Kateri pick-up priporočate

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Dec 10, 2015 6:36 pm

Sredinski diferencial:

Ne, Navara ga nima. Tudi moja Mazda BT-50 ga nima. Pravzaprav dvomim, da ga sploh kateri puck-up ima. Ker to so v prvi vrsti delovni stroji in ne SUVi ali terenska vozila. Če pogledaš kateremu teh v prometno dovoljenje, je registrirano kot tovorno vozilo. Zato ima stalen pogon zadaj in priklopljiv sprednji pogon. In je brez sredinskega diferenciala. Kadar je torej pick-up na trdni podlagi, vozi samo z zadnjim pogonom. Ko pa se znajde v godlji, pa se priklopi še sprednji pogon, da se lažje reši.

Za razliko od njih imajo terenska vozila tudi sredinski diferencial, kar pomeni, da je lahko stalni 4x4 pogon. Tudi na trdni podlagi. In v ovinku ne bo nič lomilo, ker bo sredinski diferencial kompenziral vse razlike v vrtenju koles. Pri pick-up vozilih pa lahko kakšno reč polomiš, če se po suhi asfaltni cesti voziš z vklopljenim štirikolesnim pogonom.

Gre torej za dve povsem različni vrsti vozil, namenjeni povsem različnim nalogam in se jih torej različno vozi...

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Dec 10, 2015 6:48 pm

Zdravo,

edini meni znani pickup s sredinskim diferencialom je L200 od letnika 2006 naprej. Vsi LR Defenderji imajo sredinski diferencial. O Američanih nimam pojma, vendar glede na njihovo luksuzno rustikalnost močno dvomim o izvedbi stalnega 4x4 na pickupu (izjema je GMC Syclone ali kak Ford Raptor in še kaj v tem stilu - en Dodge je še podobno koncipiran).

Klasična izvedba priklopljivega 4x4 nima nikakršne zveze z namembnostjo avtomobila. Povezana je edino s ceno izvedbe (en diferencial manj) in pogojno manj okvarami (čista buča- pač en diferencial manj). Ekonomska računica na koncu prevaga.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

jezek007
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Dec 10, 2015 6:19 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a jezek007 » Če Dec 10, 2015 7:51 pm

Živjo

vidim da imate kar nekaj prakse z pickupi, kupujem vozilo ki bi bil najbolj primeren za vleko avtomobilske prikolice 6 metrov gor pa je naložen tovorni kombi, skupna teža je cca 3000 kg , tako da mora biti homologirano in primerno za vsaj 3000 ali pa 35oo kg (to bi bilo idealno), cenovni razpon je ena opcija do 5-6000 Eur, druga pa kej novejšega če svojga osebnega prodam do cca 20000 eur., imampa to za vozit c+vsaj 1x tedenjsko cca 30 km daleč, kombiji ne pridejo v poštev ker imajo premajhno dovoljeno vleko za prikolico. lp

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Dec 11, 2015 3:15 pm

Sam osebno imam Mazdo BT 50 in ima homologirano 3000 kg največjo skupno težo prikolice - se pravi prikolice in tovora. In tudi dejansko toliko težke prikolice vlačim naokoli. Vendar v tem primeru ne pričakuj tiste porabe, ki je zapisana v katalogu (7,9 litrov na 100 km - :kaj_takega_pa_se_ne: ). No, resnici na ljubo, tudi brez prikolice ne pričakuj take porabe...




Pa samo dobronamerna pripomba: kategorije v vozniškem dovoljenju B+E.

jezek007
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Dec 10, 2015 6:19 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a jezek007 » Pe Dec 11, 2015 4:30 pm

Sama poraba ni tak problem ker naredim na teden cca 60 km + 1-2 krat 60 za vleko prikole, tako da poraba ni problem, bolje mi pomeni da se bo ok peljalo in da imam po reguli za policijo. ker ko vidiš 6 metrsko prikolico gor pa je kombi z cerado , skupna višina cca 4 metre si že sumljiv. :)

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Pe Dec 11, 2015 4:44 pm

Oj,

Vsi LRji imajo deklarirano vleko prikolice 3.500kg. Enako velja tudi za Puch/MB G. BTW: Zakaj pa vlačiš kombi na prikolici?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

jezek007
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Dec 10, 2015 6:19 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a jezek007 » Pe Dec 11, 2015 4:54 pm

Dejavnost predelava tovornih vozil Alu /inox ,fe kesoni, spalne kabine, blazine,..., vsi avti so novi, neregistrirani , ker ke višina avta od 3300-3600 ne gre na nobeno avtovleko , zato imam prikolico prav za te kombije in jih moram prepeljavat do Avtohiš , trgovcev oziroma na izdelavo cerado.

tahoe
Prispevkov: 79
Pridružen: Po Jan 19, 2015 2:23 pm

OdgovorNapisal/-a tahoe » Pe Dec 11, 2015 7:14 pm

jezek007 napisal/-a:Živjo

vidim da imate kar nekaj prakse z pickupi, kupujem vozilo ki bi bil najbolj primeren za vleko avtomobilske prikolice 6 metrov gor pa je naložen tovorni kombi, skupna teža je cca 3000 kg , tako da mora biti homologirano in primerno za vsaj 3000 ali pa 35oo kg (to bi bilo idealno), cenovni razpon je ena opcija do 5-6000 Eur, druga pa kej novejšega če svojga osebnega prodam do cca 20000 eur., imampa to za vozit c+vsaj 1x tedenjsko cca 30 km daleč, kombiji ne pridejo v poštev ker imajo premajhno dovoljeno vleko za prikolico. lp


Nabavi nekaj podobnega kot tole, s tem nimaš nobenih težav vlečt prikolice:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9564984&show=1&avto=Chevrolet%20-%20K%201500%204x4

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10099157&show=1&avto=

(od teh dveh primerov je en SUV, en pa pickup, 'pod kožo' pa sta enaka)

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Dec 14, 2015 7:22 am

Predlog:

https://www.drazba.net/aktualne_javne_d ... azbe_tedna


Ni ravno nek hud off-road, za prikolico vleč bo pa odličen...

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Dec 14, 2015 9:50 am

Hmm, s tem se pa ne strinjam. Navara je sicer zelo v redu avto, a (vsaj po mojih izkušnjah) njena glavna, če ne celo edina, težava je premalo navora pri res počasni vožnji. Delno zato tudi vse štorije o slabi sklopki (delno pa zaradi dvomasne sklopke). Za manevriranje ali speljevanje s težko prikolico pa to ni ravno najprimernejše. Mogoče bi bil avtomatik boljši.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Dec 14, 2015 11:33 am

Sam imam Mazdo BT-50, ki je ravno tako pick-up. Pa sem pač pomislil, da gre za podobno vozilo s podobnimi voznimi lastnostmi, ker sta oba iz istega razreda vozil.

In jaz pri BTjki nimam nobenih težav z ničemer, pa je kar precej obremenjena. Večinoma prevažam po 4 prostorninske metre drv za kurjavo (polena), pa kakšen traktor, ki tehta 2400 kg na prikolici, ki tehta 600 kg, pa hlevski gnoj, pa gradbeni material in podobno. Pri vsem skupaj pogrešam edino blokadi diferencialov (družinski proračun še ni odobril 2000 evrov za obisk Mamuta..) in kiper pri kasonu... No, pa mogoče malo več robustnosti, ker spredaj je sama plastika, ki pa pri vožnji skozi maline in mlade leske ali pa skozi snežne zamete rada poka.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Po Dec 14, 2015 11:48 am

ma kdo sploh kupuje na teh dražbah, sej so cene na internetni strani skor višje ko na avto netu
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Po Dec 14, 2015 9:16 pm

Z navaro lahko vlečeš samo 3000kg, mislim da ima on željo 3500.
LP by Jereb

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Dec 14, 2015 10:36 pm

Ups! Tudi Mazda BT-50 ima 3000 kg...

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Jan 06, 2016 10:06 am

Evo me... če sem se doslej hvalil Navaro (2008, avtomatik), sem sedaj čisto poparjen.
198.000 gretje ne dela več.
Na servisu ugotovijo, da je stekla voda ven, potem šraufajo naprej, počena glava... šraufajo še dalje, verjetno bo treba zamenjati še neke cevi itd... skratka kakšnih 6 jurjev bo šlo, pa še ene 10 dni bom brez avta (ravno sedaj, ko je ta jebeni sneg, led itd).

Očitno bi ga moral prodati tam pri 150, 160.000 km :evil:

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Jan 06, 2016 2:56 pm

Tudi fotru se je pojavil podoben problem.
Lani je nekje iz motorja tekla voda. Za čas enega leta se je puščanje ustavilo, prejšni mesec pa avto ostane brez gretja. Premalo vode.

Nikjer se nič ne vidi kje pušča. Voda teče tudi čez noč ko je avto parkiran. Na servisu so omenili menjavo tesnila glave ali celo menjavo glave! Cca 4000€.


Na netu sicer ni slišati o kakšnih hibah glave...
Jaz še kar mislim da so spregledali kakšno cev.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Jan 06, 2016 3:52 pm

Po mojem ne bi bilo slabo, da gre na servis.
Morda še nima počene glave in jo bo odnesel samo z menjavo kakšnih tesnil. Če bo predolgo vozil, bo prežgal kaj pa vem kaj že :oops: in bo še večji stroški.

Jaz sicer puščanja nisem opazil (prvič), pa je avto vedno parkiran na istem mestu.
Drugič je spustil doma in je bila orenk poplava.
Je pa tudi meni mehanik rekel, da je redko, da glava poči pri teh motorjih, ampak da se je že zgodilo... tako, da imam očitno "srečo" :evil:


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov