Alternator

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

Alternator

OdgovorNapisal/-a adormi11 » To Feb 02, 2016 9:47 pm

Danes se mi je prižgala lučka za akumolator in motor. Čez nekaj časa je lučka za akumolator vgasnila, za motor pa je še naprej gorela, ko pa sem odklopo akumolator in nazaj priklopo, pa je blo vse vredu.
Akumolator mi polni z 13,5 - 14 V. To je seveda premalo in bom mogo alternator menjat. Zdaj pa vprašanje:
montirani mam dve vitli, zadaj ca. 1200 kg, spredaj ca. 6000 kg in mislim, da mi vitle uničujejo alternator. Ta je star leto in pol. Obstaja kakšen alternator, ki ni tako občutljiv na tako veliko porabo elektrike.
Htel sem si montirat še en akumolator, pa so mi majstri odsvetovali, ker bom alternator s tem uničil.
Vozim pa Tojoto Hilux 3,0 avt., letnik 2007

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Feb 02, 2016 10:06 pm

Kolk bi pa rad da alternator polni? 20V?? Cisto vredu deluje ce mene prasas...
In tudi vitel nima nic z alternatorjem....vitel ti kvecjemu ob pogostem vitlanju unicuje baterijo, ker alternator ne uspe v kratkem casu dopolnit kapaciteto. Pa se to resis ce vsake tolko avto mal na polnilec priklopis da dofilas do konca...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Sr Feb 03, 2016 7:03 am

Mislim, da je normalno polnjenje 14 do 14,4 V.
Lučka pa mi tudi ni za brez veze gorela.
Zanimivo je, da mi polni 13,5, v naslednjem trenutku pa 14 V.
Je to v redu, da tako polni pod štangasom in vsI porabniki izklopljen?

verla
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Nov 23, 2011 9:12 pm
Kraj: maribor

altenator

OdgovorNapisal/-a verla » Sr Feb 03, 2016 8:20 am

čisto vredu je tako tudi altenator je dober če se ti polnjenje dvigne z obrati,poglej jermen in ga malo zategni

Uporabniški avatar
mari_u_co
Prispevkov: 110
Pridružen: To Nov 29, 2011 2:00 pm

OdgovorNapisal/-a mari_u_co » Sr Feb 03, 2016 8:20 am

alternator je narejen v ozadju z ščetkami,regulator napetosti in z dijodno plosco. dijodna plosca ima delovanje A. Regulator napetosti miri tok V. Ce je prevec V zmanjša tok. ce je premalo toka v batariji regulator se odpre do 14.2v.


probaj zamenjat samo regulator pa bo stvar delela.
NO TURBO NO FUN

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Sr Feb 03, 2016 8:16 pm

Hvala za odgovor. Bom v naslednjih dneh zamenjal.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 03, 2016 9:53 pm

Regulator kr čimprej zamenjaj. Ker če bo preveč dvignil napetost (recimo 20V) bo akumulator zavrel in bo za zamenjat.
Pred EUR sem bil SIT!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Feb 03, 2016 10:47 pm

Alternator polni od 13,5-14,5v kar je pod in nad je problem z regulatorjem,obstajajo pa izjeme.. ce imas preveliko napetost in ti ne polni je problem lahko tudi z diodo, vendar če je kaj narobe z diodo ti lučka nebi gorela, možne so le pomožne diode..
v tvojem primeru ko ti skače napetost je verjetno regulator..
P.s: lahko das not 200a alternator iz kakega audija..če ti jota dovoli
:wink:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 04, 2016 7:19 am

Kaj pa potem "porečejo" varovalke?

Alternator polni z 200A, varovalke so pa recimo 80A glavna za avto, ostale pa še manjše - to ne bo nič problemov? Pa debelina kablov?
Pred EUR sem bil SIT!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Feb 04, 2016 8:13 pm

Tako ali tako moraš tudi kaj drugega predelat..varovalke niti niso tak problem, saj ostane vse isto, le med alternatorjem in baterijo moraš poskrbeti da je dovolj močno, vitel mas pa ravno tako direkt z baterije..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Če Feb 04, 2016 8:56 pm

Važno je, da sem zvedel, da mi vitla ne more uničiti alternatora.
Kje pa lahko kupim regulator, v trgovini z avtodomi bi to meli? Vem, da je butasto vprašanje, ampak mam samo ponedeljek na razpolago za nabavo dela in menjavo.

Uporabniški avatar
mari_u_co
Prispevkov: 110
Pridružen: To Nov 29, 2011 2:00 pm

OdgovorNapisal/-a mari_u_co » Če Feb 04, 2016 11:43 pm

materjal se dobi v http://www.voza.si/
NO TURBO NO FUN

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Pe Feb 05, 2016 8:02 pm

Joj, se oproščam, sem komaj zdaj vido, kaj sem napisal.
Htel sem vprašat, če majo regulator v trgovini z avtodeli, ampak tablica je po svoje napisala.

ps.
Vsem hvala za odgovore.
Adormi


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 68 gostov