Slovenija Offroad 2015
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Slovenija Offroad 2015
Slovenija Offroad 2015
14. marec 2015 ob 08:00
Naklo, Slovenia
Več informacij kmalu...
More info soon...
http://www.boltez.si/offroad/
14. marec 2015 ob 08:00
Naklo, Slovenia
Več informacij kmalu...
More info soon...
http://www.boltez.si/offroad/
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 17
- Pridružen: Če Avg 07, 2014 9:32 pm
- Kraj: trojane
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
MAROLT. tako bi mogli pred usako dirko uredit tehnicne preglede predelanega ali original terenca.
iz pravilnika ORZS;
Tehnični pregled
Tehnični pregled opravlja tehnična komisija organizatorja, sestavljena iz športnih funkcionarjev z
veljavno ustrezno izkaznico ORZS, začeti se mora najmanj eno uro pred pričetkom uradnega
treninga.
Dokumenti o tehničnih pregledih se vodijo na posebnih obrazcih oziroma na prijavnici, prirejeni za ta
namen. To so uradni dokumenti prireditve.
Za tehnično kontrolo vozil je organizator dolžan zagotoviti primeren prostor. Organizator mora v
dodatnem pravilniku navesti čas začetka in konca tehničnega pregleda ter prostor, kjer bo potekal
tehnični pregled. Na tehničnem pregledu mora biti prisoten član ŠTK, ki vodi delo tehnične komisije
organizatorja in:
- spremlja pravilnost izvedbe tehničnega pregleda,
- opravi pregled vozil, ki jih za pregled po končanem tekmovanju določi žirija,
- opravi pregled vozil na osnovi sprejetih protestov,
- o delu tehnične komisije in njenih ugotovitvah poroča na sejah žirije.
iz pravilnika ORZS;
Tehnični pregled
Tehnični pregled opravlja tehnična komisija organizatorja, sestavljena iz športnih funkcionarjev z
veljavno ustrezno izkaznico ORZS, začeti se mora najmanj eno uro pred pričetkom uradnega
treninga.
Dokumenti o tehničnih pregledih se vodijo na posebnih obrazcih oziroma na prijavnici, prirejeni za ta
namen. To so uradni dokumenti prireditve.
Za tehnično kontrolo vozil je organizator dolžan zagotoviti primeren prostor. Organizator mora v
dodatnem pravilniku navesti čas začetka in konca tehničnega pregleda ter prostor, kjer bo potekal
tehnični pregled. Na tehničnem pregledu mora biti prisoten član ŠTK, ki vodi delo tehnične komisije
organizatorja in:
- spremlja pravilnost izvedbe tehničnega pregleda,
- opravi pregled vozil, ki jih za pregled po končanem tekmovanju določi žirija,
- opravi pregled vozil na osnovi sprejetih protestov,
- o delu tehnične komisije in njenih ugotovitvah poroča na sejah žirije.
NO TURBO NO FUN
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
mari_u_co napisal/-a:MAROLT. tako bi mogli pred usako dirko uredit tehnicne preglede predelanega ali original terenca.
iz pravilnika ORZS;
Tehnični pregled
Tehnični pregled opravlja tehnična komisija organizatorja, sestavljena iz športnih funkcionarjev z
veljavno ustrezno izkaznico ORZS, začeti se mora najmanj eno uro pred pričetkom uradnega
treninga.
Dokumenti o tehničnih pregledih se vodijo na posebnih obrazcih oziroma na prijavnici, prirejeni za ta
namen. To so uradni dokumenti prireditve.
Za tehnično kontrolo vozil je organizator dolžan zagotoviti primeren prostor. Organizator mora v
dodatnem pravilniku navesti čas začetka in konca tehničnega pregleda ter prostor, kjer bo potekal
tehnični pregled. Na tehničnem pregledu mora biti prisoten član ŠTK, ki vodi delo tehnične komisije
organizatorja in:
- spremlja pravilnost izvedbe tehničnega pregleda,
- opravi pregled vozil, ki jih za pregled po končanem tekmovanju določi žirija,
- opravi pregled vozil na osnovi sprejetih protestov,
- o delu tehnične komisije in njenih ugotovitvah poroča na sejah žirije.
Dirka v Naklem se dela po pravilniku ki sma ga napisala z Iztokom.
Ker je najin cilj čim manj omejevati tekmovalce do sedaj nisma dajala poudarka na to kaki avtomobili so na hardu, ker so večinoma hodli izkušeni tekmovalci in ti si ponavadi znajo avto poštimat
No zdej bojo vsi, ki jim gre kardn med nogam izločeni
marolt 4x4 napisal/-a:....
No zdej bojo vsi, ki jim gre kardn med nogam izločeni
Matr, tale kriterij bi lahko v južnih delih ZDA uporabili za to, da poenotijo ten potnikov na avtobusih. Pa tudi v moji občini bi ga mogoče kakšen extremist želel uporabiti.
Se opravičujem za offtopic, a se res ne morem zadržati
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
vreme
Suzuki Samurai 413
Harda verjetno ne boš vozil.
Za hitrostno je pa ponavadi bil serijski avto ok. In kobra ni nujno najboljša guma za prodnat pesek. Gre z zimskimi tud dobro.
Za hitrostno je pa ponavadi bil serijski avto ok. In kobra ni nujno najboljša guma za prodnat pesek. Gre z zimskimi tud dobro.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Cestne gume so za Naklo boljše od terenskih.
Program : http://www.boltez.si/offroad/program.aspx
Program : http://www.boltez.si/offroad/program.aspx
Boltez 2015 je mimo - še nobenih mnenj?
Najprej dva nametana posnetka:
https://www.facebook.com/video.php?v=10206035275105206
https://youtu.be/Pw78f1fK3HE
Lepo je bilo, tudi vreme je bilo enkratno.
Lepo se je v živo srečati s kolegi iz foruma in ostalimi OR navdušenci. Prav dosti takih prilik ni.
Lepo je legalno malo podivjati (no ja, vsaj nekateri) z našimi igračkami.
Lepo je videti toliko obiskovalcev. Očitno OR scena ima svoj mik.
Mogoče bi zadeva lepše potekala za nas "turiste", če bi peljali le enkrat dva ali tri kroge naenkrat. Gledalcem je tako vseeno, saj je vedno le en avto na progi. Za organizatorje bi bilo manj težav z urejevanjem čakajoče vrste nastopajočih. Nastopajoči bi bilo pa odfurali svojo dozo adrenalina in bi se lahko bolj posvetili ostalemu dogajanju. A saj pravim: mogoče.
Še opravičilo organizatorju: upam, da nisem preveč razril tistega klanca proti "kamperski" ploščadi.
Pa še en nasvet vsem voznikom novejših (kvazi) terencev: če avto nikakor noče potegniti v šodrast klanec in navkljub tiščanju gasa izgublja obrate: pritisnite tisti gumbek na armaturi, na katerem je narisan avto na poledici. Jaz ga nisem in me je moral šele Vesoljček spomniti na to. Hvala!
Miran
Najprej dva nametana posnetka:
https://www.facebook.com/video.php?v=10206035275105206
https://youtu.be/Pw78f1fK3HE
Lepo je bilo, tudi vreme je bilo enkratno.
Lepo se je v živo srečati s kolegi iz foruma in ostalimi OR navdušenci. Prav dosti takih prilik ni.
Lepo je legalno malo podivjati (no ja, vsaj nekateri) z našimi igračkami.
Lepo je videti toliko obiskovalcev. Očitno OR scena ima svoj mik.
Mogoče bi zadeva lepše potekala za nas "turiste", če bi peljali le enkrat dva ali tri kroge naenkrat. Gledalcem je tako vseeno, saj je vedno le en avto na progi. Za organizatorje bi bilo manj težav z urejevanjem čakajoče vrste nastopajočih. Nastopajoči bi bilo pa odfurali svojo dozo adrenalina in bi se lahko bolj posvetili ostalemu dogajanju. A saj pravim: mogoče.
Še opravičilo organizatorju: upam, da nisem preveč razril tistega klanca proti "kamperski" ploščadi.
Pa še en nasvet vsem voznikom novejših (kvazi) terencev: če avto nikakor noče potegniti v šodrast klanec in navkljub tiščanju gasa izgublja obrate: pritisnite tisti gumbek na armaturi, na katerem je narisan avto na poledici. Jaz ga nisem in me je moral šele Vesoljček spomniti na to. Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 87 gostov