Kateri pick-up priporočate
Sredinski diferencial:
Ne, Navara ga nima. Tudi moja Mazda BT-50 ga nima. Pravzaprav dvomim, da ga sploh kateri puck-up ima. Ker to so v prvi vrsti delovni stroji in ne SUVi ali terenska vozila. Če pogledaš kateremu teh v prometno dovoljenje, je registrirano kot tovorno vozilo. Zato ima stalen pogon zadaj in priklopljiv sprednji pogon. In je brez sredinskega diferenciala. Kadar je torej pick-up na trdni podlagi, vozi samo z zadnjim pogonom. Ko pa se znajde v godlji, pa se priklopi še sprednji pogon, da se lažje reši.
Za razliko od njih imajo terenska vozila tudi sredinski diferencial, kar pomeni, da je lahko stalni 4x4 pogon. Tudi na trdni podlagi. In v ovinku ne bo nič lomilo, ker bo sredinski diferencial kompenziral vse razlike v vrtenju koles. Pri pick-up vozilih pa lahko kakšno reč polomiš, če se po suhi asfaltni cesti voziš z vklopljenim štirikolesnim pogonom.
Gre torej za dve povsem različni vrsti vozil, namenjeni povsem različnim nalogam in se jih torej različno vozi...
Ne, Navara ga nima. Tudi moja Mazda BT-50 ga nima. Pravzaprav dvomim, da ga sploh kateri puck-up ima. Ker to so v prvi vrsti delovni stroji in ne SUVi ali terenska vozila. Če pogledaš kateremu teh v prometno dovoljenje, je registrirano kot tovorno vozilo. Zato ima stalen pogon zadaj in priklopljiv sprednji pogon. In je brez sredinskega diferenciala. Kadar je torej pick-up na trdni podlagi, vozi samo z zadnjim pogonom. Ko pa se znajde v godlji, pa se priklopi še sprednji pogon, da se lažje reši.
Za razliko od njih imajo terenska vozila tudi sredinski diferencial, kar pomeni, da je lahko stalni 4x4 pogon. Tudi na trdni podlagi. In v ovinku ne bo nič lomilo, ker bo sredinski diferencial kompenziral vse razlike v vrtenju koles. Pri pick-up vozilih pa lahko kakšno reč polomiš, če se po suhi asfaltni cesti voziš z vklopljenim štirikolesnim pogonom.
Gre torej za dve povsem različni vrsti vozil, namenjeni povsem različnim nalogam in se jih torej različno vozi...
Zdravo,
edini meni znani pickup s sredinskim diferencialom je L200 od letnika 2006 naprej. Vsi LR Defenderji imajo sredinski diferencial. O Američanih nimam pojma, vendar glede na njihovo luksuzno rustikalnost močno dvomim o izvedbi stalnega 4x4 na pickupu (izjema je GMC Syclone ali kak Ford Raptor in še kaj v tem stilu - en Dodge je še podobno koncipiran).
Klasična izvedba priklopljivega 4x4 nima nikakršne zveze z namembnostjo avtomobila. Povezana je edino s ceno izvedbe (en diferencial manj) in pogojno manj okvarami (čista buča- pač en diferencial manj). Ekonomska računica na koncu prevaga.
LP Bizzy
edini meni znani pickup s sredinskim diferencialom je L200 od letnika 2006 naprej. Vsi LR Defenderji imajo sredinski diferencial. O Američanih nimam pojma, vendar glede na njihovo luksuzno rustikalnost močno dvomim o izvedbi stalnega 4x4 na pickupu (izjema je GMC Syclone ali kak Ford Raptor in še kaj v tem stilu - en Dodge je še podobno koncipiran).
Klasična izvedba priklopljivega 4x4 nima nikakršne zveze z namembnostjo avtomobila. Povezana je edino s ceno izvedbe (en diferencial manj) in pogojno manj okvarami (čista buča- pač en diferencial manj). Ekonomska računica na koncu prevaga.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Živjo
vidim da imate kar nekaj prakse z pickupi, kupujem vozilo ki bi bil najbolj primeren za vleko avtomobilske prikolice 6 metrov gor pa je naložen tovorni kombi, skupna teža je cca 3000 kg , tako da mora biti homologirano in primerno za vsaj 3000 ali pa 35oo kg (to bi bilo idealno), cenovni razpon je ena opcija do 5-6000 Eur, druga pa kej novejšega če svojga osebnega prodam do cca 20000 eur., imampa to za vozit c+vsaj 1x tedenjsko cca 30 km daleč, kombiji ne pridejo v poštev ker imajo premajhno dovoljeno vleko za prikolico. lp
vidim da imate kar nekaj prakse z pickupi, kupujem vozilo ki bi bil najbolj primeren za vleko avtomobilske prikolice 6 metrov gor pa je naložen tovorni kombi, skupna teža je cca 3000 kg , tako da mora biti homologirano in primerno za vsaj 3000 ali pa 35oo kg (to bi bilo idealno), cenovni razpon je ena opcija do 5-6000 Eur, druga pa kej novejšega če svojga osebnega prodam do cca 20000 eur., imampa to za vozit c+vsaj 1x tedenjsko cca 30 km daleč, kombiji ne pridejo v poštev ker imajo premajhno dovoljeno vleko za prikolico. lp
Sam osebno imam Mazdo BT 50 in ima homologirano 3000 kg največjo skupno težo prikolice - se pravi prikolice in tovora. In tudi dejansko toliko težke prikolice vlačim naokoli. Vendar v tem primeru ne pričakuj tiste porabe, ki je zapisana v katalogu (7,9 litrov na 100 km - ). No, resnici na ljubo, tudi brez prikolice ne pričakuj take porabe...
Pa samo dobronamerna pripomba: kategorije v vozniškem dovoljenju B+E.
Pa samo dobronamerna pripomba: kategorije v vozniškem dovoljenju B+E.
jezek007 napisal/-a:Živjo
vidim da imate kar nekaj prakse z pickupi, kupujem vozilo ki bi bil najbolj primeren za vleko avtomobilske prikolice 6 metrov gor pa je naložen tovorni kombi, skupna teža je cca 3000 kg , tako da mora biti homologirano in primerno za vsaj 3000 ali pa 35oo kg (to bi bilo idealno), cenovni razpon je ena opcija do 5-6000 Eur, druga pa kej novejšega če svojga osebnega prodam do cca 20000 eur., imampa to za vozit c+vsaj 1x tedenjsko cca 30 km daleč, kombiji ne pridejo v poštev ker imajo premajhno dovoljeno vleko za prikolico. lp
Nabavi nekaj podobnega kot tole, s tem nimaš nobenih težav vlečt prikolice:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9564984&show=1&avto=Chevrolet%20-%20K%201500%204x4
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10099157&show=1&avto=
(od teh dveh primerov je en SUV, en pa pickup, 'pod kožo' pa sta enaka)
Predlog:
https://www.drazba.net/aktualne_javne_d ... azbe_tedna
Ni ravno nek hud off-road, za prikolico vleč bo pa odličen...
https://www.drazba.net/aktualne_javne_d ... azbe_tedna
Ni ravno nek hud off-road, za prikolico vleč bo pa odličen...
Hmm, s tem se pa ne strinjam. Navara je sicer zelo v redu avto, a (vsaj po mojih izkušnjah) njena glavna, če ne celo edina, težava je premalo navora pri res počasni vožnji. Delno zato tudi vse štorije o slabi sklopki (delno pa zaradi dvomasne sklopke). Za manevriranje ali speljevanje s težko prikolico pa to ni ravno najprimernejše. Mogoče bi bil avtomatik boljši.
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Sam imam Mazdo BT-50, ki je ravno tako pick-up. Pa sem pač pomislil, da gre za podobno vozilo s podobnimi voznimi lastnostmi, ker sta oba iz istega razreda vozil.
In jaz pri BTjki nimam nobenih težav z ničemer, pa je kar precej obremenjena. Večinoma prevažam po 4 prostorninske metre drv za kurjavo (polena), pa kakšen traktor, ki tehta 2400 kg na prikolici, ki tehta 600 kg, pa hlevski gnoj, pa gradbeni material in podobno. Pri vsem skupaj pogrešam edino blokadi diferencialov (družinski proračun še ni odobril 2000 evrov za obisk Mamuta..) in kiper pri kasonu... No, pa mogoče malo več robustnosti, ker spredaj je sama plastika, ki pa pri vožnji skozi maline in mlade leske ali pa skozi snežne zamete rada poka.
In jaz pri BTjki nimam nobenih težav z ničemer, pa je kar precej obremenjena. Večinoma prevažam po 4 prostorninske metre drv za kurjavo (polena), pa kakšen traktor, ki tehta 2400 kg na prikolici, ki tehta 600 kg, pa hlevski gnoj, pa gradbeni material in podobno. Pri vsem skupaj pogrešam edino blokadi diferencialov (družinski proračun še ni odobril 2000 evrov za obisk Mamuta..) in kiper pri kasonu... No, pa mogoče malo več robustnosti, ker spredaj je sama plastika, ki pa pri vožnji skozi maline in mlade leske ali pa skozi snežne zamete rada poka.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Evo me... če sem se doslej hvalil Navaro (2008, avtomatik), sem sedaj čisto poparjen.
198.000 gretje ne dela več.
Na servisu ugotovijo, da je stekla voda ven, potem šraufajo naprej, počena glava... šraufajo še dalje, verjetno bo treba zamenjati še neke cevi itd... skratka kakšnih 6 jurjev bo šlo, pa še ene 10 dni bom brez avta (ravno sedaj, ko je ta jebeni sneg, led itd).
Očitno bi ga moral prodati tam pri 150, 160.000 km
198.000 gretje ne dela več.
Na servisu ugotovijo, da je stekla voda ven, potem šraufajo naprej, počena glava... šraufajo še dalje, verjetno bo treba zamenjati še neke cevi itd... skratka kakšnih 6 jurjev bo šlo, pa še ene 10 dni bom brez avta (ravno sedaj, ko je ta jebeni sneg, led itd).
Očitno bi ga moral prodati tam pri 150, 160.000 km
Tudi fotru se je pojavil podoben problem.
Lani je nekje iz motorja tekla voda. Za čas enega leta se je puščanje ustavilo, prejšni mesec pa avto ostane brez gretja. Premalo vode.
Nikjer se nič ne vidi kje pušča. Voda teče tudi čez noč ko je avto parkiran. Na servisu so omenili menjavo tesnila glave ali celo menjavo glave! Cca 4000€.
Na netu sicer ni slišati o kakšnih hibah glave...
Jaz še kar mislim da so spregledali kakšno cev.
Lani je nekje iz motorja tekla voda. Za čas enega leta se je puščanje ustavilo, prejšni mesec pa avto ostane brez gretja. Premalo vode.
Nikjer se nič ne vidi kje pušča. Voda teče tudi čez noč ko je avto parkiran. Na servisu so omenili menjavo tesnila glave ali celo menjavo glave! Cca 4000€.
Na netu sicer ni slišati o kakšnih hibah glave...
Jaz še kar mislim da so spregledali kakšno cev.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Po mojem ne bi bilo slabo, da gre na servis.
Morda še nima počene glave in jo bo odnesel samo z menjavo kakšnih tesnil. Če bo predolgo vozil, bo prežgal kaj pa vem kaj že in bo še večji stroški.
Jaz sicer puščanja nisem opazil (prvič), pa je avto vedno parkiran na istem mestu.
Drugič je spustil doma in je bila orenk poplava.
Je pa tudi meni mehanik rekel, da je redko, da glava poči pri teh motorjih, ampak da se je že zgodilo... tako, da imam očitno "srečo"
Morda še nima počene glave in jo bo odnesel samo z menjavo kakšnih tesnil. Če bo predolgo vozil, bo prežgal kaj pa vem kaj že in bo še večji stroški.
Jaz sicer puščanja nisem opazil (prvič), pa je avto vedno parkiran na istem mestu.
Drugič je spustil doma in je bila orenk poplava.
Je pa tudi meni mehanik rekel, da je redko, da glava poči pri teh motorjih, ampak da se je že zgodilo... tako, da imam očitno "srečo"
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov