Stari začetnik

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Pe Feb 14, 2014 12:02 am

Gregec kobilica, pa ti si zlat fant! Sem našel in vtaknil, pokazalo pa je kar dve napaki in sicer 14 ter 15.

Pod tema kodama se nahaja sledeče besedilo:

14. Coolant sensor indicated a temperature above 130C for 3 seconds after engine ran for 20 seconds. Probably a short

.. kar bi se v Slovenščino prevedlo "kratek stik", če prav razumem.

15. Coolant sensor indicated a temperature below -30C for 3 seconds when MAT > - 13 or engine running over 1 minute. Probably open circuit.

... kar naj bi pomenilo odprt krogotok ali nekaj takega.

Ali imaš morda predstavo, kaj v praksi to pomeni in kaj bi bilo za naresti?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 14, 2014 9:34 am

A kaj piše v tistih navodilih, kako se napake zbrišejo?
V spominu imam da odklopiš akumulator za nekaj minut, nisem pa prepričan. Najprej bi probal zbrisat stare napake, potem pa počakat da se bo spet prižgala lučka in zopet prebral napake.
Če je isto, je novi senzor zanič ali pa kak kabel. Mogoče je konektor labav in nima dobrega stika s senzorjem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » So Feb 15, 2014 10:44 pm

Gregor, storil sem, kot si predlagal. Odklopil akumulator počakal in priklopil nazaj. Preveril napake in ni jih bilo. Po kratki vožnji se je kmalu prižgala zopet Check engine lučka. Po ponovnem preverjanju napake je tokrat pokazalo le napako 15, medtem ko mi je tokrat z napako 14 prizanesel. Vendar sem skoraj prepričan, da bi se tudi slednja slej ko prej zopet pojavila.

Ne glede na to pa je očitno, da gre za težave s senzorjem temperature oz. kot si napisal, lahko da tudi za stik na konektorju. Zaenkrat bom to preveril pri mehaniku, da izključimo možnost glede slabega stika, nato pa, če ne bo stik kriv za težavo, zopet v iskanje za senzorjem. Ali imaš morda ti kakšnega rabljenega na zalogi?

Je pa zanimivo, da avto sicer navidezno dokaj normalno funkcionira, le včasih opazim, da se kar nenadoma "štand gas" nepričakovano dvigne za nekaj sekund. Pa če toplega ali nekje na vmesni temperaturi, ko še ni povsem segret, ugasnem in zopet prižgem, včasih noče zlepa vžgat, pa še potem deluje zelo nestabilno nekaj časa in ima nemogoč izpuh. Drugič pa spet ne daje kakšnega posebnega vtisa. Preden se je stari senzor pokvaril o takšnih težavah ni bilo ne duha ne sluha.

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » To Feb 18, 2014 10:04 pm

Gregor, hvala ti! Sem bil pri mehaniku in mu povedal tvoje domneve. Malce je izvlekel konektor seznorja temperature ven, da je boljši stik in sem danes prvič po več kot dveh mesecih vozil brez Check Engine lučke :-)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Feb 18, 2014 11:26 pm

:aplavz: fajn da dela.
Si pa tudi eden redkih ki se je spravil prebrat kaj je v napakah.
Brez da napake prebereš lahko samo ugibaš.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Sr Feb 19, 2014 11:48 am

Kaj češ. Če ne znaš sam šraufat, ti preostane le še branje in analiziranje prebranega ter da na tej podlagi vprašaš tiste, ki vedo, kot ti npr. in potem na tej osnovi organiziraš popravilo.

Sem pa danes zjutraj na poti v službo spet ostal na cesti z Nivo :-( Lučka CE ne kaže napak. Bencin je bil bolj pri koncu, vendar po kazalcu in tudi po km še ne bi smel ravno ostati. Sicer je še vedno vžigal, le da je cukal in vsakič naslednjič hitreje crknil in ni imel nobene moči. Sem dolil kanto bencina in se odpeljal čez dobro uro. Takrat se je itak že ohladil, tako da ne morem še delati nobenih zaključkov, ker je hladen deloval tudi s pokvarjenim senzorjem temperature.

Lahko bi bile tudi smeti (usedline) v 17-letnem rezervoarju (vrat rezervoarja je že prav lepo rjav - lahko bi malce rje prišlo notri), pa mu potem ni povšeči voziti z le nekaj litri goriva v rezervoarju. Morda kazalec laže, pa je tokrat zaradi slabega delovanja senzorja temperature žrla 15 litrov, kar se mi zdi nekoliko nenavadno...

Sicer kolikor sem pred davnimi leti bral, Lade na splošno niso ravno občutljive na kakovost goriva, usedline ipd. in naj bi to boljše prenašale od drugih bolj nobel avtov. Ali pa je to bilo le včasih, pa so se z i motorji tudi Lade razvadile...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Feb 19, 2014 12:03 pm

To je GMov mono vbrizg, torej se občutljive ravno toliko kot kaki starejši opli.
Imaš na levem notranjem blatniku filter bencina, tako da svinjarija nebi smela bit velik problem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Veper
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Maj 02, 2011 2:35 pm
Kraj: Pri Brezah

OdgovorNapisal/-a Veper » Pe Maj 23, 2014 10:22 pm

emilcek a je ze kaj novega a ze kaj brusiS.lp :lol:


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov