Dragi poznavalci!
Iz forumov sem uspel naštudirati kako deluje syncro na multivanu t4, pred kratkim pa sem na mobile.de opazil kar nekaj takih kombijev, ki imajo na armaturi pod klimo in radijem še en dodaten gumb, zraven pa znak, ki je ponavadi namenjen 4x4, zaporam diferencialov in podobno. Očitno imajo take samo v Nemčiji, saj tudi na spletu nisem našel podatkov o tem gumbu, pa tudi kogarkoli sem spraševal, ne ve. Je mogoče med vami kdo, ki ve kaj naredi skrivnostni gumb?
VW T4 SYNCRO
VW T4 SYNCRO
Nazadnje spremenil mr10, dne Po Nov 09, 2015 11:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kako pa je potem s syncro pogonom, ko je ta reč vklopljena? Ali se zadnja kolesa še vedno avtomatsko vklopijo, ko eno izmed prvihh zdrsi, diferencial pa poskrbi, da se moč prenese po 25% na vsako kolo in torej kljub zdrsavanju enega, ostala še vedno poganjajo? Ko prvo neha spodrsavati, se potem zadnja kolesa kljub zapori izklopijo, ali kako?
V osnovi ima ta avto viskozno sklopko za zadnji pogon. Pri starih je bilo notri nekaj silikonskega. Glede na razliko obratov prednjih in zadnjih koles se je ta tekočina segrevala in s tem se je ustvarjajlo trenje, pa se je vklopil zadnji pogon.
Pri novejših pa visko sklopko nadzoruje računalnik in tudi vklaplja ter izklaplja pogon.
S tem gumbom potem preprečiš, da bi računalnik izklopil zadnji pogon in je 4x4 pogon stalno vklopljen.
Zelo podobno se naredi na subarujih z avtomatskim menjalnikom, da imaš sredinski diferencial zaklenjen in stalni prenos 50:50 med prednjo in zadnjo osjo.
Pri novejših pa visko sklopko nadzoruje računalnik in tudi vklaplja ter izklaplja pogon.
S tem gumbom potem preprečiš, da bi računalnik izklopil zadnji pogon in je 4x4 pogon stalno vklopljen.
Zelo podobno se naredi na subarujih z avtomatskim menjalnikom, da imaš sredinski diferencial zaklenjen in stalni prenos 50:50 med prednjo in zadnjo osjo.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov