljanje pa ni več možno, saj ima ta avto že v originalni nastavitvi spodaj do konca iz centra edini vijak za nastavljanje camberja. Se vidi, da ga delajo v Španiji.
Danes sem na Vargalant poslal goro slik s prošnjo, če imajo kakšno idejo za podložiti ali kako drugače povečati razdaljo med pestom in zglobom na zgornjem 3-krakem vodilu.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pri mussotu sem naredil nekaj takega,
ker je bila podložka pod kotom je tudi popravila geometrijo in zato zglob ni trpel. Vendar na dolgi rok to ni funkcioniralo ker je bil roka napačno obremenjena. Predlagam da vseeno narediš podaljšane roke ki imajo nagnjeno točko vpetja.
Podložka je bila izdelana iz aluminija.
lp
Matjaž
Pri Navari si s konusno podložko pod zglobom ne morem pomagati. Zglob je namreč v roko vprešan in ne privijačen.
Zadevo sem rešil s podaljšanim priključkom zgloba. Oz. pošteno povedano: rešili so mi jo pri Vargalantu, kjer so mi po naročilu naredili zgloba s 35 mm podaljšanim "lulčkom". Tolčenja ni več, vzmetenje lahko dela tako, kot sem pričakoval. V bistvu sem dosegel podoben učinek, kot bi ga s podaljšano navpično ročico pesta.
Preizkusna vožnja v pravih terenskih pogojih bo na vrsti konec tedna. Čez ležeče policaje pa že sedaj veselo šibam.
A žal so pričakovanja o sesuti geometriji uresničena: camber je šel zaradi dviga kar precej v pozitivo. In ker bančni račun in camber nista eno in isto, to ni ravno najboljše. Upam, da bom z ekscentričnima pušama spodnjih rok stanje vsaj malo izboljšal.
Nekaj slik sedanje rešitve objavim kmalu.
Miran
Zadevo sem rešil s podaljšanim priključkom zgloba. Oz. pošteno povedano: rešili so mi jo pri Vargalantu, kjer so mi po naročilu naredili zgloba s 35 mm podaljšanim "lulčkom". Tolčenja ni več, vzmetenje lahko dela tako, kot sem pričakoval. V bistvu sem dosegel podoben učinek, kot bi ga s podaljšano navpično ročico pesta.
Preizkusna vožnja v pravih terenskih pogojih bo na vrsti konec tedna. Čez ležeče policaje pa že sedaj veselo šibam.
A žal so pričakovanja o sesuti geometriji uresničena: camber je šel zaradi dviga kar precej v pozitivo. In ker bančni račun in camber nista eno in isto, to ni ravno najboljše. Upam, da bom z ekscentričnima pušama spodnjih rok stanje vsaj malo izboljšal.
Nekaj slik sedanje rešitve objavim kmalu.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Ne drezaj v moje nočne more!!
Tondinček je fi 18mm, to niti ni tako malo. Upam.
Na Vargalantu pravijo, da so takih zadev že več naredili za razne dvignjene terence.
Bom pa, če se zadeva dimenzijsko dobro izkaže po nekajtedenski uporabi, za rezervo naročil še dva in ju vozil s seboj, še zlasti na kakšne malo bolj oddaljene poti.
Miran
Tondinček je fi 18mm, to niti ni tako malo. Upam.
Na Vargalantu pravijo, da so takih zadev že več naredili za razne dvignjene terence.
Bom pa, če se zadeva dimenzijsko dobro izkaže po nekajtedenski uporabi, za rezervo naročil še dva in ju vozil s seboj, še zlasti na kakšne malo bolj oddaljene poti.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 7
- Pridružen: Sr Okt 23, 2013 1:07 pm
Hmmmm Miran poznaš me ( na forumu) in veš da grem jaz na "ziher" in tole se mi zdi mal bedasta rešitev....Sile so v tem delu res ogromne...Če lahk zvijejo navadno oz. original kuglo....
Fi 18 niti ni tko velik....Men je pri cestni uporabi na renoju uspel odtrgat vpetje stabilizatorja....pa je F10 vijak ( pri 90 priletel v stoječo vodo) .
Fi 18 niti ni tko velik....Men je pri cestni uporabi na renoju uspel odtrgat vpetje stabilizatorja....pa je F10 vijak ( pri 90 priletel v stoječo vodo) .
Moram rečt da je rešitev domiselna in verjamem da dovolj varna.
Mislim da je na forumu nekaj ''fovšije'' ker je rešitev uporabna in izvedena za nekaj evrov.
Zakaj si ne bi nekaj poenostavili, če si lahko. Težko je poiskat takšno optimalno rešitev ob enem pa z malo dela še vedno lahko spraviš v originalno stanje.
Bravo in naj služi namenu.
Vsi novi končniki imajo Matico+PVC, kje so stare verzije z razcepko, kjer si vedu da se ne more odšravfat.
Mislim da je na forumu nekaj ''fovšije'' ker je rešitev uporabna in izvedena za nekaj evrov.
Zakaj si ne bi nekaj poenostavili, če si lahko. Težko je poiskat takšno optimalno rešitev ob enem pa z malo dela še vedno lahko spraviš v originalno stanje.
Bravo in naj služi namenu.
Vsi novi končniki imajo Matico+PVC, kje so stare verzije z razcepko, kjer si vedu da se ne more odšravfat.
nikoli ne reci nikoli
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 78 gostov