Dacia duster 1.5 DCi 4x4 ... uporabnost ?
Dacia duster 1.5 DCi 4x4 ... uporabnost ?
Počasi razmišljam da bi svojo staro Vitaro 1.6 16v zamenjal za nekaj podobnega manj požrešnega . Ne hodim na OFF Road tekmovanja / avto rabim predvsem za slabše gozdne ceste ter prevoz do vikendice in na strelišče . Zanima me če je DUSTER primeren še mogoče za kaj več , njegova uporabnost , performanse in zdržljivost. Nagibam se k nakupu 110 km 1.5 DCI .
Hvala za vaše odgovore.
Če koga zanima prodajam dobro ohranjeno nič rjavo Vitaro :
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 20VX%2016V
Lep pozdrav,
M.
Hvala za vaše odgovore.
Če koga zanima prodajam dobro ohranjeno nič rjavo Vitaro :
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 20VX%2016V
Lep pozdrav,
M.
Pozdravljen! Moj kolega jo ima službeno, vozi jo samo on in je umirjen šofer, tako, da avto offroada ne vidi, kvečjemu kakšen makadam. Sam jo zelo hvali, edino kar me je zmotilo, pravi, da so že prej kot v enem letu zamenjali končnike in eden kolesni ležaj.. Se pravi, da to za ljubitelja gozdnih cest ni najbolj primerna izbira..Torej offroad odpade.. Za dele pa mislim, da je rekel, da niso dragi..
Avtocesta..slaba cesta..
Sodelavec je izbiral med dizlom in bencinarjem. Na koncu je raje izbral 1.6 16V motor zaradi vzdržljivosti. Prej je imel megana z enakim motorjem, ki je imel skoraj 500.000km prevožnih.
Ima pa pozimi kr težke pogoje za priti v službo, kadar je sneg, pa gre avto brez problemov.
In ja, končniki so tisti, ki jih je treba velikokrat menjat, ostalo pa kar dela.
Ima pa pozimi kr težke pogoje za priti v službo, kadar je sneg, pa gre avto brez problemov.
In ja, končniki so tisti, ki jih je treba velikokrat menjat, ostalo pa kar dela.
Pred EUR sem bil SIT!
Motor 1,5 dci ti povem iz iskušenj v firmi da je slab.
Mislim da so vsi renaulti brez izjeme ki smo jih imeli s tem motorjem pri 200 000 km že kazali znake prekomerne obrabe (že skoraj zarubano) na ležajih glavne gredi. Pa so bili redno vzdrževani.
Se strinjam da je 1,6 bencin bistveno boljša izbira.
Mislim da so vsi renaulti brez izjeme ki smo jih imeli s tem motorjem pri 200 000 km že kazali znake prekomerne obrabe (že skoraj zarubano) na ležajih glavne gredi. Pa so bili redno vzdrževani.
Se strinjam da je 1,6 bencin bistveno boljša izbira.
Pomoje je fajn, ce si preberes tale clanek
[urlhttp://www.autobild.de/artikel/dacia-duster-dauertest-4195651.html[/url]
Ce ne razumes nemsko, je ze zadosti, ce si pogledas slike; rja, menjalnik, poraba na avtocesti, ....
Sam imam poseben "lust" do tega avta, ker mi je res vsec, ampak mehanika ga daje. Sam sem imel ga eno dopoldne preucevati, armaturko lahko "premikas/majes" z roko. Gumbi so iz res poceni plastike. Zalostno pa je, da dobis iste v 15k € vec vrednemu Nissan X-trailu. Moja osebna izkusnja z renault dizlom - nikad vise. Ce se zelis poceni voziti, kupi renault bencinar na plin. Veliko ljudi pohvali to kombinacijo. Moj mehanik ze leta goni Kanguje bencinarje ne plin. Delajo brez tezav.
Spadam med ljudi, ki za svoj kruh prevozimo cca. 50k km letno. Najbolj dobitna kombinacija je nov avto v kompletu z zimskimi gumami, ko naredis cca. 100 000 km ga pred iztekom garancije prodas. Se vedno se izplaca dizel pri nas.
Ce kupujes avto za dalj casa, bi ti svetoval dizel iz Fiata ali Nemski dizel. Verjetno pa tudi Toyota, Honda, ipd. niso slaba kombinacija Japonce nisem imel se pri hisi, ce odstejem svojega terenca (ki pa zaenkrat dela brez vecjih stresov )
[urlhttp://www.autobild.de/artikel/dacia-duster-dauertest-4195651.html[/url]
Ce ne razumes nemsko, je ze zadosti, ce si pogledas slike; rja, menjalnik, poraba na avtocesti, ....
Sam imam poseben "lust" do tega avta, ker mi je res vsec, ampak mehanika ga daje. Sam sem imel ga eno dopoldne preucevati, armaturko lahko "premikas/majes" z roko. Gumbi so iz res poceni plastike. Zalostno pa je, da dobis iste v 15k € vec vrednemu Nissan X-trailu. Moja osebna izkusnja z renault dizlom - nikad vise. Ce se zelis poceni voziti, kupi renault bencinar na plin. Veliko ljudi pohvali to kombinacijo. Moj mehanik ze leta goni Kanguje bencinarje ne plin. Delajo brez tezav.
Spadam med ljudi, ki za svoj kruh prevozimo cca. 50k km letno. Najbolj dobitna kombinacija je nov avto v kompletu z zimskimi gumami, ko naredis cca. 100 000 km ga pred iztekom garancije prodas. Se vedno se izplaca dizel pri nas.
Ce kupujes avto za dalj casa, bi ti svetoval dizel iz Fiata ali Nemski dizel. Verjetno pa tudi Toyota, Honda, ipd. niso slaba kombinacija Japonce nisem imel se pri hisi, ce odstejem svojega terenca (ki pa zaenkrat dela brez vecjih stresov )
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
ne more bit DACIA vredu avto, to je smešno spraševat, bolje da kupiš katrco eno dobro za 5000€, je vredna da 5 daci. 1.5 motor je itak katastrofa, 200000 če zdrži je že kar rekord, poznam avte ki niso imeli še 100000km in so bili problemi in to pri prvem lastniku. Sam skloni se pod dacio pa poglej kakšne roke ima zadaj, debeline kot metlice od brisalcev, pa verjemi da niso is titana. Kaj ti garancija pomaga če moraš 7 let tisto šaro k njim vozit servisirat in plačevat dražje servise še po 5 letih ko avto ni nič vreden... Ta garancija je jes dobra marketinška poteza, opažam da se da marsikoga prepričat. Kot drugo, kaj ti pomaga garancija, da moraš tam po servisah zgubljat cajt in se dajat kaj velja in kaj ne.
p.s. Dostikrat opažam da kdo praša za kakšno mnenje o kakšnem avtu, nato mu 20 njih pove da je zanič, nato ga še vedno kupi..
p.s. Dostikrat opažam da kdo praša za kakšno mnenje o kakšnem avtu, nato mu 20 njih pove da je zanič, nato ga še vedno kupi..
bular napisal/-a:Se podpišem pod zadnja dva posta.. zame je bil zadnji dober reno-reno 5, potem se zgodba konča
Tako nekako kot je bil zadnji dober nemški avto golf 2, potem se pa zgodba konča?
Sicer je moje osebno mnenje, ampak; Pravi avtomobili za ljudi so se nehal delat tam okoli leta 2000. Od takrat naprej so delani samo zato, da servisi služijo.
Pred EUR sem bil SIT!
Ali je kdo od vas vsaj sedel v dusterci, če jo že peljali niste?
Duster je v svojem cenovnem razredu kralj, tako po uporabnosti, kot po prodajnih rezultatih.
Lani je bilo v evropi prodanih cca 130.000 dusterc in upam stavit, da jih bo letos še več.
Na tretjem mestu v evropi po prodaji v kategoriji majhnih SUVov. (na prvem je Renault Captur)
V SLO je bila lani na tretjem mestu po prodaji: Golf, Clio, Duster, Octavia.
Bemusunac, 130.000 norcev, ki kupilo jetra, ki so totalna štala........
Moj sosed jo ima 3 leta in zaenkrat ni crknila niti žarnica.
Po tej logiki tudi Wrangler rubicon ni ravno za off road, če ga namahajo serijske dusterce:
http://www.rallye-breslau.com/fce/001/0 ... XTREME.pdf
In to v razredu extreme???
Za gozdne ceste mogoče niso najbolj primerna izbira za 2000 kilometrski pač:
http://www.marathonrally.com/news/aicha ... 131.0.html
Na zdaj sem pa čisto zmeden..............
Dacia je v letošnji anketi nemške revije AUTO ZEITUNG, ki govori o zadovoljstvu nemških lastnikov z njihovimi avtomobili, znova dosegla vrhunsko uvrstitev.
Pri tej anketi je letos sodelovalo več kot 15.000 nemških bralcev. Romunska znamka, ki je že dobro desetletje del Skupine Renault, se je z 89,1 odstotki 'sehr zufriedenen oder zufriedenen' (zelo zadovoljnih ali zadovoljnih) lastnikov že drugič izvrstno postavila po robu priznanim nemškim, evropskim in daljnovzhodnim tekmecem na lestvici avtomobilskih znamk. To dokazujeta še dva podatka. 82,8 odstotka vseh vprašanih lastnikov vozil znamke Dacia ni v preteklih dvanajstih mesecih opravilo nobenega nepredvidenega obiska pri serviserjih, 95,3 odstotka vseh vprašanih lastnikov vozil znamke Dacia pa ni še nikoli obtičalo na cesti zaradi 'pokvarjenega Romuna'.
http://www.avto.info/Novosti/AUTO_ZEITU ... _je_Dacia/
V Nemčiji so vozniki bolj zadovoljni z Dacio kot z Mercedesi
Poročilo »Qualitätsreport 2012« nemške strokovne 14-dnevne revije »Auto Zeitung« je neusmiljeno do nemških vozil. Po rezultatih ankete, ki so jo izvedli med svojimi bralci, so v Nemčiji najbolj zadovoljni lastniki vozil Dacia. Ponos nemške industrije Mercedes-Benz je šele na drugem mestu, potem pa so spet tri azijske znamke: Subaru, Mazda in Hyundai.
Vprašalnik je izpolnilo 17.000 bralcev. Ocenjevali so področja uporabe, pogostost okvar vozil kot tudi splošno zadovoljstvo z izdelkom. Dacia je dosegla najboljši rezultat v poglavju zanesljivosti uporabe. Kar 80,4% lastnikom vozil Dacia v zadnjih 12 mesecih razen načrtovanih rednih servisov ni bilo treba obiskati avtomehanične delavnice.
Na področju pogostosti okvar med vožnjo je prav tako prepričalo Renaultovo podjetje. Kar 94,6% voznikom vozila Dacia je bilo v lanskem letu prizaneseno z okvarami na poti.
http://www.euromobil.si/gume/clanek/las ... dovoljni-2
Duster nima rok ne zadaj ne spredaj.
Dostikrat opažam, da veliko ljudi pravi, da je nekaj zanič samo zato ker ne marajo določene znamke, čeprav nimajo pojma o avtu in v njem niso niti sedeli kaj šele da bi jih peljali. Tudi taki ki ne ločijo med osnovnimi elementi vozila, kot sta nihajna roka in nihajna vilica. Ali pa med terencem in crossoverjem.
Ne morem mimo vprašanja, koliko si jih še vozil razen R5
Pa vozi Jeep GC. Vožnja z njim te bo stala eno novo Dacio Duster na leto! In to pod pogojem, da nič ne crkne.
Pa ravno tako ni ravno primer kvalitete, nepokvarljivosti in poceni vzdrževanja.
Okoli motorja 1.5 DCi pa napisano drži, jetra. Ti itak že vrabci po strehah čivkajo, čeprav so pred leti nekaj popravljali in naj bi bili sedaj precej boljši in napake odpravljene je suzuki naredil najboljšo potezo s tem, da jih je nehal vgrajevati v Jimny.
Max, če bi rad imel mnenje iz prve roke poglej kaj pravijo tisti, ki se z dustercami tudi dejansko vozijo:
http://www.dustercommunity.de/index.php
In še moje mnenje:
Imel se priliko sprobat Duster in za svoj denar je dobra. Kolega, ki je mehanik na večjem reno servisu pravi, da so dobre in se ne kvarijo.
Meni dovolj. (ob vseh mnenjih v medijih še toliko bolj)
Tisti, ki vam gre na jetra, pa mi najdite boljše za ta denar. Da si še jaz malo razširim obzorja in ne umrem v neznanju in nevednosti.
Duster je v svojem cenovnem razredu kralj, tako po uporabnosti, kot po prodajnih rezultatih.
Lani je bilo v evropi prodanih cca 130.000 dusterc in upam stavit, da jih bo letos še več.
Na tretjem mestu v evropi po prodaji v kategoriji majhnih SUVov. (na prvem je Renault Captur)
V SLO je bila lani na tretjem mestu po prodaji: Golf, Clio, Duster, Octavia.
Bemusunac, 130.000 norcev, ki kupilo jetra, ki so totalna štala........
scala napisal/-a:Pozdravljen! Moj kolega jo ima službeno, vozi jo samo on in je umirjen šofer, tako, da avto offroada ne vidi, kvečjemu kakšen makadam. Sam jo zelo hvali, edino kar me je zmotilo, pravi, da so že prej kot v enem letu zamenjali končnike in eden kolesni ležaj..
Moj sosed jo ima 3 leta in zaenkrat ni crknila niti žarnica.
scala napisal/-a: Se pravi, da to za ljubitelja gozdnih cest ni najbolj primerna izbira..Torej offroad odpade...
Po tej logiki tudi Wrangler rubicon ni ravno za off road, če ga namahajo serijske dusterce:
http://www.rallye-breslau.com/fce/001/0 ... XTREME.pdf
In to v razredu extreme???
Za gozdne ceste mogoče niso najbolj primerna izbira za 2000 kilometrski pač:
http://www.marathonrally.com/news/aicha ... 131.0.html
Na zdaj sem pa čisto zmeden..............
jeep corporation napisal/-a:ne more bit DACIA vredu avto, to je smešno spraševat, .
Dacia je v letošnji anketi nemške revije AUTO ZEITUNG, ki govori o zadovoljstvu nemških lastnikov z njihovimi avtomobili, znova dosegla vrhunsko uvrstitev.
Pri tej anketi je letos sodelovalo več kot 15.000 nemških bralcev. Romunska znamka, ki je že dobro desetletje del Skupine Renault, se je z 89,1 odstotki 'sehr zufriedenen oder zufriedenen' (zelo zadovoljnih ali zadovoljnih) lastnikov že drugič izvrstno postavila po robu priznanim nemškim, evropskim in daljnovzhodnim tekmecem na lestvici avtomobilskih znamk. To dokazujeta še dva podatka. 82,8 odstotka vseh vprašanih lastnikov vozil znamke Dacia ni v preteklih dvanajstih mesecih opravilo nobenega nepredvidenega obiska pri serviserjih, 95,3 odstotka vseh vprašanih lastnikov vozil znamke Dacia pa ni še nikoli obtičalo na cesti zaradi 'pokvarjenega Romuna'.
http://www.avto.info/Novosti/AUTO_ZEITU ... _je_Dacia/
V Nemčiji so vozniki bolj zadovoljni z Dacio kot z Mercedesi
Poročilo »Qualitätsreport 2012« nemške strokovne 14-dnevne revije »Auto Zeitung« je neusmiljeno do nemških vozil. Po rezultatih ankete, ki so jo izvedli med svojimi bralci, so v Nemčiji najbolj zadovoljni lastniki vozil Dacia. Ponos nemške industrije Mercedes-Benz je šele na drugem mestu, potem pa so spet tri azijske znamke: Subaru, Mazda in Hyundai.
Vprašalnik je izpolnilo 17.000 bralcev. Ocenjevali so področja uporabe, pogostost okvar vozil kot tudi splošno zadovoljstvo z izdelkom. Dacia je dosegla najboljši rezultat v poglavju zanesljivosti uporabe. Kar 80,4% lastnikom vozil Dacia v zadnjih 12 mesecih razen načrtovanih rednih servisov ni bilo treba obiskati avtomehanične delavnice.
Na področju pogostosti okvar med vožnjo je prav tako prepričalo Renaultovo podjetje. Kar 94,6% voznikom vozila Dacia je bilo v lanskem letu prizaneseno z okvarami na poti.
http://www.euromobil.si/gume/clanek/las ... dovoljni-2
jeep corporation napisal/-a: Sam skloni se pod dacio pa poglej kakšne roke ima zadaj, debeline kot metlice od brisalcev, pa verjemi da niso is titana. .
Duster nima rok ne zadaj ne spredaj.
jeep corporation napisal/-a:
p.s. Dostikrat opažam da kdo praša za kakšno mnenje o kakšnem avtu, nato mu 20 njih pove da je zanič, nato ga še vedno kupi..
Dostikrat opažam, da veliko ljudi pravi, da je nekaj zanič samo zato ker ne marajo določene znamke, čeprav nimajo pojma o avtu in v njem niso niti sedeli kaj šele da bi jih peljali. Tudi taki ki ne ločijo med osnovnimi elementi vozila, kot sta nihajna roka in nihajna vilica. Ali pa med terencem in crossoverjem.
bular napisal/-a:Se podpišem pod zadnja dva posta.. zame je bil zadnji dober reno-reno 5, potem se zgodba konča
Ne morem mimo vprašanja, koliko si jih še vozil razen R5
Pa vozi Jeep GC. Vožnja z njim te bo stala eno novo Dacio Duster na leto! In to pod pogojem, da nič ne crkne.
Pa ravno tako ni ravno primer kvalitete, nepokvarljivosti in poceni vzdrževanja.
Okoli motorja 1.5 DCi pa napisano drži, jetra. Ti itak že vrabci po strehah čivkajo, čeprav so pred leti nekaj popravljali in naj bi bili sedaj precej boljši in napake odpravljene je suzuki naredil najboljšo potezo s tem, da jih je nehal vgrajevati v Jimny.
Max, če bi rad imel mnenje iz prve roke poglej kaj pravijo tisti, ki se z dustercami tudi dejansko vozijo:
http://www.dustercommunity.de/index.php
In še moje mnenje:
Imel se priliko sprobat Duster in za svoj denar je dobra. Kolega, ki je mehanik na večjem reno servisu pravi, da so dobre in se ne kvarijo.
Meni dovolj. (ob vseh mnenjih v medijih še toliko bolj)
Tisti, ki vam gre na jetra, pa mi najdite boljše za ta denar. Da si še jaz malo razširim obzorja in ne umrem v neznanju in nevednosti.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Kakorkoli že, ob impresivnih podatkih da je bil lani Duster najbolj prodajan Renaultov model z prodanimi 395.350 komadi (duster, Sanadero in Logan skupaj 957.152 vozil) govorit da so zanič, je smešno. To so pa številke, tu pa ni je al pa ni. Dejstvo. Tako kot je dejstvo, da bi se bilokatera znamka veselila teh podatkov, sploh če vemo da je Duster šele 5 let na trgu. In to kljub slabemu pedigreu Dacie, kao romunskih jajc. Toliko Jeep ne proda vseh svojih modelov skupaj. Oziroma so tam nekje lansko leto zaradi izjemne prodaje na kitajskem trgu, navkljub temu, da ima odličnen pedigre in 80 letno zgodovino.
Lahko recimo sovražim Toyoto v dno duše, ampak če vem, da letno prodajo 13.000.000 vozil, da izdelujejo najbolj prodajan avto vseh časov (40.000.000 en model) pol lahko samo dam kapo dol in rečem, da je pač vrh vrhov. Lahko pa sem bedak in tulim, da je navaden šrot in izpadem še večji bedak.
Sicer pa sploh ne vem kako lahko nekdo normalen sovraži ali pa ljubi kos pleha, ali pa znamko............A je tako teško biti objektiven in realen?
BTW, kaj bobi palčke na zadnji premi mercedesa ML nikogar ne motijo? Pa tudi niso iz titana. Stane pa nov za 7 novih dusterc. Pa še kilogramov ima skoraj še enkrat več od dusterja.
Lahko recimo sovražim Toyoto v dno duše, ampak če vem, da letno prodajo 13.000.000 vozil, da izdelujejo najbolj prodajan avto vseh časov (40.000.000 en model) pol lahko samo dam kapo dol in rečem, da je pač vrh vrhov. Lahko pa sem bedak in tulim, da je navaden šrot in izpadem še večji bedak.
Sicer pa sploh ne vem kako lahko nekdo normalen sovraži ali pa ljubi kos pleha, ali pa znamko............A je tako teško biti objektiven in realen?
BTW, kaj bobi palčke na zadnji premi mercedesa ML nikogar ne motijo? Pa tudi niso iz titana. Stane pa nov za 7 novih dusterc. Pa še kilogramov ima skoraj še enkrat več od dusterja.
bular napisal/-a:Saj ne da imam kaj proti renoju, športni in tovorni program čisto ok, motijo me le dizel motorji(1.5,1.9dci) in prešvoh podvozje-kar velja tudi za dacio..
Jaz ga pa sploh ne maram.
Ja pa odvisno za kaj ga rabiš. Za tisto čemur je namenjen je dovolj močno. Če ne je pa na voljo Jimny, za 15.000 € dobiš dovolj močno podvozje na njem pa ena navadna jajčka. Pa spet ne bo v redu.........
Tudi defender ima polosi iz stekla, wrangler pa še dife za povrhu, če gledamo iz off road perspektive. Za tisto, kar zmore serijski in kar nuca en normalen uporabnik je dovolj, če hočeš kaj več je pač treba te stvari pomenjat pol pa gre. Če se gremo iskat dlako v jajcu bomo pri vsakem našli feler. Tako pri dusterju za 10.000€, kot pri mercedesu G za 100.000€.
Malo je lastnikov merčk in bmwjev kateri naglas priznajo, da jim tudi njihovi avti crkujejo. Ponos je le ponos.
Glede ležajev pri reno motorjih; ali jih je res tak problem pri 120k km zamenjat in je stvar rešena.
Kot sem že enkrat omenil, sem jih jaz na Meganu 1.9 menjal kljub temu, da je bilo olje vedno menjano na 15k km in so bili vidit sledovi obrabe in čez 20k km jih bom spet, ker zaradi slabih 80 evrov ne mislim raskirat. Mi je pa pohvalno, reno gor ali dol, pri 11 l starim avtom skoraj ni rje. Čeprav je v Parizu Aiflov stolp zato, da gledajo v Nemčijo kako se avte dela.
Kar za japonca (s španskimi prsti vmes) žal ne morem reči.
Glede ležajev pri reno motorjih; ali jih je res tak problem pri 120k km zamenjat in je stvar rešena.
Kot sem že enkrat omenil, sem jih jaz na Meganu 1.9 menjal kljub temu, da je bilo olje vedno menjano na 15k km in so bili vidit sledovi obrabe in čez 20k km jih bom spet, ker zaradi slabih 80 evrov ne mislim raskirat. Mi je pa pohvalno, reno gor ali dol, pri 11 l starim avtom skoraj ni rje. Čeprav je v Parizu Aiflov stolp zato, da gledajo v Nemčijo kako se avte dela.
Kar za japonca (s španskimi prsti vmes) žal ne morem reči.
LP by Jereb
pa ja ne kupuješ avta ki mu menjuješ ojnične kadar menjuješ olje , moj fiat scudo ima 384000 na števcu pa še 2 leti ni delal vmes pa ima original ležaje , zadnjič enemu pravim pa pravi da ima njegov scudo 570 000 torej kar naj pljuvajo po fiatu , Renault pride k meni v dvorišče samo kadar pride poštar s kangujem. zadnjič sem sedel v Alfi ki ima 480000 original , pa še v Audiju A8 ki je obrnilo števec pri 500 000 na nulo pa jih ima spet 350 000 in samo menjal olje,
Spet vsak svojga hvali.
In spet so določene znamke nepokvarljive.
Če že te skudote vlačite v različne teme....
Prodam nekaj počenih glav, par počenih batov in zvitih ojnic za scudota 1.9td.
Nisem preprodajalec, vse je iz lastne uporabe.
In spet so določene znamke nepokvarljive.
Če že te skudote vlačite v različne teme....
Prodam nekaj počenih glav, par počenih batov in zvitih ojnic za scudota 1.9td.
Nisem preprodajalec, vse je iz lastne uporabe.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Duster je pa odličen avto za denar, za katerega se prodaja. Placa 2x več kot v vseh ostalih terenčkih za enak denar.
Pri nas to še ni tako vidno, ampak če pa pogledam po koroškem, pa zmanjkuje majhnih terenčkov, skor pri vsaki četrti bajti pa stoji duster, če greš pa v borovlje, pa skoraj pred vsako drugo bajto.
sem sedel v subaruju s 750.000km predelanim na plin, ki vsakodnevno dela okol 500 do 700km, sem pa tudi že gledal v mašino od subaruja, ki je pri 70.000 zaribal (čeprav redno servisiran). In kaj boš pri tem rekel za pregovorno zelo zanesljivega subaruja? jajca al odličen avto?
Vsak avto lahko zelo dolgo dela, če je pravilno servisiran in če ga ne vozi človek, ki uniči še vsako tako zanesljivo zadevo.
Pri nas to še ni tako vidno, ampak če pa pogledam po koroškem, pa zmanjkuje majhnih terenčkov, skor pri vsaki četrti bajti pa stoji duster, če greš pa v borovlje, pa skoraj pred vsako drugo bajto.
duce napisal/-a:pa ja ne kupuješ avta ki mu menjuješ ojnične kadar menjuješ olje , moj fiat scudo ima 384000 na števcu pa še 2 leti ni delal vmes pa ima original ležaje , zadnjič enemu pravim pa pravi da ima njegov scudo 570 000 torej kar naj pljuvajo po fiatu , Renault pride k meni v dvorišče samo kadar pride poštar s kangujem. zadnjič sem sedel v Alfi ki ima 480000 original , pa še v Audiju A8 ki je obrnilo števec pri 500 000 na nulo pa jih ima spet 350 000 in samo menjal olje,
sem sedel v subaruju s 750.000km predelanim na plin, ki vsakodnevno dela okol 500 do 700km, sem pa tudi že gledal v mašino od subaruja, ki je pri 70.000 zaribal (čeprav redno servisiran). In kaj boš pri tem rekel za pregovorno zelo zanesljivega subaruja? jajca al odličen avto?
Vsak avto lahko zelo dolgo dela, če je pravilno servisiran in če ga ne vozi človek, ki uniči še vsako tako zanesljivo zadevo.
Pred EUR sem bil SIT!
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
meni je pri cenenih avtih najbolj nagnousna notranjost iz tiste trde odpadne plastike, kot prvo, saj se tam človek nenehno zadržuje, poceni pa kvalitetne in prjetne notranjosti ne moreš nardit. Tisti ki se je vozil celo življenje v fiatih in daciah,.. tega itak ne opazi, ker ne ve kako zgleda ostalo profesionalno izdelano. Pol slišiš še koga ki rače da je pri vw znucan volan pri 100000, pri fiat bravotu s 300000km pa kot nov, seveda ker je plastičen, bi zdržal 5 življenj. Zanimivo je tudi kako se govori da bmwji crkujejo pri 200000km, dejstvo pa je da ima 70 % takih avtov zbite kilometre, nekateri tud po 300000km dol, ker pač prodajalec kupi bmwja s 550000km in je kot nov, pol se pa kdo čudi ker kaka stvar gre k ma ubistvu mal več km. Pri jajcih od avta pa nimaš kaj zbijat km k že itak razpade
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 167 gostov