lift kit toyota land cruiser 70
lift kit toyota land cruiser 70
Imam par uprašanj... Kater lift kit bi bil najbolj primeren?
Nočem preveč trdega podvozja in da ima vsaj malo več hoda, ker ta original ga nima nič (Audi S3 ga ima več)...
Aja pa da ni preveč drag hehe
Lp.
Nočem preveč trdega podvozja in da ima vsaj malo več hoda, ker ta original ga nima nič (Audi S3 ga ima več)...
Aja pa da ni preveč drag hehe
Lp.
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav
East or West Land Cruiser is the Best ...
NOMIS ČILVAP napisal/-a:Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav
Ja samo eni pravijo da niso zadovolni ker je avto pretrd s temi mortizerji.
33 imam samo niso 11,5, zaenkrat bojo kar 10,5
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.
East or West Land Cruiser is the Best ...
Simon989 napisal/-a:NOMIS ČILVAP napisal/-a:Kontakteraš MAMUTA in vzameš podvozje old man emu fedre in amontizerje stvar tudi homologeraš in nimaš nobenih zapletov z policisti! imaš več hoda kot pač želiš +avto zgleda bomba potem pa samo še gume 33x11.5 gor pa maš pravo pošast! minus vsega skupaj je samo cena! pa lep pozdrav
Ja samo eni pravijo da niso zadovolni ker je avto pretrd s temi mortizerji.
33 imam samo niso 11,5, zaenkrat bojo kar 10,5
OME proizvaja različne trdote vzmeti. Če nočeš pretrdega avta vzami najmehkejše. Tam kjer se boš odločil za nakup ti bi mogli znat razložit...
ome vzmeti
OME za Toyoto 70 proizvaja več vrst vzmeti in blažilcev.
S tem se lahko prilagodimo obremenitvam avta in željam stranke.
Ima pa vsaka rit svoje senzorje, kaj je mehko, kaj trdo.
Bistvo dobrega vzmetenja avta je, da čim bolje diha na terenu, da se ne nagiba pretirano pri cestni vožnji in da do potnikov v avtu pride čim manj nihanj in pozibavanj.
Težava slabših vzmetenj je da po povoženi luknji ali udarni jami še nihajo pol ure predno se avto umiri. V tem času ima voznik polno dela z lovljenjem avta, potniki pa z lovlenjem sebe po sedežu.
Nekateri to smatrajo za meho in udobno vzmetenje ... drugi smo zelo utujeni po celodnevnem lovljenju telesa po kabini avta.
Kvalitetno vzmetenje kot je OME pa po povoženi neravnini takoj oz. zelo hitro umiri avto in kabino. Lega avta je zaradi tega boljša in mirnejša. Večini se to zdi udobnejša vožnja in konec dneva bistveno manj naporna.
So pa tudi ljudje, ki to občutijo kot trdo vzmetenje.
Ampak resnici na ljubo ... velika večina strank je z OME zelo zadovoljnih tudi po veliko letih uporabe.
Če že kdo ima pripombe (redko) ... jih ima bolj v smeri, da bi želel še tršo verzijo. To so predvsem uporabniki, ki s polno naloženim ali expedicijskim avtom radi vozijo zelo hitro ali npr. amaterski dirkači.
Da je pretrdo pa slišim zelo zelo redko pripombo.
Pa še takrat bi bilo za preverit, če nima uporabnik zaradi kakršnegakoli razloga vgrajeno HD verzijo na prazen avto.
lp
Mamut
S tem se lahko prilagodimo obremenitvam avta in željam stranke.
Ima pa vsaka rit svoje senzorje, kaj je mehko, kaj trdo.
Bistvo dobrega vzmetenja avta je, da čim bolje diha na terenu, da se ne nagiba pretirano pri cestni vožnji in da do potnikov v avtu pride čim manj nihanj in pozibavanj.
Težava slabših vzmetenj je da po povoženi luknji ali udarni jami še nihajo pol ure predno se avto umiri. V tem času ima voznik polno dela z lovljenjem avta, potniki pa z lovlenjem sebe po sedežu.
Nekateri to smatrajo za meho in udobno vzmetenje ... drugi smo zelo utujeni po celodnevnem lovljenju telesa po kabini avta.
Kvalitetno vzmetenje kot je OME pa po povoženi neravnini takoj oz. zelo hitro umiri avto in kabino. Lega avta je zaradi tega boljša in mirnejša. Večini se to zdi udobnejša vožnja in konec dneva bistveno manj naporna.
So pa tudi ljudje, ki to občutijo kot trdo vzmetenje.
Ampak resnici na ljubo ... velika večina strank je z OME zelo zadovoljnih tudi po veliko letih uporabe.
Če že kdo ima pripombe (redko) ... jih ima bolj v smeri, da bi želel še tršo verzijo. To so predvsem uporabniki, ki s polno naloženim ali expedicijskim avtom radi vozijo zelo hitro ali npr. amaterski dirkači.
Da je pretrdo pa slišim zelo zelo redko pripombo.
Pa še takrat bi bilo za preverit, če nima uporabnik zaradi kakršnegakoli razloga vgrajeno HD verzijo na prazen avto.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
NOMIS ČILVAP napisal/-a:nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.
Koliko imaš ti dvignjeno tvojo yoto in katero vrsto OME(trdota pa te fore)?
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Simon989 napisal/-a:NOMIS ČILVAP napisal/-a:nč ni pretrdo! avto se po terenu obnaša kot da je na asvaltu OME je zakon! vsaj jaz sem izredno zadovoljen! problem je samo v tistih pušah ko so roke difa prišraufane na šasijo prej ti jih raztrga in zmeče ven zaradi tega ker je avto dvignjen in je roka bol dol in posledično malo bolj trpi v tistih gumah.
Koliko imaš ti dvignjeno tvojo yoto in katero vrsto OME(trdota pa te fore)?
Dvignjena je nekje slabih 10 cm! najtrše amontizerje imam! točnih podatkov ti nevem povedati! če boš kupil OME podvozje kupi še volanski amontizer! manj čutiš tresljaje na volanu od originalnega sploh ker imaš gume 33.
East or West Land Cruiser is the Best ...
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
Kupil sem OME lift kit +6... Po makadamu sem zelo zadovoljen z vožnjo, zelo lepo amortizira luknje in samo vožnja je super. Zelo slabo se je pa peljati hitro ali počasi po celem snegu. Avto zelo poskakuje, ko sem imel original amortizerje mi je dosti manj poskakoval. Ne vem kje bi lahko bil problem.
Še nekaj me zanima. Mogoče kdo ve mere zadnjih puš roke ki drži diferencial(nevem kako se reče po slovensko xD) radius arm.. http://www.dingocroft.co.uk/acatalog/TF508.JPG
Ne morem pomerit puše, ker je vijak precej načela korozija in bi ga moral prerezat. Vendar zadeva ni še tako kritična in mi je škoda vse razdret.
Še nekaj me zanima. Mogoče kdo ve mere zadnjih puš roke ki drži diferencial(nevem kako se reče po slovensko xD) radius arm.. http://www.dingocroft.co.uk/acatalog/TF508.JPG
Ne morem pomerit puše, ker je vijak precej načela korozija in bi ga moral prerezat. Vendar zadeva ni še tako kritična in mi je škoda vse razdret.
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
- Kraj: Kostel
jaz bi za pajero 2 vzeu en lift kit sm gledau po ebayu pa me zaima kaj menite o tem,, kaj treba še zamenjat da bi blo vse ok al ni potrebno nič spreminjat rok ali podobo..kako je pol z lajtungami za zavore treba kaj dalše dajat al ne,kako je z kardani zelo trpijo al ne?
pač sm nou v teh vodah zato me ni sram nič uprašat,bolje uprašat kot ostat cepec.
http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Pajero-Shogun-LWB-Procomp-2-5-Suspension-off-road-Lift-Kit-/321311859407?hash=item4acfade2cf:g:K6cAAOSw~OdVVHtf
pač sm nou v teh vodah zato me ni sram nič uprašat,bolje uprašat kot ostat cepec.
http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Pajero-Shogun-LWB-Procomp-2-5-Suspension-off-road-Lift-Kit-/321311859407?hash=item4acfade2cf:g:K6cAAOSw~OdVVHtf
zoki tuning napisal/-a:jaz bi za pajero 2 vzeu en lift kit sm gledau po ebayu pa me zaima kaj menite o tem,, kaj treba še zamenjat da bi blo vse ok al ni potrebno nič spreminjat rok ali podobo..kako je pol z lajtungami za zavore treba kaj dalše dajat al ne,kako je z kardani zelo trpijo al ne?
http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Pajero-Shogun-LWB-Procomp-2-5-Suspension-off-road-Lift-Kit-/321311859407?hash=item4acfade2cf:g:K6cAAOSw~OdVVHtf
Ja to je pa odvisno koliko ga dvigneš..Ponavadi je bilo tako da do 6 cm ni potrebno predelav... Nevem kako je pri pajerotah, vendar dvomim da ti bo torzija pustila 6 cm...
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
- Kraj: Kostel
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
- Kraj: Kostel
zoki tuning napisal/-a:bom čez vikedn malo pokukau odspodej da vidim kako pa kaj
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... d29fe954a5
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
- Kraj: Kostel
Ne bi rad kvaril veselja in nočem biti špilfrderbr, ampak nekaj me pa zanima:
Kako boš to spravil skozi homologacijo?
Že samo rešitev s torzijo je sporna. Sicer uporabiš originalne sestavne dele, a spremeniš dve lastnosti vozila: odmaknjenost od tal in višino vozila. To bi nekako še lahko homologiral.
Zadaj listnate vzmeti ne moreš drugače kot da jih zamenjaš ali pa vsaj tisto nihalko, ki je med listnato vzmetjo zadaj in šasijo. Če nimaš originalne, ne bo šlo skozi homologacijo, pa čeprav lahko doma v delavnici narediš celo boljšo od originalne...
Dodatne puše med karoserijo in šasijo je spet poseg, ki spremeni višino vozila in ga je potrebno homologirati. Če niso originalne, spet ne bo šlo...
Takole dvignjen voz ima še vedno diferenciale tam, kjer jih je imel pred predelavo. Če hočeš dvigniti še njih, je potrebno montirati večje pnevmatike. To pa spet vpliva na višino vozila, pa še na števec za hitrost. In tega se pa nikakor ne da homologirati.
Tole samo kot priporočilo, da bi se mogoče bilo dobro prej pozanimati, kaj se da homologirati in kaj ne, da ne bo borbe z mlini na veter... Ker Slovenija je presneto birokratska država, kjer ni prostora za individualnost. Predelavo, ki jo v Nemčiji lahko narediš doma in homologiraš, pri nas ne moreš...
Kako boš to spravil skozi homologacijo?
Že samo rešitev s torzijo je sporna. Sicer uporabiš originalne sestavne dele, a spremeniš dve lastnosti vozila: odmaknjenost od tal in višino vozila. To bi nekako še lahko homologiral.
Zadaj listnate vzmeti ne moreš drugače kot da jih zamenjaš ali pa vsaj tisto nihalko, ki je med listnato vzmetjo zadaj in šasijo. Če nimaš originalne, ne bo šlo skozi homologacijo, pa čeprav lahko doma v delavnici narediš celo boljšo od originalne...
Dodatne puše med karoserijo in šasijo je spet poseg, ki spremeni višino vozila in ga je potrebno homologirati. Če niso originalne, spet ne bo šlo...
Takole dvignjen voz ima še vedno diferenciale tam, kjer jih je imel pred predelavo. Če hočeš dvigniti še njih, je potrebno montirati večje pnevmatike. To pa spet vpliva na višino vozila, pa še na števec za hitrost. In tega se pa nikakor ne da homologirati.
Tole samo kot priporočilo, da bi se mogoče bilo dobro prej pozanimati, kaj se da homologirati in kaj ne, da ne bo borbe z mlini na veter... Ker Slovenija je presneto birokratska država, kjer ni prostora za individualnost. Predelavo, ki jo v Nemčiji lahko narediš doma in homologiraš, pri nas ne moreš...
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Po Dec 07, 2015 7:05 pm
- Kraj: Kostel
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov