Kateri pick-up priporočate

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Amritaya
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Jul 09, 2007 12:23 pm

Kateri pick-up priporočate

OdgovorNapisal/-a Amritaya » Po Nov 23, 2015 6:52 pm

Pozdravljeni,

trenutno imam Nissan Pathfinder letnik 2008 in razmišljam, da bi ga 1x drugo leto zamenjal za pick-up. Malo sem pogledal po netu in so po prebranih testih in videzu nekako prišli v ožji izbor Ford Ranger 3.2 dizel, Nissan Navara 2.5 in Isuzu D-max.

Uporabljal bi ga 30% po terenu (prevoz na vikend), sneg in ostalo po cesti. Kako se kaj obnesejo motorji, kakšne napake oz težaze z motorji, priporočate avtomatski menjalnik ali ročni (še vsaj 2 leti pride vpoštev vleka prikolice)...

Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov, tisto SEM SLIŠAL PRAVIT me bolj da ne zanima!!

Hvala za pomoč :)

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Po Nov 23, 2015 8:02 pm

L.p sem lasnik nissan navare letnik 2006 in sem zelo zelo zadovolen ima 216000 prevoženih in niti enega problema da potrkam razen kar sem menjau je sklopka in oba prva kolesna ležaja in seveda redni servisi pa teče in teče [/i]

Amritaya
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Jul 09, 2007 12:23 pm

OdgovorNapisal/-a Amritaya » To Nov 24, 2015 7:08 pm

Vbistvu tale napaka s sklopko mi je kar znana :D

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » To Nov 24, 2015 9:33 pm

Isuzu je eksotika pri nas.

Navara pride letos nova, Ranger tudi, vendar faceliftan na stari preizkušeni tehniki. Baje da je BestBuy, prakse nimam razen kratkih testnih voženj.
Upam na odpravo težav s podhranjeno sklopko pri novi Navari.

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

Amritaya
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Jul 09, 2007 12:23 pm

OdgovorNapisal/-a Amritaya » Sr Nov 25, 2015 5:35 pm

Glede težave pri dobavi kosov za Isuzu se kaj preveč ne sekiram, ker sem z Obale in imam blizu Italijo, kjer je znamka kar razširjena...

Samo informarivno, nove Navare oz novejši modeli imajo Renoultov motor? Imajo še verigo al je že navaden jermen?

Še kdo kakšne izkušnje?

kekeck
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Sep 14, 2015 9:02 pm

OdgovorNapisal/-a kekeck » Sr Nov 25, 2015 8:16 pm

Vozim par mescev starega Rangerja 3.2 limited. To ni avto, to je stroj. Motor kot ulit, relativno miren tek, poraba 8-9 (prazen), terenske zmogljivosti zelo zadovoljive, cestna vožnja zadovoljiva, notr kot limuzina srednjega cenovnega razreda. Uporablja se za vožnjo prikolice, kjer čisto pozabiš da imaš zadaj 1,5t. Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko :D . Tudi reduktor je pri meni uporabljen, ker lahko držiš avto v višjih vrtljajih (navor) in ne greš prehitro čez luknje (velja za klanec z slabo cesto in prikolico). Kakšen detajl izvedbo/montaže bi bil lahko malo boljši, kar pa je tudi edina kritika z moje strani.

tahoe
Prispevkov: 79
Pridružen: Po Jan 19, 2015 2:23 pm

OdgovorNapisal/-a tahoe » Pe Nov 27, 2015 11:39 am

kekeck napisal/-a:Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko :D


Tale pripomba je pa prav prisrčna. Meni tudi redkokdaj rit odnese, pa nimam nobene elektronike za stabilnost, pri novejšem vozilu z ESP bi pričakoval da sploh ne bo odnašalo riti (ali sem prezahteven?).
No res pa je, da nimam pickupa, temveč oldskool SUV (1997 Chevy Tahoe), torej je na zadnji osi kaka kilca več kot pri pickupu...

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Nov 27, 2015 1:51 pm

Navara brez elektronike gre zelo hitro počez. Na 1800 obratih ima polno moč, tako da moraš biti ob takem vremenu kot je bil včeraj zelo pazljiv.
LP by Jereb

kekeck
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Sep 14, 2015 9:02 pm

OdgovorNapisal/-a kekeck » Pe Nov 27, 2015 7:23 pm

tahoe napisal/-a:
kekeck napisal/-a:Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko :D


Tale pripomba je pa prav prisrčna. Meni tudi redkokdaj rit odnese, pa nimam nobene elektronike za stabilnost, pri novejšem vozilu z ESP bi pričakoval da sploh ne bo odnašalo riti (ali sem prezahteven?).
No res pa je, da nimam pickupa, temveč oldskool SUV (1997 Chevy Tahoe), torej je na zadnji osi kaka kilca več kot pri pickupu...


Avto ima pri 1500 obratih dobrih 450Nm. Večinoma se vozim sam, če smo štirje v avtu se takoj pozna, če imaš pa še kaj zadaj pa sploh ni več panike za zadek.

borisk
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Feb 06, 2015 7:59 pm

OdgovorNapisal/-a borisk » Sr Dec 02, 2015 11:57 am

Pri nas je tudi navara 2006, ki bo šla počasi na menjavo in je kandidat prav ranger. Je pa res, sklopk je že šlo nekaj čez (nekaj na garancijo avta, enkrat na garancijo sklopke), rit pa res zelo lahko odnese (mislim da ima okoli 400Nm).


lp, Boris

Amritaya
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Jul 09, 2007 12:23 pm

OdgovorNapisal/-a Amritaya » Sr Dec 02, 2015 10:21 pm

Nova Navara je tudi šminkica in verjamem, da je motor tudi super, ampak se bojim sklopke, ker zadeva ni ravno poceni.
Glede poskakovanja zadka, teoretično bi kason pokril (hard top)?

Kako pa kaj novi Mitsubishi L200 ?

Priporočate avtomatski menjalnik ali je boljše ostati na klasičnem, ročnem?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Dec 03, 2015 9:25 am

Vsak moderen (in zato s premočnim motorjem) avto s pogonom zadaj in togo osjo zadaj (še zlasti pick up) prazen "poskakuje". Navara ali pa Mercedes. Če te to moti, kupi Golfa.
Še tisti, ki so res nabiti z elektroniko in temu ustrezno dražji, niso perfektni. Kriterija nabitost z elektroniko in terenec pa ni nujno, da najbolj pašeta skupaj. Seveda te spretni prodajalci in marketinška indoktrinacija prepričujejo nasprotno.
Moja lastna izkušnja, ne "rekla kazala": po dveh pick upih (verjetno iz najcenejšega in najdražjega konca cenovnega razpona pick upov) trdim, da vsak "poskakuje". Predvsem pa je to odvisno od šoferja.
Ob vseh teh modrovanjih o tem poskakovanju me čudi, da je sploh še kakšen američan živ. Saj bi se morali že zdavnaj vsi pobiti s tistimi njihovimi poskakujočimi pick upi :wink:
Da na koncu dam en moder nasvet starega prdca: poglej katerega si finančno lahko privoščiš. In si ga kupi. In z njim uživaj. z vsakim avtom se da uživati. In ne poslušaj drugih, saj ga boš plačal sam s svojim denarjem.
Pa še ta odgovor: po par km z avtomatskim menjalnikom sploh ne boš več spraševal, kateri je boljši: avtomatik!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Dec 04, 2015 1:59 pm

Na začetku sem nekje zasledil, da piše: "Tisto sem slišal pravit me ne zanima" ali nekaj v tem smislu. Dobro. Si pa lahko pogledaš:

https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY

https://www.youtube.com/watch?v=jVMHi-oNs34

https://www.youtube.com/watch?v=ncW9KQX48Rc

https://www.youtube.com/watch?v=u38Vug5kRiU

https://www.youtube.com/watch?v=XTDbqjVxO94

Ja, Mazda BT-50, letnik 2009, zdaj se bliža 90.000 prevoženim kilometrom. Največja okvara do zdaj je bila pregorena žarnica v sprednjem žarometu in predrte pnevmatike... Sicer imam še precej fotografij, a ne vem, kako jih prilepim na forum...

Pomanjkanja moči pa do zdaj nisem opazil. Pa čeprav smo vlekli prikolico, ki je skupaj s tovorom tehtala okrogle tri tone.

Poraba? Jaz se samo nasmehnem, ko vidim v kakšnem prospektu, da naj bi imela porabo 8,8 litra na 100 km... Je pa tako: če zjutraj popijete dva deci vode in pojeste košček prepečenca, ne boste cel dan drva napravljali, je tako? Torej tudi motor ne more energino in moč ustvariti iz nič, pa ne glede na znamko...

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Pe Dec 04, 2015 3:22 pm

Hmmmm....zakej pa noben ne omeni hilux-a?

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Pe Dec 04, 2015 8:41 pm

Ker ga ne zanima. Drugače bi tud jaz kako dodal.

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Dec 04, 2015 8:47 pm

Ja, sem prej pozabil: zelo pa pogrešam blokade diferenciala. Zaradi te pomanjkljivosti sem ga preklel za vsaj pet generacij nazaj... Sem že premišljeval, da bi obiskal Mamuta, a trenutno družinski proračun nima 2000€ za blokadi... Potem pa pač rešujemo z vitlom. Enega imam spredaj fiksiranega, drugi pa v kesonu in ga po potrebi pritrdim na vlečno kljuko.

Hilux je stroj, ne da ne, samo je pa za nekaj odtenkov večji in zato bolj neprikladen za kakšne ozke gozdne poti in kakšne kolovoze med škarpami...

kekeck
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Sep 14, 2015 9:02 pm

OdgovorNapisal/-a kekeck » Pe Dec 04, 2015 9:50 pm

Hribovc napisal/-a:Ja, sem prej pozabil: zelo pa pogrešam blokade diferenciala. Zaradi te pomanjkljivosti sem ga preklel za vsaj pet generacij nazaj

Pri Rangerju lahko naročiš paket za brezpotja kjer zraven dobiš blokado zadnjega diferenciala. Za ostale avte pa ne vem.

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Dec 05, 2015 10:16 pm

kekeck napisal/-a:Pri Rangerju lahko naročiš paket za brezpotja kjer zraven dobiš blokado zadnjega diferenciala. Za ostale avte pa ne vem.


Preveri, kaj dobiš. Če ti piše "avtomatska 70% zapora diferenciala" je kot da ne bi imel nič.

https://www.youtube.com/watch?v=owYarSdsrpk

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Ne Dec 06, 2015 8:43 am

evo še moj dodatek
Kupi si tistega ki ti je všeč.
Načeloma so vsi dobri. Se pa razlikujejo o tem kak si lahko nastaviš sedež.
Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume :wink:
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.

Zdej glede na nastavitev sedeža in volana bi jih razvrstil takole:
1. ford najbolj ugoden sedežni položaj
2. navara (manj udoben sedež)
3. Toyota (najmanj ugodna nastavitev volana)

Udobje
1. ford
2. toyota
3. navara

teren
1. ford serijsko najvišji
2.toyota s 5 cm liftom enako visoka kot serijski ford
3.navara zelo nizka serijsko

Nosilnost
1. ford
2. toyota
3. navara

Pospeški.
1. navara z 2,5 motorjem
2. Ford 3,2 in toyota 3,0

Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. Kupi kar ti je všeč in te je navdušilo na probni vožnji. Pa sam se odločuj ker se ne moremo mi namesto tebe
:wink:
Pa ne gledat testov ki jih novinarji objavljajo, ker roko na srce nimajo pojma o uporabnosti pikapov.

če bo rad prišel sprobat kak avto pridi v mozirje. Boš dal za čaj in je to to.
Slika

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Ne Dec 06, 2015 10:05 am

marolt 4x4 napisal/-a:Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume :wink:
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.

...

Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. ozirje. Boš dal za čaj in je to to.

Janez, kateri je tvoj?
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

kekeck
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Sep 14, 2015 9:02 pm

OdgovorNapisal/-a kekeck » Ne Dec 06, 2015 9:48 pm

Hribovc napisal/-a:
kekeck napisal/-a:Pri Rangerju lahko naročiš paket za brezpotja kjer zraven dobiš blokado zadnjega diferenciala. Za ostale avte pa ne vem.


Preveri, kaj dobiš. Če ti piše "avtomatska 70% zapora diferenciala" je kot da ne bi imel nič.

https://www.youtube.com/watch?v=owYarSdsrpk


Slabo si prebral kar sem napisal. Za doplačilo dobrih 500E poleg plehov dobiš dobiš 100% zaporo ki jo ročno vklopiš z tipko ko si to zaželiš.
https://www.youtube.com/watch?v=wCl-57lLPHs

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Sr Dec 09, 2015 9:11 am

Rafter napisal/-a:
marolt 4x4 napisal/-a:Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume :wink:
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.

...

Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. ozirje. Boš dal za čaj in je to to.

Janez, kateri je tvoj?


https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56D856DD
Slika

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Dec 10, 2015 10:40 am

Imam Navaro 2008, avtomatik, 2,5L dizl,, maksimalna oprema. 196.000 km.
Pri 160k menjana veriga, sklopka je še prva. Tudi sicer nič posebnega, redni servis in to je to. Včasih se je zatikal preklop iz 4x4 nazaj na zadnjega... bojda znan problem, ampak po zamenjavi olja, je tudi to odpravljeno.
In ja, rit odnaša... ker je pač lahka. Daš noter 200 kil soli, je čisto druga pesem ;-) In tudi 4x4 je treba po pameti (in glede na teren) vklapljati, ampak o tem pišejo boljši poznavalci in šoferji od mene.

V majhno porabo pickupov ne verjamem (jaz imam 10,6, nikoli resetiral računalnika; ko tankam in preračunam na prevožene km, je poraba od 9,8 - 11,5), ker teža, gume, oblika pač vzame svoje litre.

Hilux mi je bil takrat premajhen (notranjost, noge sem imel pritisnjene na volan), najbolj všeč mi je bil sicer Ford Wildtrack, ni bilo na voljo avtomatika in takrat čakalna doba 6 mesecev. Kako je sedaj ne vem, vidim pa nove Wildtracke in so mi še vedno najbolj všeč.

Ampak Navare ne dam. Je zanesljiva in dovolj udobna (prejšni avto volvo xc90) in predvsem uporabna (reduktor, zapora diff).

Minus je, da nima sredinske zapore diferenciala (v primerjavi s Pathfinderjem), ampak ta minus odtehta cena ;-)

Imam pa probleme na tehničnem pregledu, ker včasih trdijo, da bi moral imeti piskanje pri vzratni vožnji :roll:
Čeprav je pravilnik glede tega jasen!

Nova Navara? Ja, lep design (Ford še lepši), ampak ostajam pri tej še naslednjih 5 ali več let :-D

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Dec 10, 2015 11:12 am

bine napisal/-a:
Minus je, da nima sredinske zapore diferenciala ...


A si ziher glede zapore in sredinskega diffa? Pa sklopke na avtomatu ni!
Pišeš, da je zanesljiva, pa da si zadovolen k strela. Hkrati pa si menju verigo na 160kkm. To ni normalno. Tut ni normalno, da na Navari večkrat menjaš sklopko kakor je nekje nekdo zapisal.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Dec 10, 2015 11:30 am

Lahko, da sem ustrelil kakšnega kozla, nisem ravno tehnikalc :oops:

Volvo je imel viskosklopko in sem mislil,da neko sklopko ima tudi navara.
Sredinski diferencial: če prav vem, ima to Pathfinder, zato pa je omogočeno, da izbiraš pogon med:
a) zadnjim (2x4)
b) avtomatičnim (stikalo A), ko se moč prenaša glede na razmere na cesti
c) stalnim 4x4

Navara možnosti "b" nima.

Glede zadovoljstva - menjava verige je bila preventivna, zaupal sem mehaniku, ki je rekel, da se sliši... da bo lahko še naslednjih 10k brez problemov.. in sem se odločil za menjavo.

Če primerjam, kako sem servisiral xc90 (in kako so crkovale drobnjarije); pa kako servisiramo tudi drugi xc90.... je pri navari dejansko samo redni servis.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov