Kateri pick-up priporočate
Kateri pick-up priporočate
Pozdravljeni,
trenutno imam Nissan Pathfinder letnik 2008 in razmišljam, da bi ga 1x drugo leto zamenjal za pick-up. Malo sem pogledal po netu in so po prebranih testih in videzu nekako prišli v ožji izbor Ford Ranger 3.2 dizel, Nissan Navara 2.5 in Isuzu D-max.
Uporabljal bi ga 30% po terenu (prevoz na vikend), sneg in ostalo po cesti. Kako se kaj obnesejo motorji, kakšne napake oz težaze z motorji, priporočate avtomatski menjalnik ali ročni (še vsaj 2 leti pride vpoštev vleka prikolice)...
Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov, tisto SEM SLIŠAL PRAVIT me bolj da ne zanima!!
Hvala za pomoč
trenutno imam Nissan Pathfinder letnik 2008 in razmišljam, da bi ga 1x drugo leto zamenjal za pick-up. Malo sem pogledal po netu in so po prebranih testih in videzu nekako prišli v ožji izbor Ford Ranger 3.2 dizel, Nissan Navara 2.5 in Isuzu D-max.
Uporabljal bi ga 30% po terenu (prevoz na vikend), sneg in ostalo po cesti. Kako se kaj obnesejo motorji, kakšne napake oz težaze z motorji, priporočate avtomatski menjalnik ali ročni (še vsaj 2 leti pride vpoštev vleka prikolice)...
Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov, tisto SEM SLIŠAL PRAVIT me bolj da ne zanima!!
Hvala za pomoč
Vozim par mescev starega Rangerja 3.2 limited. To ni avto, to je stroj. Motor kot ulit, relativno miren tek, poraba 8-9 (prazen), terenske zmogljivosti zelo zadovoljive, cestna vožnja zadovoljiva, notr kot limuzina srednjega cenovnega razreda. Uporablja se za vožnjo prikolice, kjer čisto pozabiš da imaš zadaj 1,5t. Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko . Tudi reduktor je pri meni uporabljen, ker lahko držiš avto v višjih vrtljajih (navor) in ne greš prehitro čez luknje (velja za klanec z slabo cesto in prikolico). Kakšen detajl izvedbo/montaže bi bil lahko malo boljši, kar pa je tudi edina kritika z moje strani.
kekeck napisal/-a:Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko
Tale pripomba je pa prav prisrčna. Meni tudi redkokdaj rit odnese, pa nimam nobene elektronike za stabilnost, pri novejšem vozilu z ESP bi pričakoval da sploh ne bo odnašalo riti (ali sem prezahteven?).
No res pa je, da nimam pickupa, temveč oldskool SUV (1997 Chevy Tahoe), torej je na zadnji osi kaka kilca več kot pri pickupu...
tahoe napisal/-a:kekeck napisal/-a:Praznemu rit skoraj ne odnese, razen če izklopiš elektroniko
Tale pripomba je pa prav prisrčna. Meni tudi redkokdaj rit odnese, pa nimam nobene elektronike za stabilnost, pri novejšem vozilu z ESP bi pričakoval da sploh ne bo odnašalo riti (ali sem prezahteven?).
No res pa je, da nimam pickupa, temveč oldskool SUV (1997 Chevy Tahoe), torej je na zadnji osi kaka kilca več kot pri pickupu...
Avto ima pri 1500 obratih dobrih 450Nm. Večinoma se vozim sam, če smo štirje v avtu se takoj pozna, če imaš pa še kaj zadaj pa sploh ni več panike za zadek.
Vsak moderen (in zato s premočnim motorjem) avto s pogonom zadaj in togo osjo zadaj (še zlasti pick up) prazen "poskakuje". Navara ali pa Mercedes. Če te to moti, kupi Golfa.
Še tisti, ki so res nabiti z elektroniko in temu ustrezno dražji, niso perfektni. Kriterija nabitost z elektroniko in terenec pa ni nujno, da najbolj pašeta skupaj. Seveda te spretni prodajalci in marketinška indoktrinacija prepričujejo nasprotno.
Moja lastna izkušnja, ne "rekla kazala": po dveh pick upih (verjetno iz najcenejšega in najdražjega konca cenovnega razpona pick upov) trdim, da vsak "poskakuje". Predvsem pa je to odvisno od šoferja.
Ob vseh teh modrovanjih o tem poskakovanju me čudi, da je sploh še kakšen američan živ. Saj bi se morali že zdavnaj vsi pobiti s tistimi njihovimi poskakujočimi pick upi
Da na koncu dam en moder nasvet starega prdca: poglej katerega si finančno lahko privoščiš. In si ga kupi. In z njim uživaj. z vsakim avtom se da uživati. In ne poslušaj drugih, saj ga boš plačal sam s svojim denarjem.
Pa še ta odgovor: po par km z avtomatskim menjalnikom sploh ne boš več spraševal, kateri je boljši: avtomatik!
Miran
Še tisti, ki so res nabiti z elektroniko in temu ustrezno dražji, niso perfektni. Kriterija nabitost z elektroniko in terenec pa ni nujno, da najbolj pašeta skupaj. Seveda te spretni prodajalci in marketinška indoktrinacija prepričujejo nasprotno.
Moja lastna izkušnja, ne "rekla kazala": po dveh pick upih (verjetno iz najcenejšega in najdražjega konca cenovnega razpona pick upov) trdim, da vsak "poskakuje". Predvsem pa je to odvisno od šoferja.
Ob vseh teh modrovanjih o tem poskakovanju me čudi, da je sploh še kakšen američan živ. Saj bi se morali že zdavnaj vsi pobiti s tistimi njihovimi poskakujočimi pick upi
Da na koncu dam en moder nasvet starega prdca: poglej katerega si finančno lahko privoščiš. In si ga kupi. In z njim uživaj. z vsakim avtom se da uživati. In ne poslušaj drugih, saj ga boš plačal sam s svojim denarjem.
Pa še ta odgovor: po par km z avtomatskim menjalnikom sploh ne boš več spraševal, kateri je boljši: avtomatik!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Na začetku sem nekje zasledil, da piše: "Tisto sem slišal pravit me ne zanima" ali nekaj v tem smislu. Dobro. Si pa lahko pogledaš:
https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY
https://www.youtube.com/watch?v=jVMHi-oNs34
https://www.youtube.com/watch?v=ncW9KQX48Rc
https://www.youtube.com/watch?v=u38Vug5kRiU
https://www.youtube.com/watch?v=XTDbqjVxO94
Ja, Mazda BT-50, letnik 2009, zdaj se bliža 90.000 prevoženim kilometrom. Največja okvara do zdaj je bila pregorena žarnica v sprednjem žarometu in predrte pnevmatike... Sicer imam še precej fotografij, a ne vem, kako jih prilepim na forum...
Pomanjkanja moči pa do zdaj nisem opazil. Pa čeprav smo vlekli prikolico, ki je skupaj s tovorom tehtala okrogle tri tone.
Poraba? Jaz se samo nasmehnem, ko vidim v kakšnem prospektu, da naj bi imela porabo 8,8 litra na 100 km... Je pa tako: če zjutraj popijete dva deci vode in pojeste košček prepečenca, ne boste cel dan drva napravljali, je tako? Torej tudi motor ne more energino in moč ustvariti iz nič, pa ne glede na znamko...
https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY
https://www.youtube.com/watch?v=jVMHi-oNs34
https://www.youtube.com/watch?v=ncW9KQX48Rc
https://www.youtube.com/watch?v=u38Vug5kRiU
https://www.youtube.com/watch?v=XTDbqjVxO94
Ja, Mazda BT-50, letnik 2009, zdaj se bliža 90.000 prevoženim kilometrom. Največja okvara do zdaj je bila pregorena žarnica v sprednjem žarometu in predrte pnevmatike... Sicer imam še precej fotografij, a ne vem, kako jih prilepim na forum...
Pomanjkanja moči pa do zdaj nisem opazil. Pa čeprav smo vlekli prikolico, ki je skupaj s tovorom tehtala okrogle tri tone.
Poraba? Jaz se samo nasmehnem, ko vidim v kakšnem prospektu, da naj bi imela porabo 8,8 litra na 100 km... Je pa tako: če zjutraj popijete dva deci vode in pojeste košček prepečenca, ne boste cel dan drva napravljali, je tako? Torej tudi motor ne more energino in moč ustvariti iz nič, pa ne glede na znamko...
Ja, sem prej pozabil: zelo pa pogrešam blokade diferenciala. Zaradi te pomanjkljivosti sem ga preklel za vsaj pet generacij nazaj... Sem že premišljeval, da bi obiskal Mamuta, a trenutno družinski proračun nima 2000€ za blokadi... Potem pa pač rešujemo z vitlom. Enega imam spredaj fiksiranega, drugi pa v kesonu in ga po potrebi pritrdim na vlečno kljuko.
Hilux je stroj, ne da ne, samo je pa za nekaj odtenkov večji in zato bolj neprikladen za kakšne ozke gozdne poti in kakšne kolovoze med škarpami...
Hilux je stroj, ne da ne, samo je pa za nekaj odtenkov večji in zato bolj neprikladen za kakšne ozke gozdne poti in kakšne kolovoze med škarpami...
kekeck napisal/-a:Pri Rangerju lahko naročiš paket za brezpotja kjer zraven dobiš blokado zadnjega diferenciala. Za ostale avte pa ne vem.
Preveri, kaj dobiš. Če ti piše "avtomatska 70% zapora diferenciala" je kot da ne bi imel nič.
https://www.youtube.com/watch?v=owYarSdsrpk
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
evo še moj dodatek
Kupi si tistega ki ti je všeč.
Načeloma so vsi dobri. Se pa razlikujejo o tem kak si lahko nastaviš sedež.
Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.
Zdej glede na nastavitev sedeža in volana bi jih razvrstil takole:
1. ford najbolj ugoden sedežni položaj
2. navara (manj udoben sedež)
3. Toyota (najmanj ugodna nastavitev volana)
Udobje
1. ford
2. toyota
3. navara
teren
1. ford serijsko najvišji
2.toyota s 5 cm liftom enako visoka kot serijski ford
3.navara zelo nizka serijsko
Nosilnost
1. ford
2. toyota
3. navara
Pospeški.
1. navara z 2,5 motorjem
2. Ford 3,2 in toyota 3,0
Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. Kupi kar ti je všeč in te je navdušilo na probni vožnji. Pa sam se odločuj ker se ne moremo mi namesto tebe
Pa ne gledat testov ki jih novinarji objavljajo, ker roko na srce nimajo pojma o uporabnosti pikapov.
če bo rad prišel sprobat kak avto pridi v mozirje. Boš dal za čaj in je to to.
Kupi si tistega ki ti je všeč.
Načeloma so vsi dobri. Se pa razlikujejo o tem kak si lahko nastaviš sedež.
Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.
Zdej glede na nastavitev sedeža in volana bi jih razvrstil takole:
1. ford najbolj ugoden sedežni položaj
2. navara (manj udoben sedež)
3. Toyota (najmanj ugodna nastavitev volana)
Udobje
1. ford
2. toyota
3. navara
teren
1. ford serijsko najvišji
2.toyota s 5 cm liftom enako visoka kot serijski ford
3.navara zelo nizka serijsko
Nosilnost
1. ford
2. toyota
3. navara
Pospeški.
1. navara z 2,5 motorjem
2. Ford 3,2 in toyota 3,0
Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. Kupi kar ti je všeč in te je navdušilo na probni vožnji. Pa sam se odločuj ker se ne moremo mi namesto tebe
Pa ne gledat testov ki jih novinarji objavljajo, ker roko na srce nimajo pojma o uporabnosti pikapov.
če bo rad prišel sprobat kak avto pridi v mozirje. Boš dal za čaj in je to to.
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
marolt 4x4 napisal/-a:Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.
...
Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. ozirje. Boš dal za čaj in je to to.
Janez, kateri je tvoj?
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Hribovc napisal/-a:kekeck napisal/-a:Pri Rangerju lahko naročiš paket za brezpotja kjer zraven dobiš blokado zadnjega diferenciala. Za ostale avte pa ne vem.
Preveri, kaj dobiš. Če ti piše "avtomatska 70% zapora diferenciala" je kot da ne bi imel nič.
https://www.youtube.com/watch?v=owYarSdsrpk
Slabo si prebral kar sem napisal. Za doplačilo dobrih 500E poleg plehov dobiš dobiš 100% zaporo ki jo ročno vklopiš z tipko ko si to zaželiš.
https://www.youtube.com/watch?v=wCl-57lLPHs
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Rafter napisal/-a:marolt 4x4 napisal/-a:Jaz imam trenutno dve Navari z avtomatskim menjalnikom. Pa sta luštne za vozit. ena ma 100% zadnjo špero, druga pa boljše gume
Imam še toyoto hilux 3,0 avtomatik ki gre tudi zelo dobro.
Pa trenutno še Forda rangerja 3,2 Wildtraka z ročnim menjalnikom. Odličen avto tako za teren kot cesto.
...
Zaključek. V bistvu se rad vozim z vsemi tremi. Forda sem začel prodajat ker ni avtomatik(naslednji bo). In to je to. ozirje. Boš dal za čaj in je to to.
Janez, kateri je tvoj?
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56D856DD
Imam Navaro 2008, avtomatik, 2,5L dizl,, maksimalna oprema. 196.000 km.
Pri 160k menjana veriga, sklopka je še prva. Tudi sicer nič posebnega, redni servis in to je to. Včasih se je zatikal preklop iz 4x4 nazaj na zadnjega... bojda znan problem, ampak po zamenjavi olja, je tudi to odpravljeno.
In ja, rit odnaša... ker je pač lahka. Daš noter 200 kil soli, je čisto druga pesem In tudi 4x4 je treba po pameti (in glede na teren) vklapljati, ampak o tem pišejo boljši poznavalci in šoferji od mene.
V majhno porabo pickupov ne verjamem (jaz imam 10,6, nikoli resetiral računalnika; ko tankam in preračunam na prevožene km, je poraba od 9,8 - 11,5), ker teža, gume, oblika pač vzame svoje litre.
Hilux mi je bil takrat premajhen (notranjost, noge sem imel pritisnjene na volan), najbolj všeč mi je bil sicer Ford Wildtrack, ni bilo na voljo avtomatika in takrat čakalna doba 6 mesecev. Kako je sedaj ne vem, vidim pa nove Wildtracke in so mi še vedno najbolj všeč.
Ampak Navare ne dam. Je zanesljiva in dovolj udobna (prejšni avto volvo xc90) in predvsem uporabna (reduktor, zapora diff).
Minus je, da nima sredinske zapore diferenciala (v primerjavi s Pathfinderjem), ampak ta minus odtehta cena
Imam pa probleme na tehničnem pregledu, ker včasih trdijo, da bi moral imeti piskanje pri vzratni vožnji
Čeprav je pravilnik glede tega jasen!
Nova Navara? Ja, lep design (Ford še lepši), ampak ostajam pri tej še naslednjih 5 ali več let
Pri 160k menjana veriga, sklopka je še prva. Tudi sicer nič posebnega, redni servis in to je to. Včasih se je zatikal preklop iz 4x4 nazaj na zadnjega... bojda znan problem, ampak po zamenjavi olja, je tudi to odpravljeno.
In ja, rit odnaša... ker je pač lahka. Daš noter 200 kil soli, je čisto druga pesem In tudi 4x4 je treba po pameti (in glede na teren) vklapljati, ampak o tem pišejo boljši poznavalci in šoferji od mene.
V majhno porabo pickupov ne verjamem (jaz imam 10,6, nikoli resetiral računalnika; ko tankam in preračunam na prevožene km, je poraba od 9,8 - 11,5), ker teža, gume, oblika pač vzame svoje litre.
Hilux mi je bil takrat premajhen (notranjost, noge sem imel pritisnjene na volan), najbolj všeč mi je bil sicer Ford Wildtrack, ni bilo na voljo avtomatika in takrat čakalna doba 6 mesecev. Kako je sedaj ne vem, vidim pa nove Wildtracke in so mi še vedno najbolj všeč.
Ampak Navare ne dam. Je zanesljiva in dovolj udobna (prejšni avto volvo xc90) in predvsem uporabna (reduktor, zapora diff).
Minus je, da nima sredinske zapore diferenciala (v primerjavi s Pathfinderjem), ampak ta minus odtehta cena
Imam pa probleme na tehničnem pregledu, ker včasih trdijo, da bi moral imeti piskanje pri vzratni vožnji
Čeprav je pravilnik glede tega jasen!
Nova Navara? Ja, lep design (Ford še lepši), ampak ostajam pri tej še naslednjih 5 ali več let
bine napisal/-a:
Minus je, da nima sredinske zapore diferenciala ...
A si ziher glede zapore in sredinskega diffa? Pa sklopke na avtomatu ni!
Pišeš, da je zanesljiva, pa da si zadovolen k strela. Hkrati pa si menju verigo na 160kkm. To ni normalno. Tut ni normalno, da na Navari večkrat menjaš sklopko kakor je nekje nekdo zapisal.
Lahko, da sem ustrelil kakšnega kozla, nisem ravno tehnikalc
Volvo je imel viskosklopko in sem mislil,da neko sklopko ima tudi navara.
Sredinski diferencial: če prav vem, ima to Pathfinder, zato pa je omogočeno, da izbiraš pogon med:
a) zadnjim (2x4)
b) avtomatičnim (stikalo A), ko se moč prenaša glede na razmere na cesti
c) stalnim 4x4
Navara možnosti "b" nima.
Glede zadovoljstva - menjava verige je bila preventivna, zaupal sem mehaniku, ki je rekel, da se sliši... da bo lahko še naslednjih 10k brez problemov.. in sem se odločil za menjavo.
Če primerjam, kako sem servisiral xc90 (in kako so crkovale drobnjarije); pa kako servisiramo tudi drugi xc90.... je pri navari dejansko samo redni servis.
Volvo je imel viskosklopko in sem mislil,da neko sklopko ima tudi navara.
Sredinski diferencial: če prav vem, ima to Pathfinder, zato pa je omogočeno, da izbiraš pogon med:
a) zadnjim (2x4)
b) avtomatičnim (stikalo A), ko se moč prenaša glede na razmere na cesti
c) stalnim 4x4
Navara možnosti "b" nima.
Glede zadovoljstva - menjava verige je bila preventivna, zaupal sem mehaniku, ki je rekel, da se sliši... da bo lahko še naslednjih 10k brez problemov.. in sem se odločil za menjavo.
Če primerjam, kako sem servisiral xc90 (in kako so crkovale drobnjarije); pa kako servisiramo tudi drugi xc90.... je pri navari dejansko samo redni servis.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov